Gå til innhold

Prøver å bli gravid 2018


månki

Anbefalte innlegg

Slenger meg på her inne! 22 år, har ei jente på 1 1/5 fra før, tar ut spiralen denne uken og er veldig spent!! Sist gang rakk vi nesten ikke prøve da det gikk så fort, så lurer veldig på hvor lang tid det tar denne gangen🤭

Anonymkode: 4b7aa...eea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slenger meg på her inne! 22 år, har ei jente på 1 1/5 fra før, tar ut spiralen denne uken og er veldig spent!! Sist gang rakk vi nesten ikke prøve da det gikk så fort, så lurer veldig på hvor lang tid det tar denne gangen🤭

Anonymkode: 4b7aa...eea

Masse lykke til ♥️ Er i samme situasjon som deg. Kuttet ut prevensjon Igår og har en gutt fra før 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pp 14, begynner å teste etter el idag. Har hatt ett år uten testing etter el, for tenkte at ting ikke ville ta så lang tid. Så nå er det testing, testing, testing. 

Magefølelsen sier at jeg ikke blir gravid før februar, så blir spennende å se om det stemmer😂

Anonymkode: 18d06...dcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slenger meg på her inne! 22 år, har ei jente på 1 1/5 fra før, tar ut spiralen denne uken og er veldig spent!! Sist gang rakk vi nesten ikke prøve da det gikk så fort, så lurer veldig på hvor lang tid det tar denne gangen🤭

Anonymkode: 4b7aa...eea

Masse lykke til! 
Første gang jeg tok ut spiralen tok det 6,5 uke fra uttak til jeg hadde positiv test, denne gangen ble det full treffer på 3PP/forsøk etter uttak 😄 ❤️ Krysser fingrene for at det går raskt med at spiren setter seg ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her, er så skravlete angående denne prøvingen men ønsker ikke fortelle noen av de nære rundt meg om dette. Er på første runde med stimulert syklus, er i dpo-land men har igjen nok tid her til å bli skrullete før testing.. 

Eggløsning var natt til søndag eller søndag, men rappen er fortsatt høy og myk og kjennes litt åpen. Dog ikke like åpen som søndag. Lurer på om det er hormonene som gjør den henger litt etter. 

Fler som er i dpo-land?

Anonymkode: 4c791...4a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo spiral og denne skal taes ut denne uken. Ble babysyk etter falsk positiv for noen uker siden 🙈 Mn jeg føler meg altså SKIKKELIG gravid, og alle tester blir negative! Brukt å hatt mens 1 gang i mnd med spiralen også, denne har ikke kommet men mye mensensmerter. Akkurat slik det var med første... Jaja, får bare stole på testene. Spiralen skal jo ut denne uken uansett 😄 

Anonymkode: 6fcc2...aaf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lenge hatt symptomer som kvalme, vondt i rygg, tissetrengt, sulten hele tiden. 

I det siste har jeg fått mer overfølsom luktesans og smakssans. Har testet 2 ganger de siste 2 ukene og de var negative.

Ser ingen strek på denne her heller. Gjør dere ?

1BDA1D3C-DE2C-4931-AEE7-68D7476A2D71.jpeg

FFEE7F7C-E575-4AAA-980E-5F34C73DFF7E.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Michellin93 skrev:

Jeg har lenge hatt symptomer som kvalme, vondt i rygg, tissetrengt, sulten hele tiden. 

I det siste har jeg fått mer overfølsom luktesans og smakssans. Har testet 2 ganger de siste 2 ukene og de var negative.

Ser ingen strek på denne her heller. Gjør dere ?

1BDA1D3C-DE2C-4931-AEE7-68D7476A2D71.jpeg

FFEE7F7C-E575-4AAA-980E-5F34C73DFF7E.jpeg

Negativ i mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det rett over 1 år siden jeg lagde denne tråden, og hadde vel aldri trodd jeg fremdeles skulle være en del av den. Men her sitter jeg enda. Og blir vel til at jeg blir med over i en 2019-tråd også. Noen andre her inne som har vært med siden starten av tråden? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, månki skrev:

Nå er det rett over 1 år siden jeg lagde denne tråden, og hadde vel aldri trodd jeg fremdeles skulle være en del av den. Men her sitter jeg enda. Og blir vel til at jeg blir med over i en 2019-tråd også. Noen andre her inne som har vært med siden starten av tråden? 

Jepp. Har dere vært til noe utredning? Vi skal snart igang med ivf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, bondekone skrev:

Jepp. Har dere vært til noe utredning? Vi skal snart igang med ivf.

