Gå til innhold

Klarer ikke tiltrekkes av snille og gode jenter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå tror jeg dere misforstår.  Jeg har denne innsikten og kunnskapen, men jeg misbruker ikke min makt

Mennesker formes på forskjellige måter. Mennesker har forskjellig kapasitet og evner

Ja, jeg møter oppegående og bra damer. Ser de hele tiden. De jobber knallhardt, og de står på som bare det. Men jeg sliter med å tiltrekkkes av de.

Det er noe med en kvinne som klarer surre hvem som helst rundt fingeren. Det er noe med en kvinne som bare oser sex. 

Disse crazy jentene har sosial/emosjonell intelligens som overgår min, og de kan det med å knulle. Hadde hun vært destruktiv, så hadde jeg aldri i verden valgt å ha henne i min verden. 

For selv om jeg er manipulerende og utspekulert, så er jeg ikke destruktiv. Jeg bygger ting.

Vanlige jenter og såkalt snille jenter får ikke pikken min til å våkne :/

Anonymkode: 659b8...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De snille jentene kan da vel være like intelligente som de ustabile. De snille jentene ser også hvordan man kan manipulere, men de gjør det ikke fordi de er hensynsfulle. Det har ingenting med intelligens å gjøre. Hvordan kan du la være å se det? Å snakke om intelligens i dette tilfellet er irrelevant. Man trenger ikke være særlig intelligent for å manipulere og være crazy. 

Anonymkode: 4505a...d6c

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

De snille jentene kan da vel være like intelligente som de ustabile. De snille jentene ser også hvordan man kan manipulere, men de gjør det ikke fordi de er hensynsfulle. Det har ingenting med intelligens å gjøre. Hvordan kan du la være å se det? Å snakke om intelligens i dette tilfellet er irrelevant. Man trenger ikke være særlig intelligent for å manipulere og være crazy. 

Anonymkode: 4505a...d6c

Man kan se forskjellen mellom vanlige øyne og utspekulerte øyne.

Jeg vil ha en intelligent og utspekulert kvinne. Men disse crazy jentene er bare så sykt deilige i tillegg

My mind is saying no, but my dick is saying YES

Anonymkode: 659b8...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tar denne anonymt

Jeg gremmes. Jeg innså endelig at jeg ikke er i stand til å tiltrekkes av vanlige snille og gode jenter.

Jeg må ha uhyre manipulative og grenseland psykopatiske kvinner. Jeg må ha kvinner som har pult mye. Jeg må ha kvinner som er ødelagt.

Og så lurer sikkert mange her inne på HVORFOR?

Ganske enkelt: Jeg sliter med å tiltrekkes av vanlige jenter for de er ikke intelligente. Når det kommer til alt som kan leses eller læres, så er jeg selvforsynt og møter sjeldent damer som gir meg så sykt mye tilbake. Min svake side er sosial og emosjonell intelligens.

Jeg omgås mennesker, jeg klarer meg fint. Men mange av disse damene er smartere enn det jeg noen gang vil være på det feltet, og jeg blir så sykt tiltrukket at jeg gremmes. Nå er det jo slik at jeg ikke kan manipuleres, og denne såkalte maktkampen mellom oss er ikke-eksisterende, i tilfelle hun skulle prøve seg på noe drit.

Hvordan kan jeg lære meg å like jenter som åpenbart er sunnere for meg? Som utstråler trygghet og er helt gjennomsnittlige? Selv om jeg innerst inne er litt spennende med de bombene, for jeg aldri vet om jeg våkner med en kniv i ryggen eller ikke. 

Anonymkode: 659b8...a8c

jo penere damer jo værre personelighet og mindre snill er de. det samme gjelder menn. disse menneskene trenger ikke være snill fordi de får alt i hendene uansett basert på utseende og folk vil ha dem uansett hvordan de behandler dem.

jeg er en av de. jeg var attraktiv uansett hvor stygg jeg var mot kvinner. dessverre er det slik

 

Anonymkode: 8f9f9...d24

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

jo penere damer jo værre personelighet og mindre snill er de. det samme gjelder menn. disse menneskene trenger ikke være snill fordi de får alt i hendene uansett basert på utseende og folk vil ha dem uansett hvordan de behandler dem.

jeg er en av de. jeg var attraktiv uansett hvor stygg jeg var mot kvinner. dessverre er det slik

 

Anonymkode: 8f9f9...d24

Hmm, mye mulig jeg trenger en utfordring og noen å temme

Jeg er like ille som damene

Anonymkode: 659b8...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutes ago, AnonymBruker said:

Beskrivelsen din av kvinner du tiltrekkes av stemmer ganske godt med beskrivelsen av en kvinnelig psykopat.

http://illvit.no/mennesket/hjernen/psykopat/slik-kjenner-du-igjen-en-kvinnelig-psykopat

De kan være farlige, så vær forsiktig.

Anonymkode: 85f62...48a

Jeg fikk også nyhetsbrevet idag :fnise:

Utover det å voldta meg økonomisk og sosialt, så er jeg ikke redd for psykopaten. Emosjonelt funker ikke, og fysisk er jeg ikke redd for å bli skadet.

Men takk for at du sier ifra :)

Anonymkode: 659b8...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier at du ikke kan bli emosjonelt skadet.

Vet du...det er litt fasinerende at du nevner det i samspill med at du ikke er sosialt intelligent, for den største feilen du kan gjøre er å tro at du ikke kan bli emosjonelt/psykisk skadet eller manipulert. 

Det kan skje med alle, med mindre man faktisk er psykopat (noe du ikke er...)

Anonymkode: f90e8...a6e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutes ago, AnonymBruker said:

Du sier at du ikke kan bli emosjonelt skadet.

Vet du...det er litt fasinerende at du nevner det i samspill med at du ikke er sosialt intelligent, for den største feilen du kan gjøre er å tro at du ikke kan bli emosjonelt/psykisk skadet eller manipulert. 

Det kan skje med alle, med mindre man faktisk er psykopat (noe du ikke er...)

Anonymkode: f90e8...a6e

Da jeg innså hva emosjonell smerte er, og hvordan jeg har blitt skadet tidligere, så iverksatte jeg tiltak for å skjerme meg/herde meg fra/forutse emosjonell vold. 

Pleide være skolesmart, men måtte bli gatesmart for å beskytte meg selv. Derfor er jeg ikke så veldig bekymret for hva andre mennesker kan gjøre mot meg. 

Jeg er ikke sosialt smart i forhold til de smarteste. Jeg er såpass ydmyk at jeg kan innrømme at damene utklasserer meg på det feltet.  Men jeg går for gull (derfor jeg tiltrekkes så sykt av disse ustabile, men sosialt og emosjonelt intelligente damene). 

Noen ganger lurer jeg på om jeg er psykopat, men heldigvis har jeg venninner som glatt avkrefter det. Men at jeg har analytiske ferdigheter, det er det ingen tvil om.

Anonymkode: 659b8...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Man kan se forskjellen mellom vanlige øyne og utspekulerte øyne.

Jeg vil ha en intelligent og utspekulert kvinne. Men disse crazy jentene er bare så sykt deilige i tillegg

My mind is saying no, but my dick is saying YES

Anonymkode: 659b8...a8c

At du vil ha en intelligent og utspekulert kvinne utelukker ikke at "kjedelige" jenter er intelligente. Synes du ikke helt svarte på innlegget mitt. 

Anonymkode: 4505a...d6c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutes ago, AnonymBruker said:

At du vil ha en intelligent og utspekulert kvinne utelukker ikke at "kjedelige" jenter er intelligente. Synes du ikke helt svarte på innlegget mitt. 

Anonymkode: 4505a...d6c

Joda, de kan sikkert være intelligente. Men de bruker ikke intelligensen jeg søker etter i en kvinne.

Dessuten snille jenter så sykt KJEDELIGE. Ofte er det også slik at de er elendige på å skape kjemi.

Anonymkode: 659b8...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda, de kan sikkert være intelligente. Men de bruker ikke intelligensen jeg søker etter i en kvinne.

Dessuten snille jenter så sykt KJEDELIGE. Ofte er det også slik at de er elendige på å skape kjemi.

Anonymkode: 659b8...a8c

Ja, det er er jo noe helt annet enn det du skriver i hovedinnlegget. 

Anonymkode: 4505a...d6c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hmm. Kanskje?

Men ofte ser man at de fleste formes likt, har de like meningene, og ofte ser jeg deres intelektuelle og mentale kapasitet. Det blir rett og slett kjedelig og forutsibart.

Crazy jentene er lettere å bli kjent med, og jeg ser deres mørke side og tiltrekkes av den. Fuck meg, jeg misliker meg selv så mye for å ha disse følelsene

Anonymkode: 659b8...a8c

Vel, mennesker HAR flokkmentalitet, og det er et naturlig instinkt. Ditt instinkt til å løpe etter disse jentene er jo akkurat det samme - du vil være del av en hop overfor en annen. Du er like primitiv og "kjedelig" som alle andre der. 

Hadde du vært veldig sosialt dyktig selv så hadde jo du hadde samme effekt på andre "kjedelige" mennesker som disse jentene har på deg. Det er litt som de som drar utenlands og så snakker om nordmenn er så stive og vanskelige, mens sør-europeere og amerikanere er så åpne og avslappede. Vel, alle stereotypene man der kommer med ligger jo like mye hos en selv, det er nettopp derfor man ikke selv klarer å bryte isen med sine medmennesker.

Jeg tror nok at en del av din "forakt" for A4-menneske mye er forakt mot deg selv og hvor kjedelig du selv er, i hvert fall på utsiden. Det som plager oss mest ved andre er som regel noe vi gjenkjenner i oss selv.

 

Anonymkode: 57095...57a

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutes ago, AnonymBruker said:

Vel, mennesker HAR flokkmentalitet, og det er et naturlig instinkt. Ditt instinkt til å løpe etter disse jentene er jo akkurat det samme - du vil være del av en hop overfor en annen. Du er like primitiv og "kjedelig" som alle andre der. 

Hadde du vært veldig sosialt dyktig selv så hadde jo du hadde samme effekt på andre "kjedelige" mennesker som disse jentene har på deg. Det er litt som de som drar utenlands og så snakker om nordmenn er så stive og vanskelige, mens sør-europeere og amerikanere er så åpne og avslappede. Vel, alle stereotypene man der kommer med ligger jo like mye hos en selv, det er nettopp derfor man ikke selv klarer å bryte isen med sine medmennesker.

Jeg tror nok at en del av din "forakt" for A4-menneske mye er forakt mot deg selv og hvor kjedelig du selv er, i hvert fall på utsiden. Det som plager oss mest ved andre er som regel noe vi gjenkjenner i oss selv.

 

Anonymkode: 57095...57a

Men greia med vanlige jenter er også at de er elendige til å flørte. Ofte har de dårlig selvtillit. De gærne damene som tar mye plass er ikke sånn. De er rett og slett enklere å snakke med. De har mye energi. Jeg har også mye energi

Når jeg da i tillegg ser en gæærn dame påvirke omgivelsene rundt, spinne folk rundt fingeren, så skjer det noe med meg. Når hun da i tillegg kler seg digg, og er løs i tillegg - så kan jeg ikke annet enn å bli tiltrukket.

Men det er jo helt feil. Man skal ikke like slike damer. Ihvertfall ikke ville være i et forhold med de. Men jeg dras så hardt mot de at det er utrolig. 

Når det kommer til oppmerksomhet fra det motsatte kjønn, så mangler ikke det heldigvis. Det er ikke helt tørt. Men jeg er revet mellom å være impulsstyrt og spenningsstyrt, og det å være stabil og rolig/forutsigbar. Sistnevnte er jo mest riktig og "best" ifølge folk flest, mens førstnevnte får blodet til å bruse i seg.

Når jeg da ser hva jeg trenger fra en dame, så er jeg mer gira på en gæærn dame med god sosial og emosjonell intelligens, enn en stabil dame som er uhyre FORUTSIGBAR og KJEDELIG. Uansett hvor smart hun er.



 

Anonymkode: 659b8...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt problemet jeg..Er det ikke veldig greit at du tiltrekkes av damer lik deg selv da? 

Anonymkode: b9de1...f8e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutes ago, AnonymBruker said:

Jeg skjønner ikke helt problemet jeg..Er det ikke veldig greit at du tiltrekkes av damer lik deg selv da? 

Anonymkode: b9de1...f8e

Men det er feil. Man skal ikke bli sammen med sånne

Alle sier sånne damer er feil for menn. Man skal liksom ha snille og gode damer

Så jeg rives mellom hva samfunnet sier er riktig for meg, og hva som gjør at det kiler nedentil for meg

Siden vi menn anklager kvinner for å gå etter badguys, så er det ikke riktig at jeg skal gå etter en badgirl.

Jeg er ingen hykler

Anonymkode: 659b8...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda, de kan sikkert være intelligente. Men de bruker ikke intelligensen jeg søker etter i en kvinne.

Dessuten snille jenter så sykt KJEDELIGE. Ofte er det også slik at de er elendige på å skape kjemi.

Anonymkode: 659b8...a8c

Jeg har en fantastisk kjemi med en jente som er snill og god. Og hun er heller ikke kjedelig, i mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det er feil. Man skal ikke bli sammen med sånne

Alle sier sånne damer er feil for menn. Man skal liksom ha snille og gode damer

Så jeg rives mellom hva samfunnet sier er riktig for meg, og hva som gjør at det kiler nedentil for meg

Siden vi menn anklager kvinner for å gå etter badguys, så er det ikke riktig at jeg skal gå etter en badgirl.

Jeg er ingen hykler

Anonymkode: 659b8...a8c

Ja men du bryr deg ikke om hva samfunnet mener vettu, du er jo ikke en del av saueflokken ;) så kjør på du gutten, gå for det som kiler :)

Anonymkode: b9de1...f8e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...