Gå til innhold

Hva er den drøyeste utroskapshistorien du har hørt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lisa Tønne og mannen hennes

Anonymkode: 3593a...51f

Var det ikke han som var utro der? Var det stygg utroskap? 

Anonymkode: 846d3...06b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet om en familiefar som hadde et forhold på si med en familiemor. Dette skjedde i en liten bygd og begge familiene var aktive i det lokale idrettslaget, både barn og voksne.

Den utro mannen presterte å avsløre forholdet til hele bygda ved å sende en melding som var beregnet til henne på en felleschat med alle medlemmene i skigruppa i idrettslget, inkl. begges barn og ektefeller.

Pinlig!

Anonymkode: 04fd7...5ce

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten historie fra min hjemby :    To middelaldrende gifte damer (45+) finner seg to unge elskere i 20-åra som er kompiser.

Byen er ikke så stor, problemer etterhvert med å holde det hemmelig og finne steder osv. Så klekker de ut en skikkelig lureplan.  Damene får overtalt gubbene til at de får seg en "venninnetur" til syden.  Billetter og alt er bestilt i deres navn, så ingenting mistenkelig  å spore.

Så er det sånn at guttene "tilfeldigvis" tar seg en sydentur til samme destinasjon på samme tid. Ingen kan si noe på det utad. De deler rom, og så bytter den en gutten og den ene av damene rom, så vipps....... begge parene får seg to uker i syden uforstyrret med sin hemmelige elsker.

Anonymkode: b3833...5cc

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobbet i en barnehage hvor ped.lederen ble sammen med den gifte faren til et av barna hun hadde ansvaret for.. 

 

Det er litt vel drøyt tenker jeg. 

Anonymkode: bac30...2c5

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To gifte venninner, småbarnsmødre som også jobbet sammen, viste seg å ikke bare være veldig nære venninner, men hverandres store kjærlighet. Etter å kjent hverandre i årevis gikk de endelig fra mennene sine, kom ut av skapet og flyttet sammen.

Anonymkode: 530ec...4dc

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Moren min jobbet som sykepleier, med andre ord et sted med veldig mange kollegaer, uten at hun kjente alle like godt. Etter å ha jobbet der i rundt 20 år, kom hun i snakk med en kollega om familieliv, som de ikke hadde pratet sammen om før.

Moren min ble separert fra mannen sin bare få måneder tidligere, men hadde bare rukket å nevne at det var eksen da hun viste fram bilde av mann og alle barna fra lommeboka. Kollegaen bryter ut: "Har du vært gift med ham? Han har vært kjæresten min i snart 10 år!"

Anonymkode: e78c6...a7a

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mye selve utroskapet som revansjen etterpå, ei jeg er i samme gruppe som på Facebook hadde tatt kjæresten i å være utro, så hun pakket tinga sine og passet på å stappe masse reker inni gardinstanga på rommet hans før hun dro. 

Anonymkode: 5c799...c9b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var godt gift å hadde felles barn med han. Så dro hun til Syden med en venninne. 9 måneder senere kom det ut en baby men den var mulatt og mor å "far" var nordisk i utseende. 

I stede for å innrømme utroskap så forklarte hun at det stammet fra hennes side lengre bak i slekten. Det ble tatt en farskapstest å det viste seg at hun hadde vært utro gitt 😅 i dag er hun i lag med han hun var utro med, ungen er voksen å ting gikk seg utrolig nok til 🙂

Anonymkode: 86241...370

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var det ikke han som var utro der? Var det stygg utroskap? 

Anonymkode: 846d3...06b

Ja, hun lå på sykehus med hjerneslag (hvis ikke jeg husker feil, men i hvert fall en alvorlig diagnose), så klarte han å sende en SMS til henne som egentlig skulle være til en elskerinne. Da hadde han vært utro en lengre periode før det.

Anonymkode: 3593a...51f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann jeg kjenner fikk hjerteinfarkt mens han var på besøk hos elskerinnen. Hun ringte selvsagt ambulanse og han ble sendt til nærmeste sykehus, sykehuset kontaktet kona som kom ilende til. Heldigvis gikk det bra rent helsemessig, og han kokte sammen en løgnhistorie om at han hadde vært på kjøretur og følt seg dårlig og derfor oppsøkt hjelp i nærmeste hus som forklaring på hvorfor bilen hans stod parkert i gårdsplassen på en ukjent adresse. Kona trodde på alt og de er fremdeles gift 30 år etterpå..

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne er om veterinæren her i bygda. Jeg har blitt fortalt dette, er selv innflytter så er ikke helt kjent med historien. Men:

Bygdas veterinær er godt gift med mannen sin. Veterinæren innleder så ett forhold til fetteren til mannen sin. Mannen finner ut av dette og blir så rasende at han reiser til gården til sin fetter og finner fetteren kjørende i traktoren på jordet. Mannen klatrer opp og river fetteren ut og juler han opp. 

En annen: en som jobba på betongfabrikken i nanobygda var ferdig på jobb tidig og reiste en tur hjem. Det sto en fremmed bil i oppkjørselen og betongarbeideren sneik seg bort til soveromsvinduet og ser noen peise på kjærringa. Han vipper elegant slangen på betongbilen inn vinduet på bilen og tømmer betong inn, før han reiser. 

Høres nesten for godt ut til å være sant men har hørt historiene fra flere så tydeligvis er de sanne

Anonymkode: 46fa3...488

Den siste der har jeg også hørt. 

Anonymkode: 27655...885

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ett lesbisk par som var bestevenner med ett annen heterofilt par som hadde ett barn. De gjorde alt sammen.. så kom det fram at på ferieturer til granca hadde mannen og hun ene «lesbiske» hatt sex mens moren og hun andre hadde lagt jenten ned for å sove. 
En annen gang hadde de luftet hunden og pult i parkeringskjelleren mens pizzaen var i ovnen og damene deres var oppe å skravlet. 
lesbene er ikke sammen idag og hun som var utro er ikke lesbisk noe mer.. hun hadde «behov» for å lufte samvittigheten og sto derfor fram med disse historiene.. det heterofile paret er utrolig nok sammen, men hun har jernbånd på han og han får aaaødri gjøre noe alene — ett tragisk forhold med andre ord.

Anonymkode: 4db8d...40b

Generelt så synes menn at lesbiske er turnoff. Så husk på det, dere som er lesbiske, så lenge dere er lesbiske vil dere aldri få dere type.

Anonymkode: 136ca...308

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet om en familiefar som hadde et forhold på si med en familiemor. Dette skjedde i en liten bygd og begge familiene var aktive i det lokale idrettslaget, både barn og voksne.

Den utro mannen presterte å avsløre forholdet til hele bygda ved å sende en melding som var beregnet til henne på en felleschat med alle medlemmene i skigruppa i idrettslget, inkl. begges barn og ektefeller.

Pinlig!

Anonymkode: 04fd7...5ce

😂😂😂 hater når det skjer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.9.2017 den 15.22, AnonymBruker skrev:

I Østfold? 😉

Anonymkode: 06cb6...5ee

I Hordaland ;)?

Anonymkode: 642b5...44c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han jeg var sammen med i 2 år, kjøpte sex og nakenbilder bak ryggen min i to år, nekta for det hele veien, men jeg så meldingene ! Han prøvde å innlede forhold til hu ene eskortepiken, mens jeg bodde der. Trodde alt var fint, vi kranglet lite og hadde det bare gøy sammen, hadde ofte sex også, så så ikke denne komme. 
den dagen jeg fant det ut og konfronterte han, var han veldig lei seg. Fant ut at dagen etter vi hadde gjort det «slutt» fikk han besøk av ei ny jente som var 10 år yngre og alenemor.. så mye betydde jeg.. og de går etter de sårbare som er enkle og manipulere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bestevenninna mi har ei venninne som lå med søstera sin samboer, søsteren var Gravid med ham med det 2 barnet. Hun var høygravid men de holdt på ligge sammen, ikke bare en gang..

husker en fest da hun innrømmet det og deretter strigråt da hun hadde så dårlig Samvittighet.

buhu...

søsteren vet enda ikke om det, men de er ikke sammen lenger

Anonymkode: a98de...078

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er min historie som man bare ser på typiske såpeserier...

Lå å kosa med ei ganske digg dame jeg hadde blitt med hjem fra byen. Hun hadde sagt at hun var singel og var veldig gira. Du kan si at vi var så gira begge to at jeg gikk opp til rommet med sko og alt (heldigvis) på før vi kasta oss i senga og kjørte på... 
Så lyser soverommet opp pga noen billys og jeg lurte på om hun ventet besøk? og hun bryter ut '' i helvete.... han skulle jo være borte på jobb ei hel uke'' og jeg peiser inn i klesskapet med alle klær og sko og gubben kommer inn. 

Hva tror du skjer? Han var kåt og de har sex mens jeg er i klesskapet (hva faen liksom?) og når han går på badet for å dusje så stikker jeg hjem. 

Har ikke møtt dama etterpå 😂

Anonymkode: 3e910...efc

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den siste der har jeg også hørt. 

Anonymkode: 27655...885

Så gøy! 😂😁 Elsker den historen, det hjalp sikkert litt for han som ble svikta 😁

Anonymkode: 46fa3...488

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Per og Mona har vore saman i 20+ år. Har to barn saman.

Mona har ein bror, Jens. Jens er gift med Kari, dei har to små barn og.

Per ansetter Kari som sekretær, og dei innleder eit forhold på si. 

Endar med at Per kastar Mona ut, Kari flyttar inn. 
Barna er no søskenbarn og stesøsken. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...