Gå til innhold

Klarer ikke tiltrekkes av snille og gode jenter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tar denne anonymt

Jeg gremmes. Jeg innså endelig at jeg ikke er i stand til å tiltrekkes av vanlige snille og gode jenter.

Jeg må ha uhyre manipulative og grenseland psykopatiske kvinner. Jeg må ha kvinner som har pult mye. Jeg må ha kvinner som er ødelagt.

Og så lurer sikkert mange her inne på HVORFOR?

Ganske enkelt: Jeg sliter med å tiltrekkes av vanlige jenter for de er ikke intelligente. Når det kommer til alt som kan leses eller læres, så er jeg selvforsynt og møter sjeldent damer som gir meg så sykt mye tilbake. Min svake side er sosial og emosjonell intelligens.

Jeg omgås mennesker, jeg klarer meg fint. Men mange av disse damene er smartere enn det jeg noen gang vil være på det feltet, og jeg blir så sykt tiltrukket at jeg gremmes. Nå er det jo slik at jeg ikke kan manipuleres, og denne såkalte maktkampen mellom oss er ikke-eksisterende, i tilfelle hun skulle prøve seg på noe drit.

Hvordan kan jeg lære meg å like jenter som åpenbart er sunnere for meg? Som utstråler trygghet og er helt gjennomsnittlige? Selv om jeg innerst inne er litt spennende med de bombene, for jeg aldri vet om jeg våkner med en kniv i ryggen eller ikke. 

Anonymkode: 659b8...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok noe feil på dine sosiale egenskaper her. Du er antagelig redd for å bli ferska av en som har høyere sosial intelligens, og velger derfor selvopptatte damer som antagelig ikke vil se deg for hvem du er. Det er tryggest. Du velger utskudd for selv å føle deg normal. 

Anonymkode: 28871...18a

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må skaffe deg et mer spennende liv. Dersom du utfordret deg selv profesjonelt, slik andre menn gjør, så hadde du fått mer av et "kick" på andre plan, og slapp å gjøre deg avhengig av kvinner. 

Anonymkode: 57095...57a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutes ago, AnonymBruker said:

Det er nok noe feil på dine sosiale egenskaper her. Du er antagelig redd for å bli ferska av en som har høyere sosial intelligens, og velger derfor selvopptatte damer som antagelig ikke vil se deg for hvem du er. Det er tryggest. Du velger utskudd for selv å føle deg normal. 

Anonymkode: 28871...18a

Har ikke noe med å bli ferska å gjøre. De damene ser meg for hva jeg er. Jeg er en ressursperson. Og det er helt greit. Mange av disse damene er utspekulerte som faen, man ser det i øynene. De snille damene er ofte flinke til å følge regler, og ofte ser man at lyset er på, men at ingen er hjemme. Om det er noe som er tryggest, så er det å velge disse damene som er pliktoppfylende. Men de damene som er crazy er mer tiltrekkende for meg. Som sagt, det er noe med kvinner som har mørke personlighetstrekk som er tiltrekkende. Selv er jeg uhyre manipulerende og vet hvor sårbar verden/mennesker er.

7 minutes ago, AnonymBruker said:

Du må skaffe deg et mer spennende liv. Dersom du utfordret deg selv profesjonelt, slik andre menn gjør, så hadde du fått mer av et "kick" på andre plan, og slapp å gjøre deg avhengig av kvinner. 

Anonymkode: 57095...57a

Jeg har full agenda hele dagen, og har en mastergrad. Så det er ikke problemet. Er overhodet ikke avhengig av kvinner, men jeg tiltrekkes mest av damer som er manipulative og spekulerende. Nettopp pga intelligensen.

Vanlige jenter er ikke sosialt oppegående eller intelligente. Man blir ikke intelligent om man følger regler. Man er intelligent om man vet hvordan man spiller rundt de, og fortsatt ikke blir tatt. Man er intelligent om man jukser og misbruker, uten å bli tatt. Noe disse crazy gørlsa gjør. Det er så feil, men det er noe i meg som bare digger det.

Og jeg GREMMES. En sånn jente skal man ikke ha? En som har tatt flere peniser enn det er pølser i pølseboden. En som har store psykiske utfordringer. Hva er GALT med meg? :(

Anonymkode: 659b8...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Walkingdead

Det er ikke noen egentlig motsetning mellom trygghet og intelligens. Man kan fint være en trygg person uten at man er en regelrytter og kjedelig.

Lurer litt på om du går etter damer i feil miljø? Prøvd andre miljøer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke noe med å bli ferska å gjøre. De damene ser meg for hva jeg er. Jeg er en ressursperson. Og det er helt greit. Mange av disse damene er utspekulerte som faen, man ser det i øynene. De snille damene er ofte flinke til å følge regler, og ofte ser man at lyset er på, men at ingen er hjemme. Om det er noe som er tryggest, så er det å velge disse damene som er pliktoppfylende. Men de damene som er crazy er mer tiltrekkende for meg. Som sagt, det er noe med kvinner som har mørke personlighetstrekk som er tiltrekkende. Selv er jeg uhyre manipulerende og vet hvor sårbar verden/mennesker er.

Jeg har full agenda hele dagen, og har en mastergrad. Så det er ikke problemet. Er overhodet ikke avhengig av kvinner, men jeg tiltrekkes mest av damer som er manipulative og spekulerende. Nettopp pga intelligensen.

Vanlige jenter er ikke sosialt oppegående eller intelligente. Man blir ikke intelligent om man følger regler. Man er intelligent om man vet hvordan man spiller rundt de, og fortsatt ikke blir tatt. Man er intelligent om man jukser og misbruker, uten å bli tatt. Noe disse crazy gørlsa gjør. Det er så feil, men det er noe i meg som bare digger det.

Og jeg GREMMES. En sånn jente skal man ikke ha? En som har tatt flere peniser enn det er pølser i pølseboden. En som har store psykiske utfordringer. Hva er GALT med meg? :(

Anonymkode: 659b8...a8c

Tja, du nevner det selv...

Anonymkode: e606c...fe4

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vanlige jenter er ikke sosialt oppegående eller intelligente. Man blir ikke intelligent om man følger regler. Man er intelligent om man vet hvordan man spiller rundt de, og fortsatt ikke blir tatt. Man er intelligent om man jukser og misbruker, uten å bli tatt. Noe disse crazy gørlsa gjør. Det er så feil, men det er noe i meg som bare digger det.
 

Anonymkode: 659b8...a8c

Eh, hææ? Når skjedde det at "vanlige" jenter ikke kan være intelligente?

Jeg ville vel heller sagt det motsatte av deg; at de crazy gørlsa som du kaller dem mangler evnen til empati, og er dermed mindre oppegående...:klo:

Endret av alli634
Skrivefeil
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er GALT med meg? :(

Anonymkode: 659b8...a8c

Du er hengt opp i noen illusjoner der du ser på mennesker som spennende, intelligente og spesielle bare fordi de faller utenfor "A4"-normen. Det er akkurat som jenter som løper etter "bad boys". Eller mennesker som går og ser enhver indie-film enten den er god eller ikke, bare fordi den er indie.

Du mangler antakelig de sosiale egenskapene som kreves for å bli skikkelig godt kjent med folk, og folk flest blir kjedelige for deg. Når du da møter noen som er "alternative" føler du deg mer kul i deres selskap.

Du er ganske umoden, rett og slett.

Anonymkode: 57095...57a

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, Walkingdead said:

Det er ikke noen egentlig motsetning mellom trygghet og intelligens. Man kan fint være en trygg person uten at man er en regelrytter og kjedelig.

Lurer litt på om du går etter damer i feil miljø? Prøvd andre miljøer?

Joda, har prøvd studentpolitikk. Sett forskjellige typer mennesker. Jevnt over er jeg mer imponert over disse crazy damene. Og jeg klarer bare ikke gi slipp på det.

1 minute ago, AnonymBruker said:

Tja, du nevner det selv...

