Gå til innhold

Mumsy og Knerten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fredag som var eller kommende fredag? Krysser fingrene! :klem: 

Skrevet
1 time siden, Leviora skrev:

Fredag som var eller kommende fredag? Krysser fingrene! :klem: 

Takk ❤️ Fredag som kommer, så jeg har egentlig ingen grunn til å miste motet enda 🙈 Bare føler meg så veldig lite gravid, men det er jo ingen indikasjon på om jeg er det eller ikke 😂

Skrevet

Er det en strek?????? Veldig svak i så fall, men seriøst kan det være at den er positivt????? Shit, jeg holder på å besvime her

15870990267035043320314763996909.jpg

Skrevet

Jeg aner ikke hvilken test det er eller hvordan den funker, men jeg ser i alle fall en tydelig strek :biggrin:

Skrevet
3 timer siden, Weebs skrev:

Jeg aner ikke hvilken test det er eller hvordan den funker, men jeg ser i alle fall en tydelig strek :biggrin:

2 timer siden, Leviora skrev:

Jeg ser strek! :hoppendeglad:

18 minutter siden, FruN skrev:

Jeg ser også strek!

:nigo: Det er apotek 1 sin test, kjøpte to stykk så jeg skal ta den andre i morgen tidlig. Pluss at jeg har en clearblue med ukeindikator liggende å vente. Håper virkelig at det er en litt tydeligere strek i morgen! Dårlig gjort å drive å lure sånn :dry:

Har selvsagt sjekket termindato, det er den 27.12 for den som måtte lure 😂

Skrevet
5 timer siden, Mumsy skrev:

:nigo: Det er apotek 1 sin test, kjøpte to stykk så jeg skal ta den andre i morgen tidlig. Pluss at jeg har en clearblue med ukeindikator liggende å vente. Håper virkelig at det er en litt tydeligere strek i morgen! Dårlig gjort å drive å lure sånn :dry:

Har selvsagt sjekket termindato, det er den 27.12 for den som måtte lure 😂

Jeg hadde termin med jentungen 31.12 🤪 

Men altså..29.12. er en fin dato ;) 

Skrevet

Hurra 😄😄🎉

Skrevet

Nå er jeg spent på test nr 2 :jepp: 

Skrevet
16 timer siden, FruN skrev:

Jeg hadde termin med jentungen 31.12 🤪 

Men altså..29.12. er en fin dato ;) 

Gøy 😄 Når kom hun ut? 

14 timer siden, Marimba skrev:

Hurra 😄😄🎉

😁😁 Krysser fingrene for at alt skal gå bra

7 minutter siden, Leviora skrev:

Nå er jeg spent på test nr 2 :jepp: 

Kommer bilde nå 😁

Skrevet

Syns fortsatt testen er veldig svak på apotek 1 sin test, og cleareblue sier 1-2 uker. Men mulig det er normalt, husker ikke noe av hvordan dette fungerer. Ovia Sier jeg er 3 uker og 6 dager på vei, men kanskje jeg har skrevet inn noe feil opplysninger. Må se litt mer på det etter hvert 🙂

Jeg er så glad for at det endelig klaffet❤️ Samtidig er jeg skikkelig redd for å glede meg for tidlig, setter en liten stopper for gleden. Tenk hvis alt går som det skal, jeg har faktisk en liten spire inni magen nå, helt sykt :rodmer:

IMG_20200418_084838.jpg

Skrevet
34 minutter siden, Mumsy skrev:

Syns fortsatt testen er veldig svak på apotek 1 sin test, og cleareblue sier 1-2 uker. Men mulig det er normalt, husker ikke noe av hvordan dette fungerer. Ovia Sier jeg er 3 uker og 6 dager på vei, men kanskje jeg har skrevet inn noe feil opplysninger. Må se litt mer på det etter hvert 🙂

Jeg er så glad for at det endelig klaffet❤️ Samtidig er jeg skikkelig redd for å glede meg for tidlig, setter en liten stopper for gleden. Tenk hvis alt går som det skal, jeg har faktisk en liten spire inni magen nå, helt sykt :rodmer:

IMG_20200418_084838.jpg

Det stemmer nok det. Ovia teller siden forrige mens og clearblue befruktning, så det skal jo ikke være  likt. 

Skrevet
4 minutter siden, Marimba skrev:

Det stemmer nok det. Ovia teller siden forrige mens og clearblue befruktning, så det skal jo ikke være  likt. 

Aha! Så klart, da gir det jo mening! Takk 🥰 Hadde ikke helt med meg hodet der 🙈

Annonse
Skrevet

Ååååhhh! Så fantastisk! Gratulerer! :strix: 

Skrevet
7 timer siden, Leviora skrev:

Ååååhhh! Så fantastisk! Gratulerer! :strix: 

6 timer siden, Weebs skrev:

Yeees! Gratulerer :mynona:

Tusen takk begge to :takke::rodmer:

Skrevet
På 18.4.2020 den 11.38, Mumsy skrev:

Gøy 😄 Når kom hun ut? 

13.januar, dagen etter mamma hadde termin med meg :fnise:

Gratulerer!! :strix:

Skrevet
På 19.4.2020 den 15.35, FruN skrev:

13.januar, dagen etter mamma hadde termin med meg :fnise:

Gratulerer!! :strix:

Så gøy :biggrin: 

Faktisk så håper jeg skikkelig på desemberbarn (ungen kommer til å hate meg for alltid fordi jeg eventuelt føder en av de siste dagene i desember :fnise: ) Men da blir det liksom et år mindre aldersforskjell på Knerten og Bønna. (Bønna er samboers navn på det i magen, jeg assosierer det mest på en tomatbønne som ligger å flyter et sted :vetikke:)

Tusen takk :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...