Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Million skrev:

Godt spørsmål. Hvor lenge de føltes numne? Det må jeg tilstå at jeg ikke husker. Men jeg har fremdeles ikke følelse i venstre brystvorte. Den er helt nummen. Den høyre er normal.

Jeg hadde A før, knapt, fylte vel ikke A cupen helt. Nå har jeg 80 B. Har en bh i 75 C også, men den synes jeg er for stram rundt bringen selv om selve cupen passer.

Takk for svar, får bare vente å se når og om følelsen kommer tilbake (er jo bare en dag siden) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er jeg ferdig operert og tilbake på hotellet :) Ble 410 gram, motiva vanlig og ikke ergonomix da kirurgen mente jeg trengte det for å få de «fast» pga stor vektnedgang. Det ene brystet ser større ut enn det andre, litt fordi det var en ørliten forskjell fra før og fordi det ene er mer hovent da hun var borti et ribbein på den siden. Kirurgen mente ihvertfall at det ikke ville bli synlig på sikt, sa hun hadde tilkalt en annen kirurg og rådført seg da jeg «sto» på operasjonsbordet, og de var enige om at det ble best sånn :)

 Var hos Ine Mørk på Fornebuklinikken, utrolig hyggelig og proff dame! Sykepleierne, spesielt Maren, var så imøtekommende og søte :) Jeg ble operert i 12-tiden, dro hjem ca 15.30. Litt svimmel med en gang, men ellers null smerter med mindre jeg støtter meg på armene når jeg skal reise meg feks. Må lære meg å bruke bena 😂 Synes de ser små ut da, ihvertfall ikke «fake». Jeg er 183 cm høy og bruker str L i klær, så har litt å ta i andre steder fra før. 

Superfornøyd med alt så langt, håper resultatet blir som jeg ser for meg også. Hun sa forresten at protesen var lagt under muskelhinna, hva vil det si? Glemte å spørre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Leia17 skrev:

Da er jeg ferdig operert og tilbake på hotellet :) Ble 410 gram, motiva vanlig og ikke ergonomix da kirurgen mente jeg trengte det for å få de «fast» pga stor vektnedgang. Det ene brystet ser større ut enn det andre, litt fordi det var en ørliten forskjell fra før og fordi det ene er mer hovent da hun var borti et ribbein på den siden. Kirurgen mente ihvertfall at det ikke ville bli synlig på sikt, sa hun hadde tilkalt en annen kirurg og rådført seg da jeg «sto» på operasjonsbordet, og de var enige om at det ble best sånn :)

 Var hos Ine Mørk på Fornebuklinikken, utrolig hyggelig og proff dame! Sykepleierne, spesielt Maren, var så imøtekommende og søte :) Jeg ble operert i 12-tiden, dro hjem ca 15.30. Litt svimmel med en gang, men ellers null smerter med mindre jeg støtter meg på armene når jeg skal reise meg feks. Må lære meg å bruke bena 😂 Synes de ser små ut da, ihvertfall ikke «fake». Jeg er 183 cm høy og bruker str L i klær, så har litt å ta i andre steder fra før. 

Superfornøyd med alt så langt, håper resultatet blir som jeg ser for meg også. Hun sa forresten at protesen var lagt under muskelhinna, hva vil det si? Glemte å spørre..

Så bra at det gikk fint med operasjonen 😊

jeg fikk også lagt under muskelhinna. Det vil si at de legger implantatet subfascialt, over brystmuskelen, men under muskelhinna som omslutter muskelen.. Hadde ikke hørt om den metoden før jeg heller, men det er visst et tredje alternativ i forhold til å enten legge delvis under muskelen, eller over muskel og muskelhinna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Mille89 skrev:

Så bra at det gikk fint med operasjonen 😊

jeg fikk også lagt under muskelhinna. Det vil si at de legger implantatet subfascialt, over brystmuskelen, men under muskelhinna som omslutter muskelen.. Hadde ikke hørt om den metoden før jeg heller, men det er visst et tredje alternativ i forhold til å enten legge delvis under muskelen, eller over muskel og muskelhinna.

Aha :) Da skjønner jeg! I dag kjennes det bare ut som jeg er litt støl, eneste som kan sies å være litt ubehagelig er å reise seg fra senga, prøver å ikke bruke armene, men det er vanskelig altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.8.2018 den 19.36, Leia17 skrev:

Da er jeg ferdig operert og tilbake på hotellet :) Ble 410 gram, motiva vanlig og ikke ergonomix da kirurgen mente jeg trengte det for å få de «fast» pga stor vektnedgang. Det ene brystet ser større ut enn det andre, litt fordi det var en ørliten forskjell fra før og fordi det ene er mer hovent da hun var borti et ribbein på den siden. Kirurgen mente ihvertfall at det ikke ville bli synlig på sikt, sa hun hadde tilkalt en annen kirurg og rådført seg da jeg «sto» på operasjonsbordet, og de var enige om at det ble best sånn :)

 Var hos Ine Mørk på Fornebuklinikken, utrolig hyggelig og proff dame! Sykepleierne, spesielt Maren, var så imøtekommende og søte :) Jeg ble operert i 12-tiden, dro hjem ca 15.30. Litt svimmel med en gang, men ellers null smerter med mindre jeg støtter meg på armene når jeg skal reise meg feks. Må lære meg å bruke bena 😂 Synes de ser små ut da, ihvertfall ikke «fake». Jeg er 183 cm høy og bruker str L i klær, så har litt å ta i andre steder fra før. 

Superfornøyd med alt så langt, håper resultatet blir som jeg ser for meg også. Hun sa forresten at protesen var lagt under muskelhinna, hva vil det si? Glemte å spørre..

Så godt å høre at alt gikk bra! Likte også Maren veldig godt, hun var så snill og behagelig å ha med å gjøre 😄

Hvordan er formen i dag hos deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, HappyGomp skrev:

Så godt å høre at alt gikk bra! Likte også Maren veldig godt, hun var så snill og behagelig å ha med å gjøre 😄

Hvordan er formen i dag hos deg? 

Formen generelt er veldig bra altså :) Men jeg tar fortsatt Oxynorm, orker ikke kjenne på eventuelle smerter, så blir litt trøtt når jeg tar de. Bor alene, så klarer meg på egenhånd :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen

Så artig med dere som har operert i Porsgrunn. Jeg skal også til Anadi begic. Hvordan bestemte dere str? Her kom han med et forslag, og vi endte på det. Kjenner jeg angrer, redd det blir for lite. 

Gikk dere for første forslaget, eller forhandlet dere noe?

jeg skal ikke opr før om en måned, så jeg har fortsatt tid til å endre str...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Parasoll skrev:

Hei igjen

Så artig med dere som har operert i Porsgrunn. Jeg skal også til Anadi begic. Hvordan bestemte dere str? Her kom han med et forslag, og vi endte på det. Kjenner jeg angrer, redd det blir for lite. 

Gikk dere for første forslaget, eller forhandlet dere noe?

jeg skal ikke opr før om en måned, så jeg har fortsatt tid til å endre str...

Jeg har vært på konsultasjon hos flere før jeg var på konsultasjon hos Porsgrunn plastikkirurgi og alle jeg har vært hos har anbefalt 400-475, det som bestemte str var målene og prøvingen av protesene. Jeg gikk ut i fra at han viste hva som ville se best ut på meg, så endte opp med 450cc. Jeg leste mye på forum at de angret på at de ikke tok større, så på dagen jeg skulle opereres snakket vi litt om dette og ble trygget på at det ville bli et passende med 450cc på min kropp. Er så langt veldig fornøyd også

Endret av Pannekake92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Pannekake92 skrev:

Jeg har vært på konsultasjon hos flere før jeg var på konsultasjon hos Porsgrunn plastikkirurgi og alle jeg har vært hos har anbefalt 400-475, det som bestemte str var målene og prøvingen av protesene. Jeg gikk ut i fra at han viste hva som ville se best ut på meg, så endte opp med 450cc. Jeg leste mye på forum at de angret på at de ikke tok større, så på dagen jeg skulle opereres snakket vi litt om dette og ble trygget på at det ville bli et passende med 450cc på min kropp. Er så langt veldig fornøyd også

Så bra!

Er redd de ikke har større proteser inne den dagen jeg skal operere.. Utrilig kjedelig å betale 38 000 og ikke føle de er store nok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Parasoll skrev:

Så bra!

Er redd de ikke har større proteser inne den dagen jeg skal operere.. Utrilig kjedelig å betale 38 000 og ikke føle de er store nok

Kan du ikke sende en mail eller ringe dem da ☺️?  Ikke noe særlig om du er usikker på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Pannekake92 skrev:

Kan du ikke sende en mail eller ringe dem da ☺️?  Ikke noe særlig om du er usikker på det. 

Ja, jeg må få sendt en Mail. Ønsker å gå opp 50 gram, det er jo ikke all verdens... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Parasoll skrev:

Ja, jeg må få sendt en Mail. Ønsker å gå opp 50 gram, det er jo ikke all verdens... 

