Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

frk.Sanna skrev (På 23.10.2022 den 20.16):

Håper virkelig det😌 operte meg på Vestlandet i en mindre by... 

Hvilken by?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym433 skrev (23 timer siden):

Er det noen som planlegger å ta ut silikon? Vil gjerne høre om deres erfaringer med ulike klinikker for dette.

Jeg fjernet på Fornebuklinikken, Ine Mørk. Hva lurer du på?☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym433

Mye! Vet ikke om du vil eller kan svare på alt, men takknemlig for svar uansett. 

- Fikk du inntrykk av at hun gjør dette ofte?

- Fjernet hun kapslene? Evt hvordan ble det gjort?

- Hvor lang tid tok op?

- Hadde du vondt / syk lenge?

- Hvor lenge hadde du hatt innleggene og hvilken str/type?

- Hvorfor tok du de ut?
- Hva kostet det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym433 skrev (11 timer siden):

Mye! Vet ikke om du vil eller kan svare på alt, men takknemlig for svar uansett. 

- Fikk du inntrykk av at hun gjør dette ofte?

- Fjernet hun kapslene? Evt hvordan ble det gjort?

- Hvor lang tid tok op?

- Hadde du vondt / syk lenge?

- Hvor lenge hadde du hatt innleggene og hvilken str/type?

- Hvorfor tok du de ut?
- Hva kostet det?

Jeg tror de gjør dette relativt ofte. At de fjerner gamle innlegg, men ofte legger de jo også inn nye. Op var ganske rask, under en time tror jeg. De fjernet ikke kapselen, de var tynne og fine og jeg har ikke hatt noen plager. Jeg gjorde dette for 4 år siden og kjenner ikke noe til de.

jeg fjernet de via kikkhull under armhulen og har knapt arr. Jeg tok de ut etter 18 år innleggene var 210cc. Jeg fjernet de fordi jeg hadde fått en datter og ville være er godt forbilde. Og de måtte jo skiftes uansett da, de er jo ikke så fine etterhvert.

Jeg hadde vel en knapp uke der jeg var redusert.

det var en enkel op mye enklere enn å sette inn, og jeg kom meg raskt.

savner i ettertid noen ganger å ha noe bryst da jeg er helt flat, men er i alt fornøyd med avgjørelsen min☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym433
Venize skrev (2 timer siden):

Jeg tror de gjør dette relativt ofte. At de fjerner gamle innlegg, men ofte legger de jo også inn nye. Op var ganske rask, under en time tror jeg. De fjernet ikke kapselen, de var tynne og fine og jeg har ikke hatt noen plager. Jeg gjorde dette for 4 år siden og kjenner ikke noe til de.

jeg fjernet de via kikkhull under armhulen og har knapt arr. Jeg tok de ut etter 18 år innleggene var 210cc. Jeg fjernet de fordi jeg hadde fått en datter og ville være er godt forbilde. Og de måtte jo skiftes uansett da, de er jo ikke så fine etterhvert.

Jeg hadde vel en knapp uke der jeg var redusert.

det var en enkel op mye enklere enn å sette inn, og jeg kom meg raskt.

savner i ettertid noen ganger å ha noe bryst da jeg er helt flat, men er i alt fornøyd med avgjørelsen min☺️

Tusen takk for gode svar!! Jeg tok ut mine  Allergan for tre år siden (de som ble tilbakekalt pga risiko for kreft) og byttet til nye. Måtte fjerne kapsler og var dårlig i over tre måneder. I ettertid ønsker jeg nok at jeg bare hadde tatt ut. Hadde jeg hatt litt mer tid til å tenke så ville jeg nok gjort det, men alt gikk så fort og dengang virket det ikke så fristende å bli flat igjen. Nå ser jeg annerledes på det. De jeg har nå ser bra ut men jeg har endel vondt. Så derfor forsøker jeg å finne ut litt mer om explant. Ikke mye info om det, så igjen - tusen takk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym433 skrev (41 minutter siden):

Tusen takk for gode svar!! Jeg tok ut mine  Allergan for tre år siden (de som ble tilbakekalt pga risiko for kreft) og byttet til nye. Måtte fjerne kapsler og var dårlig i over tre måneder. I ettertid ønsker jeg nok at jeg bare hadde tatt ut. Hadde jeg hatt litt mer tid til å tenke så ville jeg nok gjort det, men alt gikk så fort og dengang virket det ikke så fristende å bli flat igjen. Nå ser jeg annerledes på det. De jeg har nå ser bra ut men jeg har endel vondt. Så derfor forsøker jeg å finne ut litt mer om explant. Ikke mye info om det, så igjen - tusen takk. 

Jeg leste mye på realself.com der er det mange som har fjernet og bilder☺️ Jeg hadde små innlegg og over muskelen, så hos meg var det få plager og ikke behov for løft ☺️ Lykke til☺️☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonym433
Venize skrev (1 time siden):

Jeg leste mye på realself.com der er det mange som har fjernet og bilder☺️ Jeg hadde små innlegg og over muskelen, så hos meg var det få plager og ikke behov for løft ☺️ Lykke til☺️☺️

Tusen takk for tips. Hva søkte du på? Jeg har forsøkt men får bare opp folk som legger inn….?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym433 skrev (4 minutter siden):

Tusen takk for tips. Hva søkte du på? Jeg har forsøkt men får bare opp folk som legger inn….?

Explant ☺️ Søk opp på Instagram også #explant ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym433
Venize skrev (8 timer siden):

Explant ☺️ Søk opp på Instagram også #explant ☺️

Hvor lang tid tok det før du kunne trene igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym433 skrev (20 minutter siden):

Hvor lang tid tok det før du kunne trene igjen?

Jeg tror det var 6uker jeg måtte vente, men da var jeg i full gang med løping og styrke. Eller mulig det var 4 uker? Husker ikke helt😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym433
Venize skrev (15 timer siden):

Jeg tror det var 6uker jeg måtte vente, men da var jeg i full gang med løping og styrke. Eller mulig det var 4 uker? Husker ikke helt😅

Det var jo ikke lenge! Har sett på IG at mange venter 3-6 måneder og det virket jo veeeldig lenge.... Det kommer vel kanskje an på hvor omfattende operasjonen var, om man måtte fjerne kapsel etc. 

Nå har jeg booket time hos kirurg for vurdering. Har du tips til hva jeg bør spørre om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym433 skrev (6 timer siden):

Det var jo ikke lenge! Har sett på IG at mange venter 3-6 måneder og det virket jo veeeldig lenge.... Det kommer vel kanskje an på hvor omfattende operasjonen var, om man måtte fjerne kapsel etc. 

Nå har jeg booket time hos kirurg for vurdering. Har du tips til hva jeg bør spørre om?

Ja, det er godt mulig.

Det er jo greit å spørre om du trenger brystløft? Store proteser vil jo mulig etterlate seg heng?

Og hvor mye eget brystvev de tror du har?

En annen ting du kan gjøre er å fylle på med eget fett dersom du har noe til overs? Vet ikke om du har vurdert det, men mange gjør jo det når de fjerne Men dette er jo dersom man har noe ekstra å ta av ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym433
Venize skrev (1 time siden):

Ja, det er godt mulig.

Det er jo greit å spørre om du trenger brystløft? Store proteser vil jo mulig etterlate seg heng?

Og hvor mye eget brystvev de tror du har?

En annen ting du kan gjøre er å fylle på med eget fett dersom du har noe til overs? Vet ikke om du har vurdert det, men mange gjør jo det når de fjerne Men dette er jo dersom man har noe ekstra å ta av ☺️

Ja, det er noe å tenke på. Jeg har ikke så veldig store innlegg (300cc). Byttet fra 375 til 300 for tre år siden og da mente kirurgen at jeg kunne trenge løft. Det viste seg ikke å stemme, huden trakk seg raskt sammen til de noe mindre innleggene. Men det er klart, nå er det snakk om en større endring….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det 4 dager siden jeg ble operert, og jeg kjenner jeg rett og slett er veldig lei meg. Har fått lagt inn 300cc motiva høy profil. Sa til kirurgen på operasjonsdagen at jeg helte mot 275, men ba han velge det som så best ut, og han endte altså opp på 300. 
Jeg er skikkelig redd puppene er alt for store, og jeg freaker ut over de to harde, vonde klumpene jeg har på brystet. Sluttet med smertestillende på dag 2, men synes det fortsatt er fryktelig ubehagelig, og de er veldig vonde å komme borti. Savner min gamle, friske kropp som kunne kaste ungene mine i været, og jeg begynner nå å frykte at jeg har gjort en stor tabbe. Hvor «vanlig» er det å kjenne på denne følelsen av å angre seg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pernille1986 skrev (5 minutter siden):

Da er det 4 dager siden jeg ble operert, og jeg kjenner jeg rett og slett er veldig lei meg. Har fått lagt inn 300cc motiva høy profil. Sa til kirurgen på operasjonsdagen at jeg helte mot 275, men ba han velge det som så best ut, og han endte altså opp på 300. 
Jeg er skikkelig redd puppene er alt for store, og jeg freaker ut over de to harde, vonde klumpene jeg har på brystet. Sluttet med smertestillende på dag 2, men synes det fortsatt er fryktelig ubehagelig, og de er veldig vonde å komme borti. Savner min gamle, friske kropp som kunne kaste ungene mine i været, og jeg begynner nå å frykte at jeg har gjort en stor tabbe. Hvor «vanlig» er det å kjenne på denne følelsen av å angre seg? .

..mente implantater fra mentor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

24 minutter siden, Pernille1986 said:

Da er det 4 dager siden jeg ble operert, og jeg kjenner jeg rett og slett er veldig lei meg. Har fått lagt inn 300cc motiva høy profil. Sa til kirurgen på operasjonsdagen at jeg helte mot 275, men ba han velge det som så best ut, og han endte altså opp på 300. 
Jeg er skikkelig redd puppene er alt for store, og jeg freaker ut over de to harde, vonde klumpene jeg har på brystet. Sluttet med smertestillende på dag 2, men synes det fortsatt er fryktelig ubehagelig, og de er veldig vonde å komme borti. Savner min gamle, friske kropp som kunne kaste ungene mine i været, og jeg begynner nå å frykte at jeg har gjort en stor tabbe. Hvor «vanlig» er det å kjenne på denne følelsen av å angre seg? 

Nå har jeg lagt inn litt mindre enn deg, og det nærmer seg 2,5 år siden, men jeg husker også at jeg var redd de skulle bli for store de første dagene etter operasjonen. Jeg tror det er ganske normalt å føle det sånn 😊 for min del gikk det seg fint til, man blir vant til den nye størrelsen og etterhvert går jo også hevelsen ned, og de "dropper og fluffer" mer over de neste månedene som gjør at de føles mer naturlige ut igjen 😊 hvis de er under muskelen trenger musklene litt tid på å strekke seg og tilpasse seg den nye størrelsen, så da vil de kjennes ganske harde ut til å begynne med.. 4 dager ut er jo ingenting, så ville prøvd å ikke bedømme resultatet for mye allerede 🙈 lettere sagt enn gjort kanskje 😅 og både smerter og at de er harde osv kan gjøre at man føler man angrer og savner kroppen før operasjon, husker jeg også følte på det de par første ukene 😬 jeg har ikke barn da, men kan se for meg at den følelsen blir litt sterkere da man ikke kan gjøre alt man pleier med barna på en liten stund.. så tror det er ganske normalt!

God bedring da, og håper du blir fornøyd etterhvert 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tellaa skrev (2 minutter siden):

Nå har jeg lagt inn litt mindre enn deg, og det nærmer seg 2,5 år siden, men jeg husker også at jeg var redd de skulle bli for store de første dagene etter operasjonen. Jeg tror det er ganske normalt å føle det sånn 😊 for min del gikk det seg fint til, man blir vant til den nye størrelsen og etterhvert går jo også hevelsen ned, og de "dropper og fluffer" mer over de neste månedene som gjør at de føles mer naturlige ut igjen 😊 hvis de er under muskelen trenger musklene litt tid på å strekke seg og tilpasse seg den nye størrelsen, så da vil de kjennes ganske harde ut til å begynne med.. 4 dager ut er jo ingenting, så ville prøvd å ikke bedømme resultatet for mye allerede 🙈 lettere sagt enn gjort kanskje 😅 og både smerter og at de er harde osv kan gjøre at man føler man angrer og savner kroppen før operasjon, husker jeg også følte på det de par første ukene 😬 jeg har ikke barn da, men kan se for meg at den følelsen blir litt sterkere da man ikke kan gjøre alt man pleier med barna på en liten stund.. så tror det er ganske normalt!

God bedring da, og håper du blir fornøyd etterhvert 😊

Takk for svar!! Har lagt under muskel ja, og vet jo at det sikkert er alt for tidlig å si noe om det endelige resultatet etter 4 dager, men har likevel helt noia og klarer ikke å la være å stille spørsmålstegn ved alt. Når jeg leser meg lenger og lenger bakover i tråden her føler jeg også at «alle» har mindre størrelse enn det jeg har fått og angrer meg bare skikkelig for at jeg ikke insisterte på 275 i stedet for 300. 
 

Nå er det jo ganske lenge siden din operasjon, men kan du huske hvor lang tid det tok før du «følte deg som deg selv» igjen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/7/2023 at 12:57 PM, Pernille1986 said:

Takk for svar!! Har lagt under muskel ja, og vet jo at det sikkert er alt for tidlig å si noe om det endelige resultatet etter 4 dager, men har likevel helt noia og klarer ikke å la være å stille spørsmålstegn ved alt. Når jeg leser meg lenger og lenger bakover i tråden her føler jeg også at «alle» har mindre størrelse enn det jeg har fått og angrer meg bare skikkelig for at jeg ikke insisterte på 275 i stedet for 300. 
 

Nå er det jo ganske lenge siden din operasjon, men kan du huske hvor lang tid det tok før du «følte deg som deg selv» igjen? 

Vet ikke helt hvor stor forskjell de 25cc hadde gjort på størrelsen igrunn 🤔 men kan forstå hvordan du føler det 😩 kjedelig å føle at man angrer! 

Litt vanskelig å huske helt nøyaktig, men etter et par-tre mnd følte jeg meg vel ganske normal igjen 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pernille1986 skrev (På 7.1.2023 den 12.10):

jeg kjenner jeg rett og slett er veldig lei meg.

Lettere sagt enn gjort selvfølgelig, men prøv å skyv unna de tankene nå. Bestem deg for at de ikke hjelper deg noe. Operasjonen er tatt, de blir som de blir. Så kan du tenke på at alt tilsier at de går seg sakte, men sikkert til, du blir mer vant til dem, og du kan leve som vanlig. I verste fall får du sikkert god pris på å gjøre de mindre, men tviler på at du kommer dit. 

Endret av cerruti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...