Gå til innhold

Prøverør 2018

FlyBabe

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Hope25 skrev:

Ultralyd i dag!

nurket er 8 uker, sterkt hjerteslag og 15 mm lang! 

Alt ser ut til å være bra ❤️ Gleder oss til fortsettelsen! 

Vi er ferdig hos Fertilitetssenteret og går over til fastlege og lokal jordmor / helsestasjon. 

Masse lykke til dere ❤️👏🏼

9514C44E-2522-47BF-8859-6A9B7B99CE1C.jpeg

Så fantastisk! ❤ Gratulerer så mye. Takk for at du delte, virkelig oppmuntrende å se at det kan gå bra og ❤ Lykke til i tiden fremover 🙂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

33 minutter siden, Hope25 skrev:

Ultralyd i dag!

Vi er ferdig hos Fertilitetssenteret og går over til fastlege og lokal jordmor / helsestasjon. 

Så herlig! Gratulerer så mye 💗 Og tusen takk til deg☺️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hope25 skrev:

Ultralyd i dag!

Gratulerer så mye😍❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Håper mamma i 2018 skrev:

Off var vel ikke min tur nå heller 😢 i går kom det veldig rosa crinone og i dag har jeg veldig smerter nederst i magen på sidene 😢 gleder meg ikke til UL i morgen jeg gruer meg 😢❤️

nå må du slutte å være så negativ!!! du motsier deg selv hele tiden, utrolig irriterende å lese det du skriver

Anonymkode: 6af21...dcc

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Waldfee skrev:

@Blomst37, hvordan går det med deg? Jeg håper det går bra 💗

Tårer bare spruter😔😢 Blør mye, det ser ut som mensen har kommet😫. Skjønner virkelig ikke hva som har skjedd, hadde så høye hcg verdier😔. Snakket med sykepleier i dag. Skal til Riks imorgen ta ny blodprøve. Men sykepleier var ikke så optimistisk. Tok test hjemme i dag, den viser fortsatt «gravid 2-3»😫 Synes litt rart at den ikke har gått til 1-2 uker, men sykepleier sa at det kan litt tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Blomst37 skrev:

Tårer bare spruter😔😢 Blør mye, det ser ut som mensen har kommet😫. Skjønner virkelig ikke hva som har skjedd, hadde så høye hcg verdier😔. Snakket med sykepleier i dag. Skal til Riks imorgen ta ny blodprøve. Men sykepleier var ikke så optimistisk. Tok test hjemme i dag, den viser fortsatt «gravid 2-3»😫 Synes litt rart at den ikke har gått til 1-2 uker, men sykepleier sa at det kan litt tid.

Uff, så utrolig trist❤️ Jeg føler virkelig med deg❤️ 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

nå må du slutte å være så negativ!!! du motsier deg selv hele tiden, utrolig irriterende å lese det du skriver

Så slutt og les det jeg skriver da og hopp videre 😊 dette er en side som man kan utrykke følelser. Jeg er livredd for og miste igjen så når det blir forandringer er det kun her jeg kan spørre om råd. Jeg kan ha skyhøy hcg men enda kan det ikke gå. Så beklager at du ble irritert men da får du lese alt annet en mitt da vettu. 

Jeg er negativ til det motsatt er bevist. Hvor mange ganger har du mistet, hvor mange forsøk har du hatt når du kan sitte og skive sånn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Blomst37 skrev:

Neeeeei 😩😢 jeg krysser forsatt det som kan krysses ❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Håper mamma i 2018 skrev:

Så slutt og les det jeg skriver da og hopp videre 😊 dette er en side som man kan utrykke følelser. Jeg er livredd for og miste igjen så når det blir forandringer er det kun her jeg kan spørre om råd. Jeg kan ha skyhøy hcg men enda kan det ikke gå. Så beklager at du ble irritert men da får du lese alt annet en mitt da vettu. 

Jeg er negativ til det motsatt er bevist. Hvor mange ganger har du mistet, hvor mange forsøk har du hatt når du kan sitte og skive sånn? 

Synes bare det er utrolig provoserende når du ligger å skrive " åneei nå mister jeg igjen, det går nok ikke ...." igjen og igjen og igjen. også sitter det faktisk flere damer som mister her inne mens det går fint med deg. Du har jo fått beviser flere ganger på at det går bra med deg, at du har vondt i magen er HELT normalt, og litt rosa crione har de aller fleste da den har en tendens til å gjøre det litt irritert der inne. Sorry at jeg virker kvass, men synes bare du virker ufølsom mot de andre, som om du vil at alle skal si "neei det går nok bra med deg" hele tiden.  Jeg har mistet 4 ganger og har 6 forsøk bak meg. Fremdeles ingen barn. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke du forstå at folk er i en veldig sårbar situasjon når de skriver her. Her er det rom for å skrive det man føler. Er man lei seg, nervøs, glad, redd, så er det helt lov å skrive her. Det er derfor vi har en sånn forum. 

Endret av Hollymolly
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Blomst37 skrev:

Uff, jeg har ikke ord. Skjønner at du mister motet og har det grusomt. Får håpe at du får deg en positiv opplevelse i morgen. 

Men hvis du gravid med to kan det tenkes at du «bare» mister den ene, og at den andre overlever? Jeg mener nå ikke å være støtende på noe som helst måte om noen oppfatter det slik, men kanskje et håp om at du kanskje, forhåpentligvis ikke mister alt ❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes bare det er utrolig provoserende når du ligger å skrive " åneei nå mister jeg igjen, det går nok ikke ...." igjen og igjen og igjen. også sitter det faktisk flere damer som mister her inne mens det går fint med deg. Du har jo fått beviser flere ganger på at det går bra med deg, at du har vondt i magen er HELT normalt, og litt rosa crione har de aller fleste da den har en tendens til å gjøre det litt irritert der inne. Sorry at jeg virker kvass, men synes bare du virker ufølsom mot de andre, som om du vil at alle skal si "neei det går nok bra med deg" hele tiden.  Jeg har mistet 4 ganger og har 6 forsøk bak meg. Fremdeles ingen barn. 

Ja så da tar du på deg da hvis jeg faktisk mister nå eller dette ikke går er du lege? Andre inne her som har hatt skyhøy hcg og nå mister. Kan vi vite om vi mister eller ikke? Kjenner jeg blir ganske provosert av deg også. Jeg virker ufølsom? Jeg er vel en av de som så si skriver dagli her til andre og syneste synd på de hvis de har mistet eller jubler fordi flere jag blitt gravide. Jeg er livredd for og miste igjen etter 8 år som prøver begynner det og bli ganske tøft. Ja jeg vet hcg min stiger riktig nå men det gjorde den i slutten av april også, men da mistet jeg natt til 1 mai for den var utenfor livmor. Så ja vet ting ser posetiv ut nå, men er ikke lett og være posetiv når man ikke har troen på at man noen gang skal få barn. Har ikke sagt at noen eller alle må skrive til meg hver gang jeg, men jeg trodde dette var en side vi kunne utrykke følelser, sorger og gleder på men det var vist feil. Så du skal slippe og se noe mere av hva jeg skriver for nå kommer jeg ikke til og oppdatere når det skal bli negativt rundt dette. Får jeg heller la være og skrive noe mere om kanskje denne graviditeten. Også får jeg heller spørre hvis jeg lurer på annet. Ha en fin kveld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Håper mamma i 2018 skrev:

Ja så da tar du på deg da hvis jeg faktisk mister nå eller dette ikke går er du lege? Andre inne her som har hatt skyhøy hcg og nå mister. Kan vi vite om vi mister eller ikke? Kjenner jeg blir ganske provosert av deg også. Jeg virker ufølsom? Jeg er vel en av de som så si skriver dagli her til andre og syneste synd på de hvis de har mistet eller jubler fordi flere jag blitt gravide. Jeg er livredd for og miste igjen etter 8 år som prøver begynner det og bli ganske tøft. Ja jeg vet hcg min stiger riktig nå men det gjorde den i slutten av april også, men da mistet jeg natt til 1 mai for den var utenfor livmor. Så ja vet ting ser posetiv ut nå, men er ikke lett og være posetiv når man ikke har troen på at man noen gang skal få barn. Har ikke sagt at noen eller alle må skrive til meg hver gang jeg, men jeg trodde dette var en side vi kunne utrykke følelser, sorger og gleder på men det var vist feil. Så du skal slippe og se noe mere av hva jeg skriver for nå kommer jeg ikke til og oppdatere når det skal bli negativt rundt dette. Får jeg heller la være og skrive noe mere om kanskje denne graviditeten. Også får jeg heller spørre hvis jeg lurer på annet. Ha en fin kveld. 

