Gå til innhold

30 dagers utfordring - Bli med å fjerne 465 eiendeler.


Gjest Coolaid

Anbefalte innlegg

Dag4: To "ark" som myke magneter har blitt utstanset fra. En sokk med snart hull i. En katalog som jeg aldri åpner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dag 13: 1 strømpebukse, 1 slushmaker, 3 dårlige termoser i ulike størrelser, 1 babykopp, 7 drikkeflasker (!!!) i ulike størrelser som enten var utette, manglet kork,  eller hadde barnslig motiv iforhold til at alle ungene i heimen nå er tenåringer. 

Har motet meg opp lenge for å rydde der vi oppbevarer termoser, turkopper, drikkeflasker osv, for det har flytt fullstendig ut i kaos. Nå er jeg glad og lettet for å ha gjenopprettet orden der 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.2.2019 den 19.22, AnonymBruker skrev:

Dag 2

Meg: 

  • En lekekasse (solgt)
  • En gammel hårføner (levert til elkjøp)

Mannen:

  • En gammel ødelagt TV (Levert til Elkjøp)
  • En eske med EL-avfall (Levert til Elkjøp)

 

Anonymkode: 0cc57...44d

Dag 3

Meg:

  • En heklebok (Gitt bort)
  • En tom eske til en gammel krølltang
  • En gammel utslitt toalettmappe

Mannen:

  • En gammel smertestillende krem
  • Halstabletter utgått på dato
  • En gammel deodorant

Anonymkode: 0cc57...44d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag5: En smijernslysestake hvor halvparten er borte. En eske med små stearinlys. To lysestaker til telys skal på bruktbutikken og en eske som har inneholdt dekorsand.

Totalt: 15 ting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 14: 4 ødelagte/ukurante drikkeflasker, 3 fleecepledd fra togtur gis min bror som kan bruke de til hundesenga, 3 tyyynne sitte'puter' til kjøkkenstoler, 2 ødelagte handlenett i tøy, 1 gammel sydd mobiletui som er for lite for dagens telefoner, 1 stor pute til hagestol med blåmann i

Totalt hittil: 105 ting (!!!) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dag 3

Meg:

  • En heklebok (Gitt bort)
  • En tom eske til en gammel krølltang
  • En gammel utslitt toalettmappe

Mannen:

  • En gammel smertestillende krem
  • Halstabletter utgått på dato
  • En gammel deodorant

Anonymkode: 0cc57...44d

Dag 4

meg: 

2 gamle parfymer, 1 ødelagt toalettmappe, 1 utgått foundation

mannen:

4 ymse greier fra badet (kremer)

 

Anonymkode: 0cc57...44d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 ødelagte puter til hagemøbler, 2 togpledd (gitt bort, ante ikke at vi hadde så mange her og der!),  en bamsekakeform (gitt bort) , 1 hårstrikk, 2 måleskjeer, 1 gaffel, lighter, tørket sprittusj, mobilfutteral kun passende til bitteliten mobil, 1 heksehanske fra et kostyme, et pynteeple, gummitropp jeg ikke aner hva er til. 

Er nå oppe i 120 ting. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dag 4

meg: 

2 gamle parfymer, 1 ødelagt toalettmappe, 1 utgått foundation

mannen:

4 ymse greier fra badet (kremer)

 

Anonymkode: 0cc57...44d

Dag 5

meg: 2 pyntegjenstander, 1 gammel lypsyl, 1 boks elendige tannpirkere, 1 burgerkingleke

mannen: 5 pappfigurer

Anonymkode: 0cc57...44d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 24: minimum 24 katteleker

Dag 25 og 26: over 50 ubrukelig kleshengere (har fått av mamma)

dag 27: 5 ødelagte penner, 7 bøker, 2 tepper, 2 armbånd, 1 smykke, 10 garn

dag 28: 28 garn

dag 29: 12 malepensler, 2 bilder, 1 kjole, 1 pyntebadekar, 1 speil, 1 par solbriller, 1 ødelagt målestokk, 1 neglesaks, 2 bher, 7 truser

dag 30: 1 drikkeflaske, 1 speil og masse gammel sminke + hårstrikker 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag7 og 7 vareprøver på foundation ligger i søpla. Hvorfor i alle dager har jeg tatt vare på dem?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var moro, dette skal jeg også gjøre. Kommer nok ikke til å oppdatere her- men ville bare takke for ideen! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.2.2019 den 21.27, AnonymBruker skrev:

Dag 5

meg: 2 pyntegjenstander, 1 gammel lypsyl, 1 boks elendige tannpirkere, 1 burgerkingleke

mannen: 5 pappfigurer

Anonymkode: 0cc57...44d

Dag 6

meg: Vippestol (solgt), 1 slitt hårbørst, 1 kam, 2 gamle mascara, 1 sliten sminkekost

mannen: 1 ødelagt visp, 1 sykkel, 2 munnskyllevann, 2 kortisonkremer utgått på dato

Anonymkode: 0cc57...44d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dag8: En tablett mot halsbrann og 1/2 Paracet gikk ut av badeskapet. 3 nye vareprøver (enda flere??), en tom eske til en mascara og en skulderstropp til veske er i søpla. En bukse er lagt i posen for gjenvinning. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 16:(oppdaterte ikke igår) : 2 gamle mobiler, defekt vifte, 1 togfleecepledd (nå må det vel være tomt for disse snart??), en klesbalje med ødelagte håndtak, 2 pappskilt, 4 barnekunstverk i form av en malt planke bit, perlesmykke ol, hårstrikk, kam, en pynteting, 1 solbrilleglass, silkesløyfe

Dag 17:  Ødelagt smykkekjede, klistremerkeark, spiker, lego del, bilderamme samt en samling steiner+ en samling skjell som overstiger dagens antall. 

Har dessuten fått levert i gjenvinningscontainer to fulle Ikeaposer med glass/metall, en pose papp, samt levert brukte batterier og lyspærer. Teller ikke slikt med her, men feels good å ha fått det ut av huset. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dag 6

meg: Vippestol (solgt), 1 slitt hårbørst, 1 kam, 2 gamle mascara, 1 sliten sminkekost

mannen: 1 ødelagt visp, 1 sykkel, 2 munnskyllevann, 2 kortisonkremer utgått på dato

Anonymkode: 0cc57...44d

Dag 7

meg: gåvogn (solgt), pc (solgt), pcveske (solgt), datamus (solgt), 3 slikesmekker

mannen: slitt pysj, 4 ymse fra badet og 2 utgåtte krydder

56 ting så langt

Anonymkode: 0cc57...44d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dag 7

meg: gåvogn (solgt), pc (solgt), pcveske (solgt), datamus (solgt), 3 slikesmekker

mannen: slitt pysj, 4 ymse fra badet og 2 utgåtte krydder

56 ting så langt

Anonymkode: 0cc57...44d

*siklesmekker

Anonymkode: 0cc57...44d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne ha vært med på dette, men jeg er helgependler, og er ikke i leiligheten min mer enn to dager i uka.

Klikker meg likevel for å la meg inspirere; dere er så flinke!

I helga har jeg solgt, resirkulert og gitt bort en hel masse. I tillegg har jeg identifisert en del ting som jeg ikke trenger lenger, og lagt dem ut for for salg. 

Kommer stadig på nye ting jeg kan ta tak i når jeg leser svarene i denne tråden 😊👍

Anonymkode: f3a6e...eff

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag9! Jeg fant.. I en skuff... negativer til kamera! Slike man hadde før, de er fulle så i morgen blir de levert til fremkalling (Om man får gjort det lenger?). 8 ruller fant jeg, og disse fant vi ut at teller som 8 så de er nå satt klare for i morgen. En ny skulderstropp til veske gikk i pose for gjenvinning. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg med! Har altfor mange ting som bare tar opp plass, liker meg jo egentlig best med færre ting og mindre rot😅

Dag 1: gitt bort to svartsekker med klær

Dag 2: kastet 1 pakke wire til ostekutter og en liten glasskrukke 

Totalt: 3 ting

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...