Gå til innhold

Nylig oppstartet vennskap brutt like raskt ned


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du autist eller noe? Legit spørsmål.

Anonymkode: 779b0...da3

Han er nok bare litt rar..

Anonymkode: 75271...238

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, AnonymBruker said:

Han er nok bare litt rar..

Anonymkode: 75271...238

Men definitivt på spekteret.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Katten.2.0 said:

Men definitivt på spekteret.

Jau, snakk om å være opphengt.

Anonymkode: 779b0...da3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å la være å lese denne tråden 🙈 

Anonymkode: bfcdd...78f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/22/2019 at 10:38 PM, AnonymBruker said:

Er du autist eller noe?

Anonymkode: 779b0...da3

Nei.

Anonymkode: 97775...46a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Norge er et land for alle. Hvis jeg tilfeldigvis er på samme buss, samme kafé, samme butikk som henne, så klart skal man greie å omgås hverandre, sant?

Hvis ikke blir det jo en slags ''omvendt PTSD'', der jeg må snu i butikkdøra, fordi hun ikke tørr å stå opp for hvor falsk hun er, sant?

Nei. Glad for at MOD ryddet i tråden og fjernet trådkaprerne, nå håper jeg de resterende kan komme med konstruktive tilbakemeldinger istedet, så jeg lærer meg å forstå hvorfor deprimerte er dobbeltmoralske. Det er ikke en verre problemstilling enn det: hvorfor deprimerte er dobbeltmoralske?

Anonymkode: 97775...46a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er tykke mennesker dumme? Hvorfor er menn med skjegg psykopater? Hvorfor er jorden flat? Hvorfor er månen en ost?

Anonymkode: f5ffc...f44

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Norge er et land for alle. Hvis jeg tilfeldigvis er på samme buss, samme kafé, samme butikk som henne, så klart skal man greie å omgås hverandre, sant?

Hvis ikke blir det jo en slags ''omvendt PTSD'', der jeg må snu i butikkdøra, fordi hun ikke tørr å stå opp for hvor falsk hun er, sant?

Nei. Glad for at MOD ryddet i tråden og fjernet trådkaprerne, nå håper jeg de resterende kan komme med konstruktive tilbakemeldinger istedet, så jeg lærer meg å forstå hvorfor deprimerte er dobbeltmoralske. Det er ikke en verre problemstilling enn det: hvorfor deprimerte er dobbeltmoralske?

Anonymkode: 97775...46a

Du kan da vel være i samme butikk som vedkommede? (du høres ut som en psykopat da, så hadde jeg vært henne hadde jeg rømt døra, men) 

Anonymkode: 43ead...bfb

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Norge er et land for alle. Hvis jeg tilfeldigvis er på samme buss, samme kafé, samme butikk som henne, så klart skal man greie å omgås hverandre, sant?

Hvis ikke blir det jo en slags ''omvendt PTSD'', der jeg må snu i butikkdøra, fordi hun ikke tørr å stå opp for hvor falsk hun er, sant?

Nei. Glad for at MOD ryddet i tråden og fjernet trådkaprerne, nå håper jeg de resterende kan komme med konstruktive tilbakemeldinger istedet, så jeg lærer meg å forstå hvorfor deprimerte er dobbeltmoralske. Det er ikke en verre problemstilling enn det: hvorfor deprimerte er dobbeltmoralske?

Anonymkode: 97775...46a

Og omvendt PTSD? Nei vet du hva! 

Anonymkode: 43ead...bfb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sosial kompetanse:

- er en forutsetning for verdsetting, vennskap og sosial integrering 

- en ressurs for å mestre stress og problemer 

Selvkontroll er også en del av den sosiale kompetansen som handler om å tilpasse seg fellesskapet og ta hensyn til andre. Ansvarlighet komme også inn under dette    da det handler om evnen til å kunne kommunisere med andre voksne mennesker og ta ansvar for egen atferd. I innleggene dine, Ts viser du at disse ferdighetene er en mangelvare. 

https://www.udir.no/laring-og-trivsel/skolemiljo/psykososialt-miljo/sosial-kompetanse/motivasjon-og-forventninger/

 

Endret av Snaskesnusken
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow...Vet ikke om dette er trolling eller reelt. Uansett hva det er, SØK HJELP. Du er jo hva man i gamle dager ville kalt sinnsyk. Ring psykolog i morgen, og vis han denne tråden. Da gjør du deg selv en kjempe tjeneste.

Anonymkode: 67884...6f6

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/18/2019 at 10:46 AM, AnonymBruker said:

Spørsmålet er feil. 

Anonymkode: 35cc9...109

Nei.

