AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #4521 Del Skrevet 30. oktober 2018 15 timer siden, Hollymolly skrev: Ringte klinikken, slitsom å være redd hele tiden. Fikk da vite at jeg er 4+4 på vei. Og at det testen ikke klarer å alltid måle riktig og at når det bli skyhøye HCG verdier. Så da har jeg lovet meg selv at jeg ikke skal teste mer. Nå ska jeg stole på kroppen min og at den skal gjøre jobben sin. Så blir det ultralyd 15.nov🙌🏼 Om du er 4+4 på vei så stemmer det jo helt perfekt med 2-3 uker på testen. Testen viser jo hvor lenge det er siden befruktning, og det er jo ca 2 uker og 4 dager når du er 4+4, altså 2-3 uker. Anonymkode: 78308...820 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 30. oktober 2018 #4522 Del Skrevet 30. oktober 2018 8 timer siden, Hollymolly skrev: Det blir sikkert godt for deg å starte, synes du har vært sjukt tålmodig og tøff i denne prossesen . Jeg hadde sikkert blitt gal for noe uker siden😅 jeg håper du lykkes også denne gangen, hadde vært så fantastisk ❤️ Tusen takk 💗 Krysser fingrene for at ikke all flaks er brukt opp 😊🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollymolly Skrevet 30. oktober 2018 #4523 Del Skrevet 30. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Om du er 4+4 på vei så stemmer det jo helt perfekt med 2-3 uker på testen. Testen viser jo hvor lenge det er siden befruktning, og det er jo ca 2 uker og 4 dager når du er 4+4, altså 2-3 uker. Anonymkode: 78308...820 Takk❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonevs Skrevet 30. oktober 2018 #4524 Del Skrevet 30. oktober 2018 Har nå lest en del her inne og er full av beundring til dere som prøver og prøver og aldri gir opp. Ser også at flere lykkes og det er jeg veldig glad for 💜 Jeg og mannen min er så heldige å ha flere barn fra før, alle unnfanget på naturlig vis. Men vi har ingen felles barn, og ønsket om dette er stort. Tiden er inne og vi er nå igang med IVF (ISCI) ettersom han ble sterilisert for mange år siden og vi er avhengig av TESE for å få til dette. Var til forundersøkelse forrige mandag og er nå på dag 4 med hormonsprøyter. Kjenner kroppen forandrer seg og jeg har så lyst å fortelle om prosessen til de rundt oss, men vi har bestemt oss for å holde kortene tett til brystet av praktiske årsaker. Mamma vet om det ettersom vi er avhengig av barnevakt til mine to barn når vi skal reise litt fram og tilbake til klinikken. Er vanligvis en veldig åpen person, så føler dette er mye å holde kun for meg selv og samboer😆 Er veldig spent på prosessen og gleder meg til å sette ordentlig igang. UL mandag og forhåpentligvis uttak onsdag neste uke. Magefølelsen er veldig god da alle forhold skal være optimale hos meg, men samtidig måtte de lete litt for å finne liv i spermprøvene hans etter operativt uttak på klinikken. Det er visstnok normalt når mannen har vært sterilisert i mange år. De tok ikke ut så mye ettersom vi så snart skulle sette igang prosessen. Men krysser fingrene for at de finner mange av god kvalitet neste gang slik at flere egg blir befrukta. Noen med erfaring rundt akkurat dette? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malla1992 Skrevet 30. oktober 2018 #4525 Del Skrevet 30. oktober 2018 Var på kontroll i går å da så vi fem voksene egg poser, og legen mente at det var egg i fire av de posene. Aldri hatt så bra resultat før, alltid vært bare en eller max to poser som har vokst. Ser ut som om de medisinene jeg fikk denne gangen har gjort susen. Men skulle fortsette på medesiner til i kveld så inn til ny kontroll i morgen 😀 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper mamma i 2018 Skrevet 31. oktober 2018 #4526 Del Skrevet 31. oktober 2018 I dag ble jeg tatt tilbake til første antatt termin. Så i dag er jeg 8 uker på vei og bønna mi ha blitt til et foster❤️ ønsker dere alle andre masse lykke til 😃 jeg kommer nok til og følge med litt til på dere men nå er jeg kun hos fast lege ikke noe mere på riksen 😃 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wiley Skrevet 31. oktober 2018 #4527 Del Skrevet 31. oktober 2018 1 hour ago, Håper mamma i 2018 said: I dag ble jeg tatt tilbake til første antatt termin. Så i dag er jeg 8 uker på vei og bønna mi ha blitt til et foster❤️ ønsker dere alle andre masse lykke til 😃 jeg kommer nok til og følge med litt til på dere men nå er jeg kun hos fast lege ikke noe mere på riksen 😃 Gratulerer! Håper alt går veien for deg nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wiley Skrevet 31. oktober 2018 #4528 Del Skrevet 31. oktober 2018 Jeg skal etter planen ha innsett i morgen hvis noen av mine 7 tinte embryo klarer seg til da. Tenkte bare jeg skulle si at jeg får rosa rester crinone før jeg overhodet har satt inn noe egg, til de som bekymrer seg for dette. Så ikke nødvendigvis noen sammenheng med å miste med andre ord. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butter Skrevet 31. oktober 2018 #4529 Del Skrevet 31. oktober 2018 (endret) Endelig kan jeg senke skuldrene mange hakk! Jeg kaldsvetter når jeg er stresset, kaldsvettet i hele dag frem til TUL kl 14 - men stoppet umiddelbart da jeg fikk liv bekreftet. TUL viste et embryo på 12,2 mm og et sterkt bankende hjerte ❤️. Er 7+4 idag ❤️. Til dere andre lykke til videre ❤️ Endret 31. oktober 2018 av Butter 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butter Skrevet 31. oktober 2018 #4530 Del Skrevet 31. oktober 2018 3 timer siden, Håper mamma i 2018 skrev: I dag ble jeg tatt tilbake til første antatt termin. Så i dag er jeg 8 uker på vei og bønna mi ha blitt til et foster❤️ ønsker dere alle andre masse lykke til 😃 jeg kommer nok til og følge med litt til på dere men nå er jeg kun hos fast lege ikke noe mere på riksen 😃 Så gøy ❤️. Deilig å få liv bekreftet ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butter Skrevet 31. oktober 2018 #4531 Del Skrevet 31. oktober 2018 1 time siden, Wiley skrev: Jeg skal etter planen ha innsett i morgen hvis noen av mine 7 tinte embryo klarer seg til da. Tenkte bare jeg skulle si at jeg får rosa rester crinone før jeg overhodet har satt inn noe egg, til de som bekymrer seg for dette. Så ikke nødvendigvis noen sammenheng med å miste med andre ord. Lykke til. Krysser fingrene for deg ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magda85 Skrevet 31. oktober 2018 #4532 Del Skrevet 31. oktober 2018 Hei! Vi har endelig blitt henvist videre til prøverør. Har fått egenerklæringsskjema og pasientregistrering i posten i dag som vi skal fylle ut og returnere. Det står at vi skal sende med ett bilde av oss. Aldri hørt om dette før, selv om jeg har smuglest litt i diverse tråder. Skal vi sende type passbilde eller ett koselig bilde av oss tatt i tante Olgas 70 års kalas? 😂 håper noen i denne posten vet, mange av dere er litt lenger ned i løypen enn meg😀. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butter Skrevet 31. oktober 2018 #4533 Del Skrevet 31. oktober 2018 5 minutter siden, Magda85 skrev: Hei! Vi har endelig blitt henvist videre til prøverør. Har fått egenerklæringsskjema og pasientregistrering i posten i dag som vi skal fylle ut og returnere. Det står at vi skal sende med ett bilde av oss. Aldri hørt om dette før, selv om jeg har smuglest litt i diverse tråder. Skal vi sende type passbilde eller ett koselig bilde av oss tatt i tante Olgas 70 års kalas? 😂 håper noen i denne posten vet, mange av dere er litt lenger ned i løypen enn meg😀. Hei. Hører dere til Porsgrunn? Vi måtte sende bilde. Må ikke være passfoto, kan godt være type vanlig privat bilde, men ansiktene deres på synes godt og dere kan ikke ha solbriller. Lykke til videre 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magda85 Skrevet 31. oktober 2018 #4534 Del Skrevet 31. oktober 2018 1 minutt siden, Butter skrev: Hei. Hører dere til Porsgrunn? Vi måtte sende bilde. Må ikke være passfoto, kan godt være type vanlig privat bilde, men ansiktene deres på synes godt og dere kan ikke ha solbriller. Lykke til videre 😁 Hei! Vi skal til Haugesund. Tusen takk for svar, da får vi finne ett blinkskudd fra skuffen 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma til én Skrevet 31. oktober 2018 #4535 Del Skrevet 31. oktober 2018 3 timer siden, Håper mamma i 2018 skrev: I dag ble jeg tatt tilbake til første antatt termin. Så i dag er jeg 8 uker på vei og bønna mi ha blitt til et foster❤️ ønsker dere alle andre masse lykke til 😃 jeg kommer nok til og følge med litt til på dere men nå er jeg kun hos fast lege ikke noe mere på riksen 😃 50 minutter siden, Butter skrev: Endelig kan jeg senke skuldrene mange hakk! Jeg kaldsvetter når jeg er stresset, kaldsvettet i hele dag frem til TUL kl 14 - men stoppet umiddelbart da jeg fikk liv bekreftet. TUL viste