Gå til innhold

Menn som dater,men som ikke er klar for forhold..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva med dette:

Jeg er interessert i en mann som har sagt til meg at det ikke passer for han å date akkurat nå. Det på samme tid som jeg selv er i et dårlig forhold med en annen.

Kan det hende han egentlig sa at han er klar når jeg blir singel?

Anonymkode: 423bd...58c

hvorfor spør du å date noen når du allerede er i et forhold ? eier du ikke moral kvinne ?

spiller ingen rolle om forholdet er dårlig. da bryter du det opp, ikke dater bak ryggen hans

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, meeeg9 skrev:

Det er ikke dating når intensjonen er annet enn å bli kjent med et menneske. Det du sier her er at disse mennene møter damer som bekjent og vil knulle de bare. Det er ikke definisjonen på dating.

Ofte akkurat det ja og nei det er ikke dating. Men folk er kyniske og fører andre bak lyset så mye at det nærmest er blitt stuerent å være så rasshøl at selv mora skjems over en..

Anonymkode: 8fba4...d3e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at det er så mange som dater fordi de absolutt må ha en kjæreste. De dater for å se om de treffer noen som er forholdsmateriale. Dessuten er det mange som dater for sex, ikke forhold i den forstand. Det er også mange som ikke klarer å vurdere daten som potensiell kjæreste før de har hatt sex sammen. Så er jo "jeg er ikke ute etter kjæreste nå" en typisk frase når en finner ut at daten ikke er forholdsmateriale allikevel .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lee Jones skrev:

Tviler på at det er så mange som dater fordi de absolutt må ha en kjæreste. De dater for å se om de treffer noen som er forholdsmateriale. Dessuten er det mange som dater for sex, ikke forhold i den forstand. Det er også mange som ikke klarer å vurdere daten som potensiell kjæreste før de har hatt sex sammen. Så er jo "jeg er ikke ute etter kjæreste nå" en typisk frase når en finner ut at daten ikke er forholdsmateriale allikevel .

Men hva om en mann sier dette til en kvinne som allerede er opptatt? Kan det hende han sier det fordi han vil vente på henne?

Anonymkode: 423bd...58c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:

Tull..De fleste kjenner vell seg selv godt nok til å vite om de er klar for å binde seg til noen.

Anonymkode: ee8e2...ab6

 

14 hours ago, AnonymBruker said:

Ved å ha livet på stell, psyken på stell, prioriteringene på stell, og ha tid og rom, og lyst på et forhold. 

Anonymkode: 4691e...27b

Eller så kan en gjøre som meg: Date og være ærlig om at jeg svært sjeldent blir forelsket, reiser/flytter mye, men holder muligheten åpen iom at jeg ikke gir meg før jeg finner mitt livs kjærlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hva om en mann sier dette til en kvinne som allerede er opptatt? Kan det hende han sier det fordi han vil vente på henne?

Anonymkode: 423bd...58c

Det tviler jeg sterkt på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Lee Jones skrev:

Det tviler jeg sterkt på.

Hvorfor det?

Anonymkode: 423bd...58c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det?

Anonymkode: 423bd...58c

Det er vel sjelden at en får følelser for noen som er opptatt. Og om det skulle skje så har vel folk nok mellom ørene til å ikke blande seg eller basere seg på at kjæresten din skal dumpe deg etterhvert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose

Dater hvem jeg vil jeg. Ikke ute etter noe forhold, men viktig med mye sex. Har ikke nok med knullevenner. Er i det minste ærlig om det. Jeg er ikke ute etter noe seriøst forhold bare av å ha vært på date to tre ganger. Desperate kvinnfolk som tror man er sammen etter å ha møtt hverandre 2-3 ganger. Sex betyr heller ikke automatisk at vi er sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lee Jones skrev:

Det er vel sjelden at en får følelser for noen som er opptatt. Og om det skulle skje så har vel folk nok mellom ørene til å ikke blande seg eller basere seg på at kjæresten din skal dumpe deg etterhvert. 

Men hvorfor tilbringer han så mye tid med meg da? Spiser middag ute, går på konserter bare vi to, lener seg over bordet?

Anonymkode: 423bd...58c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så med engang du har vært på kaffe emed en mann, så har dere inngått et forhold? Du har søkt på en jobb og bedriften velger å kalle deg inn på intervju, så forventer du at du er ansatt?

Anonymkode: 28f4a...7c8

Nei,her snakker jeg om å date noen over lenger tid,og gi utrykk for at man føler det samme og at dette er på vei en plass. 

Snakker ikke om å date noen for å så finne ut at man ikke passer sammen,det kan jo selfølgelig skje alle og det er helt Ok.

TS

 

Anonymkode: ee8e2...ab6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Axl Rose skrev:

Dater hvem jeg vil jeg. Ikke ute etter noe forhold, men viktig med mye sex. Har ikke nok med knullevenner. Er i det minste ærlig om det. Jeg er ikke ute etter noe seriøst forhold bare av å ha vært på date to tre ganger. Desperate kvinnfolk som tror man er sammen etter å ha møtt hverandre 2-3 ganger. Sex betyr heller ikke automatisk at vi er sammen. 

Er man ærlig om det er det greit nok. 

Å jeg snakker ikke om å tro at man er sammen etter et par dater,her mener jeg når man har datet hverandre over en lengere periode.

TS

Anonymkode: ee8e2...ab6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er man ærlig om det er det greit nok. 

