Gå til innhold

Hvorfor faller kvinner for "bad boys" ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har fulgt Formel 1 sporten i noen år nå og er stor supporter av den nederlandske unggutten Max Verstappen. Max far Jos Verstappen er også en tidligere Formel 1 fører https://en.wikipedia.org/wiki/Jos_Verstappen. Jos har en lang historie med vold mot kvinner. i 1991 så ble han anmeldt for voldtekt av en 18 år gammel kvinne, Men han ble senere løslatt. Han ble gjentatte ganger siktet for vold mot sin eks kone og moren til Max før de ble separert og skilte lag, Han skal også ha sendt henne drapstruende meldinger på telefonen. I 2001 så ble arrestert etter et slagsmål mot en mann på Ibiza. i 2010 så ble han arrestert på et hotell i Frankrike etter at skal ha gått til verbalt angrep mot sin daværende kjæreste og hun ble funnet blodig og nedslått på hotellrommet han ble senere siktet for flere voldsepisoder mot henne også, Noe som han fornektet. i 2016 så skal han angivelig ha slått ned sin 67 år gamle far. https://www.gptoday.com/details/view/575285/Jos_Verstappen_accused_of_beating_up_own_father/

Senest i våres så ble Jos arrestert for voldelige hendelser. https://www.foxsports.com/motor/story/f1-jos-verstappen-arrest-nightclub-brawl-max-040317. Tiltross for flere voldsepisoder så har Jos Verstappen ganske så godt draget på damene. www.speakerscorner.me/amanda-sodre-jos-verstappens-girlfriend/ . Jeg vet at jeg generaliserer her, Men hvorfor så tiltrekkes kvinner av sånne idioter? Er det penger eller status?

Anonymkode: 13ad4...dea

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å korrigere deg: Hvorfor faller noen kvinner for sånne idioter?

Det lurer jeg voldsomt på selv. Jeg har aldri vært tiltrukket av bad boys, heller tvert imot. Takke meg til snille nerdemannen min, som liker å putle i hagen og synes det er kjekt å bake. 

Anonymkode: e48c7...8f5

• Liker 9
Skrevet

Selvtillit. Det er selvtillit. Kvinner elsker alfamenn som går rundt med hodet høyt hevet, nesa høyt i været. Kvinner har også en blind tro på at, "jeg skal klare å forandre han". I tillegg har det ikke noe å si at han slår løs på henne, for hennes del, for, "han elsker meg jo og vil sikkert forandre seg, det blir bra igjen snart".

Jeg har brukt mange år på å lytte til venninner som lar vettet blåse vekk så snart de finner en "kjekk fyr". Det hjelper ikke å si i fra, der er ingen tanke om å kritisere han "som er så god", selv når hun får blåmerker. Kvinner mener alltid at han vil forbedre seg, samme hva.

Jeg har gitt opp å være en støtte for slike kvinner. De er selvutslettende. 

Anonymkode: f53ab...96e

• Liker 5
Skrevet

Hvor mange flere sånne tråder trenger vi? Ikke flere. 

Anonymkode: 2aea8...a3c

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Selvtillit. Det er selvtillit. Kvinner elsker alfamenn som går rundt med hodet høyt hevet, nesa høyt i været. Kvinner har også en blind tro på at, "jeg skal klare å forandre han". I tillegg har det ikke noe å si at han slår løs på henne, for hennes del, for, "han elsker meg jo og vil sikkert forandre seg, det blir bra igjen snart".

Jeg har brukt mange år på å lytte til venninner som lar vettet blåse vekk så snart de finner en "kjekk fyr". Det hjelper ikke å si i fra, der er ingen tanke om å kritisere han "som er så god", selv når hun får blåmerker. Kvinner mener alltid at han vil forbedre seg, samme hva.

Jeg har gitt opp å være en støtte for slike kvinner. De er selvutslettende. 

Ja, huff, dere "snille" menn har det ikke lett. 

• Liker 1
Skrevet

"alfamannen" er en myte, som altså ikke eksisterer 

• Liker 1
Skrevet

Er ikke dette tatt opp 1000000 ganger før på kg?

Anonymkode: d5a33...226

• Liker 7
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, huff, dere "snille" menn har det ikke lett. 

Hva mener du med "lett"? Å få disse kvinnene til å ta til vettet og dumpe slike idioter? Nei, det er ikke lett. "Han er jo så snill egentlig", og, "du kjenner han ikke", er de svar en får tilbake når en prøver å ta opp det. Så nei, det er ikke lett. 

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Er ikke dette tatt opp 1000000 ganger før på kg?

Anonymkode: d5a33...226

Jo. Konkurrerer med penistrådene om førsteplassen.

Anonymkode: 77321...7db

• Liker 7
Skrevet

Sikkert både penger, status og berømmelse i det tilfellet.

Selv foretrekker jeg godhjerta sofagriser :). Har vært med en som var litt badboy-aktig. Skinnjakke, småfrekk, litt "mystisk" en gang. Var ikke noe for meg. Han vas sykt pen da og han behandlet meg med respekt. Stikk motsatte av eksen, som sikkert var det som egentlig gjorde at jeg ble tiltrukket til han til å begynne med.

Anonymkode: f90b6...571

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jo. Konkurrerer med penistrådene om førsteplassen.

Og hva med alle telle-trådene? :fnise:

Anonymkode: 4096e...f36

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Og hva med alle telle-trådene? :fnise:

Anonymkode: 4096e...f36

De også.  :Nikke:

De er en pest og en plage når de, til tider, fyller nesten hele forsiden.