Vi var på første time på sykehuset i starten av november.. fikk da beskjed om å måtte prøve på egenhånd 6 mnd til da alt så normalt ut. De ville ikke teste mannen før da heller, og tok kun en rask innvendig ultralyd av meg. Vi sitter vel igjen med følelsen av å ikke bli tatt seriøst, og litt fortvilet over måten vi ble møtt på der.. vurderer å gå privat, men blir opptatt med flytting og bryllup de neste månedene så vi drøyer det litt og håper alt vi kan på at det klaffer før det har gått 6 mnd.

fant de noe «galt» hos dere? Lykke til med ivf, og krysser alt for at begge snart har en liten spire!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, månki skrev:

Vi var på første time på sykehuset i starten av november.. fikk da beskjed om å måtte prøve på egenhånd 6 mnd til da alt så normalt ut. De ville ikke teste mannen før da heller, og tok kun en rask innvendig ultralyd av meg. Vi sitter vel igjen med følelsen av å ikke bli tatt seriøst, og litt fortvilet over måten vi ble møtt på der.. vurderer å gå privat, men blir opptatt med flytting og bryllup de neste månedene så vi drøyer det litt og håper alt vi kan på at det klaffer før det har gått 6 mnd.

fant de noe «galt» hos dere? Lykke til med ivf, og krysser alt for at begge snart har en liten spire!

Merkelig! Jeg har vært så redd for samme opplevelse, men her har alt gått veldig greit. Hadde virkelig krevd full utredning! Her tok de det uten å nøle,  var aldri et spørsmål. Har ikke funnet noe galt hos oss heller nei. Takk, og i like måte 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, månki skrev:

Nå er det rett over 1 år siden jeg lagde denne tråden, og hadde vel aldri trodd jeg fremdeles skulle være en del av den. Men her sitter jeg enda. Og blir vel til at jeg blir med over i en 2019-tråd også. Noen andre her inne som har vært med siden starten av tråden? 

Jeg og! Men vært hos privat klinikk denne måneden og fått full sjekk, prøver eggløsningssprøyte denne syklusen og kanskje flere. Hvis ikke det funker blir det ivf en gang på nyåret. Håper vi ikke trenger være så lenge i 2019 tråden! 

Anonymkode: a1069...9d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og! Men vært hos privat klinikk denne måneden og fått full sjekk, prøver eggløsningssprøyte denne syklusen og kanskje flere. Hvis ikke det funker blir det ivf en gang på nyåret. Håper vi ikke trenger være så lenge i 2019 tråden! 

Anonymkode: a1069...9d6

Vet du om man kan gå til gyn før det har gått ett år og få slik sprøyte? Hvis man går privat. Lykke til! Jeg er på 7PP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, IsaLuna skrev:

Vet du om man kan gå til gyn før det har gått ett år og få slik sprøyte? Hvis man går privat. Lykke til! Jeg er på 7PP.

Det vil jeg tro, spørs vel hva de finner ut på UL og blodprøvene dine kanskje? Takk det samme! Håper vi får verdens beste julegave i år med positiv test.

Anonymkode: a1069...9d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På ‎24‎.‎11‎.‎2018 den 20.33, AnonymBruker skrev:

Det vil jeg tro, spørs vel hva de finner ut på UL og blodprøvene dine kanskje? Takk det samme! Håper vi får verdens beste julegave i år med positiv test.

Anonymkode: a1069...9d6

 Takk. Satser på vi får verdens beste julegave begge to :). Hvis ikke vil jeg vurdere å gå til privat gyn etter jul, hvertfall for å sjekke om alt er som det skal.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.11.2018 den 10.22, AnonymBruker skrev:

Pp 14, begynner å teste etter el idag. Har hatt ett år uten testing etter el, for tenkte at ting ikke ville ta så lang tid. Så nå er det testing, testing, testing. 

Magefølelsen sier at jeg ikke blir gravid før februar, så blir spennende å se om det stemmer😂

Anonymkode: 18d06...dcd

Når du har prøvd over 12mnd nå har du tenkt på å sette i gang utredning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.11.2018 den 17.22, IsaLuna skrev:

Vet du om man kan gå til gyn før det har gått ett år og få slik sprøyte? Hvis man går privat. Lykke til! Jeg er på 7PP.

disse 12mnd er bare for å ha et tall og forholde seg til. Du kan fint gå privat lenge før den tid. Det kan være lurt også. Uansett kan det være greit å gå for utredning. Dem over 35år har rett på utredning via legen etter 6mnd. Privat kan den som kan betale gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, denne ventetiden er så uutholdelig! 6 dpo, en uke til IKM. HVOR mange ganger skal jeg google etter folk som fikk positiv så tidlig, liksom? Haha! (Er visst noen av de!)

----------------

-Josefine

Anonymkode: 965f9...d17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...