AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #1181 Del Skrevet 24. mai 2018 Wow Anonymkode: f5ffc...f44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #1182 Del Skrevet 27. mai 2018 On 5/25/2018 at 1:01 AM, AnonymBruker said: Wow Anonymkode: f5ffc...f44 Jeg må spørre; og dette er et helt ærlig spørsmål jeg faktisk er veldig nysgjerrig på: Hvordan er det at MOD har brukt tid på å moderere tråden noe som kvalifiserer til ''wow''-fakter? Jeg vil gjerne orientere om et par ting. For et halvt år siden lagde jeg en generell tråd på et par linjer overordnet om hvorfor depressive handler så bevisst falskt. Hva ønsket dere? Dere ønsket 2 ting: eksempel, og et generelt lengre innlegg. Hva fikk dere? Begge deler. Ble dere fornøyd? Nei. Hva var dette starten på? Dette var starten på at dere kapret tråden med egne spørsmål og egne utgangspunkt. Det første videre til at dere i over 30 sider regelrett LURTE meg til å tro at det dere manglet for å svare var EVNE i form av opplysninger: Jeg har virkelig prøvd. Virkelig. Å gi dere de opplysninger jeg kan gi: men jeg har respekt for andre mennesker i et samfunn, selv om de ikke har et bra liv med seg selv: så jeg kan dessverre ikke gjøre annet enn å skrape overflaten for å skjerme henne. Igjen: hun er jo bare tilfeldigvis sist huskede eksempel. Hun er et EKSEMPEL. Akkurat som dere ba om. ENDA sterkere argumenter for å skjerme henne! Det heter å gjøre noe i RESPEKT av andre! Hvis JEG som var i selve situasjon. I. Selve. Situasjonen. VET at å gi dere 100 % av opplysningene å droppe ALL info om denne jenta, vet at dere ville se situasjonen annerledes: hvordan kan dere si at: ''Nei, det kan du ikke''? Jeg har et veldig enkelt spørsmål til dere: var DERE i situasjonen? Deretter fulgte en god del sider utelukkende med spekulasjoner og personangrep. Det med personangrep er totalt uakseptabelt. Dere kjenner ikke meg som privatperson, så å lese at dere dømmer meg så sterkt som MENNESKE uten at dere har NOE grunnlag for det er faktisk årsak utestengelse fra forumet jf. reglementet. Jeg vil takke MOD for at de forhåpentligvis nå har delt ut en god del advarsler, og helst utestengt en god del brukere. For så mye hat mot meg som privatperson og enkeltmenneske hadde jeg aldri sett for meg at jeg skulle få, bare fordi en depressiv jente med psykiske lidelser er bevisst falsk mot meg: og jeg lurer bare på: ... hvorfor? Jeg ser frem til en tråd nå som ender på de 5 sidene den egentlig burde endt på: nettopp med svar på SPØRSMÅLET STILT, med det UTGANGSPUNKT SOM DESSVERRE ER (JA: DESSVERRE), og som faktisk besvares av ANDRE DEPRIMERTE med FORTID, DEPRESJON og DRAMA i livet sitt. Og jeg vil gjerne gjenta et par ting til orientering? Hvem ønsket venner? Jenta. Hvem ønsket blanke ark og en ny start? Jenta. Hvem hadde en vennegjeng, men greide å ''oppføre seg ut av den'', mens gjengen selv består? Jenta. Ja: helt enig: jenta er så feilfri hun. det er jo IKKE hennes skyld at hun er ensom og ender i dårlige forhold slik hun holder på: nei vet dere hva? Det er alltid guttens feil det? Sant? Haha! Anonymkode: 97775...46a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #1183 Del Skrevet 27. mai 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg må spørre; og dette er et helt ærlig spørsmål jeg faktisk er veldig nysgjerrig på: Hvordan er det at MOD har brukt tid på å moderere tråden noe som kvalifiserer til ''wow''-fakter? Jeg vil gjerne orientere om et par ting. For et halvt år siden lagde jeg en generell tråd på et par linjer overordnet om hvorfor depressive handler så bevisst falskt. Hva ønsket dere? Dere ønsket 2 ting: eksempel, og et generelt lengre innlegg. Hva fikk dere? Begge deler. Ble dere fornøyd? Nei. Hva var dette starten på? Dette var starten på at dere kapret tråden med egne spørsmål og egne utgangspunkt. Det første videre til at dere i over 30 sider regelrett LURTE meg til å tro at det dere manglet for å svare var EVNE i form av opplysninger: Jeg har virkelig prøvd. Virkelig. Å gi dere de opplysninger jeg kan gi: men jeg har respekt for andre mennesker i et samfunn, selv om de ikke har et bra liv med seg selv: så jeg kan dessverre ikke gjøre annet enn å skrape overflaten for å skjerme henne. Igjen: hun er jo bare tilfeldigvis sist huskede eksempel. Hun er et EKSEMPEL. Akkurat som dere ba om. ENDA sterkere argumenter for å skjerme henne! Det heter å gjøre noe i RESPEKT av andre! Hvis JEG som var i selve situasjon. I. Selve. Situasjonen. VET at å gi dere 100 % av opplysningene å droppe ALL info om denne jenta, vet at dere ville se situasjonen annerledes: hvordan kan dere si at: ''Nei, det kan du ikke''? Jeg har et veldig enkelt spørsmål til dere: var DERE i situasjonen? Deretter fulgte en god del sider utelukkende med spekulasjoner og personangrep. Det med personangrep er totalt uakseptabelt. Dere kjenner ikke meg som privatperson, så å lese at dere dømmer meg så sterkt som MENNESKE uten at dere har NOE grunnlag for det er faktisk årsak utestengelse fra forumet jf. reglementet. Jeg vil takke MOD for at de forhåpentligvis nå har delt ut en god del advarsler, og helst utestengt en god del brukere. For så mye hat mot meg som privatperson og enkeltmenneske hadde jeg aldri sett for meg at jeg skulle få, bare fordi en depressiv jente med psykiske lidelser er bevisst falsk mot meg: og jeg lurer bare på: ... hvorfor? Jeg ser frem til en tråd nå som ender på de 5 sidene den egentlig burde endt på: nettopp med svar på SPØRSMÅLET STILT, med det UTGANGSPUNKT SOM DESSVERRE ER (JA: DESSVERRE), og som faktisk besvares av ANDRE DEPRIMERTE med FORTID, DEPRESJON og DRAMA i livet sitt. Og jeg vil gjerne gjenta et par ting til orientering? Hvem ønsket venner? Jenta. Hvem ønsket blanke ark og en ny start? Jenta. Hvem hadde en vennegjeng, men greide å ''oppføre seg ut av den'', mens gjengen selv består? Jenta. Ja: helt enig: jenta er så feilfri hun. det er jo IKKE hennes skyld at hun er ensom og ender i dårlige forhold slik hun holder på: nei vet dere hva? Det er alltid guttens feil det? Sant? Haha! Anonymkode: 97775...46a Kanskje det er på tide at du gir deg nå! I denne tråden utdanner du deg innenfor atferd, i en annen tråd kommer du fra overklassen og utdanner du deg innenfor økonomi og sånn holder du på. Et godt råd til deg før du ender opp uten et liv overhodet,slutt å lag flere tulletråder og kom deg ut i det virkelige livet. Å bruke så mye tid på å svare i forskjellige tråder du har laget, i stedet for å komme deg ut i solen og prøve å få virkelig kontakt med andre mennesker, virker direkte usunn. Anonymkode: 69723...4f0 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #1184 Del Skrevet 27. mai 2018 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg må spørre; og dette er et helt ærlig spørsmål jeg faktisk er veldig nysgjerrig på: Hvordan er det at MOD har brukt tid på å moderere tråden noe som kvalifiserer til ''wow''-fakter? Jeg vil gjerne orientere om et par ting. For et halvt år siden lagde jeg en generell tråd på et par linjer overordnet om hvorfor depressive handler så bevisst falskt. Hva ønsket dere? Dere ønsket 2 ting: eksempel, og et generelt lengre innlegg. Hva fikk dere? Begge deler. Ble dere fornøyd? Nei. Hva var dette starten på? Dette var starten på at dere kapret tråden med egne spørsmål og egne utgangspunkt. Det første videre til at dere i over 30 sider regelrett LURTE meg til å tro