Gå til innhold

Hva er den drøyeste utroskapshistorien du har hørt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dama trodde jeg fortsatt var på jobbreise, jeg hadde kommet hjem og lagt meg. Hun har med seg en kar hjem og jeg våkner til når de kommer inn på soverommet. Jeg spurte de om de ikke kunne ta gjesterommet i stedet men den andre karen ble skremt/forvirret og forlot med engang, dama begynte å gråte krokodilletårer og be meg om tilgivelse, jeg var bare trøtt så jeg la meg igjen.

Anonymkode: eb1af...056

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min eksmann gjennom mange år prøvde seg på alt og alle når han var borte på jobb.. Etter bruddet kom alt fram, dvs jeg ble fortalt.. Jeg ante ingenting..

Anonymkode: 7d78f...326

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt endel crazy, blant annet to forskjellige historier om utroskap på fester der den bedratte er tilstede. Den ene på en bryggefest der den stakkars fyren satt og, etter ryktene, fyllesnakket om hvor glad han var for å ha møtt en så fantastisk dame, mens hun hadde sex med en annen fyr i et båthus et steinkast unna.

Likevel synes jeg det drøyeste er en bekjent som er utro mot samboeren sin med samme dame på andre året. Ingenting crazy eller sprøtt, men hele opplegget fremstår som så utrolig ondt, egoistisk og.... rart. Hvis du er forelska i en annen og ikke greier å se for deg et liv uten vedkommende, hvorfor slår du ikke opp? 

Anonymkode: 04dec...2b2

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hørt endel crazy, blant annet to forskjellige historier om utroskap på fester der den bedratte er tilstede. Den ene på en bryggefest der den stakkars fyren satt og, etter ryktene, fyllesnakket om hvor glad han var for å ha møtt en så fantastisk dame, mens hun hadde sex med en annen fyr i et båthus et steinkast unna.

Likevel synes jeg det drøyeste er en bekjent som er utro mot samboeren sin med samme dame på andre året. Ingenting crazy eller sprøtt, men hele opplegget fremstår som så utrolig ondt, egoistisk og.... rart. Hvis du er forelska i en annen og ikke greier å se for deg et liv uten vedkommende, hvorfor slår du ikke opp? 

Anonymkode: 04dec...2b2

Ville fortalt samboeren.. 

Anonymkode: 7d78f...326

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker said:

Ville fortalt samboeren.. 

Anonymkode: 7d78f...326

I prinsippet enig, men kjenner ingen av dem godt nok og måtte ha visst flere detaljer for å kunne gjøre det.

Anonymkode: 04dec...2b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde et forhold på si, i 2 år. Ingen av dem visste om hverandre. Hvordan jeg klarte dette er jeg usikker på, men jeg var glad i dem begge. Skjønte til slutt jeg måtte velge, og slo opp med den andre når jeg skulle ha barn med den ene. Vi er fremdeles sammen. 
Hvordan de ikke fant ut av hverandre? Jeg aner ikke! Jeg introduserte den andre aldri for mine venner og familie, og den ene vart aldri introdusert for mine «nye» venner. Jeg hadde på en måte to liv
Som om ikke det var nok hadde/har jeg også en elsker som visste om alt dette. Han er i tillegg en god venn, som jeg har betrodd meg til. Og samtidig har han ingenting imot å ligge med meg. Han har også vært utro mot sine kjærester med meg. 

Anonymkode: ad824...c98

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner en familie hvor en dame først ble sammen med eldste broren, så var hun utro med yngste broren, og nå er hun og yngste broren gift og har barn sammen. Ser for meg litt kleine julemiddager. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen jeg kjenner godt: 

Kjærestepar som venter barn. Den gravide blir plutselig veldig god venn med broren til barnefar. "mister" barnet, og blir gravid med broren rett etterpå. 

Fytti der var det mye drama😂 

Skal sies at det ble slutt og hun fant seg en ny kjæreste som hun fikk barn med. Plutselig en dag kom det frem at hennes samboer hadde et forhold til deres svigerinne. (kona til broren hennes) 

Kjæresten og svigerinna flyttet også sammen en kort periode. Deres barn ble da stesøsken og søskenbarn på samme tid. 

Anonymkode: df7a3...10a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.9.2017 den 19.42, AnonymBruker skrev:

Trist at noen tror at likestilling handler om å oppføre seg som menn. 

Anonymkode: 3b9b3...e91

Hva mener du?  At menn skal få være menn (utro), fordi det er naturlig for dem?  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne av en venninne sugde faren til kjæresten i badstua på en hyttetur hvor kjæresten allerede hadde passa ut på soverommet.

Anonymkode: c34c6...783

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne av ei venninne ble bedratt av mannen. Han hadde ett forhold til ei nesten 20 år yngre kvinne, og gjorde henne gravid. Utroskapen ble oppdaget og kona ble helt knekt. Ble sykemeldt og var langt nede, mens de jobbet seg igjennom dette og han lovet på tro og ære at han hadde avsluttet forholdet til den andre kvinnen, fortsatte han å treffe henne. Kona fant ut denne gangen også, men valgte å tilgi. Jeg syntes det er ganske drøyt å gjøre dette mot noen man hevder å elske. Han hadde ett forhold til hun andre i nærmere to år. Det er MYE løgner! Hvor kald og lite empatisk er man da liksom? At han klarte å fortsette etter at hun fant ut og så hvor knust hun ble av dette. Jeg klarer ikke forstå det. Kjenner ikke mannen godt, men vet hvem han er og når jeg ser han nå blir jeg bare uvel og kvalm.

Anonymkode: 6c771...0c1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble dumpa to dager før julaften mens jeg så at han plutselig skrev på Facebook at «ååååå du er fineste dama i verden! Elsker deg vennen og kjæresten  min!» Samme dagen som han dumpa meg. Jeg som trodde at han skulle fri på julaften, barnet mitt gleda seg til å feire sammen med stefaren sin og få gaven sin. Vi hadde planer om å flytte sammen igjen osv. Han Kalte en annen dame på åpen profil på Facebook for «kjæresten» og «vennen»sin. Det var fire år i vasken det. Han hadde ikke møtt henne enda, men inngikk offentlig forhold og alt... Så møttes de (fordi de hadde ikke engang møttes før de inngikk forhold med hverandre 🤦🏼‍♀️), og angra fordi hu var ikke fin som han trodde så han ba på sine knær om at jeg tok han tilbake og påsto at hun ikke betydde noe.  Han maser enda den dag i dag. Han ødela julaften, tilliten og et fire års forhold.

Anonymkode: 05253...177

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.9.2020 den 2.31, AnonymBruker skrev:

Dama trodde jeg fortsatt var på jobbreise, jeg hadde kommet hjem og lagt meg. Hun har med seg en kar hjem og jeg våkner til når de kommer inn på soverommet. Jeg spurte de om de ikke kunne ta gjesterommet i stedet men den andre karen ble skremt/forvirret og forlot med engang, dama begynte å gråte krokodilletårer og be meg om tilgivelse, jeg var bare trøtt så jeg la meg igjen.

Anonymkode: eb1af...056

Shit!!! Sterkt å klare å holde seg fra å banke den ene med den andre 🤭 Jeg som egentlig er en rolig person som ikke tror vold løser noen ting kunne fort blitt voldelig om jeg hadde opplevd noe slikt! Jeg regner med du kvittet deg med skrellet etterpå?

Anonymkode: bd9b5...165

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 22.9.2020 den 9.25, AnonymBruker skrev:

En av mine venninner har innledet et forhold til og er forelsket i en annen fyr enn samboeren, tror det har pågått ganske lenge. 

Samboeren hennes vil ha barn, hun vil ikke ha barn med ham, men greier likevel ikke gjøre det slutt. Driver bare å drar det ut i lange drag.. lurer på når hun blir avslørt.. 

 

Anonymkode: e7243...629

Enten er dette ganske vanlig, ellers så har vi felles venninde 😅

Anonymkode: bd9b5...165

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.9.2017 den 20.54, AnonymBruker skrev:

Utroskap mellom kjønn ligger ganske tett. Men forskning viser at kvinner ligger hakket over. Men de samme studiene så påpeker de også at kvinner som oftest tar løgnen med i graven og man vet dermed ikke hvor mange kvinner som har løyet

Anonymkode: 9c931...1dd

Som lærling på jobbtur dro vi på et spahotell ei helg for faglig imnhold og fest. Var en gjeng sykepleiere der også, og ei dame på rundt 37-38 år flørtet åpenlyst med meg den kvelden. Visste ikke at hun hadde mann før jeg ble henne med inn på rommet. Var på dette tidspungtet 19 år, men da hun sa at hun var gift og hadde unger hjemme ble jeg fysisk dårlig. Begge var nakne å lå i senga. Sa at dette kan jeg ikke være med på. Hun ble dritsur og regelrett kastet meg ut på gangen fordi hun mente jeg hadde lurt henne.

Det er en av de gangene jeg følte for å kontakte mannen hennes, men visste ikke navnet på henne. Jeg var jo bare 19 år og hadde egentlig ikke noe ansvar siden jeg var singel, men hvis man har et hjerte så skjønner man at dette er galt og har sympati med den andre parten som blir bedratt.

Anonymkode: 31b3d...b06

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke utroskap, men litt forvirrende. 
 

I klassen til ene barnet var en far sammen med en mamma på foreldrekveld ene gangen, og neste gang var han sammen med en annen mamma. 
 

Og så har vi den klassiske byggefelthistorien med to par som omgikk mye, og så dro han ene på handletur. Kom litt tidligere hjem og ferska de som var i gang... De flytta og forholdet overlevde. 
 

Giftet meg med en fra et afrikansk land og gjorde det slutt. Klassisk tabbe å date før han flytta ut, og i det afrikanske miljøet var jeg utro... Litt senere samme år fikk jeg besøk, og 50 min etterpå sto eksen på døra pga jungeltelegrafen... Nice. Jeg blir vel sett på som den utro bitchen resten av livet i det afrikanske miljøet. I det norske, not so much... 

Anonymkode: ecdd5...896

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

To som er gift på hver sin kant. Tre barn hver. Utad svært harmoniske og velfungerende familier. Men de har møttes ukentlig i flere år for sex. Dette mens partnerne tror de er på trening, jobb, butikken etc. Ikke så altfor stort samfunn, så flere som har observert at det foregår noe.

Anonymkode: 72123...ca4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.9.2020 den 18.44, AnonymBruker skrev:

Jeg jobbet i en barnehage hvor ped.lederen ble sammen med den gifte faren til et av barna hun hadde ansvaret for.. 

 

Det er litt vel drøyt tenker jeg. 

Anonymkode: bac30...2c5

Akkurat som i innelgg #205, bare at hun ikke var ferdig utdanna, men lærling når det sjedde

Anonymkode: 69612...a16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat som i innelgg #205, bare at hun ikke var ferdig utdanna, men lærling når det sjedde

Anonymkode: 69612...a16

Da har det vel enten skjedd flere ganger, eller så jeg vært kollega med lærlingen 😊

Anonymkode: bac30...2c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte om et par som feiret bryllup på en av fergene som går mellom Norge og Danmark. Billig drikke ombord gjorde at brud og brudgom ble meget fulle denne kvelden. Brudgommen gikk først til sengs, mens bruden "gikk inn i feil" lugar.. Der ble hun godt pult og våknet ut på morgenkvisten... Der ble det månelyst på høylys dag (til frokost) for å si det slik... 

Hadde jeg ikke kjent litt til dette så hadde jeg ikke trodd på det... for godt til å være sant... 

Anonymkode: c879d...55e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...