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med "lett"? Å få disse kvinnene til å ta til vettet og dumpe slike idioter? Nei, det er ikke lett. "Han er jo så snill egentlig", og, "du kjenner han ikke", er de svar en får tilbake når en prøver å ta opp det. Så nei, det er ikke lett. 

Jeg var sarkastisk. Finnes kvinner som ikke er slik, men hvis det kun er slike kvinner du omgir deg med så har det kanskje mest med hva du faller for. 

Skrevet

Jeg liker sammenhengen i reaksjonsmønster mellom menn som hevder "Jeg trakaserer ikke kvinner , så alle menn gjør ikke det" Og kvinner som presenterer "Jeg liker ikke badboys, så alle kvinner gjør ikke det." 

OG mistenker det er sammenheng med antall menn som underkjenner hvor problematisk daglig kvinnediskriminering er, med kvinner som underkjenner hvor problematisk det er at menn sosialt skoleres av kvinner til ikke å respektere dem.

• Liker 3
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange flere sånne tråder trenger vi? Ikke flere. 

Jeg kunne ikke finne noen slike tråder og derfor så startet jeg en tråd om temaet. Hvorfor kan ikke du komme med et relevant svar?

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg kunne ikke finne noen slike tråder og derfor så startet jeg en tråd om temaet. Hvorfor kan ikke du komme med et relevant svar?

Værsågod!

https://www.google.no/search?q=kvinneguiden+bad+boys+site:forum.kvinneguiden.no&sa=X&ved=0ahUKEwjw_dyRpc_XAhWGZpoKHRtLCUwQrQIIMigEMAA&biw=1408&bih=690

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fulgt Formel 1 sporten i noen år nå og er stor supporter av den nederlandske unggutten Max Verstappen. Max far Jos Verstappen er også en tidligere Formel 1 fører https://en.wikipedia.org/wiki/Jos_Verstappen. Jos har en lang historie med vold mot kvinner. i 1991 så ble han anmeldt for voldtekt av en 18 år gammel kvinne, Men han ble senere løslatt. Han ble gjentatte ganger siktet for vold mot sin eks kone og moren til Max før de ble separert og skilte lag, Han skal også ha sendt henne drapstruende meldinger på telefonen. I 2001 så ble arrestert etter et slagsmål mot en mann på Ibiza. i 2010 så ble han arrestert på et hotell i Frankrike etter at skal ha gått til verbalt angrep mot sin daværende kjæreste og hun ble funnet blodig og nedslått på hotellrommet han ble senere siktet for flere voldsepisoder mot henne også, Noe som han fornektet. i 2016 så skal han angivelig ha slått ned sin 67 år gamle far. https://www.gptoday.com/details/view/575285/Jos_Verstappen_accused_of_beating_up_own_father/

Senest i våres så ble Jos arrestert for voldelige hendelser. https://www.foxsports.com/motor/story/f1-jos-verstappen-arrest-nightclub-brawl-max-040317. Tiltross for flere voldsepisoder så har Jos Verstappen ganske så godt draget på damene. www.speakerscorner.me/amanda-sodre-jos-verstappens-girlfriend/ . Jeg vet at jeg generaliserer her, Men hvorfor så tiltrekkes kvinner av sånne idioter? Er det penger eller status?

De tiltrekkes ikke av volden de blir utsatt for men alt det andre han har å tilby som sosial status, utseende, penger, selvtillit etc. Viktig å skille. Han er sikkert sjarmerende i starten for så å forandre seg. Er han drittsekk første dag vil ingen kvinner fortsette med han. De føler seg nok lurt av han. 

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, himmeloghav skrev:

De tiltrekkes ikke av volden de blir utsatt for men alt det andre han har å tilby som sosial status, utseende, penger, selvtillit etc. Viktig å skille. Han er sikkert sjarmerende i starten for så å forandre seg. Er han drittsekk første dag vil ingen kvinner fortsette med han. De føler seg nok lurt av han. 

Men når du VET fyren har en historie med vold, hvordan kan sjarmen i begynnelsen ha noe som helst å bety?

Scott Disick har vært en fremtredende person i Kardashian programmet over flere sesonger. Alle egenskapene hans har blitt presentert i detalj, du vet AKKURAT hva du får med å date fyren; hvordan i HELVETE har denne fyren funnet NOEN som vil ta i han med en ildtang ?

Og for kvinner som hevder de uansett vil være mer selvutslettende og omtenksomme enn noen fra kardashian og at det vil være måten å forandre han på; hvis jeg var Scott og kom ut av dette programmet og noen kvinner tok kontakt, så visste jeg i detalj hva de ønsker, og ville gi dem hele reportoaret.

• Liker 5
Gjest Ingenting2
Skrevet
40 minutter siden, Druid skrev:

Jeg liker sammenhengen i reaksjonsmønster mellom menn som hevder "Jeg trakaserer ikke kvinner , så alle menn gjør ikke det" Og kvinner som presenterer "Jeg liker ikke badboys, så alle kvinner gjør ikke det." 

OG mistenker det er sammenheng med antall menn som underkjenner hvor problematisk daglig kvinnediskriminering er, med kvinner som underkjenner hvor problematisk det er at menn sosialt skoleres av kvinner til ikke å respektere dem.

Dette ville jo vært interessant å diskutere. Fremfor tåpelige innlegg som TS presenterer. Hvem definerer en badboy? Er han badboy fordi han er kjekk? 

Skrevet
1 minutt siden, canacas skrev:

Dette ville jo vært interessant å diskutere. Fremfor tåpelige innlegg som TS presenterer. Hvem definerer en badboy? Er han badboy fordi han er kjekk? 

Kommer ikke det klart frem i HI? En badboy er en som mangler empati. En som er kapabel til å bruke makt for å få det som han vil. En narsissist. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...