Å jeg snakker ikke om å tro at man er sammen etter et par dater,her mener jeg når man har datet hverandre over en lengere periode.

TS

Anonymkode: ee8e2...ab6

Antageligvis bare en fin måte å avvise deg på. Er helt ærlig i samme situasjon. Har datet en fyr over en lengre periode og trodd jeg har likt han veldig godt. Men jeg er ikke klar for å gå inn i et forhold med han, det fant jeg nylig ut. Har oppdaget nye sider ved han jeg egentlig ikke liker helt godt, og det finner man jo ikke ut av før etter en stund liksom?! Høres jo enda verre ut å si "Tror ikke helt vi passer sammen egentlig" etter noen mnd med dating. Vil helst finne min siste kjæreste, og da skal man jo lete godt. 

Anonymkode: 42f02...d01

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må bare luftet noe som jeg irriterer meg grønn over..

Menn som som dater damer og deretter sier de ikke er klar for noe forhold enda.

Hvis du vet med deg selv at du er på en plass i livet der du ikke er klar for et forhold,så burde du holde deg unna å date!

(gjelder forsåvidt damer også)

Finn deg heller et engangsligg på byen..

Synes ikke det er riktig at dere skal date damer og kaste bort tiden vår på noe som uansett ikke fører noen vei. 

 

Er ikke riktig at dere skal bruke damer for å få bekreftelse og ha noen å ringe når dere blir ensom.

 

Er sikkelig irriterede å investere tid å følelser i noen som gir inntrykk av at de føler det samme,men som plutselig trekker seg unna i panikk når det blir for seriøst! 

 

Hjertesukk fra meg..

Anonymkode: ee8e2...ab6

Ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han liker vel ditt selskap og ser på deg som en venn. Men tenker ikke du at det er på tide å slutte av med kjæresten din eller denne daten din? Du har jo tydeligvis følelser for denne daten siden du spør så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.10.2017 den 1.12, Miruluna skrev:

Haha menn som "ikke er klar for forhold" er klare for forhold med rette dama. 

 

Nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er vel helt innenfor det, så lenge man er ærlig om det i profilen, eller i det minste på første date. Det er lov å sosialisere å treffe nye mennesker også i en datingsammenheng, uten at man dermed ønsker noe mer seriøst med det første. Nøkkelordet er ærlighet. 

Anonymkode: f1b43...32e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎31‎.‎10‎.‎2017 den 1.08, AnonymBruker skrev:

Må bare luftet noe som jeg irriterer meg grønn over..

Menn som som dater damer og deretter sier de ikke er klar for noe forhold enda.

Hvis du vet med deg selv at du er på en plass i livet der du ikke er klar for et forhold,så burde du holde deg unna å date!

(gjelder forsåvidt damer også)

Finn deg heller et engangsligg på byen..

Synes ikke det er riktig at dere skal date damer og kaste bort tiden vår på noe som uansett ikke fører noen vei. 

 

Er ikke riktig at dere skal bruke damer for å få bekreftelse og ha noen å ringe når dere blir ensom.

 

Er sikkelig irriterede å investere tid å følelser i noen som gir inntrykk av at de føler det samme,men som plutselig trekker seg unna i panikk når det blir for seriøst! 

 

Hjertesukk fra meg..

Anonymkode: ee8e2...ab6

Jeg klarer ikke å forstå problemet her altså. Så lenge DU er tydelig på hva DU ønsker, at du er ute etter noe seriøst og varig, så vil du slippe å møte de mennene som bare er ute etter ff eller korte eventyr. Sett krav til dem. Men du vil fortsatt kunne oppleve at noen trekker seg etter en stund fordi de finner ut at de ikke får de følelsene for deg som trengs for å gå videre i et varig forhold. Sånn er det jo for alle innimellom. Man blir interessert i noen, men etter hvert som man blir bedre kjent finner man ut at dette ikke er en person man ønsker å dele livet med likevel. Det kan faktisk ta litt tid å finne ut av det. Jeg har selv dumpet dater etter 2-3 mnd. har jeg da kastet bort tiden deres? Jeg fant ikke ut før etter den tiden at det ikke var nok der til et livsvarig forhold. Sorry altså. Jeg var ute etter noe varig, ikke bare sex. Og en gang brukte jeg faktisk setningen om at jeg ikke var klar for et forhold ennå også. Men ja, jeg burde jo ikke datet når jeg ikke var klar for det. Problemet er at jeg merket ikke at jeg ikke var klar for det før etter en stund. Ønsker jo ikke å såre noen, men det er ikke til å unngå at det skjer noen ganger.

-kvinne i 30-årene

Anonymkode: 22e3f...813

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Walkingdead
På 31.10.2017 den 1.12, Miruluna skrev:

Haha menn som "ikke er klar for forhold" er klare for forhold med rette dama. 

 

Dette. Når folk sier de ikke er klare for forhold så er det rett og slett bare ikke interessert nok. Det er bare en unnskyldning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎31‎.‎10‎.‎2017 den 3.54, AnonymBruker skrev:

Så med engang du har vært på kaffe emed en mann, så har dere inngått et forhold? Du har søkt på en jobb og bedriften velger å kalle deg inn på intervju, så forventer du at du er ansatt?

Anonymkode: 28f4a...7c8

Tror TS heller mener man kan sammenligne det med å få beskjed etter jobbintervjuet om at de ikke er på jakt etter å ansette noen

Anonymkode: 4cf1e...0b0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...