Gå til innhold

Prøver å bli gravid 2018


månki

Anbefalte innlegg

Kan jeg spørre dere om dette: når man egner DPO. Jeg hadde på tirsdag og inseminerte på tirsdag. Teller man tirsdag 1 Dpo eller onsdag 1 Dpo? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

32 minutter siden, Alvildeivf skrev:

Kan jeg spørre dere om dette: når man egner DPO. Jeg hadde på tirsdag og inseminerte på tirsdag. Teller man tirsdag 1 Dpo eller onsdag 1 Dpo? 

Jeg ville telt onsdag som 1 dpo 😊

Anonymkode: a77c7...bde

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg ville telt onsdag som 1 dpo 😊

Anonymkode: a77c7...bde

Takk 🙌🏼

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mensen nå i kveld. Etter 2 uker med mensen smerter og ømme bryst. Kom helt plutselig uten noe «forvarsel» på brunlig utflod 1-2 dager før som jeg pleier å ha. Jeg pleier også å ha noen helt sinnsyke intense mensensmerter med oppkast når jeg ikke går på pillen, noe som ikke kom nå, som var veldig overraskene. Noe som gjør at jeg endå har ett lite håp på at det kanskje kan være en graviditetsblødning? Dette er min første blødning etter pilleslutt, uteom bortfallsblødningen som kom rett etterpå. Hva tenker dere? Sluttet på pillen 1 mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er på PP2 med barn nr 2. Jeg hadde el 18 mai. Forventer mensen rundt 30 mai. Er testegal, så har testet noen ganger allerede 🙈 Fikk en supersvak test langt over tidsfristen på 5 min i dag. Tok også en eggløsningstest som gav litt sterkere resultat enn to tester tatt i går og dagen før. Veldig spent på morgendagens testing!! Den er så svak at det ikke kommer frem på bilde. Så stor sjanse for skyggestrek altså.... Eller at jeg omsider har blitt helt skrullete av all testingen 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Pupsilure skrev:

Vi er på PP2 med barn nr 2. Jeg hadde el 18 mai. Forventer mensen rundt 30 mai. Er testegal, så har testet noen ganger allerede 🙈 Fikk en supersvak test langt over tidsfristen på 5 min i dag. Tok også en eggløsningstest som gav litt sterkere resultat enn to tester tatt i går og dagen før. Veldig spent på morgendagens testing!! Den er så svak at det ikke kommer frem på bilde. Så stor sjanse for skyggestrek altså.... Eller at jeg omsider har blitt helt skrullete av all testingen 🤣

Så spennende! Krysser fingrene for at det er en helt ekte strek 🙌🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, grønnplante skrev:

Så spennende! Krysser fingrene for at det er en helt ekte strek 🙌🏼

Tusen takk! 😃 Skikkelig spennende dette. Har ventet på å starte prøving med nr to i 7 år. Så endelig er vi igang 😃 Har tatt flere tester nå og kan skimte en ultrasvak strek på de også. Men mulig jeg ser syner altså, haha 😜 Håper på tydeligere strek i morgen tidlig 😃 Man får vel ikke skyggestrek på flere? Sist klaffet det på PP6, og jeg har tatt kjempemange tester. Aldri fått skyggestrek før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7dpo! Tiden går så seeeent. Merker noe murringer og igår under sex var det vondt oppi,der hvor jeg innbiller meg livmortappen er.. måtte be han stoppe å bytte stilling for det var vondt. Har det aldri slik utenom EL. Spennende. 

Anonymkode: 2eff2...710

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 dpo her også og tiden går så sakte 😆 Bare håper ikke mensen dukker opp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Safira07 skrev:

7 dpo her også og tiden går så sakte 😆 Bare håper ikke mensen dukker opp.

Samme her. Kjennes som mensen skal komme avogtil 

Anonymkode: 2eff2...710

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme her. Kjennes som mensen skal komme avogtil 

Anonymkode: 2eff2...710

Ja noen ganger tror jeg at jeg lurer meg selv, og tror at jeg har tegn jeg kanskje ikke har :P Er spent på å begynne å teste men vil heller ikke begynne for tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Pupsilure skrev:

Tusen takk! 😃 Skikkelig spennende dette. Har ventet på å starte prøving med nr to i 7 år. Så endelig er vi igang 😃 Har tatt flere tester nå og kan skimte en ultrasvak strek på de også. Men mulig jeg ser syner altså, haha 😜 Håper på tydeligere strek i morgen tidlig 😃 Man får vel ikke skyggestrek på flere? Sist klaffet det på PP6, og jeg har tatt kjempemange tester. Aldri fått skyggestrek før.

Ojj så gøy! Skal vel litt til å få skyggestrek på flere, spesielt om du har hatt blenda fra samme type før. Krysser fingrene 🤞😃

Du kan jo legge ut bilde i tolkning av graviditetstester tråden for litt innspill. Om du får fanget streken på bilde? ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Mary11111 skrev:

Fikk mensen nå i kveld. Etter 2 uker med mensen smerter og ømme bryst. Kom helt plutselig uten noe «forvarsel» på brunlig utflod 1-2 dager før som jeg pleier å ha. Jeg pleier også å ha noen helt sinnsyke intense mensensmerter med oppkast når jeg ikke går på pillen, noe som ikke kom nå, som var veldig overraskene. Noe som gjør at jeg endå har ett lite håp på at det kanskje kan være en graviditetsblødning? Dette er min første blødning etter pilleslutt, uteom bortfallsblødningen som kom rett etterpå. Hva tenker dere? Sluttet på pillen 1 mai.

Du har nettopp slutta på hormonell prevensjon så er det bare hormoner og endringer før det roes ned.

Anonymkode: a77c7...bde

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har nettopp slutta på hormonell prevensjon så er det bare hormoner og endringer før det roes ned.

Anonymkode: a77c7...bde

Ja, i dag kom mensen for fullt. Men trodde ikke jeg skulle ha mensen smerter, ømme bryst i 2 uker før den skulle komme... men nå kan jeg endelig begynne for fult med prøving, da jeg har mer kontroll på eggløsning osv 😀 så dette blir spennendes

Endret av Mary11111
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Samme her. Kjennes som mensen skal komme avogtil 

Anonymkode: 2eff2...710

5 dpo og føler det samme 🤪😅 vondt i "mensen" magen og av og til ryggen 😯

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, grønnplante skrev:

Ojj så gøy! Skal vel litt til å få skyggestrek på flere, spesielt om du har hatt blenda fra samme type før. Krysser fingrene 🤞😃

Du kan jo legge ut bilde i tolkning av graviditetstester tråden for litt innspill. Om du får fanget streken på bilde? ☺️

Den lar seg dessverre ikke fange på bilde :(  Men hvis jeg får tilsvarende i morgen også, da tenker jeg det er god sjanse 😃😃 Jeg har tester fra to forskjellige pakker. Skal ta en av hver i morgen + eggløsningstest 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg testet positivt 17/5, og positivt noen ganger etter det også🙈😆 Problemer nå er at jeg ikke føler meg gravid lenger 😫 har hatt noen tilfeller av kramper, eller mensen lignende smerter som har gått over etter kort tid. Er nå så redd for at jeg ikke lenger er gravid 😕 ifølge appen er jeg i uke 6 (5+3). Har ikke hatt noen blødning.. Hvordan føles det for dere som har vært gravide de første ukene?? Har ikke legetime før 7/6. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym922 skrev:

Jeg testet positivt 17/5, og positivt noen ganger etter det også🙈😆 Problemer nå er at jeg ikke føler meg gravid lenger 😫 har hatt noen tilfeller av kramper, eller mensen lignende smerter som har gått over etter kort tid. Er nå så redd for at jeg ikke lenger er gravid 😕 ifølge appen er jeg i uke 6 (5+3). Har ikke hatt noen blødning.. Hvordan føles det for dere som har vært gravide de første ukene?? Har ikke legetime før 7/6. 

Jeg følte meg ikke gravid, hadde kun ømme pupper og ble ekstremt trøtt i norn uker. Ellers ingenting, men var på UL i uke 7 og 12 og der var en sprellende liten spire 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.5.2018 den 16.45, Mary11111 skrev:

Ja, i dag kom mensen for fullt. Men trodde ikke jeg skulle ha mensen smerter, ømme bryst i 2 uker før den skulle komme... men nå kan jeg endelig begynne for fult med prøving, da jeg har mer kontroll på eggløsning osv 😀 så dette blir spennendes

Kroppen min brukte 6 mnd på å få mensen tilbake, gikk med ømme pupper i en måned 😛 mye rart med denne kroppen! 

Anonymkode: a77c7...bde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.5.2018 den 16.54, Alvildeivf skrev:

5 dpo og føler det samme 🤪😅 vondt i "mensen" magen og av og til ryggen 😯

Har lært at om eggløsningssymptomer fortsetter etter 8-10 dpo så ligger det noe i det 😊

Anonymkode: a77c7...bde

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...