Gå til innhold

Nylig oppstartet vennskap brutt like raskt ned


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har lest _nesten_ alt. Jeg TROR jeg har forstått intensjonen til TS - han ønsker svar på hvorfor han ble avvist og hvorfor det ble gjort på stikk mottsatt måte som  jenta først hadde kommunisert (altså at man skulle være ærlig og direkte)
Jeg skulle ØNSKE at du fikk svar fra jenta - eller noen som oppfyller kriteriene dine..... DET ser det ikke ut til at du gjør, så mitt beste råd er egentlig "let it go". Bruk heller energien din til å møte fremtidige jenter/damer på en annen måte enn det du gjorde her. 
Jeg har også møtt menn som IKKE var hverken venne eller kjæreste-materiale... og det er SINNSYKT vanskelig å fortelle det til vedkommende... være seg på en høflig eller uhøflig måte.
Håper du møter noen som kan gi deg fred og glede så du slipper å slåss mot vindmøller her.....
Ønsker deg et godt nyttår! 

Og til deg som blir så provosert over spørsmålene at du føler du MÅ bli ufin: Ta deg en bolle og bruk energien på en annen plass! 😋
 

Anonymkode: 8fae7...383

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Velger selvfølgelig et tidspunkt hvor jeg antar personangriperne og trådkaprerne ikke lenger er en del av forumet.

MOD måtte jo stenge tråden imidlertidig for å få kastet ut disse. Bra!

nei

Anonymkode: 97775...46a

Ingen med en normal utviklet hjerne holder på sånn. Ei heller troller så lenge.

Anonymkode: 5bf9d...768

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow...Har kun lest en tiendedel av tråden. Men dette er enten trolling på meeeget høyt nivå, eller så hører det hjemme i psykiatrien.

Anonymkode: be4d0...4a0

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/31/2018 at 3:27 PM, AnonymBruker said:

Jeg har lest _nesten_ alt. Jeg TROR jeg har forstått intensjonen til TS - han ønsker svar på hvorfor han ble avvist og hvorfor det ble gjort på stikk mottsatt måte som  jenta først hadde kommunisert (altså at man skulle være ærlig og direkte)
Jeg skulle ØNSKE at du fikk svar fra jenta - eller noen som oppfyller kriteriene dine..... DET ser det ikke ut til at du gjør, så mitt beste råd er egentlig "let it go". Bruk heller energien din til å møte fremtidige jenter/damer på en annen måte enn det du gjorde her. 
Jeg har også møtt menn som IKKE var hverken venne eller kjæreste-materiale... og det er SINNSYKT vanskelig å fortelle det til vedkommende... være seg på en høflig eller uhøflig måte.
Håper du møter noen som kan gi deg fred og glede så du slipper å slåss mot vindmøller her.....
Ønsker deg et godt nyttår! 

Og til deg som blir så provosert over spørsmålene at du føler du MÅ bli ufin: Ta deg en bolle og bruk energien på en annen plass! 😋
 

Anonymkode: 8fae7...383

Spørsmålet er jo så sentralt: hvorfor opptrer depressive mer falskt enn vanlige når det kommer til å håndtere situasjoner? Hvem er hun til å være den som ikke vil ha kontakt? Jo det skal jeg si dere... eller ikke; den preken har jeg allerede besvart 50-60 ganger allerede.

Det morsomme er jo det enkle: hvorfor blir ett enkelt spørsmål møtt med direkte personangrep og hat mot meg, fremfor å bare svare på spørsmålet? Som sagt: vil heller ha 5 svar fra deprimerte, enn 5000 svar fra folk som ikke engang svarer på tråden, men bare hater på den.

Godt nyttår a! :)

Anonymkode: 97775...46a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spørsmålet er jo så sentralt: hvorfor opptrer depressive mer falskt enn vanlige når det kommer til å håndtere situasjoner? Hvem er hun til å være den som ikke vil ha kontakt? Jo det skal jeg si dere... eller ikke; den preken har jeg allerede besvart 50-60 ganger allerede.

Det morsomme er jo det enkle: hvorfor blir ett enkelt spørsmål møtt med direkte personangrep og hat mot meg, fremfor å bare svare på spørsmålet? Som sagt: vil heller ha 5 svar fra deprimerte, enn 5000 svar fra folk som ikke engang svarer på tråden, men bare hater på den.

Godt nyttår a! :)

Anonymkode: 97775...46a

Nå fikk du jo svar? 

Anonymkode: 43ead...bfb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spørsmålet er jo så sentralt: hvorfor opptrer depressive mer falskt enn vanlige når det kommer til å håndtere situasjoner? Hvem er hun til å være den som ikke vil ha kontakt? Jo det skal jeg si dere... eller ikke; den preken har jeg allerede besvart 50-60 ganger allerede.

Det morsomme er jo det enkle: hvorfor blir ett enkelt spørsmål møtt med direkte personangrep og hat mot meg, fremfor å bare svare på spørsmålet? Som sagt: vil heller ha 5 svar fra deprimerte, enn 5000 svar fra folk som ikke engang svarer på tråden, men bare hater på den.

