Gå til innhold

Menn som dater,men som ikke er klar for forhold..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 31.10.2017 den 1.08, AnonymBruker skrev:

Må bare luftet noe som jeg irriterer meg grønn over..

Menn som som dater damer og deretter sier de ikke er klar for noe forhold enda.

Hvis du vet med deg selv at du er på en plass i livet der du ikke er klar for et forhold,så burde du holde deg unna å date!

(gjelder forsåvidt damer også)

Finn deg heller et engangsligg på byen..

Synes ikke det er riktig at dere skal date damer og kaste bort tiden vår på noe som uansett ikke fører noen vei. 

 

Er ikke riktig at dere skal bruke damer for å få bekreftelse og ha noen å ringe når dere blir ensom.

 

Er sikkelig irriterede å investere tid å følelser i noen som gir inntrykk av at de føler det samme,men som plutselig trekker seg unna i panikk når det blir for seriøst! 

 

Hjertesukk fra meg..

Anonymkode: ee8e2...ab6

De vil jo gjerne pule. Derfor. 

Anonymkode: c33d8...5e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De vil jo gjerne pule. Derfor. 

Anonymkode: c33d8...5e2

Uglamorøst. Er jo nesten sånn hunder oppfører seg.. 

Anonymkode: a53b7...56e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Axl Rose skrev:

Dater hvem jeg vil jeg. Ikke ute etter noe forhold, men viktig med mye sex. Har ikke nok med knullevenner. Er i det minste ærlig om det. Jeg er ikke ute etter noe seriøst forhold bare av å ha vært på date to tre ganger. Desperate kvinnfolk som tror man er sammen etter å ha møtt hverandre 2-3 ganger. Sex betyr heller ikke automatisk at vi er sammen. 

Men er du ærlig om det? Isåfall gjør du ikke noe galt. Det er de mennene som later som de er seriøse som er ufine her. Det er de som fører til evt selvskading og bulimianfall (i mitt tilfelle). 

Anonymkode: a53b7...56e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klarer ikke å forstå problemet her altså. Så lenge DU er tydelig på hva DU ønsker, at du er ute etter noe seriøst og varig, så vil du slippe å møte de mennene som bare er ute etter ff eller korte eventyr. Sett krav til dem. Men du vil fortsatt kunne oppleve at noen trekker seg etter en stund fordi de finner ut at de ikke får de følelsene for deg som trengs for å gå videre i et varig forhold. Sånn er det jo for alle innimellom. Man blir interessert i noen, men etter hvert som man blir bedre kjent finner man ut at dette ikke er en person man ønsker å dele livet med likevel. Det kan faktisk ta litt tid å finne ut av det. Jeg har selv dumpet dater etter 2-3 mnd. har jeg da kastet bort tiden deres? Jeg fant ikke ut før etter den tiden at det ikke var nok der til et livsvarig forhold. Sorry altså. Jeg var ute etter noe varig, ikke bare sex. Og en gang brukte jeg faktisk setningen om at jeg ikke var klar for et forhold ennå også. Men ja, jeg burde jo ikke datet når jeg ikke var klar for det. Problemet er at jeg merket ikke at jeg ikke var klar for det før etter en stund. Ønsker jo ikke å såre noen, men det er ikke til å unngå at det skjer noen ganger.

-kvinne i 30-årene

Anonymkode: 22e3f...813

Det nytter jo ikke å si at man er ute etter et forhold selv, når de fleste menn lyver om sine intensjoner. Skal man begynne å ta med løgndetektor på date da mener du??

Anonymkode: a53b7...56e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hvis en fyr sier "vi får se hva det her leder til", så vet man jo at man har med en fuckboy å gjøre og da kutter man ut all kommunikasjon med ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som sier noe slikt lyver som regel. Og de ønsker alltid sex. De kan være svæææært så villig til å strekke seg i hva de sier bare de får en sjanse for sex, men vil alltid komme med denne frasen før eller senere. 

Selv ser jeg virkelig ikke vitsen med å date når man er innstilt på å ikke gå inn i et forhold. Da kan man heller skaffe seg såkalte fuckfriends, hvordan det enn foregår... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 31.10.2017 den 3.54, AnonymBruker skrev:

Så med engang du har vært på kaffe emed en mann, så har dere inngått et forhold? Du har søkt på en jobb og bedriften velger å kalle deg inn på intervju, så forventer du at du er ansatt?

Anonymkode: 28f4a...7c8

Om du skal bruke denne ligningen blir det vel mer som å være på intervju for å få beskjed om at «Sorry, vi har ingen planer om å ansette noen med det første». 

Det er jo forsåvidt akkurat det man sier/gjør om man bevisst går på dates med noen også avviser med at man vil være singel. 

Har du ingen planer om å ansette? - Drit i å utføre intervju. 

Skal du være singel? - Drit i å date. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uglamorøst. Er jo nesten sånn hunder oppfører seg.. 

Anonymkode: a53b7...56e

Men det er jo det det betyr. Enten det eller så er det en fin måte å si at jeg vil ikke være i et forhold med DEG. 

Anonymkode: c33d8...5e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men det er jo det det betyr. Enten det eller så er det en fin måte å si at jeg vil ikke være i et forhold med DEG. 

Anonymkode: c33d8...5e2

Ja men da kan de jo si det da. Det er 2 ting som menn sier som er sånn skikkelig avvisende: 1) er ikke klar for et forhold 2) har ikke tid til et forhold. Kan ikke menn være litt mer ærlige? 

Anonymkode: a53b7...56e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja men da kan de jo si det da. Det er 2 ting som menn sier som er sånn skikkelig avvisende: 1) er ikke klar for et forhold 2) har ikke tid til et forhold. Kan ikke menn være litt mer ærlige? 

Anonymkode: a53b7...56e

Men da mister menn ofte sjansen for å få sex.( Enklere å få dama til sengs om de tror det blir noe mer)  Eller i det andre tilfellet : de tror det sårer mindre. 

 

Anonymkode: c33d8...5e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men da mister menn ofte sjansen for å få sex.( Enklere å få dama til sengs om de tror det blir noe mer)  Eller i det andre tilfellet : de tror det sårer mindre. 

 

Anonymkode: c33d8...5e2

Patetisk. Man kan være ærlig uten å være slem. Dessuten fins det jo alltids jenter som vil ha tilfeldig sex hvis man er ute etter det. 

Anonymkode: a53b7...56e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Patetisk. Man kan være ærlig uten å være slem. Dessuten fins det jo alltids jenter som vil ha tilfeldig sex hvis man er ute etter det. 

Anonymkode: a53b7...56e

Men det er jo sikkert derfor. Det er nok vanskeligere å finne jenter som vil ha tilfeldig sex enn menn... Patetisk er det sikkert, men tror det ofte er slik likevel. Livets harde lærdom dette for deg eller? 

Anonymkode: c33d8...5e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutes ago, AnonymBruker said:

Men da mister menn ofte sjansen for å få sex.( Enklere å få dama til sengs om de tror det blir noe mer)  Eller i det andre tilfellet : de tror det sårer mindre. 

 

Anonymkode: c33d8...5e2

Slike menn er idioter. Når alt handler om å få pult da har de ikke mye empati med jenta/kvinna de lurer OG sårer. Hadde kvinner gjort det samme mot disse mennene ville de mennene blitt noen skikkelige bitterpikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men det er jo sikkert derfor. Det er nok vanskeligere å finne jenter som vil ha tilfeldig sex enn menn... Patetisk er det sikkert, men tror det ofte er slik likevel. Livets harde lærdom dette for deg eller? 

Anonymkode: c33d8...5e2

Hva mener du? Jeg har kjæreste jeg. Sånne menn som oppfører seg som det der er med på å bidra at mange kvinner i dag får psykiske problemer og driver med selvskading. Just sayin. 

Anonymkode: a53b7...56e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, yeans skrev:

Slike menn er idioter. Når alt handler om å få pult da har de ikke mye empati med jenta/kvinna de lurer OG sårer. Hadde kvinner gjort det samme mot disse mennene ville de mennene blitt noen skikkelige bitterpikker.

Ja dere skriver som om dere antar jeg syns det er greit. Jeg sier bare det jeg har hørt menn si  og selv  opplever er grunnen. 

Anonymkode: c33d8...5e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du? Jeg har kjæreste jeg. Sånne menn som oppfører seg som det der er med på å bidra at mange kvinner i dag får psykiske problemer og driver med selvskading. Just sayin. 

Anonymkode: a53b7...56e

Psykiske problemer av at det viste seg at han bare ville ha sex?  Det er ikke noe nytt det. 

Anonymkode: c33d8...5e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du? Jeg har kjæreste jeg. Sånne menn som oppfører seg som det der er med på å bidra at mange kvinner i dag får psykiske problemer og driver med selvskading. Just sayin. 

Anonymkode: a53b7...56e

Sorry, men om ei jente får psykiske problemer etter at en gutt ikke vil være i forhold med henne, så var vel kanskje ikke jenta så psykisk stabil i utgangspunktet... just saying.. 

 

Anonymkode: ff1a7...965

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, yeans skrev:

Menn som sier noe slikt lyver som regel. Og de ønsker alltid sex. De kan være svæææært så villig til å strekke seg i hva de sier bare de får en sjanse for sex, men vil alltid komme med denne frasen før eller senere. 

Selv ser jeg virkelig ikke vitsen med å date når man er innstilt på å ikke gå inn i et forhold. Da kan man heller skaffe seg såkalte fuckfriends, hvordan det enn foregår... 

Ja, men de har kanskje ikke det som skal til for at en kvinne skal pule dem bare fordi. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klarer ikke å forstå problemet her altså. Så lenge DU er tydelig på hva DU ønsker, at du er ute etter noe seriøst og varig, så vil du slippe å møte de mennene som bare er ute etter ff eller korte eventyr. Sett krav til dem. Men du vil fortsatt kunne oppleve at noen trekker seg etter en stund fordi de finner ut at de ikke får de følelsene for deg som trengs for å gå videre i et varig forhold. Sånn er det jo for alle innimellom. Man blir interessert i noen, men etter hvert som man blir bedre kjent finner man ut at dette ikke er en person man ønsker å dele livet med likevel. Det kan faktisk ta litt tid å finne ut av det. Jeg har selv dumpet dater etter 2-3 mnd. har jeg da kastet bort tiden deres? Jeg fant ikke ut før etter den tiden at det ikke var nok der til et livsvarig forhold. Sorry altså. Jeg var ute etter noe varig, ikke bare sex. Og en gang brukte jeg faktisk setningen om at jeg ikke var klar for et forhold ennå også. Men ja, jeg burde jo ikke datet når jeg ikke var klar for det. Problemet er at jeg merket ikke at jeg ikke var klar for det før etter en stund. Ønsker jo ikke å såre noen, men det er ikke til å unngå at det skjer noen ganger.

-kvinne i 30-årene

Anonymkode: 22e3f...813

Men hvorfor sa du ikke det til de? At du fant it etter en stund at du følte det ikke klaffet likevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...