Gå til innhold

Hvorfor faller kvinner for "bad boys" ?

Fremhevede innlegg

Gjest Ingenting2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer ikke det klart frem i HI? En badboy er en som mangler empati. En som er kapabel til å bruke makt for å få det som han vil. En narsissist. 

Anonymkode: f53ab...96e

Nei. Definisjonen på badboy varierer veldig på dette forumet. Stort sett dreier det seg om menn som ser bra ut. 

Videoannonse
Annonse
Gjest Ingenting2
Skrevet
11 minutter siden, Druid skrev:

Men når du VET fyren har en historie med vold, hvordan kan sjarmen i begynnelsen ha noe som helst å bety?

Scott Disick har vært en fremtredende person i Kardashian programmet over flere sesonger. Alle egenskapene hans har blitt presentert i detalj, du vet AKKURAT hva du får med å date fyren; hvordan i HELVETE har denne fyren funnet NOEN som vil ta i han med en ildtang ?

Og for kvinner som hevder de uansett vil være mer selvutslettende og omtenksomme enn noen fra kardashian og at det vil være måten å forandre han på; hvis jeg var Scott og kom ut av dette programmet og noen kvinner tok kontakt, så visste jeg i detalj hva de ønsker, og ville gi dem hele reportoaret.

Han er en artig figur faktisk. På TV. Men ikke noe for meg. Han er ikke min type generelt sett heller. Og han drikker mye. Hvorfor tror du at alle kvinner faller for det? 

Skrevet
2 minutter siden, canacas skrev:

Nei. Definisjonen på badboy varierer veldig på dette forumet. Stort sett dreier det seg om menn som ser bra ut. 

Men i denne tråden varierer det ikke.

Gjest Ingenting2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men i denne tråden varierer det ikke.

Nei. Skal du ha det slik må vi diskutere eksemplet i hi, ikke sant? Så da må du spørre de damene han har seg med, og ikke oss. Eller hva?? 

Skrevet
Akkurat nå, canacas skrev:

Nei. Skal du ha det slik må vi diskutere eksemplet i hi, ikke sant? Så da må du spørre de damene han har seg med, og ikke oss. Eller hva?? 

Jeg har svart på de damer jeg har kjent, eller kjenner, som har vært borti den type menn. Det er det denne tråden fokuserer på, kvinnene. Vil du lage en tråd som handler om kjekke menn får du bare gjøre det.

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, canacas skrev:

Dette ville jo vært interessant å diskutere. Fremfor tåpelige innlegg som TS presenterer. Hvem definerer en badboy? Er han badboy fordi han er kjekk? 

Betegnelsen badboy i denne sammenhengen fra menns perspektiv er den typen mann som ikke viser noen reel respekt for kvinner, er selvsikker i sin tro på å være alle kvinners drøm og har en synlig historie på å tiltrekke seg kvinner på tross av at de både er falske og arrogante. (Husk at vi ofte ser disse fra ett annet perspektiv; det er forskjell på å markedsføre seg som mann ovenfor andre menn og elsker ovenfor en kvinne) 

Typisk har de noe å basere seg på, og noen av dem er kjekke. Skal jeg gå tilbake til den tiden jeg ikke bestemte hvem jeg omgikk, så har de enten penger, stil, utseende eller status, og aktivt bruker det de har til å lure kvinner til å tro at de også har lojalitet, integritet og følelser. I min ungdom var f.eks bil ett godt utgangspunkt for å få "kjøtt på kølla" (Typisk badboy slang for "jeg elsker deg")

Jeg ser ikke så mye typisk badboy fakter i voksen alder;  men jeg ser ett par eksempler på at kvinner knytter seg hardt til menn som enten er veritable rasshøl (jeg brukte 3 timer på ett utdriktingslag med en tidligere bekjent som prøvde å seksuelt trakasere servitørene hele kvelden igjennom. Jeg har bakgrunn i bransjen, så jeg tar det personlig. Det var hans utdrikningslag, og kona hans jobber for meg; uansett hva som skjer i deres ekteskap, kommer det til å dukke opp som issues hos meg.), og kvinner som dropper hengivenhet for spenning i betydning en kjedelig dott uten ambisjoner, mot en fyr som banker opp alle som ser på henne i fylla, noe som helt klart er bedre enn at han banker opp henne i fylla, men det betyr at hun bruker unødvendig mye tid på legevakten og fengselsbesøk)

Kjære kvinner, skal dere bytte mann, bytt OPPOVER!

• Liker 4
Gjest Ingenting2
Skrevet
2 minutter siden, Druid skrev:

Betegnelsen badboy i denne sammenhengen fra menns perspektiv er den typen mann som ikke viser noen reel respekt for kvinner, er selvsikker i sin tro på å være alle kvinners drøm og har en synlig historie på å tiltrekke seg kvinner på tross av at de både er falske og arrogante. (Husk at vi ofte ser disse fra ett annet perspektiv; det er forskjell på å markedsføre seg som mann ovenfor andre menn og elsker ovenfor en kvinne) 

Typisk har de noe å basere seg på, og noen av dem er kjekke. Skal jeg gå tilbake til den tiden jeg ikke bestemte hvem jeg omgikk, så har de enten penger, stil, utseende eller status, og aktivt bruker det de har til å lure kvinner til å tro at de også har lojalitet, integritet og følelser. I min ungdom var f.eks bil ett godt utgangspunkt for å få "kjøtt på kølla" (Typisk badboy slang for "jeg elsker deg")

Jeg ser ikke så mye typisk badboy fakter i voksen alder;  men jeg ser ett par eksempler på at kvinner knytter seg hardt til menn som enten er veritable rasshøl (jeg brukte 3 timer på ett utdriktingslag med en tidligere bekjent som prøvde å seksuelt trakasere servitørene hele kvelden igjennom. Jeg har bakgrunn i bransjen, så jeg tar det personlig. Det var hans utdrikningslag, og kona hans jobber for meg; uansett hva som skjer i deres ekteskap, kommer det til å dukke opp som issues hos meg.), og kvinner som dropper hengivenhet for spenning i betydning en kjedelig dott uten ambisjoner, mot en fyr som banker opp alle som ser på henne i fylla, noe som helt klart er bedre enn at han banker opp henne i fylla, men det betyr at hun bruker unødvendig mye tid på legevakten og fengselsbesøk)

Kjære kvinner, skal dere bytte mann, bytt OPPOVER!

Men de av oss som ikke faller for dette, hvorfor må vi stadig forsvare oss mot det og hvorfor kan ikke de som stadig anklager oss faktisk tro på det vi sier? 

Seriøst, om dette er definisjonen (kjøper den ikke) så er alle menn som kaller oss løgnere (spesielt i penistrådene), feminazi og annet dritt, faktisk badboys. De behandler oss som dritt ved å ignorere det vi sier, snakke ned til oss og omtale oss ved bruk av ukvemsord. Og da har vi jo motbevist det hele, for disse mannfolk har null draget her på kg. Ergo; damer vil ikke ha badboys. 

Gjest Ingenting2
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har svart på de damer jeg har kjent, eller kjenner, som har vært borti den type menn. Det er det denne tråden fokuserer på, kvinnene. Vil du lage en tråd som handler om kjekke menn får du bare gjøre det.

Du kan ikke lage stats på de få du kjenner og stigmatisere et helt kjønn basert på det. Det er du som har issues, ikke damene som ikke vil ha deg. 

Skrevet
21 minutter siden, canacas skrev:

Dette ville jo vært interessant å diskutere. Fremfor tåpelige innlegg som TS presenterer. Hvem definerer en badboy? Er han badboy fordi han er kjekk? 

Jeg startet denne tråden fordi jeg ville ha svar fra kvinner om hvorfor de tiltrekkes av menn som har en velkjent voldelig historie mot kvinner. Leste på et Formel 1 forum hvor en nederlender la ut en link om voldtekten som Jos Verstappen ble anmeldt for tilbake i 1991, En 18 år gammel tysk kvinne anmeldte den da 19 år gamle Jos for voldtekt først så uttalte han at han ikke kjente eller hadde sett kvinnen før som anmeldte han for voldtekt og at anklagelsen var "bullshit" men det ble funnet DNA spor av Jos i skjeden hennes og hun hadde blåmerker flere steder på kroppen men Verstappen sa da at de hadde hatt frivillig sex han satt i varetekt av tysk politi i fire døgn før han ble løslatt. Leste også at Jos er mislikt i Nederland men at Max er svært populær.

Anonymkode: 13ad4...dea

Gjest Ingenting2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg startet denne tråden fordi jeg ville ha svar fra kvinner om hvorfor de tiltrekkes av menn som har en velkjent voldelig historie mot kvinner. Leste på et Formel 1 forum hvor en nederlender la ut en link om voldtekten som Jos Verstappen ble anmeldt for tilbake i 1991, En 18 år gammel tysk kvinne anmeldte den da 19 år gamle Jos for voldtekt først så uttalte han at han ikke kjente eller hadde sett kvinnen før som anmeldte han for voldtekt og at anklagelsen var "bullshit" men det ble funnet DNA spor av Jos i skjeden hennes og hun hadde blåmerker flere steder på kroppen men Verstappen sa da at de hadde hatt frivillig sex han satt i varetekt av tysk politi i fire døgn før han ble løslatt. Leste også at Jos er mislikt i Nederland men at Max er svært populær.

Men da må du spørre den aktuelle kvinnen!! Jeezus. Hvordan skal kvinner vite hvordan én kvinne har tenkt? 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor så tiltrekkes kvinner av sånne idioter? Er det penger eller status?

Et enkelt svar, kvinner med lav sølvfølelse faller for slike menn.... gang etter gang etter gang. 

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, Antoinette skrev:

Et enkelt svar, kvinner med lav sølvfølelse faller for slike menn.... gang etter gang etter gang. 

Ja, det stemmer. Bunner ofte i skade etter å ha vokst opp med en dårlig far. Og så gjentar man mønsteret med å finne like dårlige menn når man blir voksen. 

Anonymkode: d5a33...226

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, canacas skrev:

Men da må du spørre den aktuelle kvinnen!! Jeezus. Hvordan skal kvinner vite hvordan én kvinne har tenkt? 

Tror nok at det er svært vanskelig og finne den aktuelle kvinnen i dag...

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, canacas skrev:

Du kan ikke lage stats på de få du kjenner og stigmatisere et helt kjønn basert på det. Det er du som har issues, ikke damene som ikke vil ha deg. 

Det har jeg heller ikke gjort (stigmatisert et helt kjønn). Jeg har heller ikke påstått at de kvinner som ikke vil ha meg har noen slags issues.

Hvor får du alt dette fra, cancas? Hva er det som har gjort deg så sur i dag? Trenger du en klem?

• Liker 1
Gjest Ingenting2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har jeg heller ikke gjort (stigmatisert et helt kjønn). Jeg har heller ikke påstått at de kvinner som ikke vil ha meg har noen slags issues.

Hvor får du alt dette fra, cancas? Hva er det som har gjort deg så sur i dag? Trenger du en klem?

Ikke prøv deg med å snakke ned til meg. Det funker ikke. 

Gjest Moby Dick
Skrevet

Noen blir vi tiltrukket av. Men jeg mister fort interessen hvis fyren er en drittsekk, som behandler folk som dritt. Eller står for ting, gjør ting etc. som jeg ikke liker eller har sansen for. Jeg er ikke blind, og jeg har alltid på drittsekk radaren. 

Skrevet (endret)
28 minutter siden, canacas skrev:

Men de av oss som ikke faller for dette, hvorfor må vi stadig forsvare oss mot det og hvorfor kan ikke de som stadig anklager oss faktisk tro på det vi sier? 

Seriøst, om dette er definisjonen (kjøper den ikke) så er alle menn som kaller oss løgnere (spesielt i penistrådene), feminazi og annet dritt, faktisk badboys. De behandler oss som dritt ved å ignorere det vi sier, snakke ned til oss og omtale oss ved bruk av ukvemsord. Og da har vi jo motbevist det hele, for disse mannfolk har null draget her på kg. Ergo; damer vil ikke ha badboys. 

Fordi dette ikke handler om alle, eller ingen, på samme nivå som mitt utgangsinnlegg. Det handler om en statistisk størrelse knyttet til Gruppen kvinner og Gruppen menn. 

Vi har en gruppe menn som driver overgrep. Nivået av dette har vært omdiskutert, og aksjoner som Metoo synligjør og dokumenterer problemet. Mye av det som skal løse det, handler om at menn ikke aksepterer at Badboy-fakter faktisk er akseptable. Husk at alle menn som omgåes Badboys indirekte lærer at badboy-fakter er en akseptabel måte å lykkes på. Målet helliger midlene.

Samme med kvinners valg av partner. Hvis vi outer alle som gjør ukloke partnervalg som de skulle forstå var idioti, hvis vi outer alle som flokker seg rundt Scott Disick, på samme måte som vi outer Harvey Weinstein (det er ulike overgrep, men liten forskjell i alvorlighet koblet til frivillighet), skaper vi en balanse og en forståelse av problemet. For det første blir ting mye mindre svart /hvitt, men viktigere ser vi flyten av årsak/konsekvens som klargjør hvorfor det ikke er slik at alle kvinner liker badboys og alle menn er griser. 

BTW, badboys typisk behandler dere ikke som dritt. De vil gjerne ikke behandle dere som prinsesser, men de vil ha en balansert behandling av dere som de vet vil få dere til å spre beina deres. Det er ovenfor andre menn de behandler dere som dritten dere faktisk er, ved å la dere lure. :-)

Endret av Druid
  • Liker 2
Gjest Ingenting2
Skrevet
2 minutter siden, Druid skrev:

Det er ovenfor andre menn de behandler dere som dritten dere faktisk er, ved å la dere lure. :-)

Wtf? Dritten dere faktisk er? Not cool. 

Skrevet
2 minutter siden, canacas skrev:

Wtf? Dritten dere faktisk er? Not cool. 

Var ikke ment å være cool, mere litt spisset drittsekk. Har lært det her ... :P

• Liker 1
Gjest Ingenting2
Skrevet
Akkurat nå, Druid skrev:

Var ikke ment å være cool, mere litt spisset drittsekk. Har lært det her ... :P

Du falt drastisk langt ned for min del. Barnslig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...