Gå til innhold

Hva er den drøyeste utroskapshistorien du har hørt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjenner du mange som har vært utro? Har du konfrontert den utro? Den bedratte? 

Anonymkode: 1b054...43c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner vel tre jeg vet har vært utro, i tillegg til eksen som var utro mot meg. To kvinner og en mann. Av de to jentene er det en som er notorisk utro, og noen av historiene hennes er i drøyeste laget. Men det blir egentlig for bekmørkt til at jeg orker å dele det.

Anonymkode: f0b51...b85

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner vel tre jeg vet har vært utro, i tillegg til eksen som var utro mot meg. To kvinner og en mann. Av de to jentene er det en som er notorisk utro, og noen av historiene hennes er i drøyeste laget. Men det blir egentlig for bekmørkt til at jeg orker å dele det.

Anonymkode: f0b51...b85

Del del del!!!! Og hva er notorisk utro?

Anonymkode: 9c931...1dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann som var utro mot kjæresten sin i et halvt år. Han var utro med bestevenninnen til damen sin. Begge hold det skjult for dama i et halvt år før de ble avslørt. Hun mistet da både sin kjæreste og sin bestevenninne. 

Anonymkode: 465c9...c10

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjedde med et familiemeldem av meg. Han var sammen med ei i noen år så fant de ut at han ikke kunne få barn, da var hun utro med bestekompisen hans. Noe som kom frem i forholdet da hun ble gravid, da sa hun at det var bestekompisen hans sin også flyttet hun inn der. 

Så mitt familiemedlem opplevde først beskjeden om at han var steril, så utro kjæreste, så miste bestevenn gjennom hele barndommen. I tillegg ble de boende ikke langt fra han og etter hvert med tre barn. Mitt familiemedlem hadde stort ønske om barn og skulle utdanne seg til å bli lærer. 

Han flyttet langt vekk og er nå sjelden hjemme hvor hele familien bor.

 

Anonymkode: 776cc...501

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bekjent hadde fest hjemme og sovnet på sofaen. Da hun våknet og gikk på badet (døra var ikke låst) sto hennes kjære ektemann og far til deres 3 felles barn der og tok en venninne av henne bakfra.

Anonymkode: bde68...177

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Moren til en kompis av meg var utro mot mannen sin (faren til kompisen min) i 7 år, med fysioterapeuten til mann og sønn. Tok på slutten også en bachelorgrad som gjorde at hun kunne bruke mye tid med "studievenninner" og hytteturer med "disse".

Endret av Hjärtat
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om veldig mange som har vært utro eller blitt bedratt men den drøyeste historien er vel der et vennepar var på besøk hos et par og dama i det ene paret og gubben i det andre forsvant litt ut på kvelden. Mannen til dama kikket ut vinduet til baksiden av huset og der stod dama hans og mannen i venneparet deres og knullet i doggy inntil husveggen. 

Anonymkode: c8417...99f

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sammen med en mann i 2 ÅR før jeg oppdaget at han var gift. Pga helsen min og mine behov bestemte vi oss for å være særboere til vi kunne kjøpe et hus og tilpasse det slik at jeg kunne bevege meg rundt også. Det passet jo ham bra, så kunne han pleie begge forhold...

Anonymkode: ca129...3fc

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min eks var utro flere ganger, det kom frem etter det var slutt. Min da svigerinne fortalte meg at broren hennes og nye jenta hadde holdt på siden mars det året. Så rart sier jeg for jeg dumpet han først i starten av mai. Så da kom utroskapen frem fra søstra hans. Han gikk inn i forhold med denne utroskapen kort tid etterpå. 

6 mnd inn i det forholdet så prøvde eksen seg på meg igjen. Alt dette bak hennes rygg. Prøvde å fortelle henne det men da var jeg vist bare sjalu. 

To år inn i forholdet deres fikk ikke han lov til å være på sosiale medier fordi hun ikke stolte på han. Han hadde en rekke ganger brutt hennes tillit også. Men hun visste jo om mg da hun begynte med han så hun burde tenkt at det kunne skjedd henne og. 

3 år senere så er de fortsatt sammen da. 

Anonymkode: 776cc...501

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var sammen med en mann i 2 ÅR før jeg oppdaget at han var gift. Pga helsen min og mine behov bestemte vi oss for å være særboere til vi kunne kjøpe et hus og tilpasse det slik at jeg kunne bevege meg rundt også. Det passet jo ham bra, så kunne han pleie begge forhold...

Anonymkode: ca129...3fc

Så til det store spørsmålet: sa du ifra til kona da du fant det ut? 

Anonymkode: e8cb3...c85

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun som ble innlagt på sykehuset med mistanke om hjerneblødning/slag og mens hun livredd med dødsangst snakket med mannen sin via sms drev han sendte grise sms med elskerinnen. 

Anonymkode: c3531...fa8

:fnise:

Den var jævla stygg ass... Men de gikk vel fra hverandre, så vidt jeg har fått med meg :) 

Anonymkode: 6af03...dcb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han jeg lå med før jeg visste at han var gift. Kona var gravid og hadde ekstrem svangerskapskvalme. Så "hun bare lå der" sa han.

Anonymkode: 776cc...501

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren min som etter 16 år med pappa var utro med en venn av familien og tvang oss barna til å holde det hemmelig.

Anonymkode: 776cc...501

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Del del del!!!! Og hva er notorisk utro?

Anonymkode: 9c931...1dd

Med notorisk mener jeg at hun gjør det igjen og igjen og igjen. Deler ikke de drøyeste jeg kjenner til, men utover det har hun også historier som går igjen her. Kompiser av mannen f.eks.

Anonymkode: f0b51...b85

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en til. En venninne av meg var sammen med "Andreas". Andreas sin bestekompis "Nils" var forlovet med "Helene"  Disse fire hadde mange parmiddager sammen og hang mye sammen. Samtidig drev min venninne og Nils å lå sammen og hadde seg bak ryggen til Andreas og Helene. Tror de aldri fant ut av det. 

Anonymkode: 465c9...c10

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En familievenn som hadde en gravid samboer. Stakk av midt på natta mens han hadde søsknene sine på besøk, slik at de måtte dumpe samboeren for ham. Selv dro han til nydama den natten, og flyttet inn hos henne :) da hadde forøvrig hennes mann dødd en måned tidligere, så denne familievennen tok basically bare plassen til sin elskers døde mann.

Anonymkode: 9a5c8...2e2

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...