Gå til innhold

Hva er den drøyeste utroskapshistorien du har hørt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, RoH skrev:

Moral, etikk, empati, omsorg, ansvar osv. er blitt faen meg blitt tomme ord. 

Er på tide med en innskjerpelse av ekteskapsloven. Sånn det er blitt er det pokker  meg være å gå på rødt lys enn å splitte opp en familie.  

Jeg tror pokker ikke damer er være enn menn. Det er mennesker uten nødvendige sosiale sperrer, på lik linje med voldsutsøvere, bortsett fra at det ikke er noen form for straff. 

Utroskap mellom kjønn ligger ganske tett. Men forskning viser at kvinner ligger hakket over. Men de samme studiene så påpeker de også at kvinner som oftest tar løgnen med i graven og man vet dermed ikke hvor mange kvinner som har løyet

Anonymkode: 9c931...1dd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk høre om en familiefar som sjonglerte mellom to familier i flere år. Ingen visste om hverandre, men det kom jo for en dag. Han hadde altså kone og barn på to forskjellige steder i landet.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Damen i forholdet lot venninnen hennes flytte inn midlertidig siden hun ikke hadde noe sted å bo. Damen reiste bort. Da hun kom hjem, hadde mannen og venninnen blitt sammen. Damen flyttet ut, de nye turtelduene ble boende i huset. 

Anonymkode: 630e5...618

Blir helt kvalm. Ekle mann og dårlig vennine

Anonymkode: 9c931...1dd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en til: En norsk mann med kone fra Øst-Europa, gift i flere år og hadde et barn sammen. Kona og barnet dro på ferie til hjemlandet hennes en tre ukers tid mens mannen ble hjemme, når hun kom hjem var låsen skiftet og hun fikk beskjed om å finne seg et annet sted å bo for mannen hadde funnet seg en ny dame. Hun kom ikke innafor døren en gang. 

Anonymkode: c8417...99f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Utroskap mellom kjønn ligger ganske tett. Men forskning viser at kvinner ligger hakket over. Men de samme studiene så påpeker de også at kvinner som oftest tar løgnen med i graven og man vet dermed ikke hvor mange kvinner som har løyet

Anonymkode: 9c931...1dd

Eller menn som har løyet. 

Man får aldri eksakt statistikk på dette, kun et utsnitt basert på hvem som er spurt i undersøkelsen. 

Egentlig er det vel samme faen? Utroskap er jævlig uavhengig av kjønn. 

Anonymkode: b4c3b...c3b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun som ble innlagt på sykehuset med mistanke om hjerneblødning/slag og mens hun livredd med dødsangst snakket med mannen sin via sms drev han sendte grise sms med elskerinnen. 

Anonymkode: c3531...fa8

Vitsen med å trekke frem Lisa Tønne her?!

Anonymkode: bc1cd...7f6

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vitsen med å trekke frem Lisa Tønne her?!

Anonymkode: bc1cd...7f6

Det er dessverre ikke en unik historie. Så det kan være andre også.

Men dette er to delvis kjente personer. Det var for noen år siden et profilert kjendispar som hadde brudd etter at han hadde hatt hjerneblødning. Det var så "tøft" for henne at hun fant seg en ny type mens han lå på sykehus.  

 

Anonymkode: 441a9...f39

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som pulte ca 10 andre damer mens han fikk to barn med dama.. Blandt annet mens hun lå på sykehuset etter fødsel..

Hadde ny dame der og da når det ble slutt.. de er nå gift og har nettopp fått barn.. han har ila det nye forholdet pult xen som han har barn med og flere andre.. Har også tattoert konas navn på kroppen.. skikkelig kjernekar... 

Anonymkode: 1bd0d...90f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ta denne anonym.. I nær familie var en mannlig slektning av meg utro mot kona si. Hun oppdaget dette og tok livet av seg hjemme mens han var hos sin elskerinne. Straks hans fru var gravlagt så flyttet elskerinnen hans inn i huset dee hans fru for kort tid siden hadde tatt livet av seg på grunn av henne.

Anonymkode: 6e683...c56

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er dessverre ikke en unik historie. Så det kan være andre også.

Men dette er to delvis kjente personer. Det var for noen år siden et profilert kjendispar som hadde brudd etter at han hadde hatt hjerneblødning. Det var så "tøft" for henne at hun fant seg en ny type mens han lå på sykehus.  

 

Anonymkode: 441a9...f39

Det hadde jeg aldri trodd om den badedrakt modellen. Har en annen historie, begge onklene mine har vært utro. Han ene hadde sex på jobb, han andre med vaskedama som var 25 år yngre. En kamerat av mannen min var utro mot kona med Mamman til en på fotballaget. Begge var gift. Alle likhetstrekkene til disse mennene er at de er små psykopater alle sammen. Begge onklene mine er narcissister og utnytter andre mennesker. Han andre drev også med økonomisk utroskap. 

Anonymkode: 3b9b3...e91

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut dette senere. Jeg flyttet inn til typen. I leiligheten over bodde hans kompis og dame, som så ble mine venner. Etter det var slutt fant jeg ut at når han hadde vært oppe og hjulpet hun med ting mens typen var borte hadde de knulla. Han sa altså at hu trengte hjelp, gikk opp og knulla hu og kom ned til meg igjen. Disgusting. 

Anonymkode: 59edd...6bb

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun som ble innlagt på sykehuset med mistanke om hjerneblødning/slag og mens hun livredd med dødsangst snakket med mannen sin via sms drev han sendte grise sms med elskerinnen. 

Anonymkode: c3531...fa8

Hørtes ut som Lisa og Kyrre! 

Anonymkode: 1650b...78c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En fyr som lå med sin tidligere ungdomskoleelev. Det var 10 år siden hun gikk ut (var altså 26) han hadde to små barn og var gift.

Hadde vært kontaktlæreren hennes fra 8-10 klasse 😳

Anonymkode: 583c7...5d9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En fyr som lå med sin tidligere ungdomskoleelev. Det var 10 år siden hun gikk ut (var altså 26) han hadde to små barn og var gift.

Hadde vært kontaktlæreren hennes fra 8-10 klasse 😳

Anonymkode: 583c7...5d9

Det var forresten planlagt. De hadde chattet i noen uker. Han la henne til på Facebook, så utviklet det seg. Hun hadde visste vært stormforelsket i ham gjennom hele ungdomskolen. Hele greia er så syk

Anonymkode: 583c7...5d9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte etterpå, ut i fra facebooken til en fyr jeg var med en natt, at han hadde kone, ett barn og at hun var 8mnd gravid da han var med meg.

 

Anonymkode: 033f0...cee

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En slektning av meg var utro mot kona si når han var på ''jobb''. For at elskerinnen ikke skulle finne ut at han hadde kone og barn så byttet han identitet når han var med henne. Sa han het noe helt annet. En dag fant hun førerkortet hans og da kom sannheten fram. Barna hans brukte å være på besøk noen ganger, men fram til da hadde han sagt at det var onkelunger av han (selv om de sa pappa til han....). Han gikk i fra kona si og flyttet sammen med elskerinnen. Det varte i 6-7 år før det ble alt for mye alkohol inne i bildet. 

Anonymkode: da3f6...69d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bekjent som skulle på gynekologisk kontroll, og fikk beskjed om at hun hadde klamydia som måtte behandles. Slik fant hun ut at mannen hadde vært utro med en prostituert. Dette i et land hvor hiv ikke er uvanlig. 

Anonymkode: e632b...dcc

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C.Tramell

Ja, men det vil jeg ikke fortelle om her. Det er så typisk at man finner igjen svarene fra tråder som denne i en eller annen nettavis, gjerne med en saftig overskrift. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eller menn som har løyet. 

Man får aldri eksakt statistikk på dette, kun et utsnitt basert på hvem som er spurt i undersøkelsen. 

Egentlig er det vel samme faen? Utroskap er jævlig uavhengig av kjønn. 

Anonymkode: b4c3b...c3b

Viste den kom. Forskning viser også at menn i mye større grad lettere innrømmer utroskao... det fordi det er mindre taboo og mindre tao når menn innrømmer det enn kvinner. Mens kvinner tviholder på hemmeligheten og noen ganger tar den helt med i graven

Anonymkode: 9c931...1dd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...