Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
6 minutter siden, Orly skrev:

Pga artikkel de laget om han, skjønner godt han reagerte.

Ja, jeg leste at de kredittsjekket han ukentlig. Jeg hadde blitt pisst selv, men JAR trengte ikke å synke ned på nivå med redaktøren. Slik jeg forstod det, så gikk JAR på personangrep på alle rundt denne redaktøren? Det kunne han spart seg for. Og denne redaktøren virker ikke helt god heller, men det gjelder jo med alt som har noe med nettavisen å gjøre. 

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, bonsaijenta skrev:

Ja, jeg leste at de kredittsjekket han ukentlig. Jeg hadde blitt pisst selv, men JAR trengte ikke å synke ned på nivå med redaktøren. Slik jeg forstod det, så gikk JAR på personangrep på alle rundt denne redaktøren? Det kunne han spart seg for. Og denne redaktøren virker ikke helt god heller, men det gjelder jo med alt som har noe med nettavisen å gjøre. 

Dersom de kredittsjekker ham ukentlig så skjønner jeg godt at han reagerer!

• Liker 8
Skrevet
5 timer siden, bonsaijenta skrev:

Om man vil vite hva som sto der, ligger det innlegget i kommentarfeltet på fbsiden til JAR.

• Liker 1
Skrevet (endret)
På 28.2.2020 den 2.18, Orly skrev:

Om man vil vite hva som sto der, ligger det innlegget i kommentarfeltet på fbsiden til JAR.

Er det bare meg, eller er FB-sida hans borte? Får opp alt mulig annet rart når jeg søker... 

Glem det.. Fant den! 

Endret av Morradi
Fant svaret selv
  • Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg tror han er en god fyr :) har et godt inntrykk av han, snill og ærlig.

• Liker 6
Skrevet

Arme mennesker!

C9100EDB-5E0D-4657-A20E-B0A2F700D23C.png

• Liker 20
  • 4 uker senere...
Skrevet

Kona har de siste dagene lagt ut ca 5 vesker (har mistet tellingen 😅) for salg, rundt 100,000,- pr stykk 😱

ja jeg vet det er birkin, men hvorfor har hun så mange ?! Og hvem bruker 100k på en «kiwi grønn» veske ? 

• Liker 22
Skrevet (endret)
På 3.3.2020 den 18.05, LilleKlump skrev:

Kanskje det er derfor hun selger veskene sine? Det syns jeg er fornuftig av henne. 

Men jeg kan ikke skjønne hvordan hun ikke har kvittering på en så dyr veske. Det ser heller ikke ut som hun har betalt mva for noen av de heller. 

Endret av bonsaijenta
.
  • Liker 7
Skrevet
5 hours ago, bonsaijenta said:

Kanskje det er derfor hun selger veskene sine? Det syns jeg er fornuftig av henne. 

Men jeg kan ikke skjønne hvordan hun ikke har kvittering på en så dyr veske. Det ser heller ikke ut som hun har betalt mva for noen av de heller. 

Enig at det er fornuftig :) men etter «lomma på Silje»  så har jeg den oppfatningen at de har en normal økonomi, ikke jeg vil ha Birkin i alle regnbuens farger økonomi .. 

så også en kommentar på at hun selger dyrere enn hva de kostet i butikk før jul.. også uten kvittering 🤦🏻‍♀️  

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, *Stjerne*støv* skrev:

Enig at det er fornuftig :) men etter «lomma på Silje»  så har jeg den oppfatningen at de har en normal økonomi, ikke jeg vil ha Birkin i alle regnbuens farger økonomi .. 

så også en kommentar på at hun selger dyrere enn hva de kostet i butikk før jul.. også uten kvittering 🤦🏻‍♀️  

Hvis du mener de har en normal økonomi, så tror jeg du må være en av få som mener det. 😅

• Liker 4
Skrevet

Hun kjeder seg mye, og bruker shopping som terapi.

• Liker 6
Skrevet
48 minutter siden, Lunabelle said:

Hvis du mener de har en normal økonomi, så tror jeg du må være en av få som mener det. 😅

Normal i den forstad at han ikke har lønn slik som før. 2 personer med gjennomsnitts lønn i Norge er ikke langt ifra det han tjener i dag :) 

Det er også vanlig at de som bor i byene har høyt huslån, men de slet med å få lån på 7mil. Hadde ikke fått hvis Silje ikke hadde fikset for de.. 

• Liker 7
Skrevet
3 minutter siden, *Stjerne*støv* skrev:

Normal i den forstad at han ikke har lønn slik som før. 2 personer med gjennomsnitts lønn i Norge er ikke langt ifra det han tjener i dag :) 

Det er også vanlig at de som bor i byene har høyt huslån, men de slet med å få lån på 7mil. Hadde ikke fått hvis Silje ikke hadde fikset for de.. 

Enig. Jeg trodde først at de betalte kontant, siden huset var ifølge LAR et spontankjøp. 

Så jeg ble så sjokkert at de slet med å få lån til 7mill. Det hadde jeg ikke trodd med det forbruket de har.

• Liker 8
Skrevet
15 timer siden, *Stjerne*støv* skrev:

Kona har de siste dagene lagt ut ca 5 vesker (har mistet tellingen 😅) for salg, rundt 100,000,- pr stykk 😱

ja jeg vet det er birkin, men hvorfor har hun så mange ?! Og hvem bruker 100k på en «kiwi grønn» veske ? 

Kjerringene til ballspillere. :Knegg:

Skrevet
14 minutter siden, bonsaijenta said:

Enig. Jeg trodde først at de betalte kontant, siden huset var ifølge LAR et spontankjøp. 

Så jeg ble så sjokkert at de slet med å få lån til 7mill. Det hadde jeg ikke trodd med det forbruket de har.

Virker som livsstilen de hadde da han hatt høy inntekt henger igjen. Eller at de tviholder på fasaden. Rart de ikke hadde noe ek :sjokkert:

De dyre veskene virker også som impulskjøp da hun selger de som ubrukt/lite brukt, men hva skal du med vesker til flere 100.000, nærmere mil når man ikke kan få lån i banken. 
Ja hun selger de nå, men hun har jo ikke garanti for at de blir solgt. 
hvis noen vil investere i en så dyr veske, så er det ikke i skrikende farger. 

• Liker 9
Skrevet
3 timer siden, *Stjerne*støv* skrev:

Virker som livsstilen de hadde da han hatt høy inntekt henger igjen. Eller at de tviholder på fasaden. Rart de ikke hadde noe ek :sjokkert:

De dyre veskene virker også som impulskjøp da hun selger de som ubrukt/lite brukt, men hva skal du med vesker til flere 100.000, nærmere mil når man ikke kan få lån i banken. 
Ja hun selger de nå, men hun har jo ikke garanti for at de blir solgt. 
hvis noen vil investere i en så dyr veske, så er det ikke i skrikende farger. 

Noen av de veskene hun selger har hun forsøkt å selge mange ganger. 

Så det er ingen garanti at de blir solgt, selv om hun fjerner de fra ig-konto.

• Liker 12
Skrevet

Angående i lomma på Silje, så var det vel betalingsanmerkninger som stoppet lån? sammen med for lite egenkapital. Under oppfølgingen sa JAR at han hadde spart over en mill siden forrige besøk. Alle disse veskene er vel heller ikke kjøpt av henne, men kan fort være gaver fra han. Det var jo en stor budsjettpost...

Selv om han ikke spiller fotball lenger, så tjener han fortsatt gode penger. De hadde absolutt råd til livsstilen sin, men de var sløve med å betale regninger og hadde ingen spareplaner.

Jeg er absolutt ingen fan av dette paret, men for meg har de kommet seg litt de siste årene, bare jeg får de i små doser.

• Liker 2
Gjest Finlay
Skrevet

Har igrunnen alltid sett på ham som en grei, kanskje litt enkel kar. Men gjennomgående snill.

Så ble helt sjokkert av å se ham i "Kjendismødre". Det var uff og akk og pust og stønn da han skulle "hjelpe til" da de skulle flytte, mens den gravide kona og faren hennes sto på. Verste jeg har sett av en voksen mann.

Synes både LA og faren virket irriterte på denne forvokste guttungen, og var glade da han satte seg i bilen og dro, så de kunne jobbe videre i fred. 

Hun virker hyggelig, men man tar altså ikke i mot gaver for 25.000 i måneden fra mannen, hvis det ikke er midler til det, så der får hun ta sin del av skylden.

Blir jo en merkelig økonomi i heimen hvis hun skal ha sin inntekt av å selge det han gir henne😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...