Gå til innhold

Hvorfor faller kvinner for "bad boys" ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er ikke voldeligghet som gjør deg tiltrukket . Man må ha vært tiltrukket før den kom.

og jeg kjenner såkalte niceguys som har dame. 

Og graden av niceguy og badboy kan være forskjellig. Jeg har vært forelsket i en som hadde "flere" for noen år siden. Og det er jo en ekstra stressfaktor når den du liker også er likt av andre. Men bare to av disse var "bad boys. Disse mennene hadde jeg ikke blitt tiltrukket av i dag. Er nå i 20 årene og da jeg likte de var jeg i tenårene. 

Voksne folk legger vekt på andre ting enn kul fasade. 

HVA er egentlig en badboy for deg ts? Er man en badboy hvis man kjører vanlig Ford, har et greit utseende, bryr seg om folk ? Kjenner utrolig mange og liker å flørte rundt?

eller må man ha fwt bil, masse penger, være voldelig og pule en ny kvinne hver helg??? 

Anonymkode: c921a...fb1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi badboysn er fokusert. Derfor har han game. De er ikke ute etter annet enn å pule dama. Ikke for å vise hvor snille de er. Ikke for å vise hvor fet bil de har. Ikke for å imponere... 

De viser status med å herje med og behandle andre forlk dårlig - og hun? Hun føler seg spesiell fordi hun ikke behandles fullt så dårlig.

Eller sagt på et annet vis: fordi kvinner er som de er. De vil ha den tøffeste.

• Liker 1
Skrevet
På 21.11.2017 den 8.57, AnonymBruker skrev:

For å korrigere deg: Hvorfor faller noen kvinner for sånne idioter?

Det lurer jeg voldsomt på selv. Jeg har aldri vært tiltrukket av bad boys, heller tvert imot. Takke meg til snille nerdemannen min, som liker å putle i hagen og synes det er kjekt å bake. 

Anonymkode: e48c7...8f5

Jeg må bare si at dette hørtes utrolig koselig ut! :hjerte: 😍

Jeg har desverre hatt en tendens til å falle for badboysa selv. For min del var det vel den bekreftelsen å få de kjekke mennene alle ville ha. Så forbanna enkelt :ler:

Så gikk det til slutt opp for meg at det bare var søppel, og jeg ble til slutt så negativ at jeg tenkte at alle menn er søppel, og at jeg ikke ville i forhold. Så plukka meg ut en som så ut som en litt badboy (eller.. Han ser kanskje ikke så bad ut, men han er stor, sterk og kjekk, noe som ofte badboysa er) men det spilte ikke så mye rolle for min del, jeg skulle jo ikke ha forhold uansett. Ikke han heller. Men tia gikk da, og plutselig ble vi nå et par. :ler:

Men han både lager mat, passer dyr, støvsuger, skrur og mekker, hever aldri stemmen, og er snill og god :hjerte:

Anonymkode: 06d67...7b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...