Gå til innhold

Hva er den drøyeste utroskapshistorien du har hørt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

On 9/13/2017 at 9:13 AM, emilie123 said:

Tok eksen på fersken på etterpå laget etter bryllupet vårt (en uke etter)

Hva laget dere? Skjønner ingenting av hva du prøver å formidle.

Anonymkode: 14670...496

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 11.9.2017 den 14.56, AnonymBruker skrev:

Kjenner en som har vært utro med to kolleger og sikkert fler også. Han har kone og barn. Holdt på i flere år bak ryggen på kona. 

Anonymkode: a6fad...e1d

Visste kollegaene om hverandre? Om ja, sæææært.

Anonymkode: 4be7d...09c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva laget dere? Skjønner ingenting av hva du prøver å formidle.

Anonymkode: 14670...496

Et etterpå lag er en fest for de som ikke var med i bryllupet,  men ga gave.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, emilie123 skrev:

Et etterpå lag er en fest for de som ikke var med i bryllupet,  men ga gave.

Etterpålag eller etterpå-lag...

Anonymkode: 4c7fe...7b1

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninna mi ble gravid som 18~19åring. Hun hadde tre kandidater til far til ungen. (Hun fortalte selv dette til flere, og nærmest skrøt av det..) Hadde ligget med alle tre med svært kort mellomrom og var derfor usikker på hvem som var faren.


Den ene var en rødhåret gutt som hadde førstegangstjeneste på Værnes, den andre kandidaten var en halvtjukk arbeiderpartimann i 60 årene, gråhåret og tydeligvis glad i ungjenter, og den siste var ‘bare’ 20 år eldre enn henne, sånn ca 40 år, gift fra før og med to barn i barnehagealder.

Han 40 åringen møtte hun da hun var utplassert som lærling i en lokal barnehage, der han (og kona hans) hadde barna sine. (arbeiderpartimannen møtte hun gjennom Framfylkningen og rødhåringen på fest.) 40 åringen var utro mot kona si med venninna mi. Hun spilte på utseende og alder, og han var sikkert ikke vanskelig å overtale for sex. Han ville egentlig ikke ha flere barn, men hun lurte han likevel til å tro at hun gikk på prevensjon. ‘Plutselig’ var hun gravid... Det ble skilsmisse mellom han og kona, mi venninne flytta rett inn hos han. Et svææært maleri som han og exkona hadde fått som bryllupsgave hang fortsatt på veggen på stua. Hun fikk barnet, gutten er nå voksen. Usikkert om han eller faren vet om hvor usikkert farsskapet er... Husker godt hvor kleint det var, for venninna mi jobba jo etterhvert i barnehagen der også mor skulle hente barna sine. Kunne ikke vært enkelt å nesten daglig måtte risikere å møte elskerinnen til exmannen sin..

Også myyye snakk i byggefeltet de bodde, om henne og måten de gikk fram på. 
 

Venninna mi og 40åringen giftet seg noen år senere, men er nå skilt. Venninna mi var på slutten av ekteskapet utro mot han, med en annen (også dette en 20 år eldre) mann. Hun dro hjem til den nye elskeren i huset hans, som ligger sentralt, og naboene så de trekke for gardiner og slå av utelys når de holdt på. Dette foregikk over måneder, før det ble slutt mellom venninna mi og 40åringen.

 I tillegg var hun også utro med flere før den tid. Svært begeistret for et danseband, dro hun og en annen venninne av seg, landet rundt for å dra på konserter med dette bandet. Ikke en tur uten at hun var utro. Mannen var hjemme og passa sønnen deres, og trodde hun bare likte musikken. Men, det var nok han ene musikern i dansebandet som var grunnen til at hun ville på konsert.. (også musikern var gift, men det var ikke hinder for venninna mi...)

Venninna mi var notorisk utro fra den andre kjæresten hun hadde som nykonfirmant og førte liste over alle hun lå med, og ga de poengscore bakerst i dagboka si som ung... Men hun har nå giftet seg med den siste hun var utro med. De har hatt litt motgang, og jeg krysser fingra for at hun nå ikke ødelegger dette forholdet. Hva han vet om hennes hang til å være utro, vet jeg ikke. Har distansert meg fra henne de siste partre siste årene, og tar ikke aktivt initiativ til å møtes. 

Anonymkode: 69612...a16

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Venninna mi ble gravid som 18~19åring. Hun hadde tre kandidater til far til ungen. (Hun fortalte selv dette til flere, og nærmest skrøt av det..) Hadde ligget med alle tre med svært kort mellomrom og var derfor usikker på hvem som var faren.


Den ene var en rødhåret gutt som hadde førstegangstjeneste på Værnes, den andre kandidaten var en halvtjukk arbeiderpartimann i 60 årene, gråhåret og tydeligvis glad i ungjenter, og den siste var ‘bare’ 20 år eldre enn henne, sånn ca 40 år, gift fra før og med to barn i barnehagealder.

Han 40 åringen møtte hun da hun var utplassert som lærling i en lokal barnehage, der han (og kona hans) hadde barna sine. (arbeiderpartimannen møtte hun gjennom Framfylkningen og rødhåringen på fest.) 40 åringen var utro mot kona si med venninna mi. Hun spilte på utseende og alder, og han var sikkert ikke vanskelig å overtale for sex. Han ville egentlig ikke ha flere barn, men hun lurte han likevel til å tro at hun gikk på prevensjon. ‘Plutselig’ var hun gravid... Det ble skilsmisse mellom han og kona, mi venninne flytta rett inn hos han. Et svææært maleri som han og exkona hadde fått som bryllupsgave hang fortsatt på veggen på stua. Hun fikk barnet, gutten er nå voksen. Usikkert om han eller faren vet om hvor usikkert farsskapet er... Husker godt hvor kleint det var, for venninna mi jobba jo etterhvert i barnehagen der også mor skulle hente barna sine. Kunne ikke vært enkelt å nesten daglig måtte risikere å møte elskerinnen til exmannen sin..

Også myyye snakk i byggefeltet de bodde, om henne og måten de gikk fram på. 
 

Venninna mi og 40åringen giftet seg noen år senere, men er nå skilt. Venninna mi var på slutten av ekteskapet utro mot han, med en annen (også dette en 20 år eldre) mann. Hun dro hjem til den nye elskeren i huset hans, som ligger sentralt, og naboene så de trekke for gardiner og slå av utelys når de holdt på. Dette foregikk over måneder, før det ble slutt mellom venninna mi og 40åringen.

 I tillegg var hun også utro med flere før den tid. Svært begeistret for et danseband, dro hun og en annen venninne av seg, landet rundt for å dra på konserter med dette bandet. Ikke en tur uten at hun var utro. Mannen var hjemme og passa sønnen deres, og trodde hun bare likte musikken. Men, det var nok han ene musikern i dansebandet som var grunnen til at hun ville på konsert.. (også musikern var gift, men det var ikke hinder for venninna mi...)

Venninna mi var notorisk utro fra den andre kjæresten hun hadde som nykonfirmant og førte liste over alle hun lå med, og ga de poengscore bakerst i dagboka si som ung... Men hun har nå giftet seg med den siste hun var utro med. De har hatt litt motgang, og jeg krysser fingra for at hun nå ikke ødelegger dette forholdet. Hva han vet om hennes hang til å være utro, vet jeg ikke. Har distansert meg fra henne de siste partre siste årene, og tar ikke aktivt initiativ til å møtes. 

Anonymkode: 69612...a16

Ja dette var anonymt😉

Anonymkode: 4c7fe...7b1

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Far til en kompis knulla kjæresten til sønnen i 4 ut av de 5 årene de var sammen de satte ham ned en kveld og fortalte ham det jeg og en annen kamerat måtte kjøre ut midt på natta, for å forhindre at kompisen vår hoppet fra en bro han holdt på å ta livet sitt.

Faren var skilt livet til han og hu ble ett sant helvete etterpå (til pass for dem) alle støttet kameraten min og de begge måtte forlate bygda siden ingen ville ha noe med dem å gjøre etterpå.

Kompisen hadde to brødre og to søstre som alle kuttet kontakten med han og tror nå 8 år senere at de fortsatt ikke har hatt kontakt faren prøvde å sende penger til lillesøstra hans på bursdagen hennes i forrige uke,  hun vipset det bare tilbake vil ikke ha noe fra han sa hun bare til meg.

Hva som skjedde med kjæresten er til tross for det hun gjorde litt mer tragisk hun endte opp på psykritatiske etter at hun nærmest ble utstøtt av veninner som alle var glade i kameraten min og var rasende på at hun nesten drev ham til selvmord.





 

Anonymkode: 343e4...b8f

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Far til en kompis knulla kjæresten til sønnen i 4 ut av de 5 årene de var sammen de satte ham ned en kveld og fortalte ham det jeg og en annen kamerat måtte kjøre ut midt på natta, for å forhindre at kompisen vår hoppet fra en bro han holdt på å ta livet sitt.

Faren var skilt livet til han og hu ble ett sant helvete etterpå (til pass for dem) alle støttet kameraten min og de begge måtte forlate bygda siden ingen ville ha noe med dem å gjøre etterpå.

Kompisen hadde to brødre og to søstre som alle kuttet kontakten med han og tror nå 8 år senere at de fortsatt ikke har hatt kontakt faren prøvde å sende penger til lillesøstra hans på bursdagen hennes i forrige uke,  hun vipset det bare tilbake vil ikke ha noe fra han sa hun bare til meg.

Hva som skjedde med kjæresten er til tross for det hun gjorde litt mer tragisk hun endte opp på psykritatiske etter at hun nærmest ble utstøtt av veninner som alle var glade i kameraten min og var rasende på at hun nesten drev ham til selvmord.





 

Anonymkode: 343e4...b8f

Herregud, lær deg punktum og komma. Ingenting henger på greip slik du skriver.

Anonymkode: 14670...496

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må vel bli en historie fra eget liv.
Var sammen med en fyr fra Østfold. Han jobbet i et firma som fikk et oppdrag utenlands, i Spania. De sendte derfor alle arbeiderne (ikke så stort foretak) ned til Spania for å jobbe i tre måneder. På det tidspunktet hadde vi vært sammen i 4 måneder eller noe, så ikke veldig lenge.

Vi avtalte derfor at jeg skulle ta ferie for å komme ned og besøke han på jobb i Spania, og være der en uke. Kunne dele hotellrom med han, alle de ansatte i firmaet hans var innlosjert på et hotell i nærheten av arbeidsstedet.

Da jeg kom ned til Spania, hadde kjæresten min vært der noen uker og jobbet allerede. Vi gikk vi ut på pub og tok noen glass andre kvelden etter at jeg kom, både han, jeg og et par av kollegene hans. Jeg synes de to karene så på meg på en så rar måte, som om de skulle til å si noe, granskende, men ikke gjorde det. Begynte å føle meg helt rar, så jeg helt merkelig ut i deres øyne eller? For sånn hadde de vært før også, når vi møtte dem ute på byen i hjembyen til kjæresten min.

Så løsnet det..... de tok meg til side og fortalte i korte drag at hele livshistorien som kjæresten min hadde fortalt meg var blank løgn. Han hadde ikke vært flyver. Han hadde vært bussjåfør. Han lånte penger i øst og vest, og var syltet ned i gjeld, hadde betalingsanmerkninger og alt. Han var kort og godt en lystløgner. Han løy om absolutt alt han kunne komme på. Dette hadde jeg allerede begynt å merke selv, og begynt å tenke mitt og miste følelser og respekt. Men så......

Så kom den verste delen..... de fortalte meg at han rett og slett hadde dradd på horehus en kveld! Bare forsvant dit, og ble værende der hele natta. Blåste hele månedslønnen sin på horehuset den natta. Da han kom tilbake til hotellet neste morgen i taxi, hadde han ikke penger igjen til taxiregningen en gang og måtte låne av kollegene sine. Han hadde blåst flere titalls tusen kr på horehus, og hatt sex med hore(r).

FY FAEN! Jeg trodde jeg skulle spy. Og jeg som hadde rukket å ha sex med han én gang, kvelden før avsløringene! 

Det ble skikkelig rabalder på hotellrommet vårt den kvelden, og han (eks-kjæresten) begynte å kaste fulle ølbokser på meg. Det endte med at jeg måtte ta dekning og innlosjere meg på hotellrommet til et par av kollegene hans, på sovesofaen der. Karene selv lå på soverommet, som hadde to senger, så jeg fikk sovesofaen alene. Sov der de dagene som var igjen før jeg hadde returbillett hjem igjen.

Det første jeg gjorde da jeg kom hjem, var å dra til gynekolog så fort som mulig og tok et batteri av tester. Jeg fortalte gynekologen at her var det bare å teste for alt mulig rart, for eks-kjæresten hadde vært på horehus og kunne ha smittet meg med gud-vet-hva.

Gudskjelov var jeg ikke smittet av noe som helst! 

 

Endret av Million
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva laget dere? Skjønner ingenting av hva du prøver å formidle.

Anonymkode: 14670...496

Det er i ett ord: etterpålaget. Altså festen etterpå. (Dialekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva laget dere? Skjønner ingenting av hva du prøver å formidle.

Anonymkode: 14670...496

Hvis det står så dårlig til med leseforståelsen at du ikke evner å trekke sammen feilaktig særskrevne ord og dermed oppfatte budskapet, bør du jammen la være å kommentere - det belyser kun din egen tilkortkommenhet.

Anonymkode: bfdf5...01e

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det drøyeste må være det eksen min fortalte meg. Forloveden til en kamerat av han hadde møtt en ny fyr på utdrikningslaget før bryllupet..

Den er drøy. Ikke bare må man føle på sviket, men stakkaren måtte jo også forklare hele familien hvorfor det ikke ble noe bryllup. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel var du da du fikk barn? Du hadde ned deg barna dine på hytteturen, og han sønnen i nabohytta var på din alder? 17-20 år? 

Anonymkode: 4c7fe...7b1

Tipper det er en aldri så liten trykkfeil og skal stå 'hun var på min alder, han var 17-20 år'. 

Anonymkode: bfdf5...01e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min egen. 

Høygravid og ordner en siste fest for samboer før de siste 3 ukene. Han drar ut med venner. Vi har kontakt gjennom natten. Han forteller at han drar til faren sin for å sove ut, ca 6 om morgenen. 

Han skulle egentlig bli hentet av meg der kl 14., kommer hjem kl 12 og sover til kvelden. Ting føles litt rart så jeg går inn til han når eldste har lagt seg. Jeg spør om det er noe galt. Spurte han og fikk en kort historie om at ei jente hadde kysset han. Han visste ikke hvem hun var, ukjent på fest og han sei hadde ikke trukket seg unna. 

Jeg ble helt fra meg og får i tillegg høre hvordan han har hatt det tøft mens jeg gikk gravid. Pga mine plager hadde ikke han følt seg sett og syns at jeg burde vært bedre mot han i denne perioden. 

Jeg følte veldig for å vite hvem denne jenta var for det føltes som om han beskyttet henne mot meg. Etter litt press så fikk jeg vite at det ikke var noen ukjent jente. Han hadde hatt sex med eksen sin. Han forteller at han var så full at han husker lite og ikke hadde styring.

Så her bryter jeg helt sammen og vi sover på hvert vårt rom. Et par dager senere får jeg via noen høre at han i tillegg var der den natten. Mens han egentlig fortalte meg at han hadde overnattet hos faren sin. Så nøster jeg litt mer opp med han og får hele historien samlet.

Først møtt henne på en fest rundt midnatt, reist derfra for en annen fest. Fått melding av henne på snap, hun lurte på hvor de ble av. Alle han var med dro hjem så han dro tilbake på denne festen hun var på. De har mimret gammel musikk i lang tid og brukt natten sammen. Jeg ringte kl 6 om morgenen så var han der med henne, men sa ikke noe om det. Virket helt klar i hodet. Så dro de hjem til henne rundt kl 8 om morgenen, hadde sex, han sovnet også ble han hentet av faren sin og kjørt hjem til oss. 

Altså, hvordan klarer man å gjøre slikt?

Anonymkode: 776cc...501

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.9.2017 den 21.33, AnonymBruker skrev:

Arne og anna er sammen. Per og Petra er sammen. De er naboer. Arne er utro med Petra og per med anna. De blir avslørt og det ender med skilsmisse hos begge parene og de bytter hus. Nå er Arne og Petra i et hus og per og anna i et det andre. De er fortsatt naboer og barna, vel la oss si de er flau.

Anonymkode: 403e0...971

😂😂 Fantastisk.

Anonymkode: 6c771...0c1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk denne av en kollega😊

En venninne av kollegaen min hadde vært på kurs gjennom jobben i en annen by og på natta hadde hun hoppet til sengs med en random fyr. Etter en måned føler hun seg uvel og går til legen og får beskjed om at hun har klamydia! 
Hun hadde hadd sex med typen sin etter utroskapen så hun måtte bare bryte sammen og tilstå.

Så kommer det morsomme, hun ber typen sette seg ned og forteller at hun har vært til legen og fått påvist klamydia. Så trekker hun pusten for å fortelle om utroskapen, da typen bryter sammen og forteller at han har vært utro med venninna hennes som hadde klamydia og smittet han. Og nå trodde han at det var fra hans utroskap kjæresten hadde fått sykdommen😎

 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 11.9.2017 den 16.46, Rainstorm skrev:

Hva faen feiler det folk? Begynner å lure på om ikke utslettelse av menneskeheten er det beste. Vi er verre enn dyr jo ... Ligge med bestekameraten til partneren din? Søsken? Og i samme hus som partneren din oppholder seg? Jeg spyr av denne tråden. 

En mann planla å fri til samboer og kjæreste gjennom mange år, noen uker før de skulle reise vekk og han skulle fri drar han hjem fra jobb litt tidligere enn planlagt. På soverommet oppdager han bestekompisen og samboer som har sex i favorittstillingen hans (som hun har påstått hun ikke liker og har kun "spart til spesielle anledninger"). 

Ehh, om du sjekker på google eller naturfagboka lærer du raskt at VI ER DYR VI OGSÅ. 

Men ja, mennesker er den største dritten på planeten. Bare se på krig og ødeleggelser...hvem har skylda?

Anonymkode: 10f26...ce1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke den morsomste her inne, men synes denne er litt festlig likevel. Det omhandler mannen jeg er gift med og exen hans.

De hadde vært sammen i ca 3 år og bodde sammen. Hun var tospråklig, da hun flyttet til Norge som barn. Mannen merket at hun snakket mer og mer i telefonen med "familie", og hadde jo lært seg betydningen av noen ord ila årene. Og det hørtes ikke ut som familiesnakk. Plutselig sa hun at hun hadde bestilt seg flybillett for å besøke familie (som ikke var uvanlig, men mannen skjønte noe ikke stemte med tanke på lovey-dovey telefonsamtalene). Han sa likevel ingenting før hun skulle gå ut av bilen på flyplassen den dagen hun skulle reise, at han hadde skjønt at hun var utro og at når hun kom tilbake måtte hun finne en ny plass å bo (han eide leiligheten de bodde sammen i alene). Når hun kom tilbake til Norge, og til mannen for å pakke sammen sakene sine hadde hun ring på fingeren. Hun hadde giftet seg (!!).

Ekteskapet varte visst ikke så lenge, men de rakk å få et barn på den korte tiden. Nå er hun alene med barnet. Tror nok ikke hun føler seg så høy i hatten for dette, for slike menn som han vokser virkelig ikke på trær.... Men bra for meg da!

Anonymkode: 903fe...f6e

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drøyeste er vel min egen eks. Kort fortalt ble jeg kontaktet av ei mer perifer venninne, som hadde dårlig samvittighet, fordi de hadde innledet et forhold bak ryggen min. Jeg hadde hatt en magefølelse på det, og håndterte det greit, og han lovet bot og bedring. Jeg gjorde det slutt, men vi skulle liksom være venner og prøve å reparere forholdet. Jeg hadde en dårlig følelse på flere ting, så jeg gav han et fripass til å innrømme alt, men krevde at han skulle være ærlig herfra og ut. Han bedyret at det ikke var noe mer, men den dårlige følelsen ble bare verre.

Tilslutt sjekket jeg pc'en hans og fant ut at alle mine dårlige følelser hadde rot i en sannhet som var langt verre enn jeg noengang kunne forestilt meg. Han hadde fire andre kjærester, altså kvinner som han hadde et romantisk forhold til, og som ikke visste noe om de andre. Utover dette hadde han minst samme antall elskerinner, som altså visste om meg, og var villig til å holde forholdet skjult. Jeg mistenker at det kan ha vært flere, inludert menn og gruppesex, men jeg kom til et punkt hvor jeg ikke orket å grave mer i loggen hans, fordi jeg hadde mer enn nok informasjon til å pælme han ut av leiligheten min og aldri snakke med han igjen. Og ta en full sjekk for alt av kjønnssykdommer, for han hadde selvsagt ikke brukt beskyttelse med halvparten av disse kvinnene. Da jeg så hvor omfattende dette var skjønte jeg i hvert fall hvorfor han alltid var så sliten og trøtt og hverken orket å ha sex med meg, eller holde en jobb. Og ikke minst, hvorfor han alltid unngikk at vi gjorde ting hvor vi kunne bli sett sammen ute, og hvorfor det ikke var mulig å tagge han på facebook, siden han hadde en slags system med seperate vennefiltre, ett for hver kjæreste han hadde. 

Han reagerte selvsagt med å bli sint på meg, og prøvde fortsatt å nekte for alt, selv om jeg satt med loggen hans foran meg og leste høyt fra den, og det var da jeg skjønte hvor giftig hele forholdet hadde vært. Det var også mye utveksling av seksuelle bilder og filmer, og jeg fant også ut at han hadde snikfotografert meg under sex, og brukt det som materiale når han dirtysnappet med elskerinnene. Han var også veldig sjalu og kontrollerende, og fremsto som verdens ærligste mann, som ville at vi skulle gifte oss og få barn sammen. Han hadde sjarmert både familien min og vennene mine, men det var tydelig at han så på venneflokken min som et potensielt harem han kunne harve over bak ryggen min, og han pleiet også slik kontakt med noen av dem, lenge etter at det ble slutt. Han skylder meg også en del penger, men ikke mer enn at jeg synes det er verdt tapet, for å aldri ha noe mer med han å gjøre, siden jeg har gått i økonomisk tap før på forhold, og var veldig tilbakeholden med å låne ut, så der tok noen av de andre elskerinnene det meste av støyten, siden de også satt bedre i det. 

Tror han led av en form for sex/kjærlighets-avhengighet, og det hele lå rotet i diverse traumer og dårlig selvtillit. Og det lille jeg så av han, før han ble blokkert i alle medier, tyder på at han har fortsatt denne runddansen. Det siste jeg hørte fra han var at en av de andre kvinnene hadde opprettet en falsk facebook-profil og prøvde å advare den nye dama hans, og trodde det var meg. Jeg ville ikke prøvd, for jeg vet hvor overbevisende han er, og ganske riktig, han hadde forlengst fortalt sin versjon, og hun støttet han i hans "forbedringsprosjekt" til tross for en saklig og velformulert advarsel. Nylig ramlet jeg innom hennes facebook, og så at hun er singel igjen, og lurer på om hun angrer på at hun ikke tok advarselen, og hvem hans neste håndfull ofre er. 

Anonymkode: 6a56e...376

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
På 15.9.2017 den 20.41, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke at damer tør å involvere seg med menn. 

Du er vel glad for at moren din gjorde det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...