On 2/18/2019 at 11:01 AM, Snaskesnusken said:

Sosial kompetanse:

- er en forutsetning for verdsetting, vennskap og sosial integrering 

- en ressurs for å mestre stress og problemer 

Selvkontroll er også en del av den sosiale kompetansen som handler om å tilpasse seg fellesskapet og ta hensyn til andre. Ansvarlighet komme også inn under dette    da det handler om evnen til å kunne kommunisere med andre voksne mennesker og ta ansvar for egen atferd. I innleggene dine, Ts viser du at disse ferdighetene er en mangelvare. 

https://www.udir.no/laring-og-trivsel/skolemiljo/psykososialt-miljo/sosial-kompetanse/motivasjon-og-forventninger/

 

kk

On 2/18/2019 at 11:35 AM, AnonymBruker said:

Wow...Vet ikke om dette er trolling eller reelt. Uansett hva det er, SØK HJELP. Du er jo hva man i gamle dager ville kalt sinnsyk. Ring psykolog i morgen, og vis han denne tråden. Da gjør du deg selv en kjempe tjeneste.

Anonymkode: 67884...6f6

Besvart tidligere.

Anonymkode: 97775...46a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå er jeg ikke interessert i jenta mer.

Greier ikke se for meg bli sammen med en fake, nei.

Anonymkode: 97775...46a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men nå er jeg ikke interessert i jenta mer.

Greier ikke se for meg bli sammen med en fake, nei.

Anonymkode: 97775...46a

Hvis dette er en ekte tråd og ikke trolling, synes jeg synd på deg. 

Håper du lar hun jenta være i fred. 

Anonymkode: eb7d6...104

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.1.2019 den 19.28, AnonymBruker skrev:

Spørsmålet er jo så sentralt: hvorfor opptrer depressive mer falskt enn vanlige når det kommer til å håndtere situasjoner? Hvem er hun til å være den som ikke vil ha kontakt? Jo det skal jeg si dere... eller ikke; den preken har jeg allerede besvart 50-60 ganger allerede.

Vil allikevel prøve på et svar: 

Det var da voldsomt til generalisering av depressive ! Nei, ikke alle depressive opptrer mer falskt enn andre. 

Noen er mer sjenert, noen er konfliktsky. Dette gjelder også de uten depresjon. 

 

Min teori er vel at hun luktet lunta, og ikke orket å havne i en enig diskusjon med deg om hvorfor hun ikke ville date deg. 

At diverse folk ikke vil date deg betyr ikke noe annet enn at dere ikke har den rette kjemien. Det er ikke nødvendigvis noe galt med deg av den grunn.... men

Men utfra denne tråden kan du fremstå ekstremt opphengt og besatt nærmest -

dette må jo være veldig slitsomt.

Har du vært i et forhold før ? Hvor gammel er du ? 

Jeg tror du ville hatt mere nytte av å snakke med en terapeut om dette og så heller sosialisert litt på vennskapelig nivå enn stund. 

Er du ensom ? 

Anonymkode: eb7d6...104

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/21/2019 at 10:30 PM, AnonymBruker said:

Vil allikevel prøve på et svar: 

Det var da voldsomt til generalisering av depressive ! Nei, ikke alle depressive opptrer mer falskt enn andre. 

Noen er mer sjenert, noen er konfliktsky. Dette gjelder også de uten depresjon. 

 

Min teori er vel at hun luktet lunta, og ikke orket å havne i en enig diskusjon med deg om hvorfor hun ikke ville date deg. 

At diverse folk ikke vil date deg betyr ikke noe annet enn at dere ikke har den rette kjemien. Det er ikke nødvendigvis noe galt med deg av den grunn.... men

Men utfra denne tråden kan du fremstå ekstremt opphengt og besatt nærmest -

dette må jo være veldig slitsomt.

Har du vært i et forhold før ? Hvor gammel er du ? 

Jeg tror du ville hatt mere nytte av å snakke med en terapeut om dette og så heller sosialisert litt på vennskapelig nivå enn stund. 

Er du ensom ? 

Anonymkode: eb7d6...104

Lever veldig sosialt liv, så er nok ikke ensom nei.

Er heller ikke besatt. Det er deres ord, - igjen.

Og jo: det var kjemi. Det er en forutsetning vi tar.

Anonymkode: 97775...46a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lever veldig sosialt liv, så er nok ikke ensom nei.

Er heller ikke besatt. Det er deres ord, - igjen.

Og jo: det var kjemi. Det er en forutsetning vi tar.

Anonymkode: 97775...46a

Du følte nok at det var kjemi. Hun følte kanskje ikke samme kjemien? 

Anonymkode: 43ead...bfb

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...