Gå til innhold

Silvusvås

silvius

Anbefalte innlegg

Hehe...

silvius 148

Linn3c 92

~Capricorn~ 19

veslo 12

#Spidergirl# 1

baby-E 1

liv 1

Hel 1

-mina- 1

reddelinnea 1

seroxata 1

flopia 1

Hehe, har det vært litt aktivitet her likevel. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg berre lo fordi eg hadde så inmari mange innlegg i forhld til alle andre... (utanom eigar og drivar av boka då, sjølvsagt) :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg skal på kino i dag!!! ISTID 2!!! (på norsk så klart ;)) Håpe eg ikkje blir skuffa.. oppfølgarane har ein tendens til å bli litt dårligare enn den første.

No har eg nettopp bestilt meg nye stempel og pynt til kort-manien min :) Får jo lønning neste veke så eg må jo bruka pengane på nåke.... :ler:

No er det påske.. Ei veke uten forelesning eller gruppearbeid!! Det skal bli godt! Sjøl om eg må lese til eg stuper.

Har nåken kort eg sku ha laga før eg reiser heim i mai, det er så mange som har bursdag den måneden.. Så istedenfor å lese blir det vel til at eg lager kort kan eg tenka meg. Og så må eg lesa gjennom oppgava vi har skrevet. Vi vart ikkje heilt ferdig, men det er berre sånt småplukk igjen så vi blir ferdig til fristen.

Blærk!! Er skikkelig klar for ferie no!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er no forhåpentleg litt mindre hektisk denne veka enn til vanleg då.

Pass på å få kvilt deg litt også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg får igjen i overkant av 4000 på skatten!! :overrasket: Pappa vart lika overraska som meg trur eg!! Eg hadde absolutt ikkje rekna med at eg sku få så masse igjen, dei siste åra har eg fått igjen ca 2000 så eg hadde vel egentlig venta at eg fekk nåke av det samme i år og. Eg føle at eg ikkje jobba nåken ting i fjor jo! Merkelig. Men altså, det gjer ikkje meg nåke at eg får så masse igjen. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg har nesten vært flink i dag!! Har vaska kler, bytta på senga, rydda litt og lest litt! :)

No skal eg følga med på fotballkampen, Fredrikstad-Brann. ;) Den går jo ikkje på tv, så då må eg følga med på internett. Og så får eg ein "unnskyldning" til å surfe litt og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ehm...

For et par veker siden fekk eg mld fra mine forrige husverter, dei hadde post til meg, så dei lurte på ka adressa mi var. Dei fekk an jo så klart, og når eg fekk brevet mitt et par dager etterpå måtte eg le litt...

På konvolutten hadde dei streka over adressa og forsøkt seg på ei ny adresse. Dei trudde visst at det var nok å skrive "Campus, HiA" som adresse :ler:

For det bur jo sikkert ikkje berre tusen studenter på campus.....!!

Hihihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har eg vært på shopping, med I. Eg skulle ikkje ha nåke, var berre med fordi I ikkje hadde så lyst til å gå aleine. Men eg fekk jo selvfølgelig lønning i dag, så eg fekk kjøpt litt eg og... Litt småting, som til slutt vart dyrt likavel. I morgen skal eg handle mat. Då kjem stipendet/lånet så då får eg berre hamstre det eg kan så eg har mat resten av måneden :)

Og for å få brukt enda litt meir penger så skal eg no avlegge Norsk-tipping.no et aldri så lite besøk ;) Men eg forventar jo å få avkastning for dei pengane så då gjer det liksom ikkje så mykje... Tenk om eg hadde klart å spara dei pengane istedenfor...

Eg henta stempla mine på posten i dag!! Gleder meg til å bruke dei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, eg hadde håpt på at det eine bygget ved skulen sku vera åpent i dag, det pleier jo vera det om søndagen. Men det var det jo selvfølgelig ikkje. Så nå sit eg ute forran kantina, har tru på at det kan bli litt kaldt etter kvart... Men eg fant meg ein stikkontakt så eg er fornøyd eg foreløpig.

Håpe berre ikkje det kjem nokon mens eg sitte her.. Føle meg litt dum liksom.. :sjenert: Sitte med pc ute..

Der kjem det selvfølgelig tre damer gåande...

Satt ute og åt frokost i dag!! Det var koselig. Heilt stille rundt meg, sola steikte og alt var herleg! Og så har eg lest 10 sider i den verste boka vi har på pensum.. Har planer om å lese dei siste 5,5 sidene som er igjen av det kapittelet eg holde på med no. Då er det berre 3 kapittel igjen! Planen var å bli ferdig med den boka i påsken, men eg har mine tvil..

Det var kjekt at det kom litt sol i dag! Begynne å bli litt lei det været som har vært her dei siste dagane. For det meste har det vært regnbyger..

Usj, det kom sur vind no..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brrr.. Hadde egentlig tenkt å sitta litt lenger, men eg trur eg må ta det igjen ein an dag. Dette vart for kaldt!!

God påske folkens!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

No er det ikkje lenge til du kommer heim igjen  :hoppe:

Super glad i deg vennen  :klem:

Hurra! :hoppe:

JA!! :hoppe: Gleder meg til å sjå dåke igjen!

Første helga heime skal eg sitte barnevakt (selvfølgelig) men etter det må vi finne på nåke!!

Kjempeglade i dåke begge, snuppene mine!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I kveld har eg snakka med søstera mi, V, på telefonen i 2 timer!! Det var kjempekoselig! Det er lenge siden eg har snakka skikkelig med ho. Sist eg var heime følte eg at vi ikkje fekk snakka sammen i det hele tatt. Har liksom ikkje fått snakka nåke om svangerskapet hennes eller nåke. Følte liksom at det er nåke vi var irritert på kvarandre for. Sist eg såg ho så var eg litt avvisande. Ho hadde vært på ultralyd, eg var trøtt og sliten og hadde måtta vente på henne og den andre søstra vår, R, litt for lenge. Eg sku vera med R heim, så ho sku henta meg samtidig som ho sku sleppa V av. Kanskje eg i bunn og grunn egentlig er litt misunnlig på henne fordi ho er gravid... :roll: Men no kan eg jo heller låne babyen og levere den tilbake når den blir vrang.. :sjenert:

Men det var godt å snakke med ho igjen no. Det er ingen dumme følelser igjen i meg, og det har vel egentlig begynt å gå opp for meg at eg skal bli tante igjen. Så no gleder eg meg masse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, eg tenkte eg skulle spørre når eg las at du hadde snakka med henne, korleis det går med henne. Men du var allereie logga av, så du får gje meg rapport neste gong du er på msn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, eg tenkte eg skulle spørre når eg las at du hadde snakka med henne, korleis det går med henne. Men du var allereie logga av, så du får gje meg rapport neste gong du er på msn ;)

Msn i ettermiddag da? :)

Eg må følge med koss det går med Brann i dag. Skal du på stadion Linn3c?? ;)

Hadde nok logga av ja. Eg fant ut det var på tide å gå heim. I tilfelle alarmen vart satt på kl 23 på det bygget og, som det gjer ellers på skulen.

Men vi snakkes kanskje seinare i dag? No starter forelesningen så eg må vel følge med litt etter kvart.

Hehe, lurer på koss forelesningen blir, for han som skal forelese for oss spurte oss ka temaet for dagen var... :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner egentlig veldig godt at det er litt vanskelig å takle at søsteren din er gravid jeg. Har egentlig aldri vært noe flink til å takle at andre får unger, når jeg ønsker meg det sånn selv...

Så har jeg vel heller aldri hatt noe særlig naturlig forhold til den biten hvor folk er gravide (hva skal jeg si liksom, overse det? spørre og grave?? osv..Jeg vet jeg var litt sånn allerede når mamma var gravid med mine søstre og jeg bare var seks år...det var liksom helt greit å snakke om at jada vi skal bli flere i familien liksom, men ikke noe mer enn det..)

Og nå er det bare sårt at andre får til noe vi sliter med..men det går vel over.. ;)

Det blir sikkert veldig kjekt å blir tante igjen!! (jeg håper jeg ikke blir tante på noen år jeg da..søstrene mine er jo ikke fylt 18 engang)

Blei det ei bra forelesning??

Sikkert greit å komme seg ut før alarmen kanskje kommer på ja...siden du tross alt sitter og gjemmer deg under trappa... ;)

Klemmer :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...