Gå til innhold

Jeg har fått min soningsinnkallelse, men jeg er forvirret.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Spøker folk virkelig om å miste såpa i dusjen enda? Den vitsen er så gammal at til og med en gråstein er morsommere. 

Ts, dette har du lagt opp til selv. Du blir ikke privilegert på noen måte så du må bruke samme dusj som de andre. Slutt å oppføre deg som en primadonna å ta straffen din. 

Anonymkode: 8426b...a31

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

   først vil jeg si at jeg gjorde noe temmelig uklokt og fyllekjørte og det fikk uheldige resultater, dessverre.
 

Anonymkode: 58311...f08

Uheldige resultater? Å havne i fengsel? Langt bedre enn å ta livet av et menneske, som like godt kunne vært konsekvensen. Og du tenker på truser, og hvem som skriver som AB når du gjør det selv? 

Enten så er det samme personen som troller, og skriver alle fengselstrådene på KG, eller så er de fleste som skal inn og sone ganske enkle...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

får jo ikke shampo, så får tydeligvis glatt såpestykket som er designet for at den lett kan mistes i dusjen, derfor nekter jeg å dusje.

Anonymkode: 58311...f08

Skal jeg fortelle deg noe rart? Hvis du mister såpestykker i dusjen, så kan du bøye knærne når du skal ta den opp. Du trenger ikke å stå med rumpa i været. Har du aldri prøvd å ta opp noe du har mistet på den måten? Forøvrig virker du så arrogant at du virkelig trenger en lærepenge. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

nekter felles dusj, har fyllekjørt ikke ranet en bank

Anonymkode: 58311...f08

Å kjøre i fylla er faktisk mye verre enn å rane en bank. Det er skremmende at du ikke forstår alvoret i dette, og nettopp på grunn av det så håper jeg du har mistet lappen på livstid. Men så "ufarlig" som du er i følge deg selv så kjører du vel like godt uten lappen... 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hulderen skrev:

Skal jeg fortelle deg noe rart? Hvis du mister såpestykker i dusjen, så kan du bøye knærne når du skal ta den opp. Du trenger ikke å stå med rumpa i været. Har du aldri prøvd å ta opp noe du har mistet på den måten? Forøvrig virker du så arrogant at du virkelig trenger en lærepenge. 

Men det kommer "The health inspector" og sier: We don't waste no motherfuckin' soap in here. Så svelg ordene dine og skaff kunnskap før du uttaler slik "smart talk"

Anonymkode: 58311...f08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hør på de andre her, det er ikke slik som i andre land. Dusjingen blir mer slik som på gym og treningssenter. Fengsel her er jo så harmløst at det er som et Hotel :P  hadde dette vært USA hadde du nok fått en langt verre straff 

Anonymkode: 101ce...2ad

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er så opptatt av disse som trykker anonym for å kommentere. Så jeg skal ikke trykke anonym og kan like fult og helt si nøyaktig det jeg mener. Ja du er farlig som fylle kjører. Du kan drepe en hel familie ved å fyllekjøre. Du hadde flaks at ingen andre enn deg og bilen din ble skadet! 

Håper det går opp et lys for deg i fengsel!

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

nekter felles dusj, har fyllekjørt ikke ranet en bank

Anonymkode: 58311...f08

Fyllekjøring er blant den mest idiotiske ting du gjør så håper virkelig du får benyttet deg av alle godene med en fellesdusj! 

Anonymkode: c7670...310

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, MajorasMaske skrev:

Det er ikke dusj på cella, men felles dusj. Kos deg.

Det der er et amerikansk fenomen. Tror de fleste europeere klarer å vente til de kommer ut. For de kommer jo tross alt ut igjen.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest making.a.mess
3 timer siden, MajorasMaske skrev:

Det er ikke dusj på cella, men felles dusj. Kos deg.

Husk å ikke bøy deg ned for å plukke opp såpa om du mister den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

nekter felles dusj, har fyllekjørt ikke ranet en bank

Anonymkode: 58311...f08

Nekter? Hva annet enn sterk og ubehagelig kroppslukt tror du at du oppnår med det i et fengsel? ...."Åja, det er klart, denne fangen er så fin på det at han må få en sånn hemmelig luksus-celle som vi har spart til sånne som han, som krever egen dusj og alt på rommet. Det er greit, denne vei, min herre".

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyllekjøring er farlig og når du mener selv at du ikke er farlig og BARE har gjort noe dumt så er du farlig. Du kunne drept noen, vært ansvarlig for at noen mistet en verdifull person i livet sitt. Du bør ta straffen din og la være å surve over truser og fellesdusj. Klarer nesten ikke tro at dette er seriøst heller, at det heller er for å provosere.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men det kommer "The health inspector" og sier: We don't waste no motherfuckin' soap in here. Så svelg ordene dine og skaff kunnskap før du uttaler slik "smart talk"

Anonymkode: 58311...f08

Det er vel du som mangler kunnskap, siden det var du som visste så lite at du måtte starte denne tråden?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

nekter felles dusj, har fyllekjørt ikke ranet en bank

Anonymkode: 58311...f08

Ja, og vet du? Du kunne drept noen! Ikke tro du er noe bedre enn en bankraner. Skam deg! Kos deg i fellesdusjen. Håper kokken har kjønnshår i maten din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

får jo ikke shampo, så får tydeligvis glatt såpestykket som er designet for at den lett kan mistes i dusjen, derfor nekter jeg å dusje.

Anonymkode: 58311...f08

Det er sikkert sånne dispenserting i dusjen eventuelt får du mulighet til å kjøpe det i fengselet. De lar deg da ikke gå skitten. Tviler sterkt på at det er farligere å dusje i fengsel enn på treningssenteret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det blir ikke prioritert å bygge egne bad per celle. Det øker kostnaden på bygningen mye. Så da får flere fanger dele bad med dusj i gangen. Sånn som på mange eldrehjem og sykehus...! Så en dag blir du mest sannsynlig å dele bad med fremmede uansett. 

Anonymkode: 9b0e1...7fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ikke ta med shower gel og slikt inn nei, men de har selvfølgelig såpe i dusjene der.

Fengsel er ikke hotell, så du har ikke dusj på egen celle. Dette blir mer som felles skoledusjing.

Du får ikke med deg eiendeler som ekstra tøy osv inn, men dere vasker jo tøy der hver dag, så du har alltid rene klær av de to settene du får utdelt. Det er truseboxere, ikke silkeboxere eller calvin klein om det var det du forventa.

Man kan be familie fra utsiden om å sende klær eller be sin advokat om å kjøpe det om noen overfører penger til han, men dette tøyet skal såklart gjennom grundig kontroll i fengselet før det blir overrekt deg.

 

Anonymkode: b09a7...f5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

nekter felles dusj, har fyllekjørt ikke ranet en bank

Anonymkode: 58311...f08

Det er vel poetensielt sett mer fare forbundet med fyllekjøring enn raning av bank. Sist gang noen ble drept i forbindelse med noe som kan betegnes som bankran var NOKAS-ranet i Stavanger. Dødsfall i forbindelse med fyllekjøring forekommer oftere. 

Fellesdusj er vanlig i fengsel, treningssentere, skole o.l. Enten får du dusje, eller så får du vel en passelig straff for ikke å følge reglementet i fengselet. 

Slutt å synes synd på deg selv. Du har selv valgt å kjøre med promille og dermed valgt å måtte sitte i fengsel en periode. Dusj og truser burde da være det minste problemet. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ha med såpe og klær inn.

Jeg fikk ha med både parfyme,sminke og alt jeg trengte bortsett fra medisiner ,men det fikk jeg der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...