Gå til innhold

30 dagers utfordring - Bli med å fjerne 465 eiendeler.


Gjest Coolaid

Anbefalte innlegg

Uke 4 :duskedame: 
Merker nå at jeg bor på en liten hybel, begynner å gå tom for ting å kvitte meg med :fnise:

Uke 4 - 168 ting (endte på 113)
Dag 21: 
20 papirer (studierelatert),1 binders
Dag 22: 22 papirer (studie, kursbevis, diplomer)
Dag 23: 7 papirer, 5 klesplagg, 4 spill (GameBoy, Nintendo DS), 3 julekuler, 1 pappboks, 1 mobil, 1 lader, 1 kamera
Dag 24: 1 kjole, 1 badedrakt, 4 telys, 2 garn, 1 tights, 1 t-skjorte, 1 genser, 1 truse, 1 duftlys, 2 par sokker, 9 hårstrikker
Dag 25: 2 vaskekluter, 5 kvitteringer, 3 ark, 5 klistremerker, 2 gamle skrivebøker, 1 genser, 1 par sokker, 4 medisiner, 2 papirer
Dag 26: 1 lader, 1 duftlys
Dag 27: 

Merker jeg er fornøyd med innsatsen min, selv om jeg har igjen 6 dager (169 ting skal bort). Jeg merker allerede stor forskjell på hybelen, og ønsker ikke å få tvangstanker med å kvitte meg med noe, som er vanlig i sånne utfordringer. Jeg ser jo selvfølgelig at jeg kan kvitte meg med mer klær, men jeg bruker faktisk alt i klesskapet, så ser ikke behovet for/har ikke ønske om å gi det bort.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er jeg klar til ryddeutfordringen! Startet fredag 1.feb..

Dag 1: Lampe, gitt bort til bekjent som etterlyste akkurat en slik for å kjøpe via Facebook. Føltes bra å ta den ut av skapet der den har bodd i minst fem år og gi den bort. 

Dag 2: et par pent brukte vintersko som dattera mi hadde vokst fra ble gitt bort+ 1 håndkle gikk i Fretexposen. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dag 7: 2 t-skjorter, 1 par fjellsko, 1 akebrett, 3 pocketbøker

Dag 8: 1 pocketbok, 5 truser, 1 pysjbukse, 1 lilla bolerojakke

Bra det er helg nå, så får jeg prøve å gyve løs på etpar større 'ryddeområder,'. 😊 

             

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal gjøre et forsøk da jeg har masse som bare ligger å samler støv!! 

Dag 1: En gammel neglelakk som det faktisk ikke gikk an å åpne lenger. 

Dag 2: En skål som ikke matcher noe av det som er i kjøkkenskapene og en stekespade som har sett bedre dager. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 3: Dagens fangst ble dermed en telysholder, en slaskete pyntepute og en gammel kjøkkenkniv som har levd sine dager som brevåpner/malingsspann-åpner, åpner ikke mange brev med den og heller ikke malingsspann - KAST! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 9: 2 lange, brune skjørt jeg ikke har brukt på årevis

1 svart finkjole. 1 herredressbukse, 1 t-skjorte, 1 belte, 1 par crocs, 1 defekt steketermometer, 1 plastdings som former kokte egg firkantige 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 10: 2 par barnesko, defekt lokk til brunost, defekt peislighter, gulvteppe med uhelbredelig svær stearinlysflekk, utgåtte øredråper, gammel lipgloss/øyenskyggekost/øyekrem/ansiktskrem. 

Totalt hittil: 55 ting! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dag2: To toalettmapper fått typ fått i fiskedam er lagt i posen til Fretex. 

Totalt: 3 ting er ut av huset.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 11: 5 linseetui, toalettmappe, uttørket pakke med renseservietter, hårklipe, mascara+aloeverakrem som har vært åpnet lenge, dusjolje jeg ikke liker lukten av. 

Hittil totalt 66 ting 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette vil jeg bli med på! Har klart å overbevise mannen og, så vi skal begge gjøre dette og dermed kvitte oss med 930 ting :daane: 

dag 1

Meg: En tom klokkeeske

Mannen: en veldig slitt hettegenser

 

 

Anonymkode: 0cc57...44d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag3: Tre gamle ark med nå uaktuell informasjon gikk akkurat i søpla.

Total har 6 ting ut av huset. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette vil jeg bli med på! Har klart å overbevise mannen og, så vi skal begge gjøre dette og dermed kvitte oss med 930 ting :daane: 

dag 1

Meg: En tom klokkeeske

Mannen: en veldig slitt hettegenser

Anonymkode: 0cc57...44d

Dag 2

Meg: 

  • En lekekasse (solgt)
  • En gammel hårføner (levert til elkjøp)

Mannen:

  • En gammel ødelagt TV (Levert til Elkjøp)
  • En eske med EL-avfall (Levert til Elkjøp)

 

Anonymkode: 0cc57...44d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 12: Halvbrukt og gammel antibac-gel+miniflaske shampo, toalettmappe m defekt glidelås, defekt kullsyremaskin, hårklipe, hårpyntekam, truse, 4 bh-er. 

Hittil totalt 78 ting. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...