Gå til innhold

Klarer ikke tiltrekkes av snille og gode jenter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 minutes ago, AnonymBruker said:

Man kan selvsagt helt fint være intelligent uten å være manipulativ, der tror jeg du har misforstått litt.

Utover det ser jeg ikke problemet - hvorfor ikke gå for det du tiltrekkes av? Jeg synes bare det er utelukkende positivt om du gjør det, ordentlige damer bør ikke involvere seg med deg uansett. Så det er win-win.

Anonymkode: 6d0ad...cf8

Fordi jeg vet at på sikt vil det ikke funke

Derfor er det bedre at jeg endrer meg selv til å få meg en ordentlig en

Jeg er ikke dum

Anonymkode: 659b8...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg vet at på sikt vil det ikke funke

Derfor er det bedre at jeg endrer meg selv til å få meg en ordentlig en

Jeg er ikke dum

Anonymkode: 659b8...a8c

Nei, bare dramatisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jentene du skriver om har ikke høy sosial og emosjonell intelligens, selv om du hevder det. Personer med høy sosial og emosjonell intelligens manipulerer ikke og bruker ikke andre.

Anonymkode: b8ed4...262

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutes ago, AnonymBruker said:

De jentene du skriver om har ikke høy sosial og emosjonell intelligens, selv om du hevder det. Personer med høy sosial og emosjonell intelligens manipulerer ikke og bruker ikke andre.

Anonymkode: b8ed4...262

Jeg tiltrekkes bare av at de er kapable til det på et høyere nivå enn jeg kan

Om det er etisk og sånt, det er en annen sak

Anonymkode: 659b8...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold deg til de gale damene du.

Og vi som ikke er gale, kan nok være temmelig ville i senga vi og. Vi bare bruker litt lenger tid, enn de gale.

Og vi kan manipulere, vi bare gjør det ikke, for vi er så smarte at vi skjønner at det er galt.

Hadde en kompis som deg, falt bare for gale damer, og sånne som meg var bare kjedelige. Ja, så vi ble bare venner, og hang mye sammen, tok ikke så lang tid før han falt for meg, for jeg var jo faktisk ikke kjedelig da han ble kjent med meg. Men jeg falt ikke for han.

Anonymkode: 6575b...15a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutes ago, AnonymBruker said:

Hold deg til de gale damene du.

Og vi som ikke er gale, kan nok være temmelig ville i senga vi og. Vi bare bruker litt lenger tid, enn de gale.

Og vi kan manipulere, vi bare gjør det ikke, for vi er så smarte at vi skjønner at det er galt.

Hadde en kompis som deg, falt bare for gale damer, og sånne som meg var bare kjedelige. Ja, så vi ble bare venner, og hang mye sammen, tok ikke så lang tid før han falt for meg, for jeg var jo faktisk ikke kjedelig da han ble kjent med meg. Men jeg falt ikke for han.

Anonymkode: 6575b...15a

Ja, men det er bortkastet energi å varme opp en kjedelig en liksom

Dessuten er det noe som er kjipt med å vite at ei dame aldri gjør litt motstand. Så sykt mange svake kvinnfolk der ute, og det er høyt korrelert med hvor kjedelige de er

Jeg er ikke kompisen din. Jeg faller ikke for mine kjedelige venninner uansett

Takk for at du overtalte meg til å ditche de kjipe jentene, og følge min drøm etter å finne gærne, tatoverte kvinnfolk med nymfomani

Anonymkode: 659b8...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, AnonymBruker said:

Har du sjekket om du aspergers?

Anonymkode: 66587...31d

Nei, jeg har ikke det

Anonymkode: 659b8...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutes ago, AnonymBruker said:

Nei, jeg har ikke det

Anonymkode: 659b8...a8c

Om du ikke har sjekket ville jeg sjekket om jeg var deg. 

Anonymkode: 66587...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, AnonymBruker said:

Om du ikke har sjekket ville jeg sjekket om jeg var deg. 

Anonymkode: 66587...31d

Hvorfor det?

Anonymkode: 659b8...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, AnonymBruker said:

Hvorfor det?

Anonymkode: 659b8...a8c

Du skriver jo selv at du sliter med sosial og emosjonell intelligens. I tillegg tenker du svært alternativt når det kommer til sosiale relasjoner noe som også er typisk for aspergers. 

Er jo bare psykologene som kan avgjøre om du faktisk har diagnosen, men ville ikke blitt overrasket om du hadde diagnosen. 

Anonymkode: 66587...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutes ago, AnonymBruker said:

Du skriver jo selv at du sliter med sosial og emosjonell intelligens. I tillegg tenker du svært alternativt når det kommer til sosiale relasjoner noe som også er typisk for aspergers. 

Er jo bare psykologene som kan avgjøre om du faktisk har diagnosen, men ville ikke blitt overrasket om du hadde diagnosen. 

Anonymkode: 66587...31d

Jeg sliter ikke med sosial og emosjonell intelligens. De som kjenner meg omtaler meg som veldig sosialt kompetent

Er bare det at jeg ikke gidder se etter en dame som er boksmart. For der er jeg smartere, og trolig har hun veldig lite å lære meg, som jeg ikke kan lære selv. Jeg leser veldig mye.

Derfor ser jeg etter de smarteste og beste damene, som i tillegg får tissen min til å våkne. De aktive jentene. Ikke de passive. De som lager kjemi og kan lage litt liv slik som jeg gjør. 

Anonymkode: 659b8...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sliter ikke med sosial og emosjonell intelligens. De som kjenner meg omtaler meg som veldig sosialt kompetent

Er bare det at jeg ikke gidder se etter en dame som er boksmart. For der er jeg smartere, og trolig har hun veldig lite å lære meg, som jeg ikke kan lære selv. Jeg leser veldig mye.

Derfor ser jeg etter de smarteste og beste damene, som i tillegg får tissen min til å våkne. De aktive jentene. Ikke de passive. De som lager kjemi og kan lage litt liv slik som jeg gjør. 

Anonymkode: 659b8...a8c

Så finn de, la de normale være i fred.

Anonymkode: baa47...062

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutes ago, nuva said:

 

Hvis du er så belest slik du påstår, hvorfor bærer ikke språket ditt preg av det? Du skriver mer som en tenåring full av hormoner enn en voksen, oppegående,  intelligent  mann med gode språkferdigheter. Du skriver at du er boksmart, men ordet  "boksmart"  er jo en dårlig oversettelse direkte fra engelsk. 

Fordi jeg gir faen. 

Jeg kan hva jeg kan, orker bare ikke bry meg om grammatikk. 

Det er kun kvinnfolk som tror det betyr noe å se bra ut. Jeg er som alltid mer opptatt av innhold. 

Du har vel vondt i vilja om du ikke skjønner forskjellen på boksmart og gatesmart. Men du skal ha for den. Jeg leser mer engelsk enn norsk. 

Anonymkode: 659b8...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutes ago, AnonymBruker said:

Så finn de, la de normale være i fred.

Anonymkode: baa47...062

Men de normale er et tryggere valg

Anonymkode: 659b8...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 minutes ago, AnonymBruker said:

Så finn de, la de normale være i fred.

Anonymkode: baa47...062

Hvor mange "normale damer" ser etter en mann som sier hans svake sider er sosial og emosjonell intelligens, som liker å skryte av sitt intellekt, som ikke tror at andre damer enn psykopatiske damer kan lære han noe?  

Anonymkode: 66587...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men det er bortkastet energi å varme opp en kjedelig en liksom

Dessuten er det noe som er kjipt med å vite at ei dame aldri gjør litt motstand. Så sykt mange svake kvinnfolk der ute, og det er høyt korrelert med hvor kjedelige de er

Jeg er ikke kompisen din. Jeg faller ikke for mine kjedelige venninner uansett

Takk for at du overtalte meg til å ditche de kjipe jentene, og følge min drøm etter å finne gærne, tatoverte kvinnfolk med nymfomani

Anonymkode: 659b8...a8c

Morsomt. Jeg en sånn snill liten og dødskjedelig jente (les: stygg) som alle gutta ditcher. Men jeg er desverre ganske godt oppdratt, så ingen vet at jeg egentlig er en manipulativ jævla nymfokjerring med tattiser stappet inn i en stygg liten A4-boks. Egentlig føles det ganske bra. Tror det skal være min lille hemmelighet. Meg og de ørten dildoene mine.

Anonymkode: c18c4...d92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange "normale damer" ser etter en mann som sier hans svake sider er sosial og emosjonell intelligens, som liker å skryte av sitt intellekt, som ikke tror at andre damer enn psykopatiske damer kan lære han noe?  

Anonymkode: 66587...31d

De blir nok lurt trill rundt av hans grenseløse sjarm i virkeligheten.

Anonymkode: 9bb89...3e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutes ago, AnonymBruker said:

De blir nok lurt trill rundt av hans grenseløse sjarm i virkeligheten.

Anonymkode: 9bb89...3e9

Sant det. :)

Anonymkode: 66587...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...