Gå til innhold

Hva er den drøyeste utroskapshistorien du har hørt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Foregår litt lenger borte i byggefeltet hvor vi bor. Fruen i huset, 45+, utflyttede barn, mannen mye borte på jobb.  Driver å knuller med leieboerens kjæreste ( delvis samboer).  Han er minst 15 år yngre. Hun (leieboer) jobber turnus i helsevesenet.

Anonymkode: b3833...5cc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En kamerat av meg er utad verdens bedre ektemann og far. Han har en høy stjerne i bygda og er kjent for å være en real kar. Det svært få vet er at han har hatt en affære med en kollega i tre år, det startet mens kona var gravid med deres yngste barn. Han er utenlandsk og sier at han ikke vil skilles fordi da sitter han igjen med ingenting. Men mens kona er hjemme med barna, så er han på "jobbturer" og "jobbmiddager" og "faglige fordypninger". Noe blir fordypet, men det er ikke faget 🙊

Anonymkode: 8b78f...b59

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Hva faen feiler det folk? Begynner å lure på om ikke utslettelse av menneskeheten er det beste. Vi er verre enn dyr jo ... Ligge med bestekameraten til partneren din? Søsken? Og i samme hus som partneren din oppholder seg? Jeg spyr av denne tråden. 

En mann planla å fri til samboer og kjæreste gjennom mange år, noen uker før de skulle reise vekk og han skulle fri drar han hjem fra jobb litt tidligere enn planlagt. På soverommet oppdager han bestekompisen og samboer som har sex i favorittstillingen hans (som hun har påstått hun ikke liker og har kun "spart til spesielle anledninger"). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutes ago, Rainstorm said:

Hva faen feiler det folk? Begynner å lure på om ikke utslettelse av menneskeheten er det beste. Vi er verre enn dyr jo ... Ligge med bestekameraten til partneren din? Søsken? Og i samme hus som partneren din oppholder seg? Jeg spyr av denne tråden. 

Utslette menneskeheten er å dra det litt langt, men det er skummelt hvor lite enkelte bryr seg om partneren sin. Som jo er en av de man bør bry seg mest om. 

Selv har jeg en venn som skulle fri til kona og var utro rett før han skulle skulle spørre.  Å ville love evig troskap betyr tydeligvis ikke så mye for enkelte. 

Endret av Hermine Grang
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner du mange som har vært utro? Har du konfrontert den utro? Den bedratte? 

Anonymkode: 1b054...43c

Kjenner nok alt for mange som har vært utro. Sånn sett ikke alltid like synd om den som ble bedratt da. Uansett det verste jeg hørte om var han som ble lei et sexløst forhold mens dama ble gravid, skaffet seg noe på sidelinja som kjøpte skiten han kom med henne. Presterte og ringe den høygravide dama til elskeren for å fortelle om forholdet. Sjokket satte i gang fødselen og det kunne gått skikkelig galt med både mor og datter. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
1 minutt siden, Hermine Grang skrev:

Utslette menneskeheten er å dra det litt langt, men det er skummelt hvor lite enkelte bryr seg om partneren sin. Som jo er en av de man bør bry seg mest om. 

Selv har jeg en venn som skulle fri til kona og var utro rett før han skulle skulle spørre.  Å ville love evig troskap betyr tydeligvis ikke så mye for enkelte. 

Ja, selvsagt! Håper alle egentlig forstår at jeg åpenbart ikke ville stemt for en utslettelse av menneskeheten! Men blir virkelig helt satt ut av å lese slike tråder her, hvor mange som virker å bare drite i hvordan de sårer den de liksom elsker. 

Å være utro før man skal fri er en drøy versjon av forpliktelsesangst. 

Noen ganger savner jeg en kjæreste, tenker det skulle vært så fint! Men så leser jeg tråder som denne, og er ganske takknemlig for å være alene for tiden! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutes ago, Rainstorm said:

Å være utro før man skal fri er en drøy versjon av forpliktelsesangst. 

Etter det så har jeg bare gitt opp å tenke "han/hun kommer aldri til å være utro". 

Endret av Hermine Grang
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nylig flyttet sammen med samboeren min. Hadde opplæring på en ny rute på jobben (kjørte bil) av en kollega som snakket om kona og ungene sine. Snakket mye, tullet, litt småflørtete (men har slikt forhold med noen kompiser og svoger osv så tenkte ikke videre over det). På slutten av siste dagen tar han tak i hånden min og vil at vi skal kjøre til en øde plass og ha oss i bagasjerommet. "Det kan jo være din siste sjanse" (til å ha meg med han). Ble så satt ut at jeg dro hånden til meg, satte opp lyden på musikken og kjørte i full fart tilbake til kontoret. Snakket bare til han når jeg *måtte* senere. Sa forøvrig i fra at det ikke var ok. 