at det dere manglet for å svare var EVNE i form av opplysninger: Jeg har virkelig prøvd. Virkelig. Å gi dere de opplysninger jeg kan gi: men jeg har respekt for andre mennesker i et samfunn, selv om de ikke har et bra liv med seg selv: så jeg kan dessverre ikke gjøre annet enn å skrape overflaten for å skjerme henne. Igjen: hun er jo bare tilfeldigvis sist huskede eksempel. Hun er et EKSEMPEL. Akkurat som dere ba om. ENDA sterkere argumenter for å skjerme henne! Det heter å gjøre noe i RESPEKT av andre! Hvis JEG som var i selve situasjon. I. Selve. Situasjonen. VET at å gi dere 100 % av opplysningene å droppe ALL info om denne jenta, vet at dere ville se situasjonen annerledes: hvordan kan dere si at: ''Nei, det kan du ikke''? Jeg har et veldig enkelt spørsmål til dere: var DERE i situasjonen? Deretter fulgte en god del sider utelukkende med spekulasjoner og personangrep. Det med personangrep er totalt uakseptabelt. Dere kjenner ikke meg som privatperson, så å lese at dere dømmer meg så sterkt som MENNESKE uten at dere har NOE grunnlag for det er faktisk årsak utestengelse fra forumet jf. reglementet. Jeg vil takke MOD for at de forhåpentligvis nå har delt ut en god del advarsler, og helst utestengt en god del brukere. For så mye hat mot meg som privatperson og enkeltmenneske hadde jeg aldri sett for meg at jeg skulle få, bare fordi en depressiv jente med psykiske lidelser er bevisst falsk mot meg: og jeg lurer bare på: ... hvorfor? Jeg ser frem til en tråd nå som ender på de 5 sidene den egentlig burde endt på: nettopp med svar på SPØRSMÅLET STILT, med det UTGANGSPUNKT SOM DESSVERRE ER (JA: DESSVERRE), og som faktisk besvares av ANDRE DEPRIMERTE med FORTID, DEPRESJON og DRAMA i livet sitt. Og jeg vil gjerne gjenta et par ting til orientering? Hvem ønsket venner? Jenta. Hvem ønsket blanke ark og en ny start? Jenta. Hvem hadde en vennegjeng, men greide å ''oppføre seg ut av den'', mens gjengen selv består? Jenta. Ja: helt enig: jenta er så feilfri hun. det er jo IKKE hennes skyld at hun er ensom og ender i dårlige forhold slik hun holder på: nei vet dere hva? Det er alltid guttens feil det? Sant? Haha! Anonymkode: 97775...46a Oh.My.God. Du må slutte å skrive så mye. Ikke rart hun syntes du ble slitsom. Anonymkode: 779b0...da3 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #1185 Del Skrevet 28. mai 2018 Hvorfor henge deg fast på noen som tydelig viser at de ikke vil ha deg? Dette gjør da både jenter og gutter, viser null interesse og lyver om ting for dem de fint kan leve uten. Bli voksen. Hun vil ikke ha deg, kun som nød-venn når hun kjeder seg. Føler du at du ikke er verdt mer enn det så fortsett med å klore deg fast. Trodde det kun var jenter som drev med slikt drama 😂 Anonymkode: 5356a...62f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #1186 Del Skrevet 28. mai 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor henge deg fast på noen som tydelig viser at de ikke vil ha deg? Dette gjør da både jenter og gutter, viser null interesse og lyver om ting for dem de fint kan leve uten. Bli voksen. Hun vil ikke ha deg, kun som nød-venn når hun kjeder seg. Føler du at du ikke er verdt mer enn det så fortsett med å klore deg fast. Trodde det kun var jenter som drev med slikt drama 😂 Anonymkode: 5356a...62f Hun vil ikke ha han som nød venn heller. Anonymkode: b6b21...198 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #1187 Del Skrevet 28. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun vil ikke ha han som nød venn heller. Anonymkode: b6b21...198 Jeg skjønner jo hvorfor Anonymkode: 5356a...62f 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #1188 Del Skrevet 6. juni 2018 On 5/27/2018 at 9:50 PM, AnonymBruker said: Kanskje det er på tide at du gir deg nå! I denne tråden utdanner du deg innenfor atferd, i en annen tråd kommer du fra overklassen og utdanner du deg innenfor økonomi og sånn holder du på. Et godt råd til deg før du ender opp uten et liv overhodet,slutt å lag flere tulletråder og kom deg ut i det virkelige livet. Å bruke så mye tid på å svare i forskjellige tråder du har laget, i stedet for å komme deg ut i solen og prøve å få virkelig kontakt med andre mennesker, virker direkte usunn. Anonymkode: 69723...4f0 Brukerdebatt og spekulasjoner er i mot forumreglementet. Jeg hyller MOD for å forhåpentligvis ha kastet ut en god del av de som bare ødelegger tråden vs. å svare, vær så snill og prøv nå å hold en nogenlunde OK standard i svarene dine og slutt å lyv. Tusen takk. Ønsker deg et godt liv videre osv. og sånn! On 5/28/2018 at 1:30 AM, AnonymBruker said: Oh.My.God. Du må slutte å skrive så mye. Ikke rart hun syntes du ble slitsom. Anonymkode: 779b0...da3 Forklar? On 5/28/2018 at 12:37 PM, AnonymBruker said: Hvorfor henge deg fast på noen som tydelig viser at de ikke vil ha deg? Dette gjør da både jenter og gutter, viser null interesse og lyver om ting for dem de fint kan leve uten. Bli voksen. Hun vil ikke ha deg, kun som nød-venn når hun kjeder seg. Føler du at du ikke er verdt mer enn det så fortsett med å klore deg fast. Trodde det kun var jenter som drev med slikt drama 😂 Anonymkode: 5356a...62f Caset har aldri handlet om hun var interessert eller ikke? Handling vs. ord viser enkelte ting: Hun er selvmotsigende, falsk og dobbeltmoralsk, - bevisst. HUN ønsket vennskap. Hvem forlater? HUN ender opp i dårlige forhold. Hvem inngikk et nytt dårlig forhold? HUN blir forlatt av venninnegjengen, - men venninnegjengen minus henne består. Hm... tilfeldigheter much? Nei? Vet du hva: hun er så perfekt hun, jo! Ja! Ingen vil jo ha noe med henne å gjøre se, så derfor er hun så perfekt, ja, se! Sant det! Spørsmålet er mer av typen: HVORFOR handler depressive som har opplevd x, y, z i livet sitt (og sikkert resten av alfabetet av problemer) BEVISST falskt? Jeg vil gjerne gjenta enda en ting til dere: for dette kan kanskje ikke gjentas mer sentralt: Det var jenta som ønsket nye relasjoner. On 5/28/2018 at 12:42 PM, AnonymBruker said: Hun vil ikke ha han som nød venn heller. Anonymkode: b6b21...198 Buhu osv. ... depressive as... er jo bare til skade for seg selv og samfunnet, ja. Synes genuint synd på de. Huff... On 5/28/2018 at 12:44 PM, AnonymBruker said: Jeg skjønner jo hvorfor Anonymkode: 5356a...62f Spent! Forklar! Anonymkode: 97775...46a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #1189 Del Skrevet 6. juni 2018 Seriøst???????????? Det har gått en og en halv uke uten at noen har GIDDET Å BRUKE MER TID PÅ DEG OG DIN PSYKOTISKE TRÅD, og nå innbiller du deg at det kommer av utestengte brukere og dytter tråden opp igjen??? Det slår deg ikke at samtlige er lei av deg? Anonymkode: b6b21...198 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #1190 Del Skrevet 6. juni 2018 Hun ønsket nye relasjoner, men ikke med en som deg, når hun fant ut hvordan du egentlig er. Punktum. Det er ikke å være falsk. Anonymkode: f5ffc...f44 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #1191 Del Skrevet 7. juni 2018 At du fortsatt holder på her inne etter 60 sider og 7måneder er virkelig WOW..... Jeg blir skremt og syntes det er skummelt at du henger her inne og deltar i andre tråder. Du er virkelig nødt til å innse at du trenger hjelp! Anonymkode: bea88...2a3 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guidet Kvinne Skrevet 7. juni 2018 #1192 Del Skrevet 7. juni 2018 Noe som faktisk er sentralt: hvordan