Gå til innhold

30 dagers utfordring - Bli med å fjerne 465 eiendeler.


Gjest Coolaid

Anbefalte innlegg

Jeg er ferdig med alle dagene! De tre siste ble gjennomført i flyttingen så jeg har ikke fått skrevet nedalt selv om jeg har holdt tellingen. 

Nå har vi gitt fra oss det gamle huset og er halvveis innlosjert i nytt hus. Kjenner virkelig at man ser tingene sine i nytt perspektiv når man skal finne nye steder å legge de på.

Derfor er jeg klar for å prøve meg på en runde nummer 2.. flere som er med? Eller er det for midt i julestria? Jeg kjører i alle fall og er på dag to i dag. Også har jeg som mål å få kjørt en tur på bruktbutikken med det som ligger igjen fra første runde og pante et hav med flasker som har hopet seg opp. 

Dag 1:

En tøypose

Dag 2: 

En blomsterpotte med sprekk og en arvet kjole til mini som ikke passet

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Chandra skrev:

Jeg er ferdig med alle dagene! De tre siste ble gjennomført i flyttingen så jeg har ikke fått skrevet nedalt selv om jeg har holdt tellingen. 

Nå har vi gitt fra oss det gamle huset og er halvveis innlosjert i nytt hus. Kjenner virkelig at man ser tingene sine i nytt perspektiv når man skal finne nye steder å legge de på.

Derfor er jeg klar for å prøve meg på en runde nummer 2.. flere som er med? Eller er det for midt i julestria? Jeg kjører i alle fall og er på dag to i dag. Også har jeg som mål å få kjørt en tur på bruktbutikken med det som ligger igjen fra første runde og pante et hav med flasker som har hopet seg opp. 

Dag 1:

En tøypose

Dag 2: 

En blomsterpotte med sprekk og en arvet kjole til mini som ikke passet

 

Jeg kommer med en ny utfordring fra januar av. Den blir litt enklere men kan også være litt vanskeligere. Nå har mange av oss fjernet mye dilldall fra livene våres. Den nye utfordringen kommer til å bli at fjerner en ting hver dag- i ett år - men det må være litt "større" ting eller ting som det følelsesmessig "koster" å fjerne. Altså det nytter ikke med kulepenner og hullete sokker. Klarer man et år med litt vanskelige avgjørelser? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 17.12.2017 den 21.42, Coolaid skrev:

Jeg kommer med en ny utfordring fra januar av. Den blir litt enklere men kan også være litt vanskeligere. Nå har mange av oss fjernet mye dilldall fra livene våres. Den nye utfordringen kommer til å bli at fjerner en ting hver dag- i ett år - men det må være litt "større" ting eller ting som det følelsesmessig "koster" å fjerne. Altså det nytter ikke med kulepenner og hullete sokker. Klarer man et år med litt vanskelige avgjørelser? 

Jeg er med! 😃 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Jeg var med for et år siden og skal starte igjen når jeg skal flytte senere i år. Har allerede kastet en hel MASSE, og gleder meg til å flytte til sommeren for da regner jeg med at ganske så mye mer forsvinner ut av huset. 

Anonymkode: 289cc...53c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fullførte ikke i fjor (som jeg sa jeg skulle...) pga graviditet og babybobla, men nå har jeg begynt på nytt! Flaut å se hvordan det har fylt seg opp igjen her... 😬 

Dag 1: En knekt kløpinne

Dag 2: En gammel sjampo og en dusjsåpe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, tweet skrev:

Jeg fullførte ikke i fjor (som jeg sa jeg skulle...) pga graviditet og babybobla, men nå har jeg begynt på nytt! Flaut å se hvordan det har fylt seg opp igjen her... 😬 

Dag 1: En knekt kløpinne

Dag 2: En gammel sjampo og en dusjsåpe

 

Så fint med liv i denne tråden:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, student86 skrev:

 

Så fint med liv i denne tråden:)

Henger du deg på? :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på! Har tidligere hatt 20-dagers Konmari utfordringer, med 20 kategorier, men ønsker å utfordre meg litt mer. Vil gjerne prøve The Packing Party, men tør ikke fordi jeg bor på hybel og har ikke plass 🙈, så denne utfordringen er en god erstatter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, tweet skrev:

Henger du deg på? :) 

 

Kan ikke akkurat nå, for er ikke hjemme, men blir inspirert:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dag to : to permer med gamle oppskriftskort gitt bort

Dag tre: Tre for små barneklær lagt i gjenbruk posen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dag fire: fire pakker med gamle plastoppbevaringsbokser til gjenvinning( var ca 20 bokser totalt) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er uke 1 av utfordringen ferdig! 

Uke 1 - 21 gjenstander
Dag 1: 1 elektrisk telys
Dag 2: 1 hotellsåpe, 1 GameBoy-spill
Dag 3: 3 neglelakk
Dag 4: 1 parfyme, 1 løs borrelås, 1 plakat, 1 silkebånd
Dag 5: 1 silkebånd, 1 papir med klistremerker, 1 hyssing, 1 skolisse, 1 boks med knapper
Dag 6: 3 krus, 1 eggeglass, 1 skål, 1 fat

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er! Jeg har hatt arbeidshelg og vært veldig opptatt de siste dagene, så jeg fortsetter der jeg slapp. Skal vurdere om jeg skal ta dag 5, 6 og 7 også i dag.. Hmm!

Dag 4: tre sjampoer og en balsam. Hva skal jeg med så mye dritt i dusjen jeg ikke bruker??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, jeg gjorde det.

Dag 5, 6 og 7: 

1 bettamousse (legemiddel)

1 pakke vitaminer 

1 boks kapsler av bringebærblad

1 hårspray

1 tørrsjampo

1 deodorant

1 eske av et slag 

1 fuktighetskrem 

2 små oppbevaringsbokser

2 ødelagte barberhøvler

1 tannkostbeskytter (?)

3 sminkekoster

1 avtalekort for bleier

1 balsam

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...