Gå til innhold

Hva er den drøyeste utroskapshistorien du har hørt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjenner en som har vært utro med to kolleger og sikkert fler også. Han har kone og barn. Holdt på i flere år bak ryggen på kona. 

Anonymkode: a6fad...e1d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En venninne av meg som hadde et forhold til en mann i flere år. Hun hadde sex med ham da kona var 8 mnd på vei bl.a. 

Anonymkode: 77af8...165

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva søren feiler det folk som går etter venner for et seksuelt forhold? Tenker de ikke på ektefellene? Har ei vennenine som opplevde det samme (mannen og venninna hadde seg med hverandre, med 6 unger og begge ektefellene i samme hus.) og at ei vennine prøvde seg på mannen min, i et barneselskap (!). Psyko folk. Jeg vet ikke om de har et forhold eller hatt det, stoler på ham når han sier at de ikke har det. 

Anonymkode: 3b9b3...e91

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:fnise:

Den var jævla stygg ass... Men de gikk vel fra hverandre, så vidt jeg har fått med meg :) 

Anonymkode: 6af03...dcb

Faktisk ikke :(

Anonymkode: c3531...fa8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Hermine Grang skrev:

Sjefen på jobben var utro flere ganger med en på jobben samtidig som kona var gravid. 

 

Akkurat som min sjef! Noen kleine jobbfester og til og med en "jobbtur" (festetur) med alle ansatte til utlandet, "alle" visste jo hva de holdt på med. Hun var forresten også samboer med en fyr. Mista respekten for dem begge.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så til det store spørsmålet: sa du ifra til kona da du fant det ut? 

Anonymkode: e8cb3...c85

Faktisk var det slik jeg fant det ut, hun ringte. 

Anonymkode: ca129...3fc

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En i klassen min hadde en lillesøster som var sterkt psykisk utviklingshemmet. Plutselig en dag annonserte moren deres at hun var gravid med en annen mann, og prøvde hive faren deres ut på dagen... Dumt for henne at det var faren som satt med pengene og som eide størstedelen av huset. 

Anonymkode: 00fbe...002

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutes ago, Amawhatsnot said:

Akkurat som min sjef! Noen kleine jobbfester og til og med en "jobbtur" (festetur) med alle ansatte til utlandet, "alle" visste jo hva de holdt på med. Hun var forresten også samboer med en fyr. Mista respekten for dem begge.

Mistet respekten for han jeg også. Han er en som liker å vise frem hvor fin far han er, men det minner meg jo bare på hvordan han behandler moren til sin egen unge. 

Endret av Hermine Grang
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En i klassen min hadde en lillesøster som var sterkt psykisk utviklingshemmet. Plutselig en dag annonserte moren deres at hun var gravid med en annen mann, og prøvde hive faren deres ut på dagen... Dumt for henne at det var faren som satt med pengene og som eide størstedelen av huset. 

Anonymkode: 00fbe...002

Hahaha. Først er horen utro. Så prøver hun å kaste ham ut av hans eget hus. Kjerringer er faen meg ikke god i hodet🤣

Anonymkode: 9c931...1dd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør helt vondt å tenke på, da jeg kjente alle involverte parter. 

Et samboerpar (eide hus sammen og hadde vært sammen i mange år) hadde mange felles venner som de traff på frihelger. Mannen pendlet, mens damen jobbet der de bodde. "Alle" visste at damen hadde noen snuskete greier innimellom med en kompis de hadde felles, men ingen kunne bevise det på noe vis, så dermed var det ingen som sa noe til mannen. 

Så ble damen gravid, full jubel. Barnet ble født, døpt, fikk navn og det var stolte foreldre. Mannens foreldre var blant annet faddere. Da babyen var seks-sju måneder forteller damen at hun har vært utro, mannen er ikke far til barnet, og hun flytter samme dag, inn sammen med den felles kompisen. Mange timer unna. Fyren som satt igjen "mistet" altså barnet sitt på dagen. Jeg får så vondt av han. Ingen trodde at noen kunne være så onde, vi rundt slo vel egentlig fra oss mistanken om utroskap da de ventet barn og virket så lykkelige. 

Anonymkode: ab5f7...0df

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt om flere og vet om flere. Både fra tidligere og som pågår nå. Det er nok mye utbredt enn man ønsker å tro. Gjerne de man minst venter det er utro. Så de som sier at "min mann/ kone kommer aldri til å være utro" er dessverre litt for naive.

Jeg har dessverre forført mang en gift person i mine yngre dager, og har vel aldri blitt avvist.... Jo vanskeligere "byttet" var å fange, jo mer gikk jeg inn for det. Og ja, jeg var en skikkelig bitch. Men det er over 30 år siden nå (nærmer meg 50), og jeg er vel ikke akkurat stolt over det i dag... 

Anonymkode: ec483...bbc

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med notorisk mener jeg at hun gjør det igjen og igjen og igjen. Deler ikke de drøyeste jeg kjenner til, men utover det har hun også historier som går igjen her. Kompiser av mannen f.eks.

Anonymkode: f0b51...b85

Sikker på at disse historiene ikke er bygdesladder da?  Har hun fortalt dette selv? 

Endret av Lavendela
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brevet som dukket opp hos Frode Thuen nylig var ganske drøyt for min del.

https://www.aftenposten.no/amagasinet/i/bpGve/Frode-Thuen-Er-kameraten-sexavhengig

"Kjønnssykdommer har forekommet, og kona er uvitende blitt medisinsk behandlet mer enn en gang."

Dette ga meg vondt i magen.

Anonymkode: 64d28...78d

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Brevet som dukket opp hos Frode Thuen nylig var ganske drøyt for min del.

https://www.aftenposten.no/amagasinet/i/bpGve/Frode-Thuen-Er-kameraten-sexavhengig

"Kjønnssykdommer har forekommet, og kona er uvitende blitt medisinsk behandlet mer enn en gang."

Dette ga meg vondt i magen.

Anonymkode: 64d28...78d

imgur for de som ikke har abonnement?

Anonymkode: ab5f7...0df

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kompis som når han var i forhold brukte all fritid på å feste og prøve å sjekke opp damer. Det gikk som regel dårlig, så det ble som regel prostituerte. Han jobber vekk, og noen ganger når han kom hjem fra jobb løy han på seg et par arbeidsdager til slik at han kunne knulle og drikke før han stakk hjem til samboeren.

Han tok også med seg en jente han knullet på til en europeisk storby på weekend tur mens han sa til dama at han jobbet.

Anonymkode: 18961...403

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Brevet som dukket opp hos Frode Thuen nylig var ganske drøyt for min del.

https://www.aftenposten.no/amagasinet/i/bpGve/Frode-Thuen-Er-kameraten-sexavhengig

"Kjønnssykdommer har forekommet, og kona er uvitende blitt medisinsk behandlet mer enn en gang."

Dette ga meg vondt i magen.

Anonymkode: 64d28...78d

Lurer litt på kona jeg da..

Anonymkode: 3b9b3...e91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har en kompis som når han var i forhold brukte all fritid på å feste og prøve å sjekke opp damer. Det gikk som regel dårlig, så det ble som regel prostituerte. Han jobber vekk, og noen ganger når han kom hjem fra jobb løy han på seg et par arbeidsdager til slik at han kunne knulle og drikke før han stakk hjem til samboeren.

Han tok også med seg en jente han knullet på til en europeisk storby på weekend tur mens han sa til dama at han jobbet.

Anonymkode: 18961...403

Den var drøy 😱

Anonymkode: 3b9b3...e91

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Lavendela skrev:

Sikker på at disse historiene ikke er bygdesladder da?  Har hun fortalt dette selv? 

Ja og ja.

Anonymkode: f0b51...b85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ektepar med tre barn. Fest. Mannen pulte ei i kjellerleiligheten mens kona satt oppe. Ikke noe jeg har hørt, men vært vitne til. Han unnskyldte seg med at de bare lå og prata..nakne..i senga..  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen til min samboer, mor til hans eldste barn drev å lå med sin (daværende) svigebror (samboeren til samboerne min sin søster) Hun var også utro med flere menn før det ble slutt. Ironisk nok fersket hun sin nye samboer (som hun hadde fått enda ett kull barn med) i utroskap i fjor 🤣 KARMA🙌🏼

Svogeren min har også vært utro ved flere andre anledninger, men er fortsatt sammen med min svigerinne. 

Anonymkode: 9084f...931

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...