Anonymkode: c015c...c78

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom meg til ingen ovveraskelse at det er kvinner i flertall som er utro. Slik er det i det moderne samfunn også dessverre

Menn er utro når dama blir uattraktiv eller sexen mangler

Mens kvinner blir utro fordi de ikke får nok oppmerksomhet eller er misfornøyd med noe (shocker)

Det er bevist av forskning og sinnsykt trist også

Skulle ønske staten kunne kommt med straff til ektepar som er utro. Med bøter eller inndragning av verdier osv

Anonymkode: 9c931...1dd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Vera skrev:

Jeg blir kvalm av denne tråden 😞 

Har savnet deg vera

Anonymkode: 9c931...1dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutes ago, AnonymBruker said:

Kom meg til ingen ovveraskelse at det er kvinner i flertall som er utro. Slik er det i det moderne samfunn også dessverre

Menn er utro når dama blir uattraktiv eller sexen mangler

Mens kvinner blir utro fordi de ikke får nok oppmerksomhet eller er misfornøyd med noe (shocker)

Det er bevist av forskning og sinnsykt trist også

Skulle ønske staten kunne kommt med straff til ektepar som er utro. Med bøter eller inndragning av verdier osv

Anonymkode: 9c931...1dd

Kvinnfolk er verst ja. De begynner å omsider å toppe statistikkene.

Har flytta inn i kollektiv med mange kvinnfolk. Absolutt alle er utro. Er ikke forundret i det hele tatt

Og det skal mye til for en kvinne å innrømme utroskap. Det er likestilt med menn som innrømmer å ha kjøpt prostituerte. 

Det skjer bare ikke. 

Anonymkode: b6451...a09

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinnfolk er verst ja. De begynner å omsider å toppe statistikkene.

Har flytta inn i kollektiv med mange kvinnfolk. Absolutt alle er utro. Er ikke forundret i det hele tatt

Og det skal mye til for en kvinne å innrømme utroskap. Det er likestilt med menn som innrømmer å ha kjøpt prostituerte. 

Det skjer bare ikke. 

Anonymkode: b6451...a09

Trist at noen tror at likestilling handler om å oppføre seg som menn. 

Anonymkode: 3b9b3...e91

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moral, etikk, empati, omsorg, ansvar osv. er blitt faen meg blitt tomme ord. 

Er på tide med en innskjerpelse av ekteskapsloven. Sånn det er blitt er det pokker  meg være å gå på rødt lys enn å splitte opp en familie.  

Jeg tror pokker ikke damer er være enn menn. Det er mennesker uten nødvendige sosiale sperrer, på lik linje med voldsutsøvere, bortsett fra at det ikke er noen form for straff. 

Endret av RoH
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

det igjen og igjen og igjen. Deler ikke de drøyeste jeg kjenner til, men utover det har hun også historier som går igjen her. Kompiser av mannen f.eks.

Anonymkode: f0b51...b85

 

Anonymkode: 37d0e...6d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

To naboer med flere jevnaldrende barn som gikk i samme klasse på skolen. Bygd og veldig oversiktlig som at alle vet hvem alle er. Dama i det ene huset,og mannen i det andre flørtet vil en lang stund før de begynte å avtale møter da de hver for seg gikk hjemmefra på kveldsturer. De holdt på med dette til det ble oppdaget gjennom meld de hadde sendt hverandre. Full krig hvor de stakkars ungene ble vitne til to mødre helt ute av kontroll. Kjefting og bråk på bla skoleavslutning. Dama som var utro flyttet til et hus rett bortenfor,og mannen som var utro ble kastet ut.

Så da inngikk de to utro et forhold. Det endte med at den utro mannen fikk flytte hjem,og så ble kona gravid. De holdt sammen til babyen var ca ett år. Da kom tidligere nabodame på banen igjen,og de hadde igjen et forhold bak han sin kone.

Ble oppdaget og full balluba igjen. Det ble en del fram og tilbake med masse krangling og støy. Endte den gang opp med at de to utro flyttet sammen,og ungene til faren ville ikke besøke ham med nye samboeren. 

Forholdet varte i tre år. Så mye skitt ut av den historien. Hun utro dama innledet et forhold med en ny gift mann,og det ble også oppdaget. Masse styr igjen. Mannen ble kastet ut,men han var ikke god i hodet (rus og kriminalitet),så kona hans ble nok kvitt et stort problem. Hun tok ansvar og jobbet for å forsørge familien,for han bare suste rundt.

Hvis dere fortsatt henger med,så fmyttet han og henne han var utro med sammen. Tror de fortjener hverandre.

Anonymkode: 37d0e...6d3

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner flere stødige familiefedre som kjøper sex når de er ute og reiser. De skylder på lite sex hjemme, og eier ikke dårlig samvittighet :( 

 

Anonymkode: c055b...5fc

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damen i forholdet lot venninnen hennes flytte inn midlertidig siden hun ikke hadde noe sted å bo. Damen reiste bort. Da hun kom hjem, hadde mannen og venninnen blitt sammen. Damen flyttet ut, de nye turtelduene ble boende i huset. 

Anonymkode: 630e5...618

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Vera skrev:

Å? Jeg er aldri langt borte :nordvesta:

😍😍😍😍

Anonymkode: 9c931...1dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...