Maja.. Skrevet 24. november 2018 #241 Del Skrevet 24. november 2018 Lykke til 😁❤️ Når tenker du å teste? 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 24. november 2018 #242 Del Skrevet 24. november 2018 Håper du har det fint i rugetiden 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepiken Skrevet 24. november 2018 Forfatter #243 Del Skrevet 24. november 2018 Rugetiden er... LANG! Tenkte det kom til å gå heeeelt fint men tenker jo på det hele tiden🤪 Tenker å teste på tirsdag hvis ikke mensen dukker opp før. Har egentlig testdato på torsdag men satser på at detsen ikke viser falskt svar to dager tidligere. 🤞 Så sykt sjipt hvis det ikke går. Tenk alle di pengene bare svosj ut av vinduet, blir nesten dårlig bare av å tenke på det🤦♀️ Og alle legetimene, sprøytene og all den irriterende lutinusen. Men hvis det går så er det jo vel verdt pengene og alt styret👼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepiken Skrevet 25. november 2018 Forfatter #244 Del Skrevet 25. november 2018 Harregud i dag tørr jeg ikke gå på do. Hodet er helt fucka! Drømte i natt at jeg fikk mensen og lå så lenge jeg klarte i sengen før jeg sto opp, var sikker på at jeg hadde fått mensen. Og nå tenker jeg igjen at nei jeg orker ikke å ta av meg buksa og se blod der. Herlighet vet jo at det er helt fjernt og får jeg blødning så hjelper det ikke å vente to timer, men hjernen begynner å bli sprø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maja.. Skrevet 27. november 2018 #245 Del Skrevet 27. november 2018 Lykke til med testing i dag! 😁🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepiken Skrevet 27. november 2018 Forfatter #246 Del Skrevet 27. november 2018 3 timer siden, Maja.. skrev: Lykke til med testing i dag! 😁🥰 Takk, har ca ikke fått gjort noe på jobb i dag🤦♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 27. november 2018 #247 Del Skrevet 27. november 2018 Herreguuud så spent på dine vegne, håper håper 🤞😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepiken Skrevet 27. november 2018 Forfatter #248 Del Skrevet 27. november 2018 Da har jeg testet negativt😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 27. november 2018 #249 Del Skrevet 27. november 2018 1 time siden, Sjokoladepiken skrev: Da har jeg testet negativt😭 Husk at det er på kveldsurin og at du i tillegg er før testdagen så ikke slipp håpet helt enda ❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maja.. Skrevet 27. november 2018 #250 Del Skrevet 27. november 2018 2 timer siden, Sjokoladepiken skrev: Da har jeg testet negativt😭 Sender deg mange gode klemmer ❤️❤️ Det er en tøff prosess det her 😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 27. november 2018 #251 Del Skrevet 27. november 2018 Her var det spennende! Ikke gi opp håpet selvom testen var negativ! Hvor mange dpo er du? Jeg krysser alt som krysses kan for positiv test snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepiken Skrevet 28. november 2018 Forfatter #252 Del Skrevet 28. november 2018 I dag er jeg 14 dpo og testet negativt på morgenurin. Uff så fælt, syns så synd på meg selv at jeg har ikke ord😭 i går la jeg meg 18.30 liksom. Nå trenger jeg noen dager til å bare synes verden er urettferdig og gir meg selv tom fredag. Lørdag 1. skal jeg være oppe og hoppe igjen selv om det føles umulig å glede seg/tenke på jul akkurat nå. Får sette oss opp på nytt forsøk så hjelper kanskje det også selv om jeg bare vil gi opp alt i dag😑🔫 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 28. november 2018 #253 Del Skrevet 28. november 2018 16 minutter siden, Sjokoladepiken skrev: I dag er jeg 14 dpo og testet negativt på morgenurin. Uff så fælt, syns så synd på meg selv at jeg har ikke ord😭 i går la jeg meg 18.30 liksom. Nå trenger jeg noen dager til å bare synes verden er urettferdig og gir meg selv tom fredag. Lørdag 1. skal jeg være oppe og hoppe igjen selv om det føles umulig å glede seg/tenke på jul akkurat nå. Får sette oss opp på nytt forsøk så hjelper kanskje det også selv om jeg bare vil gi opp alt i dag😑🔫 Så utrolig kjedelig og kjipt:/ ved ivf burde det være garanti for å lykkes 😥 har dere egg på frys nå? Sender deg en stor klem ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 28. november 2018 #254 Del Skrevet 28. november 2018 Så trist IVF burde virkelig komme med en garanti for å lykkes Imponert over Hausken som tørr å dyrke til blasto på første forsøk, det tror jeg ikke jeg har hørt om før. Jeg har forresten alltid svakere/negative tester på morgenurin. Kan det være du har et tregt egg eller sen hCG...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 28. november 2018 #255 Del Skrevet 28. november 2018 Nei, uff.. Så utrolig leit.. Hadde virkelig håpet det skulle klaffe for dere med en gang. Og ja, det er urettferdig så bruk noen dager på å være lei deg og skuffa, det er veldig lov ❤️ Klem til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 28. november 2018 #256 Del Skrevet 28. november 2018 Ånei så trist❤❤ nå har du lov til å synes synd på deg selv... klem❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 28. november 2018 #257 Del Skrevet 28. november 2018 Ååh så leit Skjønner godt at du er lei deg, det har du absolutt lov til å være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinne35+ Skrevet 28. november 2018 #258 Del Skrevet 28. november 2018 Det var trist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ysera Skrevet 3. desember 2018 #259 Del Skrevet 3. desember 2018 Åh nei, så leit! Ja, det er verkeleg ein "mind-fuck" denne prosessen! Håper det går bedre med deg no og at du klarer å likevel glede deg no i denne juletida. Eg stemmer i med koret over. det burde verkeleg vera ein garanti for å lukkast ved IVF! Det hadde vert noko det! STOR "håperdufølerdegbedresnart"- klem frå meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepiken Skrevet 8. desember 2018 Forfatter #260 Del Skrevet 8. desember 2018 Tusen takk for alle kommentarer❤️ Har krøpet ut av hullet igjen og prøver å ikke tenke så mye på det negative forsøket eller veien videre. Fokuserer på jul, jobb og tvinger meg selv til å kun «henge» på kvinneguiden en dag i uke, hjelper det også😊 Men fytti altså... nå må vi jo faktisk gjennom alt en gang til😱 Har fått papirer i posten med beskrivelse av hva de vil gjøre annereledes denne gangen så da gjenstår det bare å hoste opp en haug med penger💸 Jeg skal ta progynova i forkant av syklusen for å forhåpentligvis få en jevnere folikkelvekst og starte med sprøyter på syklusdag 1. Nå blir det menopur og ikke gonal f. Har jo sett at det er en del mer styr😆 men nå har jeg vært gjennom en runde og det som er mest hassle med sprøytene er å passe på klokkeslett/være hjemme etc. så satser på at det går fint😄 Hausken sa jeg kunne begynne nå neste syklus men må ringe og høre om det går mtp jul/romjul/nyttår🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå