Gå til innhold

Menn som dater,men som ikke er klar for forhold..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Må bare luftet noe som jeg irriterer meg grønn over..

Menn som som dater damer og deretter sier de ikke er klar for noe forhold enda.

Hvis du vet med deg selv at du er på en plass i livet der du ikke er klar for et forhold,så burde du holde deg unna å date!

(gjelder forsåvidt damer også)

Finn deg heller et engangsligg på byen..

Synes ikke det er riktig at dere skal date damer og kaste bort tiden vår på noe som uansett ikke fører noen vei. 

 

Er ikke riktig at dere skal bruke damer for å få bekreftelse og ha noen å ringe når dere blir ensom.

 

Er sikkelig irriterede å investere tid å følelser i noen som gir inntrykk av at de føler det samme,men som plutselig trekker seg unna i panikk når det blir for seriøst! 

 

Hjertesukk fra meg..

Anonymkode: ee8e2...ab6

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var en som ville kjøre meg hjem etter date, jeg sa nei (!) siden hørte eg ingenting. /likte han jo,, snufs.........¨

 

enig med ts, de er de værste tidstyvene på jord

Anonymkode: bb9be...1b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøys, å ville treffe nye mennesker er da en helt grei grunn til å date? Målet trenger ikke være ekte-/samboerskap eller sex overhodet, det kan være bekjentskap (som kanskje kan utvikle seg til vennskap).
Men jeg er enig i at for å unngå misforståelser bør desperate damer signalisere tidlig at de er giftegærne.

Anonymkode: a397f...2bd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tøys, å ville treffe nye mennesker er da en helt grei grunn til å date? Målet trenger ikke være ekte-/samboerskap eller sex overhodet, det kan være bekjentskap (som kanskje kan utvikle seg til vennskap).
Men jeg er enig i at for å unngå misforståelser bør desperate damer signalisere tidlig at de er giftegærne.

Anonymkode: a397f...2bd

Haha!!

morsomt! De fleste menn gjør dette med vilje for å få matet sitt eget ego og få bekreftelse.

er man bare ute etter vennskap må man kommunisere det og være ærlig fra starten av. 

 

Anonymkode: ee8e2...ab6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Katten.2.0 skrev:

Hvordan skal vi vite om vi er klar for forhold om vi ikke prøver å finne kjærligheten?

Tull..De fleste kjenner vell seg selv godt nok til å vite om de er klar for å binde seg til noen.

 

 

Anonymkode: ee8e2...ab6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ikke klar for forhold" er jo som regel bare den snille unnskyldninga man bruker når man ikke er "klar for forhold med deg". Jeg har brukt den, jeg har blitt brukt den mot. Man vil jo egentlig ikke høre "sorry, jeg synes ikke du er bra nok", vil man vel? De prøver nok mest å være høflige når de avviser. Jeg sier i alle fall alltid en variant av det der når jeg ikke faller for noen i datingfasen. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig ts. De fleste menn er sykt kyniske og bruker kvinner hvis de har mulighet til det. Det fins selvfølgelig ikke noe logikk i å date om man ikke vil ha forhold. Det er hele motivet med dating. 

Anonymkode: 8fba4...d3e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er å fortelle meg/oss hva vi tenker. Trenger ikke å tenke selv når dere konkluderer og vet best hva andre føler og hva som skjer følelsesmessig hos alle

Anonymkode: 6bcc7...991

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutes ago, AnonymBruker said:

Det fins selvfølgelig ikke noe logikk i å date om man ikke vil ha forhold. Det er hele motivet med dating. 

Hvem har bestemt det? Du?

Anonymkode: a397f...2bd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Må bare luftet noe som jeg irriterer meg grønn over..

Menn som som dater damer og deretter sier de ikke er klar for noe forhold enda.

Hvis du vet med deg selv at du er på en plass i livet der du ikke er klar for et forhold,så burde du holde deg unna å date!

(gjelder forsåvidt damer også)

Finn deg heller et engangsligg på byen..

Synes ikke det er riktig at dere skal date damer og kaste bort tiden vår på noe som uansett ikke fører noen vei. 

 

Er ikke riktig at dere skal bruke damer for å få bekreftelse og ha noen å ringe når dere blir ensom.

 

Er sikkelig irriterede å investere tid å følelser i noen som gir inntrykk av at de føler det samme,men som plutselig trekker seg unna i panikk når det blir for seriøst! 

 

Hjertesukk fra meg..

Anonymkode: ee8e2...ab6

Så med engang du har vært på kaffe emed en mann, så har dere inngått et forhold? Du har søkt på en jobb og bedriften velger å kalle deg inn på intervju, så forventer du at du er ansatt?

Anonymkode: 28f4a...7c8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Hvordan skal vi vite om vi er klar for forhold om vi ikke prøver å finne kjærligheten?

Ved å ha livet på stell, psyken på stell, prioriteringene på stell, og ha tid og rom, og lyst på et forhold. 
 

Anonymkode: 4691e...27b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

De fleste kjenner vell seg selv godt nok til å vite om de er klar for å binde seg til noen.

 

 

Anonymkode: ee8e2...ab6

Dette 

Anonymkode: 4691e...27b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ved å ha livet på stell, psyken på stell, prioriteringene på stell, og ha tid og rom, og lyst på et forhold. 
 

Anonymkode: 4691e...27b

Jeg har datet flere slike, likevel ville jeg heller ha noe annet. Han der som har alt på stell, gjør alt riktig etter boka, ikke en eneste ting å irritere seg over bortsett fra at alt er så perfekt at jeg blir deppa.

Så jeg følger ikke akkurat KG`s oppskrift på hva som er Ein knakande kjekk kar.

Anonymkode: f7e61...79e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, bortebra skrev:

"Ikke klar for forhold" er jo som regel bare den snille unnskyldninga man bruker når man ikke er "klar for forhold med deg". Jeg har brukt den, jeg har blitt brukt den mot. Man vil jo egentlig ikke høre "sorry, jeg synes ikke du er bra nok", vil man vel? De prøver nok mest å være høflige når de avviser. Jeg sier i alle fall alltid en variant av det der når jeg ikke faller for noen i datingfasen. 

Jeg hadde sagt nøyaktig hva som er grunnen til at jeg ikke synes personen passer meg. Hadde sagt hvorfor jeg synes vi er ulike. Ingen vits å gå rundt grøten. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig ts. De fleste menn er sykt kyniske og bruker kvinner hvis de har mulighet til det. Det fins selvfølgelig ikke noe logikk i å date om man ikke vil ha forhold. Det er hele motivet med dating. 

Anonymkode: 8fba4...d3e

Det er ikke dating når intensjonen er annet enn å bli kjent med et menneske. Det du sier her er at disse mennene møter damer som bekjent og vil knulle de bare. Det er ikke definisjonen på dating.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med dette:

Jeg er interessert i en mann som har sagt til meg at det ikke passer for han å date akkurat nå. Det på samme tid som jeg selv er i et dårlig forhold med en annen.

Kan det hende han egentlig sa at han er klar når jeg blir singel?

Anonymkode: 423bd...58c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...