Jeg har også operert på Porsgrunn plastikk kirurgi, og som Pannekake skriver så kom vi frem til str ved at han målte hva det faktisk var plass til, og jeg fortalte at jeg ønsket en str som vil passe min kropp best mulig. For meg stod det mellom 355 og 375, hvor jeg endte opp med 375. Ut ifra min erfaring så vet han virkelig hva han driver med, og jeg er veldig fornøyd! Ville hverken hatt mindre eller større.

kan jeg spørre hva dere hittil har kommet frem til i forhold til str? Du kan jo sende en mail hvor du skriver at du er usikker på str, og om de har større str inne dagen du skal opereres. Så kan du høre med han hva han syns på selve op.dagen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mille89 skrev:

Jeg har også operert på Porsgrunn plastikk kirurgi, og som Pannekake skriver så kom vi frem til str ved at han målte hva det faktisk var plass til, og jeg fortalte at jeg ønsket en str som vil passe min kropp best mulig. For meg stod det mellom 355 og 375, hvor jeg endte opp med 375. Ut ifra min erfaring så vet han virkelig hva han driver med, og jeg er veldig fornøyd! Ville hverken hatt mindre eller større.

kan jeg spørre hva dere hittil har kommet frem til i forhold til str? Du kan jo sende en mail hvor du skriver at du er usikker på str, og om de har større str inne dagen du skal opereres. Så kan du høre med han hva han syns på selve op.dagen 😊

Vi endte på 300 + 350, da jeg har litt forskjellige bryst. Veier 65 kg, 165 cm. Brede hofter. 

 

Hvirdan er din kropp?

Endret av Parasoll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, Parasoll skrev:

Vi endte på 300 + 350, da jeg har litt forskjellige bryst. Veier 65 kg, 165 cm. Brede hofter. 

 

Hvirdan er din kropp?

Ok, da vil jeg tro det vil bli en fin størrelse på de?

Jeg er 174 cm og 68 kg. Hadde små bryster fra før, en A cup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kanskje det holder? Æsj, dritt å være så usikker på noe så endelig

 

Hbordan er formen din nå? Hvor mange dager siden opr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Parasoll skrev:

Ja, kanskje det holder? Æsj, dritt å være så usikker på noe så endelig

 

Hbordan er formen din nå? Hvor mange dager siden opr?

Jeg var også veldig usikker på hvilken hvor mange cc's jeg ville ta. Endte med å stole 100% på kirurgen (265cc endte jeg med), og er fornøyd med det. Kunne sikkert ha hatt større, men ønsket meg så naturlige som mulig, bare større enn den lille A-cupen jeg hadde fra før. Er nå 1 uke post op og er veldig fornøyd så langt 😄 Mitt tips blir derfor å stole på kirurgen, de vet som regel ha de prater om - bare vær klar på hvilket resultat du håper på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 timer siden, Parasoll skrev:

Ja, kanskje det holder? Æsj, dritt å være så usikker på noe så endelig

 

Hbordan er formen din nå? Hvor mange dager siden opr?

Jeg var også litt usikker, men valgte å stole på kirurgen, og angrer ikke på det! Formen er fin! 2 uker siden op imorra 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En uke post op om noen timer. Gått overraskende bra, ikke tatt smertestillende de siste dagene, husker egentlig ikke når jeg slutta med paracet.. Men har i grunn ikke hatt noe vondt, klør jo i arret og har en litt «stinn» følelse, de er steinharde 😅 Men ellers er jeg superhappy! Håper de dropper fort, ser rimelig sykt ut med pupp opp til kragebeinet 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har skrevet her nå, men kommer med en liten oppdatering 😊

Nå er det altså straks 5 mnd siden min operasjon på fornebuklinikken hos Jørgen Utvoll. Jeg hadde slappe "ammepupper" fra før, og ville ha fyllet tilbake 😉 Jeg endte opp med 400 cc (motiva ergonomix) Jeg visste på forhånd ikke helt hva jeg kom til å ende opp med, men sa til Jørgen at det var opp til han å se. Forferdelig rart å legge all kontroll over på et annet menneske, men jeg er såååå fornøyd! De passer min kropp helt perfekt, og de ser veldig naturlige ut. Jeg kunne IKKE hatt noe mindre, da hadde det ikke sett noe pent ut på meg, og jeg må le litt når jeg husker jeg hadde lyst til å sette en grense på 300 😁 

Jeg forstår nå at dette har kirurgen mer greie på enn meg, så til dere andre som er usikker; la kirurgen avgjøre! 😊

 

Nå 5 mnd etter er puppene like myke, og de har droppet helt perfekt! Angrer ikke et sekund på at jeg opererte meg. 

 

 

Endret av Nelli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...