Ok, jeg beklager. ser nå at det var jeg som var ufølsom. Virkelig.. Lykke til videre, til dere alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Håper mamma i 2018 skrev:

Føler med deg kjære ❤️. Både i frykten for å miste og følelsen at du ikke kan uttrykke deg klart. Jeg prøver selv å være positiv, men den minste endring på kroppen medfører en frykt for at dette går galt, så skjønner deg veldig godt. Mange år som prøvere og tidligere aborter medfører en sinnsyk frykt. Jeg håper virkelig alt går bra med deg. Men ikke la en enkelt anonym bruker stanse deg fra å dele med oss. Og ja, denne gruppen er her nettopp for det ❤️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Blomst37 said:

Sender deg masse gode tanker ❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, Butter skrev:

Føler med deg kjære ❤️. Både i frykten for å miste og følelsen at du ikke kan uttrykke deg klart. Jeg prøver selv å være positiv, men den minste endring på kroppen medfører en frykt for at dette går galt, så skjønner deg veldig godt. Mange år som prøvere og tidligere aborter medfører en sinnsyk frykt. Jeg håper virkelig alt går bra med deg. Men ikke la en enkelt anonym bruker stanse deg fra å dele med oss. Og ja, denne gruppen er her nettopp for det ❤️

Takk ❤️ bare kjenner med den enkelt personen så mister man egentlig bare mere håp. Jeg føler ikke jeg har vært noe irriterende men må ærlig innrømme at jeg blir litt mere skeptisk på og dele når noen tar det sånn. Jeg ønsker ikke og støtte noen eller såre noen eller gjøre noe irriterte. Men litt mye følelser inne om dagen. Ble jo bare kjempe glad og litt mere posetiv når jeg fikk hcg, men er jo som jeg skrev flere som har mistet med den hcg. Og tenker det er viktig og dele gleder håp sorgen og skuffelser for er dette vi alle lærer av etter som kroppene våre er så forskjellige 😊 så kommer kanskje en oppdatering i morgen etter UL og ny hcg men må tenke litt på det. Masse følelser i sving om dagen ❤️ men Tuuuusen takk for støttende ord, jeg trodde et øyeblikk at det var jeg som ufølsom her 😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Hollymolly skrev:

Kan ikke du forstå at folk er i en veldig sårbar situasjon når se skriver her. Her er det rom for å skrive det man føler. Er man lei seg, nervøs, glad, redd, så er det helt lov å skrive her. Det er derfor vi har en sånn forum. 

Takk ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Blomst37 skrev:

Å nei, å nei😢!!! Det går bare ikke an, det skal ikke være mulig at livet skal være så urettferdig!!! Er så lei meg nå på dine vegne 💗 Men det kan jo fortsatt være et håp om at en av to sitter fortsatt. Krysser fingrene alt jeg kan for det. Samtidig skjønner jeg at det er vanskelig å være positiv når man blør mye. Å, jeg blir både lei meg og sint altså. Sender deg verdens største klem og alt håp  for at det kan gå bra likevel💗💗💗

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Håper mamma i 2018 skrev:

Takk ❤️ bare kjenner med den enkelt personen så mister man egentlig bare mere håp. Jeg føler ikke jeg har vært noe irriterende men må ærlig innrømme at jeg blir litt mere skeptisk på og dele når noen tar det sånn. Jeg ønsker ikke og støtte noen eller såre noen eller gjøre noe irriterte. Men litt mye følelser inne om dagen. Ble jo bare kjempe glad og litt mere posetiv når jeg fikk hcg, men er jo som jeg skrev flere som har mistet med den hcg. Og tenker det er viktig og dele gleder håp sorgen og skuffelser for er dette vi alle lærer av etter som kroppene våre er så forskjellige 😊 så kommer kanskje en oppdatering i morgen etter UL og ny hcg men må tenke litt på det. Masse følelser i sving om dagen ❤️ men Tuuuusen takk for støttende ord, jeg trodde et øyeblikk at det var jeg som ufølsom her 😢

Du må bare fortsette å skrive akkurat det du føler, det er det vi har dette forumet for💗 Klart man er usikker og kjempebekymret når man har vært gjennom litt av hvert fra før. Det er helt lov å vise følelser og spørre. Det betyr jo ikke at man ikke har omtanke for andre. Håper virkelig du blir her sammen med oss så lenge du har lyst! Sender deg en klem💗

Og til den anonyme, så trist med mange mislykkede forsøk! Du må gjerne være med her og dele tanker også☺️. Men tenker det er fint med takhøyde og at man lar folk få uttrykke de bekymringene man har - vi er jo alle forskjellige. Masse lykke til ihvertfall! Sender deg en klem også jeg💗

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...