Anonymkode: e606c...fe4

Nja, jeg har blitt kalt manipulerende av et par andre. Selv om jeg aldri egentlig sier så mye til de, men gjør min greie. Så jeg har en effekt på folk, dessverre. Sånn er det å ha lederverv.
 

1 minute ago, alli634 said:

Eh, hææ? Når skjedde det at "vanlige" jenter ikke kan være intelligente?

Jeg ville vel heller sagt det motsatte av deg; at de crazy gørlsa som du kaller dem mangler evnen til empati, og er dermed mindre oppegående...:klo:

Min oppfatning er at man ikke er intelligent bare fordi man har en utdannelse, klarer å spare egenkapital, og følger resten av flokken.

De har jo empati da, for de kalrer jo å sette seg inn i andre menneskers følelesliv. Greia er bare at de gir faen i å ta hensyn til de.

De er jo oppegående, de vet hvordan de får tak i ressurser. Og så vet de hvordan de puler bra. Og hardt.

Har vel bare en indre konflikt mellom hva andre sier jeg burde tiltrekkes av, og hva jeg faktisk tiltrekkes av. 

 

Anonymkode: 659b8...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som du er lik disse kvinnene når der gjelder emosjonelle trekk? Dere er preget av et dypere mørke og tiltrekkes deretter. Du skriver det har med intelligens å gjøre, men det er kanskje bare for å få trekt inn dette punktet. 

Anonymkode: 9bb89...3e9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, AnonymBruker said:

Du er hengt opp i noen illusjoner der du ser på mennesker som spennende, intelligente og spesielle bare fordi de faller utenfor "A4"-normen. Det er akkurat som jenter som løper etter "bad boys". Eller mennesker som går og ser enhver indie-film enten den er god eller ikke, bare fordi den er indie.

Du mangler antakelig de sosiale egenskapene som kreves for å bli skikkelig godt kjent med folk, og folk flest blir kjedelige for deg. Når du da møter noen som er "alternative" føler du deg mer kul i deres selskap.

Du er ganske umoden, rett og slett.

Anonymkode: 57095...57a

Hmm. Kanskje?

Men ofte ser man at de fleste formes likt, har de like meningene, og ofte ser jeg deres intelektuelle og mentale kapasitet. Det blir rett og slett kjedelig og forutsibart.

Crazy jentene er lettere å bli kjent med, og jeg ser deres mørke side og tiltrekkes av den. Fuck meg, jeg misliker meg selv så mye for å ha disse følelsene

Anonymkode: 659b8...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Walkingdead
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:



Har vel bare en indre konflikt mellom hva andre sier jeg burde tiltrekkes av, og hva jeg faktisk tiltrekkes av. 

 

Anonymkode: 659b8...a8c

Du har også et definisjonsproblem. Du definerer trygge jenter som uintillgente sauer som følger flokken. Dette er ikke riktig, selv om din erfaring tilsier det. Jeg gidder ikke det du digger: spill. Hvis noen prøver å kjøre det på meg, så synes jeg det er kjedelig, og hopper videre. Jeg skal leve i sytti-åtti år forhåpentligvis, gidder ikke bruke opp tiden min med henge med noen som prøver å lure meg når jeg selv synes det er en ganske gjennomsiktig metode. Utrolig lett er det også å sette disse ut av spill, for når du ikke gidder dem så kommer de tilbake. Det hele er rett og slett veldig forutsigbart, og jeg har dessuten mye annet å gjøre. Mitt drama er plassert på et annet sted. Orker ikke unødvendig drama som kan unngås også på kjærlighetsfronten.

Endret av Walkingdead
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Walkingdead
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:



Crazy jentene er lettere å bli kjent med, og jeg ser deres mørke side og tiltrekkes av den. Fuck meg, jeg misliker meg selv så mye for å ha disse følelsene

Anonymkode: 659b8...a8c

Kanskje du skal snakke med noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minute ago, AnonymBruker said:

Det høres ut som du er lik disse kvinnene når der gjelder emosjonelle trekk? Dere er preget av et dypere mørke og tiltrekkes deretter. Du skriver det har med intelligens å gjøre, men det er kanskje bare for å få trekt inn dette punktet. 

Anonymkode: 9bb89...3e9

Intelligens er jo en del av punktet.

Disse jentene ser flere muligheter, og de ser mer enn andre. Akkurat som at jeg også ser ofte mer enn mange vanlige mennesker i en situasjon. 

Men du har vel rett. Ikke det at jeg utnytter mennesker, men jeg syns det er kult å vite hvordan man potensielt kunne playet en person så sykt hardt. På samme måte håper jeg også dama klarer det samme.

Anonymkode: 659b8...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du er litt desillusjonerte når det gjelder sosial intelligens. Kan være du er smart som faen på enkelte områder, men evne til å se mennesker skorter det på. Du ønske jo kun å bruke og manipulere. Så det er jo veldig bra du ikke tenner på normale og søte jenter. La de være i fred. Du skjønner deg ikke på de uansett og de slipper å bli manipulert. 

Anonymkode: 28871...18a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du søker manipulative damer fordi du er det selv. Høres normalt ut det, spør du meg. Om det er sunt, er en annen sak.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Walkingdead
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Intelligens er jo en del av punktet.

Disse jentene ser flere muligheter, og de ser mer enn andre. Akkurat som at jeg også ser ofte mer enn mange vanlige mennesker i en situasjon. 

Men du har vel rett. Ikke det at jeg utnytter mennesker, men jeg syns det er kult å vite hvordan man potensielt kunne playet en person så sykt hardt. På samme måte håper jeg også dama klarer det samme.

Anonymkode: 659b8...a8c

Da er vel kanskje ditt hovedproblem at du tror at du er mer spesiell enn alle andre. Jeg begynner å bli ganske lei av alt dette anti-A4-snakket. Det har blitt helt A4 for meg, og jeg har beveget meg mellom begge sonene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda, har prøvd studentpolitikk. Sett forskjellige typer mennesker. Jevnt over er jeg mer imponert over disse crazy damene. Og jeg klarer bare ikke gi slipp på det.

Nja, jeg har blitt kalt manipulerende av et par andre. Selv om jeg aldri egentlig sier så mye til de, men gjør min greie. Så jeg har en effekt på folk, dessverre. Sånn er det å ha lederverv.
 

Min oppfatning er at man ikke er intelligent bare fordi man har en utdannelse, klarer å spare egenkapital, og følger resten av flokken.

De har jo empati da, for de kalrer jo å sette seg inn i andre menneskers følelesliv. Greia er bare at de gir faen i å ta hensyn til de.

De er jo oppegående, de vet hvordan de får tak i ressurser. Og så vet de hvordan de puler bra. Og hardt.

Har vel bare en indre konflikt mellom hva andre sier jeg burde tiltrekkes av, og hva jeg faktisk tiltrekkes av. 

 

Anonymkode: 659b8...a8c

"Min oppfatning er at man ikke er intelligent bare fordi man har en utdannelse, klarer å spare egenkapital, og følger resten av flokken."

- Nei, men du argumenterer som om de du beskriver overfor ikke også kan være intelligente. Det er ikke noe motsetningsforhold her, det finnes intelligente mennesker med alle mulige forskjellige personligheter og livsvalg.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anser meg som en sosialt smart og intelligent kvinne. Menn som deg gjennomskuer jeg med en gang, og velger og holde meg langt unna. Og regner med at det gjør de andre av mine likesinnede kvinner. Så de du da sitter igjen med, er de som ikke er like smarte, eller de gale damene som ser deg som en utfordring.

Men jeg er såpass smart at jeg ønsker å omgi meg, med noen som behandler meg bra. Jeg og tenner på smarte menn, men det finnes da mange smarte menn, som og er snille.

Anonymkode: 6575b...15a

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre å bruke intelligensen sin på gode ting,som løfter andre mennesker opp enn å dra de ned? Bedre å bruke sosiale og andre ferdigheter på noe positivt enn det negative destruktive som du nevner.

Hilsen "manipulerende kvinne med issues"

Anonymkode: f90e8...a6e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...