et embryo på 12,2 mm og et sterkt bankende hjerte ❤️. Er 7+4 idag ❤️. Til dere andre lykke til videre ❤️ Gratulerer så masse til begge to! Så hyggelig med noen positive og oppløftende innlegg 😊 Lykke til videre ❤ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollymolly Skrevet 31. oktober 2018 #4536 Del Skrevet 31. oktober 2018 4 timer siden, Håper mamma i 2018 skrev: I dag ble jeg tatt tilbake til første antatt termin. Så i dag er jeg 8 uker på vei og bønna mi ha blitt til et foster❤️ ønsker dere alle andre masse lykke til 😃 jeg kommer nok til og følge med litt til på dere men nå er jeg kun hos fast lege ikke noe mere på riksen 😃 Jaaaa❤️ Masse lykke til med graviteten❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollymolly Skrevet 31. oktober 2018 #4537 Del Skrevet 31. oktober 2018 56 minutter siden, Butter skrev: Endelig kan jeg senke skuldrene mange hakk! Jeg kaldsvetter når jeg er stresset, kaldsvettet i hele dag frem til TUL kl 14 - men stoppet umiddelbart da jeg fikk liv bekreftet. TUL viste et embryo på 12,2 mm og et sterkt bankende hjerte ❤️. Er 7+4 idag ❤️. Til dere andre lykke til videre ❤️ Ohhh så herlig❤️Masse lykke til med graviteten. Forhåpentligvis er jeg like bak dere når jeg skal på ultralyd 15.nov❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butter Skrevet 31. oktober 2018 #4538 Del Skrevet 31. oktober 2018 4 minutter siden, Hollymolly skrev: Ohhh så herlig❤️Masse lykke til med graviteten. Forhåpentligvis er jeg like bak dere når jeg skal på ultralyd 15.nov❤️❤️ Ja, håper virkelig det. Så får du bare prøve å nyte det så godt du kan frem til det. Nå skal jeg prøve å slappe mer av og nyte dette....har hatt relativt lite symptomer frem til nå (kun litt småkvalm og ømme pupper), så det har stresset meg. Ikke det at jeg ønsker meg å henge over doskålen, men hadde værr betryggende frem til idag. Men nå skal jeg heller nyte at jeg ikke er skikkelig dårlig - selvom jeg merker at kvalmen har vært litt påtagende de siste dagene, Hvordan er du i formen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomst37 Skrevet 31. oktober 2018 #4539 Del Skrevet 31. oktober 2018 Hei fine tøffe jenter, Jeg måtte ta en liten pause😞. Det har vært mange tøffe dager. Og sliter fortsatt med å forstå hva som har skjedd og hvorfor, spesielt etter så fine forsøk resultater😢. Vært slitsomt og vondt å dra til Riks hver uke og ta ny blodprøve. Hcg verdier sank så sakte denne gangen. Enda vondere var å få den tlf og få bekreftet spontanabort gang på gang 😫😭. Æsj så urettferdig... Onsdag forrige uke fikk jeg mens 🧐 Det synes jeg var veldig rart. Den pleiede å komme ca 4-5 etter spontanabort. Sykepleier syntes også det var litt rart men også sa at noen kan få den tidligere. Hun har også forklart om fryseforsøk. Har fått plass første uke i januar. Men for å være ærlig, tror ikke på de eggene som er på frys...😞 hvorfor skal de være bra kvalitet når jeg endte i sa nå...Er det noen av dere her som har blitt gravide med frys? Gratulerer så mye til alle dere som er gravide!❤️👏🏻👌🏻 Nyt og kos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper mamma i 2018 Skrevet 31. oktober 2018 #4540 Del Skrevet 31. oktober 2018 14 minutter siden, Blomst37 skrev: Hei fine tøffe jenter, Jeg måtte ta en liten pause😞. Det har vært mange tøffe dager. Og sliter fortsatt med å forstå hva som har skjedd og hvorfor, spesielt etter så fine forsøk resultater😢. Vært slitsomt og vondt å dra til Riks hver uke og ta ny blodprøve. Hcg verdier sank så sakte denne gangen. Enda vondere var å få den tlf og få bekreftet spontanabort gang på gang 😫😭. Æsj så urettferdig... Onsdag forrige uke fikk jeg mens 🧐 Det synes jeg var veldig rart. Den pleiede å komme ca 4-5 etter spontanabort. Sykepleier syntes også det var litt rart men også sa at noen kan få den tidligere. Hun har også forklart om fryseforsøk. Har fått plass første uke i januar. Men for å være ærlig, tror ikke på de eggene som er på frys...😞 hvorfor skal de være bra kvalitet når jeg endte i sa nå...Er det noen av dere her som har blitt gravide med frys? Gratulerer så mye til alle dere som er gravide!❤️👏🏻👌🏻 Nyt og kos dere! Off har så vondt av deg ❤️❤️ jeg er gravid på frys ❤️ så ikke mist håpet ❤️❤️ ta deg en ordentlig pause nå mot jul og prøv og nyt jula også er du klar for førsøk i januar ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå