Gå til innhold

Jeg har fått min soningsinnkallelse, men jeg er forvirret.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tråden er ryddet for latterliggjøring, avsporinger, oppfordringer til vold, personangrep og samtlige svar til dette.

Kragebein, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, lovedrug said:

Du får ha med såpe og klær inn.

Jeg fikk ha med både parfyme,sminke og alt jeg trengte bortsett fra medisiner ,men det fikk jeg der.

Du fikk vel ikke ha med klær, tegnesaker, malesaker, dildo, hårnåler, barberingshøvel osv ?

Anonymkode: b09a7...f5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du fikk vel ikke ha med klær, tegnesaker, malesaker, dildo, hårnåler, barberingshøvel osv ?

Anonymkode: b09a7...f5e

Jo,det gjorde jeg. Dildo prøvde jeg meg ikke på da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har satt deg inn i en bil og kjørt i beruset tilstand, og du har aktivt akseptert den mangedoblede risikoen for å drepe uskyldige mennesker, bare fordi du ville kjøre fra A til B koste hva det koste vil. Du mente at ditt ønske om å kjøre veide tyngre enn sikkerheten til alt av mennesker på din vei. Det sier for meg langt mer om en persons karakter enn det å skaffe seg penger på en banks bekostning gjør.

Jeg håper selvfølgelig ikke du blir utsatt for jævlige ting i fengsel av den grunn. Men at du "har fyllekjørt, ikke ranet en bank" forandrer ingen verdens ting. Du må heldigvis, og selvfølgelig, forholde deg til samme regler som andre innsatte på samme sikkerhetsnivå. 

Anonymkode: cfe02...33a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha... Ja, og masse homofile sexforbrytere som elsker nye ferskinger ikke sant. Du har nok sett for mye på film gutt.

Nei slapp helt av, du kommer på et lavrisikofengsel/promillefengsel ala Ilseng. Pallespikring og greier. Tipper sraffen din er på ca. 3 uker. Ta det som en arbeidsferie med visse innskrenkninger på friheten.  Lykke til !

Anonymkode: 738e4...a7e

Jeg har hørt om noen som har sittet på Hof for å ha kjørt for fort, så det er slett ikke sikkert.

Anonymkode: ddab6...51b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Craver skrev:

Gadd ikke lese alt sorry.

Vi hadde shampo stående i sånne vegg dispensere i dusjen når jeg sona. Og du kan ta med egene boxere å klær😅 du kan også handle såpe og diverse 1 gang i uka, lykke til er det på Hof du skal sone?

Har de fått reparert gjerdet der nå da? vis ikke kan TS gå til butikken å kjøpe det han trenger

Anonymkode: 59132...601

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, wunderbaum skrev:

Dere fyllekjørere får alt for lite straff, fyllekjøring skulle aldri blitt tilgitt og aldri fått tilbake lappen. Dere beviser at dere gir faen i alt og alle, og tar lett på tanken om at dere kan drepe et eller flere mennesker! Jeg har selv vært i en front mot front ulykke pga en jævla idiot som var drita full satt bak rattet og kom over i mitt kjørefelt! Heldigvis hadde jeg en tung og sterk bil så jeg slapp unna skade, det gikk verre for han. Men jeg har slitt litt psykisk etter ulykken

Enig. Ruskjøring kan ende fatalt og burde blitt straffet hardere. 

Anonymkode: ddab6...51b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, GulSol skrev:

Ja, og vet du? Du kunne drept noen! Ikke tro du er noe bedre enn en bankraner. Skam deg! Kos deg i fellesdusjen. Håper kokken har kjønnshår i maten din.

N

Anonymkode: 101ce...2ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av. Det kommer til å føles ut som at du er innlagt på sperret avdeling.

Anonymkode: 359cc...49b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hørt om noen som har sittet på Hof for å ha kjørt for fort, så det er slett ikke sikkert.

Anonymkode: ddab6...51b

Hof er nå i høyeste grad et lavrisiikofengsel. Het Hof Arbeidskoloni før, nå heter det Nordre Vestfold fengsel, avd. Hof.

Ingenting å ha bekymringer for.

Anonymkode: 738e4...a7e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎06‎.‎09‎.‎2017 den 12.36, AnonymBruker skrev:

nekter felles dusj, har fyllekjørt ikke ranet en bank

Anonymkode: 58311...f08

Soner du en dom i fengsel, så må du innrette deg etter hvordan det er der. Er det fellesdusj, så er det det man bruker der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Ruskjøring kan ende fatalt og burde blitt straffet hardere. 

Anonymkode: ddab6...51b

Spørs nå på promillen det. Skulle vært som i Sverige,der skiller men mellom "Rattonykterhet" og "Rattfylleri".

I Norge er grensa 0,2. Kjører du f.eks 0,3 - 0,6 ( sånn ca ), er ikke dette verre en at du har sovet dårlig å er litt trøtt en dag. Stort sett, varierer litt fra person til person.

Anonymkode: 738e4...a7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forstår godt at folk fyllekjører når jeg ser hvor mange som hetser TS

Anonymkode: c2f43...0f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.9.2017 den 13.10, wunderbaum skrev:

Dere fyllekjørere får alt for lite straff, fyllekjøring skulle aldri blitt tilgitt og aldri fått tilbake lappen. Dere beviser at dere gir faen i alt og alle, og tar lett på tanken om at dere kan drepe et eller flere mennesker! Jeg har selv vært i en front mot front ulykke pga en jævla idiot som var drita full satt bak rattet og kom over i mitt kjørefelt! Heldigvis hadde jeg en tung og sterk bil så jeg slapp unna skade, det gikk verre for han. Men jeg har slitt litt psykisk etter ulykken

Problemet til sånne som TS er at de "vet" at de ikke kommer til å drepe noen fordi de "vet" at de klarer å kjøre ordentlig, for hvor vanskelig kan det være liksom? De eier ikke selvinnsikt. Derfor er de bare redd for å bli oppdaget og straffet, ikke for at de skal kollidere eller drepe noen.

Endret av penny_
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, penny_ skrev:

Problemet til sånne som TS er at de "vet" at de ikke kommer til å drepe noen fordi de "vet" at de klarer å kjøre ordentlig, for hvor vanskelig kan det være liksom? De eier ikke selvinnsikt. Derfor er de bare redd for å bli oppdaget og straffet, ikke for at de skal kollidere eller drepe noen.

Nå er det jo sånn da, - at denne straffen her ikke forhindret kjøringen på noen som helst måte. Vi mennesker må akseptere at vi ikke kan regulere andre mennesker enn oss selv.

Det viktigste vi kan gjøre er å kjøre rusfri og oppfordre alle rundt seg om det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
AnonymBruker skrev (På 6.9.2017 den 12.36):

nekter felles dusj, har fyllekjørt ikke ranet en bank

Anonymkode: 58311...f08

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nasse Nøff ❤ skrev:

fyllekjøring er verre enn å rane en bank. Fordi du ikke er i stand til å se forskjellen, så fortjener du minst 30 dager ekstra som straff for dumskap. 

ring å spørre som de fleste her skriver. 

Det er ikke sikkert han skjønner det noe mer av å få tredve dager ekstra.

Men sannsynlig vil han bare bli mer sikker på at han selv har rett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...