Gå til innhold

Nylig oppstartet vennskap brutt like raskt ned

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men det er det: derfor: kontakter jenta :)

Hahaha ts. Voks opp! 

Anonymkode: 75271...238

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Come on, folkens. Dette er jo åpenbart trolleri. Nå har tråden dødd ut, så da må han fyre opp enda mer med å si at han skal kontakte jenta. Ikke gå på det!

Anonymkode: 1fe4f...2ac

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Come on, folkens. Dette er jo åpenbart trolleri. Nå har tråden dødd ut, så da må han fyre opp enda mer med å si at han skal kontakte jenta. Ikke gå på det!

Er det lov å lage trolletråder på dette forumet? Ts har jo laget flere trolletråder men moderatorene gjør ingenting med det?  

Anonymkode: 69723...4f0

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 6/11/2018 at 10:54 PM, Guppy88 said:

(...) Du skriker ut hele tiden at hun kun er et eksempel. Tydeligvis ikke!

Jo.

Creep-faktor 100%: for x antall sider siden, men likevel flere måneder siden siste møte, skrev du: i morgen har hun bursdag... Og neste dag: i dag har hun bursdag... Fy fader, jeg fryser oppover ryggen.

Hva mener du her?

Jeg visste hun hadde bursdag? Hva er galt med å SPØRRE DERE FØRST FØR JEG TEKSTER HENNE, OM JEG BØR TEKSTE HENNE med gratulerer med dagen?

Hold løftet du ga tidlig i tråden; du skulle alri kontakte henne igjen. Og DU snakker om å være falsk. Jeg spyr!

Ja. Da er vi enige om at du spyr. Og nei: trodde virkelig det skulle bli lett å få enkle svar på enkle spørsmål: men det ble visst vanskelig, og det at det ble vanskelig er det aldri jeg som kan stå til ansvar for, - faktisk! :)

On 6/11/2018 at 10:56 PM, Hummel34 said:

Hvordan har du det opp mot relasjoner til andre mennesker? Kollegaer og venner, familie? 

Bra :) Takk som spør!

On 6/12/2018 at 3:21 AM, AnonymBruker said:

Hahaha ts. Voks opp! 

Eh... HÆ!?

On 6/12/2018 at 9:33 AM, AnonymBruker said:

La nå jenta få være ifred. Herregud.

Anonymkode: b6b21...198

Jenta er bare et eksempel for å belyse et spm: hvorfor handler depressive falskt, selvmotsigende og... nei... vent: har allerede skrevet dette altfor mange ganger. God helg osv! :)

On 6/12/2018 at 10:33 AM, AnonymBruker said:

Eller så har jeg innsett som jeg skrev, at det ble for tøft for dere å oppfylle 2 enkle (ENKLE!) kriterier for å svare, og at jeg nå ser at den eneste som sitter på svaret, - faktisk er jenta selv. Hun ghostet sist, kanskje hun tør å være ærlig nå?

On 6/12/2018 at 2:27 PM, AnonymBruker said:

Er det lov å lage trolletråder på dette forumet? Ts har jo laget flere trolletråder men moderatorene gjør ingenting med det? 

Dette er brukerdebatt. Ønsker dette usett fremover.

Takk! :)

Anonymkode: 97775...46a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bra :) Takk som spør!

Eh... HÆ!?

Jenta er bare et eksempel for å belyse et spm: hvorfor handler depressive falskt, selvmotsigende og... nei... vent: har allerede skrevet dette altfor mange ganger. God helg osv! :)

Eller så har jeg innsett som jeg skrev, at det ble for tøft for dere å oppfylle 2 enkle (ENKLE!) kriterier for å svare, og at jeg nå ser at den eneste som sitter på svaret, - faktisk er jenta selv. Hun ghostet sist, kanskje hun tør å være ærlig nå?

Dette er brukerdebatt. Ønsker dette usett fremover.

Takk! :)

Du er jo helt kokkeliloco. 

Anonymkode: 43ead...bfb

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror jeg fant diagnosen. Dra-opp-tråd-diagnosen. Manisk lidelse. Ytterst sjelden. Kanskje kun 1 pr kontinent.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 6/14/2018 at 11:56 PM, AnonymBruker said:

Så gøy du begrunner! :)

On 6/15/2018 at 12:16 AM, AnonymBruker said:

Jeg tror jeg fant diagnosen. Dra-opp-tråd-diagnosen. Manisk lidelse. Ytterst sjelden. Kanskje kun 1 pr kontinent.

Og DA tror jeg vi prøver å være ON-topic fra nå av!

2 krav:

Svar på spørsmålet og svar basert i egen erfaring relatert til spørsmålet (forutsetter at du også som jenta sliter med livet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Pga. stillheten så prøver jeg (igjen) å få tråden på rett spor:

Forutsetninger:

Ha opplevd depresjon, drama og fortid i livet deres. Samt slite med x, y, z, (typiske psykiske sykdommer o.l.).

Svare på spørsmålet, og godta at kun 10 % deles og at utg. dessverre (ja: dessverre) er som det er.

-

Forvørig update:

Jeg vurderer enten å melde hun via Facebook, eller Snap, eller muligens telefon.

Hva vil dere anbefale? Det å ta kontakt med henne skjer; og det er takket være dere.

Jeg trodde jeg kunne få gode nok svar fra dere. Og vi har gått gjennom hva som møtte meg istedet (personangrep, spekulasjoner, trådkapringer, m.m.). Dere har selv valgt at jenta er den eneste som kan gi NOE svar, og det takker jeg dere for, for det vet jeg selv, men tenkte å spørre deres tanker først, som ble 61 sider tøffere enn planlagt.

Jeg ønsker jo i en optimal verden helst å få svar fra henne, men tenkte at vi nå kunne prøve på nytt der folk her på forumet begynner å bli litt seriøse. Ønsker alle en fin uke osv. og sånn :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forutsetninger:

Ha opplevd depresjon, drama og fortid i livet deres. Samt slite med x, y, z, (typiske psykiske sykdommer o.l.).

Svare på spørsmålet, og godta at kun 10 % deles og at utg. dessverre (ja: dessverre) er som det er.

-

Forvørig update:

Jeg vurderer enten å melde hun via Facebook, eller Snap, eller muligens telefon.

Hva vil dere anbefale? Det å ta kontakt med henne skjer; og det er takket være dere.

Jeg trodde jeg kunne få gode nok svar fra dere. Og vi har gått gjennom hva som møtte meg istedet (personangrep, spekulasjoner, trådkapringer, m.m.). Dere har selv valgt at jenta er den eneste som kan gi NOE svar, og det takker jeg dere for, for det vet jeg selv, men tenkte å spørre deres tanker først, som ble 61 sider tøffere enn planlagt.

Jeg ønsker jo i en optimal verden helst å få svar fra henne, men tenkte at vi nå kunne prøve på nytt der folk her på forumet begynner å bli litt seriøse. Ønsker alle en fin uke osv. og sånn :) :) :)

Hvordan går det med matbudsjettet på 18000??? 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forutsetninger:

-

Forvørig update:

Du har fått gode svar fra jenter som har opplevd depresjon ol. De skrev her for å hjelpe deg, men du var frekk tilbake, selvsagt orker de ikke å hjelpe deg da.. Det har gått nesten et år og du traff henne bare to ganger, hun ville ikke ha mer kontakt. Ikke kontakt henne, skaff deg hjelp

Anonymkode: 240f9...847

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor er moderatorene?? En 61-siders trolletråd, og de har enda ikke slettet den...GJESP!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forutsetninger:

-

Forvørig update:

Hvis du kontakter henne kvalifiserer det til stalking, og det er straffbart. Bare nevner det.

Anonymkode: 790f2...407

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 6/26/2018 at 10:49 PM, AnonymBruker said:

Kan ikke du bare la tråden dø ut?

Anonymkode: d135e...968

Hvorfor? Man oppretter vanligvis en tråd, fordi man ønsker svar på et spørsmål.

Nå har MOD forhåpentligvis fjernet trådkaprerne, og vi kan endelig begynne å faktisk svare på spørsmålene?

On 6/26/2018 at 10:51 PM, AnonymBruker said:

Du har fått gode svar fra jenter som har opplevd depresjon ol. De skrev her for å hjelpe deg, men du var frekk tilbake, selvsagt orker de ikke å hjelpe deg da.. Det har gått nesten et år og du traff henne bare to ganger, hun ville ikke ha mer kontakt. Ikke kontakt henne, skaff deg hjelp

Anonymkode: 240f9...847

Nei. Jeg har ikke fått gode svar.

Nei. Jeg har ikke fått svar fra deprimerte (ok... kanskje 1 av... 50.000 lesninger av tråden?).

At jeg bare traff henne 2 ganger og det er 1 år siden... so what? Hva har det med noenting å gjøre?

Og jo: jeg kommer til å kontakte: nå er spørsmålet mer: hvordan? DER ønsker jeg deres mening! :)

Og nei: trenger ikke hjelp se.

On 6/26/2018 at 10:53 PM, AnonymBruker said:

Hvor er moderatorene?? En 61-siders trolletråd, og de har enda ikke slettet den...GJESP!

De har vært her og ryddet tråden før. Glad de fjernet alle trådkaprere, og forhåpentligvis er en god del av brukerne som kom med direkte personangrep mot meg som enkeltmenneske og privatperson utestengt, ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 3.7.2018 den 20.27, AnonymBruker skrev:

Hvorfor? Man oppretter vanligvis en tråd, fordi man ønsker svar på et spørsmål.

Og det har du fått massevis av. Gode, reflekterte og skikkelige svar.

Forstår du ikke svarene kan du spørre en lærer på skolen eller en annen voksen du stoler på. Lykke til. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse
AnonymBruker
On 7/4/2018 at 9:58 PM, AnonymBruker said:

Og det har du fått massevis av. Gode, reflekterte og skikkelige svar.

Forstår du ikke svarene kan du spørre en lærer på skolen eller en annen voksen du stoler på. Lykke til. 

Feil.

Jeg hadde veldig enkle kriterier for svar:

1. Ha opplevd drama, depresjon og fortid i sitt liv, og sliter med x, y og z (og sikkert resten av alfabetet)-diagnoser.

Hvorfor skulle denne være så vanskelig å forstå?

Hva tråden resulterte i? 61 sider med svar fra folk som:

1. Ikke har opplevd noenting.

2. Ikke sliter med depresjon.

3. Menn; hallo? Jeg ønsker kvinnelige refleksjoner her!

4. Trådkapringer.

5. Personangrep jeg er glad MOD tok tak i, for dere har virkelig ingen rett til å angripe PERSON uten å kjenne person, nei. Les forumreglementet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Feil.

Jeg hadde veldig enkle kriterier for svar:

1. Ha opplevd drama, depresjon og fortid i sitt liv, og sliter med x, y og z (og sikkert resten av alfabetet)-diagnoser.

Hvorfor skulle denne være så vanskelig å forstå?

Hva tråden resulterte i? 61 sider med svar fra folk som:

1. Ikke har opplevd noenting.

2. Ikke sliter med depresjon.

3. Menn; hallo? Jeg ønsker kvinnelige refleksjoner her!

4. Trådkapringer.

5. Personangrep jeg er glad MOD tok tak i, for dere har virkelig ingen rett til å angripe PERSON uten å kjenne person, nei. Les forumreglementet!

Som du lyver. Du har fått en mengde med svar fra alle du ønsket å høre fra. 

Legg tråden død.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...