netpuppy Skrevet 19. mars 2023 #44141 Del Skrevet 19. mars 2023 15 hours ago, Smørblomst87 said: Tusen takk for svar. Kikka på de idag. Det så veldig bra ut men syntes at nipplene var litt lengre nede enn jeg hadde sett for meg iforhold til implantatet. Andre som har opplevd dette? De ser helt rare ut den første tiden, så ikke vær bekymret for det! Jeg syns de begynte å "gå seg til" rundt 3 mnd etter operasjon og de blir bare finere og finere nå 5 mnd etter op. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomst87 Skrevet 19. mars 2023 #44142 Del Skrevet 19. mars 2023 Tusen takk for svar 🙏🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken ubesluttsom Skrevet 20. mars 2023 #44143 Del Skrevet 20. mars 2023 Nikea skrev (På 15.3.2023 den 19.54): Hun er veldig flink, moren min har jobbet med henne og sa at om jeg ville ta operasjon måtte jeg i hvert fall få henne til å gjøre det 😊 Det var verst de første dagene. Var borte fra jobb i fire dager (har kontorjobb), men tok vare på 3-åringen min dagen etter. Så synes det var helt overkommelig. Det verste var egentlig å reise seg fra senga, ettersom jeg bruker musklene i overkroppen/armene for å komme meg opp 😄 Tusen takk for svar😁 Og det er så godt å høre fra noen som faktisk er operert av henne og har erfaring. Jeg tenker meg også på jobb 5 dager etterpå så krysser fingrene for at det går bra🤞 Nå gleder jeg meg bare til å gå det overstått!! Hvor kjøpte du bh med lukking foran? Og har du andre tips eller noe jeg bør tenke på i forkant eller etterpå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 20. mars 2023 #44144 Del Skrevet 20. mars 2023 Frøken ubesluttsom skrev (6 timer siden): Tusen takk for svar😁 Og det er så godt å høre fra noen som faktisk er operert av henne og har erfaring. Jeg tenker meg også på jobb 5 dager etterpå så krysser fingrene for at det går bra🤞 Nå gleder jeg meg bare til å gå det overstått!! Hvor kjøpte du bh med lukking foran? Og har du andre tips eller noe jeg bør tenke på i forkant eller etterpå? Jeg kjøpte BH på Reimers, Fila sin var fin 😊 Hmm, nei kommer ikke på noe spesielt egentlig. Det tar litt tid før de ser normale ut da, og jeg følte at jeg hadde puppene under haka til å begynne med 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken ubesluttsom Skrevet 21. mars 2023 #44145 Del Skrevet 21. mars 2023 Nikea skrev (På 20.3.2023 den 17.23): Jeg kjøpte BH på Reimers, Fila sin var fin 😊 Hmm, nei kommer ikke på noe spesielt egentlig. Det tar litt tid før de ser normale ut da, og jeg følte at jeg hadde puppene under haka til å begynne med 😄 Åh, tusen takk for tips. Nå vil jeg bare få det gjennomført egentlig. Hvor lang tid tok det før de så mer normale ut? Og var det noen la merke til det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 21. mars 2023 #44146 Del Skrevet 21. mars 2023 Frøken ubesluttsom skrev (1 minutt siden): Åh, tusen takk for tips. Nå vil jeg bare få det gjennomført egentlig. Hvor lang tid tok det før de så mer normale ut? Og var det noen la merke til det? Tja, det tok noen måneder før de liksom "hang" litt mer normalt og ikke struttet så voldsomt. Det var så stort mellomrom mellom dem til å begynne med, men det endret seg. Jeg har egentlig samme størrelse som før, de ble bare løftet og fylt opp ettersom de var som to tomme skinnposer jeg kunne brette sammen i BH-en 😅 Så de ser ut som før når jeg har klær på, og ingen har merket noe som helst 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken ubesluttsom Skrevet 22. mars 2023 #44147 Del Skrevet 22. mars 2023 Nikea skrev (14 timer siden): Tja, det tok noen måneder før de liksom "hang" litt mer normalt og ikke struttet så voldsomt. Det var så stort mellomrom mellom dem til å begynne med, men det endret seg. Jeg har egentlig samme størrelse som før, de ble bare løftet og fylt opp ettersom de var som to tomme skinnposer jeg kunne brette sammen i BH-en 😅 Så de ser ut som før når jeg har klær på, og ingen har merket noe som helst 😊 Høres ut som et perfekt resultat, og akkurat det jeg ønsker meg! Hvor mye la du inn igjen? Så usikker på størrelsen her, redd for at de blir for store. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 22. mars 2023 #44148 Del Skrevet 22. mars 2023 Frøken ubesluttsom skrev (36 minutter siden): Høres ut som et perfekt resultat, og akkurat det jeg ønsker meg! Hvor mye la du inn igjen? Så usikker på størrelsen her, redd for at de blir for store. Usikker på hva de kaller det, om det er ml eller gram, men 350 i hvert bryst. Jeg har i hvert fall ikke gigantiske pupper, de kunne fint ha vært større for min del 😄 Men det spørs vel litt på høyde og hvordan kroppen er ellers? Jeg er 178 cm høy og har brede hofter, så de ser ikke så store ut hos meg. Litt mer enn en håndfull kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken ubesluttsom Skrevet 22. mars 2023 #44149 Del Skrevet 22. mars 2023 Nikea skrev (25 minutter siden): Usikker på hva de kaller det, om det er ml eller gram, men 350 i hvert bryst. Jeg har i hvert fall ikke gigantiske pupper, de kunne fint ha vært større for min del 😄 Men det spørs vel litt på høyde og hvordan kroppen er ellers? Jeg er 178 cm høy og har brede hofter, så de ser ikke så store ut hos meg. Litt mer enn en håndfull