definerer ts begrepet "falsk"? Jeg personlig har ikke hørt den måten å omtale andre på siden ungdomsskolen. Dermed fniser man jo litt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guidet Kvinne Skrevet 7. juni 2018 #1193 Del Skrevet 7. juni 2018 Som en tilføyelse; så vidt jeg husker var det vel bare jenter som ble kalt "falske". Aldri gutter. Litt interessant. Så ts er mest sannsynlig en femten år gammel gutt (i alle fall mentalt), som er bitter over å ha blitt avvist av en jente han mener han er bedre enn. Ingenting gjør gutter under snittet mer bitre enn det. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #1194 Del Skrevet 7. juni 2018 7 hours ago, AnonymBruker said: Forklar? HUN ønsket vennskap. Hvem forlater? HUN ender opp i dårlige forhold. Hvem inngikk et nytt dårlig forhold? Det var jenta som ønsket nye relasjoner. Anonymkode: 97775...46a Forklar? Hva er det du ikke skjønner egentlig? Du har jo skrevet en hel bokserie for svingende. Hvis du snakker like mye som du skriver så skjønner jeg ikke at det finnes NOEN som vil ha noe med deg å gjøre. Og du sier HUN ville ha nye relasjoner. Ja, men tydeligvis ikke med DEG! Skjønner at selvtilliten din har fått seg en støyt, men get over it. Dra ræva di ut av Kvinneguiden og gå ut og møt folk. Anonymkode: 779b0...da3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitnessjenta Skrevet 7. juni 2018 #1195 Del Skrevet 7. juni 2018 Anbefaler deg å søke hjelp, TS. Vennlig ment 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #1196 Del Skrevet 9. juni 2018 On 6/7/2018 at 12:39 AM, AnonymBruker said: Seriøst???????????? Det har gått en og en halv uke uten at noen har GIDDET Å BRUKE MER TID PÅ DEG OG DIN PSYKOTISKE TRÅD, og nå innbiller du deg at det kommer av utestengte brukere og dytter tråden opp igjen??? Det slår deg ikke at samtlige er lei av deg? Anonymkode: b6b21...198 Hæ? Hyller bare MOD for å kaste ut brukere som driver med personangrep! On 6/7/2018 at 1:44 AM, AnonymBruker said: Hun ønsket nye relasjoner, men ikke med en som deg, når hun fant ut hvordan du egentlig er. Punktum. Det er ikke å være falsk. Anonymkode: f5ffc...f44 Her kunne jeg svart langt ang. tidslinje osv. men velger dette: - LES TRÅDEN! On 6/7/2018 at 2:03 AM, AnonymBruker said: At du fortsatt holder på her inne etter 60 sider og 7måneder er virkelig WOW..... Jeg blir skremt og syntes det er skummelt at du henger her inne og deltar i andre tråder. Du er virkelig nødt til å innse at du trenger hjelp! Anonymkode: bea88...2a3 Personangrep. On 6/7/2018 at 3:19 AM, Guidet Kvinne said: Noe som faktisk er sentralt: hvordan definerer ts begrepet "falsk"? Jeg personlig har ikke hørt den måten å omtale andre på siden ungdomsskolen. Dermed fniser man jo litt. Ja, da skal du få lov til å fnise litt, se. On 6/7/2018 at 3:26 AM, Guidet Kvinne said: Som en tilføyelse; så vidt jeg husker var det vel bare jenter som ble kalt "falske". Aldri gutter. Litt interessant. Så ts er mest sannsynlig en femten år gammel gutt (i alle fall mentalt), som er bitter over å ha blitt avvist av en jente han mener han er bedre enn. Ingenting gjør gutter under snittet mer bitre enn det. Ja. Buhu osv. Anyway: ON-Topic fra nå av. Bort med trådkaprere og trollere! On 6/7/2018 at 7:29 AM, AnonymBruker said: Forklar? Hva er det du ikke skjønner egentlig? Du har jo skrevet en hel bokserie for svingende. Hvis du snakker like mye som du skriver så skjønner jeg ikke at det finnes NOEN som vil ha noe med deg å gjøre. Og du sier HUN ville ha nye relasjoner. Ja, men tydeligvis ikke med DEG! Skjønner at selvtilliten din har fått seg en støyt, men get over it. Dra ræva di ut av Kvinneguiden og gå ut og møt folk. Anonymkode: 779b0...da3 Her