Gå til innhold

Menn som dater,men som ikke er klar for forhold..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 1.11.2017 den 17.04, AnonymBruker skrev:

Ja men da kan de jo si det da. Det er 2 ting som menn sier som er sånn skikkelig avvisende: 1) er ikke klar for et forhold 2) har ikke tid til et forhold. Kan ikke menn være litt mer ærlige? 

Anonymkode: a53b7...56e

Jeg er kvinne. Og har brukt nr 1 opptil flere ganger. Syns det er en grei måte å "dumpe" noen på, istedenfor å si: Det er ikke meg, men DEG 😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og ikke være klar for et forhold er en ærlig sak, jeg sier det til de jeg ikke blir nok interessert i. Er jo bedre det enn å si: " beklager men du når ikke opp".

Hvis en mann sier det til meg, så er det faktisk i orden, respekterer jo at jeg ikke når opp hos alle.

 

Alle er klar for et forhold med den rette.

Anonymkode: bb9be...1b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At alle er klar for et forhold med den rette er bare bullshit mener jeg. Etter jeg kom utav et forhold etter 15 år,vil jeg si at jeg trengte ganske lang tid på å i det heletatt bli klar for noe nytt! Vet enkelte hopper rett i noe for å døyve smertene fra bruddet å slippe å tenke på det,om det er lurt tror jeg neppe..viktig å bearbeide å komme seg videre før man møter en ny.

Anonymkode: ee8e2...ab6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt i den samme situasjonen selv vil jeg si. Han jeg er med nå har vært klar i talen fra før vi i det hele tatt møttes at han ikke er ute etter noe seriøst, bare noe helt uforpliktende.
Jeg møtte han 22.juli og er fremdeles med han... Vi snakker daglig og gjør masse aktiviteter sammen utenom sex. Han har hilst på venner/familie hos meg, og jeg har blitt introdusert for bror, kompis samt en kollega. Vi har vært på roadtrip sammen, sett på fotballkampene hans for å nevne noe.
Også mange ganger har vi bare vært med hverandre 1-2 timer å bare snakket sammen, uten noe form for at noe seksuelt har skjedd. 
Jeg har gitt han frie tøyler til å gjøre akkurat hva han vil hele veien og motsatt. Han snakker med andre jenter og jeg snakker med andre gutter, men vi har ikke tatt steget om å gjort noe med en annen enda. 

X'n hans har blokkert meg på face! Så tydeligvis er det noen rykter som florerer i hans krets om at vi er mye sammen.
I og med at han ikke har noe kontakt med henne såvidt han har fortalt meg. 
Jeg fikk vite i helgen som var da jeg møtte broren hans og en felles kompis av de ute på byen at han ikke har snakker så mye og så positivt om en jente med mindre han har vært i et forhold med dem. 
Så alt tyder på at jeg har klart å komme ganske så tett innpå han, tettere enn han kanskje forestilte seg? 

Han har enda ikke vært med noen andre og vi har avtalt å være helt åpen og ærlig om det skjer, det har som sagt enda ikke skjedd selvom mulighetene for begge har vært mange. Har sagt om han ligger rundt så kan det være jeg mister interessen for han, men ikke at jeg blir sur/skuffa for det kan  jeg ikke kreve av han da vi ikke er i et seriøst forhold. 

Han holder fast i meg enda, og mtp det er snart 4 mnd siden å han ikke har vært med noen andre så sier det vel sitt. 
Å han har en "vill fortid" bak seg med massevis av ons og forskjellige både jenter her og der. 
Han sier det kan skje når som helst, men det har enda ikke skjedd og det er det som teller for min del ;) 
Tror denne gutten her lever litt i fornektelse, som jeg alltid har sagt - ord sier mer enn handlinger. 

Og Som mange sier, gutter sier de ikke er klare for et forhold til de møter den rette, man kan si hva man vil, men man kan ikke styre følelser. De kommer når man minst aner det ;) 


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1/11/2017 den 21.08, AnonymBruker skrev:

Han sier han vil ha et forhold med meg etterhvert,men ikke akkurat nå,så han vil fortsette å treffes,men jeg aner jo ikke hvor lenge jeg evt må vente til han er klar..det blir for dumt for meg i lengden. 

Han blir også irritert hvis jeg ikke tar kontakt med han å sier han liker meg utrolig godt og at vi kan bli noe bra på sikt.

så at han bare ikke er intressert vet jeg ikke om er tilfellet her. Vil han bare være venner,kan han jo bare si det.

Alt klaffer jo mellom oss på alle plan,det sier han også,så hvorfor han da ikke er klar enda det kan jeg faktisk ikke skjønne. 

TS

Anonymkode: ee8e2...ab6

Du har helt rett. Det blir for dumt. Høres ut som om han bare vil ha deg i bakhånden når han ikke har noen andre å kose med. I hvert fall hvis han har vært singel en stund. Ellers er han bare ikke forelsket nok. Ikke gidd å gå og vent på en som ikke prioriterer deg. 

Hilsen ei som fikk det til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.10.2017 den 1.12, Miruluna skrev:

Haha menn som "ikke er klar for forhold" er klare for forhold med rette dama. 

 

Signerer denne.

Anonymkode: 6f79c...56e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...