kanskje? Høres ut som et meget bra resultat. Jeg er lav men med store hofter så satser på rundt 250g. Håper det blir bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 22. mars 2023 #44150 Del Skrevet 22. mars 2023 Frøken ubesluttsom skrev (5 minutter siden): Høres ut som et meget bra resultat. Jeg er lav men med store hofter så satser på rundt 250g. Håper det blir bra. Blir sikkert kjempebra, lykke til 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KimmieA Skrevet 23. mars 2023 #44151 Del Skrevet 23. mars 2023 Hei! Kanskje dumt spørsmål, men lurer på hva slags BH dere brukte når dere var ferdige med støtte-BH? Kan jo ikke bruke BH med bøyle før etter 6 mnd, så veldig i tvil om hva jeg burde gå for… vil ikke ende med å gå med støtte-BH i 6 mnd, den syns jo nesten uansett med mindre jeg går i høyhalset genser 🥲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
netpuppy Skrevet 24. mars 2023 #44152 Del Skrevet 24. mars 2023 14 hours ago, KimmieA said: Hei! Kanskje dumt spørsmål, men lurer på hva slags BH dere brukte når dere var ferdige med støtte-BH? Kan jo ikke bruke BH med bøyle før etter 6 mnd, så veldig i tvil om hva jeg burde gå for… vil ikke ende med å gå med støtte-BH i 6 mnd, den syns jo nesten uansett med mindre jeg går i høyhalset genser 🥲 Jeg bruker sånn spileløs t-skjorte bh uten push up. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomst87 Skrevet 30. mars 2023 #44153 Del Skrevet 30. mars 2023 (endret) Hei! Idag er det 15 dager siden operasjonen og det høyre brystet er ganske vondt. Kjennes ordentlig ømt/stølt ut spesielt på siden ved siden av armhulen. Stikker en del. Andre som har opplevd at en pupp blir vond? Ser ingen infeksjonstegn annet enn at den er litt mer hoven enn det venstre. Endret 30. mars 2023 av Smørblomst87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KimmieA Skrevet 5. april 2023 #44154 Del Skrevet 5. april 2023 Hei alle! Her kommer jeg med enda et rart spørsmål. På Fornebuklinikken fikk man beskjed om å gå med støtte-BH dag og natt de første 4 ukene, og så dagtid de første 6. Kan det «deformere» puppene om du bruker den for mye? Jeg har hatt den på dag og natt i 6 uker nå 😅 skal etter planen gå over til spileløs BH imorgen, men syns støtte-BH’en er så comfy… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KimmieA Skrevet 5. april 2023 #44155 Del Skrevet 5. april 2023 Smørblomst87 skrev (På 30.3.2023 den 20.55): Hei! Idag er det 15 dager siden operasjonen og det høyre brystet er ganske vondt. Kjennes ordentlig ømt/stølt ut spesielt på siden ved siden av armhulen. Stikker en del. Andre som har opplevd at en pupp blir vond? Ser ingen infeksjonstegn annet enn at den er litt mer hoven enn det venstre. Hei! Tror det er veldig vanlig at det ene brystet gjør mer vondt enn det andre, jeg hadde det også sånn. Går seg heldigvis til for hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsikk Skrevet 8. april 2023 #44156 Del Skrevet 8. april 2023 Halla! Noen som har vært på fornebuklinikken i det siste og veit litt om hvor lang ventetid det er på å få operasjon på brystforstørrelse der om dagen? Veit det varierer, men bare nysgjerrig. Skal på konsultasjon neste uke🫶🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåbærhei Skrevet 11. april 2023 #44157 Del Skrevet 11. april 2023 solsikk skrev (På 9.4.2023 den 0.24): Halla! Noen som har vært på fornebuklinikken i det siste og veit litt om hvor lang ventetid det er på å få operasjon på brystforstørrelse der om dagen? Veit det varierer, men bare nysgjerrig. Skal på konsultasjon neste uke🫶🏼 Hei, jeg var der nå og fikk operasjonsdato 4 mai men de hadde masse ledig i april også😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsikk Skrevet 19. april 2023 #44158 Del Skrevet 19. april 2023 Nytt spørsmål! Jeg har veldig lite naturlig brystvev, og mindre på den ene siden enn den andre. Jeg ønsker meg motiva ergonomix mini. Noen som har erfaring med dette? Vil det fortsatt være synlig forskjell eller vil det syns mindre når man får inn implantatene? Er per nå 75a (hm sine). Den passer på den ene siden men er for stor og blir pløsete på den andre. Håper noen har innspill. Blir sprø av å vurdere frem og tilbake 😩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KimmieA Skrevet 19. april 2023 #44159 Del Skrevet 19. april 2023 solsikk skrev (3 timer siden): Nytt spørsmål! Jeg har veldig lite naturlig brystvev, og mindre på den ene siden enn den andre. Jeg ønsker meg motiva ergonomix mini. Noen som har erfaring med dette? Vil det fortsatt være synlig forskjell eller vil det syns mindre når man får inn implantatene? Er per nå 75a (hm sine). Den passer på den ene siden men er for stor og blir pløsete på den andre. Håper noen har innspill. Blir sprø av å vurdere frem og tilbake 😩 Hei! Når du har ulik størrelse på puppene pleier de å jevne ut dette med å legge inn et litt større implantat i den ene enn i den andre 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåbærhei Skrevet 20. april 2023 #44160 Del Skrevet 20. april 2023 Noen som har tatt 300cc under muskel? Ble anbefalt maks 300, men syns det hørtes lite ut? Er 164, 57kg og har litt bryster fra før (kirurg mente ca 400 fra før). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå