Gå til innhold

Jeg har fått min soningsinnkallelse, men jeg er forvirret.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Nasse Nøff ❤ skrev:

Da burde man kanskje amputere armer og bein. Slik at han aldri mer får til å kjøre. problem solved. 

jeg tror ikke du hadde løst problemet for det. Mennesker kan jo kjøre bil med en pinne i munn.

Det som går an, - er for eksempel å erstatte straffen med avvenningskurs og heller fokusere på hvorfor en person drikker så mye alkohol at han til og med driver med bilkjøring?

Ikke det at andre folks personlighet angår meg i noe som helst grad, - men er du selvbevisst den straffelystheten du står for? Det å være en sadist mot mennesker som har forbrutt lov er en veldig enkel og instinkt vis handling, det er den som gjorde at alle jøder kunne fanges og samles for eksempel.

Jeg er kritisk til mennesker generelt jeg, - og særlig synes jeg det er rart at det er lov å plage mennesker som bryter loven, - når loven er laget for å ikke plage mennesker.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, waco skrev:

Det er ikke sikkert han skjønner det noe mer av å få tredve dager ekstra.

Men sannsynlig vil han bare bli mer sikker på at han selv har rett.

Men skal man la være å straffe dem da? :P Da har de jo ingen grunner til å ikke fyllekjøre lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, penny_ skrev:

Men skal man la være å straffe dem da? :P Da har de jo ingen grunner til å ikke fyllekjøre lenger.

Det er vel ikke straff som skal være årsaken til at man ikke kan fyllekjøre? Hva med det at man kan skade seg selv eller andre, - betyr ikke det noe for deg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, waco skrev:

Det er vel ikke straff som skal være årsaken til at man ikke kan fyllekjøre? Hva med det at man kan skade seg selv eller andre, - betyr ikke det noe for deg?

Problemet er vel heller at det ikke bryrfyllekjørerne.. 

Anonymkode: 2c0f3...06c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, waco skrev:

Det er vel ikke straff som skal være årsaken til at man ikke kan fyllekjøre? Hva med det at man kan skade seg selv eller andre, - betyr ikke det noe for deg?

Leste du det første innlegget mitt eller? De som fyllekjører er ikke redd for å skade andre. De er bare redd for å bli tatt.

Endret av penny_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 6.9.2017 den 12.36, AnonymBruker skrev:

nekter felles dusj, har fyllekjørt ikke ranet en bank

Anonymkode: 58311...f08

Du har satt uskyldige liv i fare ved å kjøre i beruset tilstand, og det bagatelliserer du på denne måten? Det kunne vært deg som kjørte ned og drepte søsteren min da hun var 21 år. Skam deg!!! Og bruk tiden i fengselet til å vokse opp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Wednesday, September 06, 2017 den 13.36, AnonymBruker skrev:

nekter felles dusj, har fyllekjørt ikke ranet en bank

Anonymkode: 58311...f08

Fyllekjøring ender fort i drap.. det er ikke bare bare. 

Anonymkode: b5cf7...512

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎06‎.‎09‎.‎2017 den 12.36, AnonymBruker skrev:

nekter felles dusj, har fyllekjørt ikke ranet en bank

Anonymkode: 58311...f08

Glem det.  Soner man så soner man.  Dusjen er felles og ingen bryr seg om hvorfor du er der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...