Gå til innhold

Klarer ikke tiltrekkes av snille og gode jenter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

8 minutes ago, AnonymBruker said:

De blir nok lurt trill rundt av hans grenseløse sjarm i virkeligheten.

Anonymkode: 9bb89...3e9

Korrekt. 

Anonymkode: 659b8...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, nuva said:

 

Jeg har ikke vondt i viljen min, særlig ikke når jeg må lese gjennom utallige tråd-innlegg her inne med stygge språkfeil :) 

 

Du skriver følgende: "Det er kun kvinnfolk som tror det betyr noe å se bra ut". Mener du utseendet ditt, eller mener du språket du uttrykker deg med? For språk er jo innhold, og hvis ikke vi mennesker bryr oss om språket vårt, så vil ingen forstå oss når vi skal formidle oss selv til andre. Så hvordan ser du ut, da?

Hvis ikke kvinner hadde brydd seg om utseendet sitt, gale såvel som de snille, gode, litt sånn  "kjedelige", så hadde du vel måttet ta til takke med deg selv og speilbildet ditt...  eller?  :) 

 

Å pirke på grammatikk er så lavmål i diskusjoner at jeg ikke har ord. 

Har ikke noe imot at de ser bra ut, så lenge det ikke går på bekostning av funksjon. 

Anonymkode: 659b8...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan fungerer du egentlig i arbeidslivet om du trives best med psykopater?

Anonymkode: 66587...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, AnonymBruker said:

Hvordan fungerer du egentlig i arbeidslivet om du trives best med psykopater?

Anonymkode: 66587...31d

Jeg leverer resultatene som trengs, og jeg har lært meg å ikke gjøre arbeidet til andre uten å få noe igjen for det. 

Alle årene der jeg alltid gjorde alt arbeidet i gruppearbeid lærte meg en ting eller tusen. 

Nå har jeg lederstilling. 

Psykopater er allrighte da. Skjønner ikke hva dere klager over. 

Anonymkode: 659b8...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sliter ikke med sosial og emosjonell intelligens. De som kjenner meg omtaler meg som veldig sosialt kompetent

Er bare det at jeg ikke gidder se etter en dame som er boksmart. For der er jeg smartere, og trolig har hun veldig lite å lære meg, som jeg ikke kan lære selv. Jeg leser veldig mye.

Derfor ser jeg etter de smarteste og beste damene, som i tillegg får tissen min til å våkne. De aktive jentene. Ikke de passive. De som lager kjemi og kan lage litt liv slik som jeg gjør. 

Anonymkode: 659b8...a8c

Det du beskriver her er jo en normal dame som tar litt plass. Så ser ikke problemet. Eller er det også en forutsetning for at du skal tiltrekkes at hun behandler folk rundt seg (og deg) dårlig?

Anonymkode: 9f1d5...a98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutes ago, AnonymBruker said:

Det du beskriver her er jo en normal dame som tar litt plass. Så ser ikke problemet. Eller er det også en forutsetning for at du skal tiltrekkes at hun behandler folk rundt seg (og deg) dårlig?

Anonymkode: 9f1d5...a98

Liker tanken om at hun har kapasitet til å begå grusomheter. 

Det at hun er utspekulert nok til å kunne beskytte oss fra andre. Og ikke minst, barna våre. 

Damer lovprises for å være flinkere mentalt enn menn. Jeg mener dette er en løgn. De har bedre anlegg for det ja, men de fleste forfaller på innsiden. Og mange når ikke sitt potensiale. 

Slikr damer som er grenseland sosiopatiske har det jeg søker. Synd de kan være en risiko når det kommer til familie. 

Vanskelig den der 

Anonymkode: 659b8...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du hadde en narcissist-far eller mor? Medavhengighet? Er nå slik det ofte forklares, dette fenomenet med å falle for bad guys"

Anonymkode: 3dc6f...76d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke problemet. De fleste menn vil jo helst ha en mindre-middels intelligent kvinne som jobber i et eller annet omsorgsyrke med fin rumpe og fine pupper som er snill og omsorgsfull, noen år yngre og akkurat litt underdaning så han kan se litt ned på henne og føle seg bra med seg selv.

Mens de damene du vil ha er de andre skyr som pesten fordi de er "gal", "drama" og "krevende". Hvorfor priser du deg ikke bare lykkelig for å vær en av få haner i kurven din, mens andre menn surrer rundt i hønsegården?

Anonymkode: 5091d...bd4

du startet ganske bra men etter det så ble det bare pølsevev, den første setningen er helt korrekt. i fremtiden, vennligst ikke snakk på vegne av menn når du er en kjerring.

hilsen mann

Anonymkode: 8f9f9...d24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

du startet ganske bra men etter det så ble det bare pølsevev, den første setningen er helt korrekt. i fremtiden, vennligst ikke snakk på vegne av menn når du er en kjerring.

hilsen mann

Anonymkode: 8f9f9...d24

:troest: 

Skulle ærligtalt ønske jeg ikke hadde rett i det hele tatt, fordi jeg syns menn er så iiiiinni granskogen kjedelige, forutsigbare og enkle.

Hilsen kjerring.

Anonymkode: 5091d...bd4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

du startet ganske bra men etter det så ble det bare pølsevev, den første setningen er helt korrekt. i fremtiden, vennligst ikke snakk på vegne av menn når du er en kjerring.

hilsen mann

Anonymkode: 8f9f9...d24

Faktisk noe i dette her selv om det ikke gjelder flertallet

 Møtte en fin fyr, en del eldre enn meg. Han hadde en bra jobb og verdier. Jeg merket at han kunne mye mer enn meg og fattet ikke hva han så i meg og samtalene våre. Jeg merket at han kjefet seg hvis han ikke kunne få snakke om sine oppnåelset.Han hadde vært sammen med damer som var frisører og omsorgsarbeidere, gidt med førstnevnte.  Han gadd ikke å høre så mye om hva jeg likte og bablet videre om sitt. Jeg spilte nok veldig "omsorgsperson" for å kompensere og etter 3 dater skjønte jeg at han ønsket seg " pakken jeg kunne tilby" mer enn personen jeg er. Tok han i å glo på unge damer oc fant fort ut at han tok parti med menn om samtaletemaet omhandlet vold i hjemmet, prostitusjon osv.  Skjønte også at han hadde gjort livet til ekskona til et helvete økonomisk. Hun var også yngre. 

Anonymkode: 3dc6f...76d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Faktisk noe i dette her selv om det ikke gjelder flertallet

 Møtte en fin fyr, en del eldre enn meg. Han hadde en bra jobb og verdier. Jeg merket at han kunne mye mer enn meg og fattet ikke hva han så i meg og samtalene våre. Jeg merket at han kjefet seg hvis han ikke kunne få snakke om sine oppnåelset.Han hadde vært sammen med damer som var frisører og omsorgsarbeidere, gidt med førstnevnte.  Han gadd ikke å høre så mye om hva jeg likte og bablet videre om sitt. Jeg spilte nok veldig "omsorgsperson" for å kompensere og etter 3 dater skjønte jeg at han ønsket seg " pakken jeg kunne tilby" mer enn personen jeg er. Tok han i å glo på unge damer oc fant fort ut at han tok parti med menn om samtaletemaet omhandlet vold i hjemmet, prostitusjon osv.  Skjønte også at han hadde gjort livet til ekskona til et helvete økonomisk. Hun var også yngre. 

Anonymkode: 3dc6f...76d

Er sikkert en del slike menn, men han virker jo ikke spesielt oppegående når han oppfører seg slik mens han dater. 

Anonymkode: 66587...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Relatert bilde

Anonymkode: af7a2...feb

 Blue Valentine :ninuskapus: 

Ryan Gosling var kjempe kjempe betatt av Michelle Williams, men hun sørget fortsatt etter Heath Ledger, så filmen gjenspilte faktisk litt av den sanne historien ;) 

Anonymkode: 005dc...505

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er sikkert en del slike menn, men han virker jo ikke spesielt oppegående når han oppfører seg slik mens han dater. 

Anonymkode: 66587...31d

Nei det er bedre å vente til de er i et forhold å vise sitt sanne jeg...

Det er en del menn som er slik ja. Jeg tror de fleste har vært borti en sånn..forøvrig tror jeg ta er som de fleste menn. Ignorer snille og gode jenter og går etter de mest crazy de kan finne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...