Godt nyttår a! :)

Anonymkode: 97775...46a

Men hva tenker du selv da?

Anonymkode: 497a5...c4f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå fikk du jo svar? 

Anonymkode: 43ead...bfb

Og TS svarte som han har gjort i ca 349 innlegg, ved å svare på noe helt annet, gjøre seg til offer og ignorere totalt at folk gjør et ærlig forsøk på å svare på det han ber om med gode intensjoner. 

Bare gi opp. Dette kommer aldri noen vei. Ikke engang om dama selv svarer i tråden med kopi av pass og fingeravtrykk som bevis på hvem hun er, alt blir avspist fordi han er et offer for hvor slemme vi er og hvor lite vi forstår hans relativt enkle problemstilling. 

Anonymkode: eb6d7...e97

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.1.2019 den 19.28, AnonymBruker skrev:

Spørsmålet er jo så sentralt: hvorfor opptrer depressive mer falskt enn vanlige når det kommer til å håndtere situasjoner? Hvem er hun til å være den som ikke vil ha kontakt? Jo det skal jeg si dere... eller ikke; den preken har jeg allerede besvart 50-60 ganger allerede.

Det morsomme er jo det enkle: hvorfor blir ett enkelt spørsmål møtt med direkte personangrep og hat mot meg, fremfor å bare svare på spørsmålet? Som sagt: vil heller ha 5 svar fra deprimerte, enn 5000 svar fra folk som ikke engang svarer på tråden, men bare hater på den.

Godt nyttår a! :)

Anonymkode: 97775...46a

Du har stilt det samme spørsmålet hundre ganger i denne tråden. Du har fått mange svar. Det er ikke sånn at depressive opptrer mer falskt, det er heller ingen grunn vil jeg tro. Jeg har selv erfaring med falske mennesker, og ingen av de er spesielt deprimerte, heller usikre eller forstyrret. En deprimert person klarer såvidt å ta hånd om seg selv, hvordan skal de ha energi til å lure andre eller bruke tid på å såre andre? Er selv deprimert og synes anklagene dine er patetiske og tatt ut av virkeligheten. Du vil bare sparke de ned. Folk med vrangforestillinger og personlighetsforstyrrelser holder på sånn. 

Hun jenta avviste deg fordi hun ikke vil ha noe med deg å gjøre. Hun gjorde ikke noe galt. Jeg hadde også gjort det på samme måte for å skåne helsa mi mot sånne vanskelige personer som deg. Du suger folk tomme og evner ikke å ta til deg noe av det andre sier.

Anonymkode: 9291f...3e4

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/8/2019 at 12:39 AM, AnonymBruker said:

Du har stilt det samme spørsmålet hundre ganger i denne tråden. Du har fått mange svar. Det er ikke sånn at depressive opptrer mer falskt, det er heller ingen grunn vil jeg tro. Jeg har selv erfaring med falske mennesker, og ingen av de er spesielt deprimerte, heller usikre eller forstyrret. En deprimert person klarer såvidt å ta hånd om seg selv, hvordan skal de ha energi til å lure andre eller bruke tid på å såre andre? Er selv deprimert og synes anklagene dine er patetiske og tatt ut av virkeligheten. Du vil bare sparke de ned. Folk med vrangforestillinger og personlighetsforstyrrelser holder på sånn. 

Hun jenta avviste deg fordi hun ikke vil ha noe med deg å gjøre. Hun gjorde ikke noe galt. Jeg hadde også gjort det på samme måte for å skåne helsa mi mot sånne vanskelige personer som deg. Du suger folk tomme og evner ikke å ta til deg noe av det andre sier.

Anonymkode: 9291f...3e4

Det er en signifikant sammenheng mellom depresjon og falskhet, ja. Denne diskusjonen er allerede tatt.

Så i tillegg til at hun er falsk og deprimert, så mener du som selv er deprimert, at hun viser tegn til forstyrrethet?

On 1/8/2019 at 12:50 AM, loveli said:

Denne tråden burde stenges.

Den ble imidlertidig stengt for å få fjernet personangripere, for tråden ble jo gått ut av proporsjoner. Jeg stilte enkle spørsmål med enkle kriterier for å svare, og ble møtt av tidenes største personangrep. Takk til MOD for å ha fått disse trådkaprerne vekk.

Anonymkode: 97775...46a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så henne i går. Burde kanskje gått bort og fått forklaringen der og da?

Ganske uskyldig da det er et offentlig sted så hun ikke kunne prøve å feige ut igjen, eller?

Anonymkode: 97775...46a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg så henne i går. Burde kanskje gått bort og fått forklaringen der og da?

Ganske uskyldig da det er et offentlig sted så hun ikke kunne prøve å feige ut igjen, eller?

Anonymkode: 97775...46a

Få deg et liv og gå videre. Hun skylder deg ikke en dritt.

Anonymkode: 779b0...da3

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow. La henne Være! Du trenger virkelig hjelp av fagkyndig. Jeg forstår virkelig hvorfor hun blokkerer deg. Og når du i tilegg har den tanken om at du burde gått bort til henne da du så henne ute i går, er galskap... men nytter virkelig ikke å si noe til deg. Jeg sliter selv m en stalker og sånn type som deg bare enda Være tilstander. Og jeg vurderer sterkt anmeldelse for å få fred. 

Anonymkode: d224f...120

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss går denne tråden enda? :ler: Har ikke sett den på et år. 

På 31.12.2018 den 21.05, AnonymBruker skrev:

Wow...Har kun lest en tiendedel av tråden. Men dette er enten trolling på meeeget høyt nivå, eller så hører det hjemme i psykiatrien.

Anonymkode: be4d0...4a0

Enig, det kan også være begge deler. Men vet ikke om jeg vil kalle det på høyt nivå. Hvis det er trolling så er det kompulstivt repetitivt å holde på sånn i over et år.

Endret av Frøkensina
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha shit! Tråden er over 1 år gammel, har 64 sider og TS holder fortsatt på i denne tråden?! Wooow.... det eneste som er interessant med denne tråden er det jeg akkurat nevnte. Går det virkelig an det altså? Hahaha! Ojojoj... ts... Jeg hater svar som "skaff deg profesjonell hjelp" Men i dette tilfellet tror jeg det svaret er det riktige. 

Anonymkode: 90a6a...9a5

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg så henne i går. Burde kanskje gått bort og fått forklaringen der og da?

Ganske uskyldig da det er et offentlig sted så hun ikke kunne prøve å feige ut igjen, eller?

Anonymkode: 97775...46a

Du høres skummel ut for å være helt ærlig. Ikke gjør det.

Anonymkode: 497a5...c4f

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har bare lest første og siste side av denne tråden, men TS du virker fullstendig besatt. Dette er ikke sunt, det er sykelig. 

Dere møttes to ganger, du oppretter et kjempelangt innlegg om intensjoner, motiv, grubling og spørsmål. Og du holder enda på over ett år senere? 

Legg det bak deg og gå videre. 

Endret av _Lilla_Sky_
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klassiker denne tråden.. Det høres ut som en spøk men den gav meg faktisk selskap en periode jeg ikke kom ut av huset grunnet angst og depressive tanke ha ha.. Og det et jo veldig veldig ironisk.🤣🤣 

Men føler for de som på ett tidspunkt samvittighetsfullt prøvde svare og delte mye personlig i prosessen. Respektløst mottatt oftest det hele av Ts.

Et en slik tråd en ikke får bestemt seg for om er dypt tragisk eller stor ufrivillig/frivillig komedi.. eller alt sammen.

Anonymkode: a868b...ca2

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/17/2019 at 12:34 AM, AnonymBruker said:

Få deg et liv og gå videre. Hun skylder deg ikke en dritt.

Anonymkode: 779b0...da3

Var vi virkelig tilbake til diskusjonen der dere prating om skylding og jeg aldri engang har nevnt at hun skylder meg noe?

Hvis dere vil lese alle diskusjonene hvor dere uhemmet i hytt og pine nevner den setningen, så har jeg fortsatt etter 64 sider med den beskyldningen bare 1 ting å si om det, - enda en gang: jeg har aldri nevnt at hun skylder meg noen ting? DERFOR opprettet jeg jo tråden. Men dere som har vært med fra starten har kanskje droppet av fordi agendaen deres om personangrep og trådkapringer med stoppet av MOD, mens resten ikke har lest hvert innlegg her, og selvfølgelig skaper det svakheter i begrunnelsene deres da? Mye dere skriver har blitt besvart og prøvd oppklart før så dere kan svare bedre under mer spesifikke rammer. Det blir litt som svakhet i metodikk i akademia: leser en trådtittel > dropper 64 sider med informasjon > antar de tar en begrunnet beslutning. Heia! :)

Anonymkode: 97775...46a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Var vi virkelig tilbake til diskusjonen der dere prating om skylding og jeg aldri engang har nevnt at hun skylder meg noe?

Hvis dere vil lese alle diskusjonene hvor dere uhemmet i hytt og pine nevner den setningen, så har jeg fortsatt etter 64 sider med den beskyldningen bare 1 ting å si om det, - enda en gang: jeg har aldri nevnt at hun skylder meg noen ting? DERFOR opprettet jeg jo tråden. Men dere som har vært med fra starten har kanskje droppet av fordi agendaen deres om personangrep og trådkapringer med stoppet av MOD, mens resten ikke har lest hvert innlegg her, og selvfølgelig skaper det svakheter i begrunnelsene deres da? Mye dere skriver har blitt besvart og prøvd oppklart før så dere kan svare bedre under mer spesifikke rammer. Det blir litt som svakhet i metodikk i akademia: leser en trådtittel > dropper 64 sider med informasjon > antar de tar en begrunnet beslutning. Heia! :)

Anonymkode: 97775...46a

Er du autist eller noe? Legit spørsmål.

Anonymkode: 779b0...da3

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...