kunne jeg skrevet enda en bokserie med svar ang. tidslinje osv. Men gjett hva? Den er allerede til stedet! I selve tråden! Let! - Anyway: jeg har jo det egt. nr. hennes; for hun byttet bare ut siste siffer, så tenkte å ta kontakt, og bare få svar. Det var tydeligvis vanskelig å få svar fra dere. Det var tydeligvis vanskelig å få svar fra andre depressive. Anonymkode: 97775...46a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #1197 Del Skrevet 9. juni 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Hyller bare MOD for å kaste ut brukere som driver med personangrep! Her kunne jeg svart langt ang. tidslinje osv. men velger dette: - LES TRÅDEN! Personangrep. Ja, da skal du få lov til å fnise litt, se. Ja. Buhu osv. Anyway: ON-Topic fra nå av. Bort med trådkaprere og trollere! Her kunne jeg skrevet enda en bokserie med svar ang. tidslinje osv. Men gjett hva? Den er allerede til stedet! I selve tråden! Let! - Anyway: jeg har jo det egt. nr. hennes; for hun byttet bare ut siste siffer, så tenkte å ta kontakt, og bare få svar. Det var tydeligvis vanskelig å få svar fra dere. Det var tydeligvis vanskelig å få svar fra andre depressive. Anonymkode: 97775...46a Og andre som bruker 18000 i mnd på mat? Anonymkode: 43ead...bfb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #1198 Del Skrevet 11. juni 2018 On 6/9/2018 at 11:46 PM, AnonymBruker said: Og andre som bruker 18000 i mnd på mat? Anonymkode: 43ead...bfb Hæ? - Men jepp. Jeg trodde at 2 veldig enkle retningslinjer var til enkle følge: Svar med utgangspunkt i trådens dessverre (ja: dessverre) utgangspunkt. Bare de med psykiske lidelser type, depresjoner og annet relasjonspåvirkelige diagnoser kan svare. Disse to betingelsene ble for tøffe for dere. Det har jeg sett nå etter 60 sider. Jeg fikk først fram spørsmålet på side 4. Dere lurte meg i over 30 sider til å tro det sto på EVNE, når det egentlig sto på VILJE til å svare. Tråden har kun vært til gjenstand for brukerspekulasjonner, personangrep, og trådkapringer. - Hvorfor er det så vanskelig å svare på noen enkle spørsmål? Men det er det: derfor: kontakter jenta Anonymkode: 97775...46a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guppy88 Skrevet 11. juni 2018 #1199 Del Skrevet 11. juni 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hæ? - Men jepp. Jeg trodde at 2 veldig enkle retningslinjer var til enkle følge: Svar med utgangspunkt i trådens dessverre (ja: dessverre) utgangspunkt. Bare de med psykiske lidelser type, depresjoner og annet relasjonspåvirkelige diagnoser kan svare. Disse to betingelsene ble for tøffe for dere. Det har jeg sett nå etter 60 sider. Jeg fikk først fram spørsmålet på side 4. Dere lurte meg i over 30 sider til å tro det sto på EVNE, når det egentlig sto på VILJE til å svare. Tråden har kun vært til gjenstand for brukerspekulasjonner, personangrep, og trådkapringer. - Hvorfor er det så vanskelig å svare på noen enkle spørsmål? Men det er det: derfor: kontakter jenta Anonymkode: 97775...46a La henne være!!!!!!! Du er så creepy at jeg har ikke ord! Du skriker ut hele tiden at hun kun er et eksempel. Tydeligvis ikke! Creep-faktor 100%: for x antall sider siden, men likevel flere måneder siden siste møte, skrev du: i morgen har hun bursdag... Og neste dag: i dag har hun bursdag... Fy fader, jeg fryser oppover ryggen. Hold løftet du ga tidlig i tråden; du skulle alri kontakte henne igjen. Og DU snakker om å være falsk. Jeg spyr! 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummel34 Skrevet 11. juni 2018 #1200 Del Skrevet 11. juni 2018 Hvordan har du det opp mot relasjoner til andre mennesker? Kollegaer og venner, familie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå