Gå til innhold

Silvusvås

silvius

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for at du er den du er! :)

Eg er kjempegla i deg!  :hjerte:

Ååå! Du er så god, vennen min! Eg er kjempeglad i deg og!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for besøk og helsingar veslo, Linn3c og ~Capricorn~

Det er godt å vite at ein har venner når ting går ein imot :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Min aller første nattevakt... :forvirret: Lurer på korleis dette skal gå.. :) hehe

Litt greit at det er så stille og rolig som det er her. Då har eg tid til å gjera masse ant! Som å sitte på KG, veit ikkje heilt om eg har lov til å sitte på nettet når eg er her, men det er jo ingen andre her, så ka ellers skal eg gjera? Alle brukarane har jo lagt seg, men det er jo berre lika greit.. :)

Har egentlig ikkje så masse nytt å fortella. Eg er stort sett på jobb.. Får ikkje tid til nåke ant. For nøyaktig ei veke sidan satt eg på denne tida heime sammen med de to søstrene mine for å prøva å skriva sang til vår kjære bror som skal gifta seg om nokre veker. Vi hadde det utrulig kjekt!!! Satt oppe til 3 og lo heilt utrulig masse. Lurer på ka mamma kjem til å seie når ho får høre sangen vi har laga.... :ler:

Nei, får vel gå tilbake til pliktene mine.. Det er visst nattevakten som skal vaske golvet i fellesen mandagen og tordagen... :roll:

God natt alle sammen! (sjøl om eg ikkje kan legga meg før om... skal vi sjå... sannsynligvis 9 1/2 time)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og hopp!

Så kjekt med ferie då! Eg jobba og står i eg.. Skal jobba til og med fredag, og mens søstrene er i utdrikningslaget til kommande svigersøster så skal eg vera barnevakt (har mest lyst til å vera med, men eg har ikkje råd.... :tristbla: ), for svogeren skal på fest ;)

veka etter skal eg jobba tirsdag, onsdag og torsdag og på fredag reiser vi til Sandnes i bryllup. Så det må nok bli i veka etter bryllupet. Eg har fri onsdagen og torsdagen, men onsdagen lurte eg på om eg skulle avlegga et besøk til A.M. så torsdagen? :) Eg skal jobba den helga (andre helga i aug) og må reisa tilbake til Kr.sand mandagen.... :(

No er vakta mi snart over så eg får avslutta ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig sol ute i dag og, og her sitter eg..... Er på besøk hos svogeren min og tantebarna mine (søstera mi er i Sandnes så eg kan jo ikkje vera på besøk hos henne... :ler: ). Siden eg er her så må eg jo benytta anledningen til å oppdatera dagboka litt ;)

Ka har eg gjort i det siste... Stort sett jobba. hehe. Eg likar meg kjempegodt i bufellesskapet der eg jobba! Eg er veeeeeeldig glad for at eg bytta ut kassen i Rema!! Dette er liksom litt meir meg. Få jobbe med mennesker som trenger min assistanse for å fungere i dagliglivet :) Føle at det er bruk for meg......

Men bortsett fra at eg storkoser meg i jobben er det lite nytt å rapportere.

Bryllupet til broderen nærmar seg, og eg er fortsatt ikkje ferdig med duken!!!!! :overrasket: No må eg bruka kvart ledige minutt eg har til å sy. Så det er berre ein kort visitt dette.

No har eg satt den eine niesa mi i gang med å dekka på bordet på terassen, så det blir frokost ute i dag!! :icon_smile: Eg får vel gå å hjelpa ho litt trur eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årets sensasjon; Eg har bada i sjøen i dag!!!!!  :Nikke:  :tommelsmil:

Flinke Silvius! :overrasket:

Lykke til med ferdiggjering av duken!

(Silvius lagar dei finaste, mest fantastiske Hardangersaums-dukane i verda, og EG er så heldig at eg har fått ein! :heldige-Linn3c-smil: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til med ferdiggjering av duken!

(Silvius lagar dei finaste, mest fantastiske Hardangersaums-dukane i verda, og EG er så heldig at eg har fått ein! :heldige-Linn3c-smil: )

Hehe, tusen takk vennen! Duken vart ikkje heilt ferdig, men det var berre litt igjen som ingen som ikkje har studert mønsteret kunne vite, så dei fekk duken på lørdag. Men siden det var bror og svigerinne så kunne eg spørre om å få duken med meg heim igjen. Samtidig fekk eg då ein unnskyldning til å komma ein tur på besøk til dei igjen :ler: Så nå er eg blitt invitert på ei langhelg til svigerinna mi, der vi sender broren min på besøk til ein kamerat! ;)

Hihi, men nå kom nattevakten, så det er på tide å gå heim :)

Endret av silvius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg skal møte ~capricorn~ en gang på formiddagen, for ho skal jobbe seint på torsdag, og du skal vel på jobb på dagen, eller??? :) Så da venter eg på deg til du er ferdig på jobb.

Bryllupet ja, det var kjempekjekt!!! Brudeparet var så nydelig!!! Skal legge ut bilder når eg har komt meg tilbake til Kr,sand og kan bruke min egen pc igjen ;) Har fått et eksemplar av bildene som fotografen som dei brukte tok i bryllupet, og der var det utrulig mange flotte bilder!!!

Trur brura brukte ein kjole vi var og såg på Linn3c ;) hehe

Dagen før dagen inviterte brudens foreldre heile brudgommens familie på grillmat og reker i hagen. Det var koselig å få anledning til å snakka med familien uten alt det styret rundt som det kom til å bli dagen etter :ler:

Dagen begynte litt seint syns eg, vielsen var kl 16. Men egentlig var det tidlig nok for eg fekk ikkje tid til å sminke meg før kyrkja denne gangen heller ;) Men så måtte eg jo fikse håret mitt + at eg skulle fikse håret på mine to nieser. Og det tok tid!!! Men resultatet vart kjempebra!!! :sjarmor:

Etter at brudeparet hadde vært hos fotograf var det tid for enda fleire bilder på trappa utanfor lokalet vi var i. Og middagen varte og rakk. Dei hadde visst ikkje tradisjon for å laga sanger i Sandnes, så det var mange taler vi skulle gjennom!! Brudgommens, og brudens fars taler var veeeeldig rørende!! Satt og kjempa mot tårene mange ganger. Har aldri sett min bror så "sårbar" og følsom som når han holdt den talen!!! :klappe: *sukk*

Mine tre tantebarn (på 7,9 og 11 år) var jo også med i bryllupet, og det var mange som var bekymra for koss det skulle gå under middagen med dei. Men de var kjempeflinke!!!! Alle sammen skrytte av de! vi lurte og på om de ville klare å holde ut til festen var over. Eldstemann sovna rundt ett, men de to minste holdt det gåande til vi tok taxi heim (noke som selvfølgelig var veldig stort i seg sjølv) kl 4!!! :overrasket:

Middagen var ferdig i ett-tida, og da var jo nesten festen over. Men det var gøy så lenge det varte!!

Tradisjonen i vår familie er å holde litt ap med brudeparet. Så da vi fant ut at brudeparet skulle kjøre egen bil til hotellet så saumfarte eg og eine søstera mi kjøkkenet etter blikkbokser til å feste på bilen. Vi fant ingenting ant enn tomflasker så vi fant ut at det måtte duge. Vi var godt i gang med å knyte sammen flasker da en av venninnene til brura kom og lurte på om vi holdt på med noke hemmelig. Da vi fortalte ka vi gjorde på fekk vi vite at; Brudeparet hadde gått!!!!! :sur::grine:

Søstera mi styrta ut for å prøve å oppholde de, mens eg og andre søstera mi fortsatte. Vi klarte å nå de igjen og fekk hengt flaskene på bilen, men det var og det eneste vi klarte. Men gøy var det!!! :sjarmor:

Men no er arbeidsdagen min over igjen, så eg får heller fortsette ein annen dag hvis eg kjem på noke meir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 2 uker senere...

Ja, så var kvardagen starta igjen. Iallefall nesten.. :)

Skulen er starta opp igjen, eg er komt meg tilbake til Sørlandet (og godt var det, for varmen sin skyld :ler: ) lånet har komt inn på kontoen, og snart er det tid for shopping!!!! :sjarmor:

Hehe, men først må eg betale litt rekningar og slikt som må betalast. Som husleige og liknande ;)

No har eg vært på Sørlandet i ei veke. Reiste fra regn i Bergen forrige mandag, og fekk nesten heteslag når eg gjekk av flyet på Kjevik!!! Fra under 15 grader i BG, via aircondition på flyet og til 24 grader her sør! Det var ein liten overgang kan du sei!

Men buss fra Kjevik var ikkje lett å finna! Eg satt i nesten ein time og venta på bussen (hadde ikkje råd til å ta taxi..... :tristbla: ) I tillegg har eg lengre vei å gå fra busstoppet til leiligheten enn eg hadde i fjor. Så når eg endelig hadde komt meg av bussen igjen og gått og slete på ein trillekoffert og ein bag i 20 min ca og var 300 m fra leiligheten og veldig sleten, kom ho eg bur sammen med gåande. Ho sku på konsert på Campus, i forbindelse med studiestartfestivalen... Det frista ikkje så veldig å bli med henne då. Så eg fekk meg heller ein rolig kveld i leiligheten, såg litt på tv og pusla litt med handarbeid. (~capricorn~; det ser ut for at det kan bli veldig fint med blått ;) )

Dagen etter var det konsert igjen. Og den fekk eg med meg. Det var eg kjempeglad for, for det var ein kjempekonsert!!!!! Trang Fødsel spelte for oss!!! Vanvittig bra konsert!!!!!!!! :klappe: Eg kjøpte samleplata deiras rett før eg reiste ned hit, og den plata har blitt spelt masse den siste veka!! :ler:

Så var det tid for skulestart, eller det vil sei, vi starta på tirsdagen, før Trang Fødsel-konserten.. Det var kjekt å sjå at det ikkje var så mange som hadde gitt opp studiet. Men no har vi to stk i klassen som er gravide! Ho eina har termin rett før vi skal ut i 4 veker praksis, ho andre i slutten av november, det vil sei rett før eksamen!!! Men vi skal jo berre ha ein "ordinær" eksamen i høst, og den er muntlig. Kvir meg allerede!!!!!! :sur:

Praksis ja, må fina meg ein plass å vera snart. Vil aller helst heim å ha praksis.. Nåken som veit om ein plass eg kan vera? Eg skal helst vera på ein skule trur eg, med elever med spesielle behov.....

Ellers er det ikkje så mykje anna som har skjedd i det siste. Har hatt ei rolig helg (sjokk! :ler: ). Torsdag skulle eg på Pub-til-pub-runde, sammen med ho eg bur med og ei anna i klassen. Vi møtte opp der det heile starta, men vi fant ingen andre kjente. Poenget med Pub Racet var at vi skulle danne lag og på kvar pub skulle vi gjera nåken oppgaver og få poeng. Vi skulle og få poeng for å handle i baren og å smiske med dommerne. Vi tre hadde ingen planer om å drikke og å kjøpe ein cola på kvar plass passa oss ikkje heilt, så vi endte opp med å gå på kafe og drikke kakao istadenfor :ler: . Men det var veldig kjekt det, sikkert kjekkare enn å gå Racet.

Ho eg bur ilag med hadde besøk av kjæresten sin i helga. Han kom onsdag kveld og reiser i dag... Så eg har sett veldig masse på tv dei siste dagane. Fått med meg alle kvarfinalekampane i NM i fotball. Go Hønefoss!!!!!!!

Som sagt så fekk eg lånet før helga, så nå skal eg bort på bokhandelen og bli kvitt litt penger før eg skal ein tur til Sørlandssenteret og kvitte meg med enda meir :ler: . Treng nye sko. Det svarte skoparet mitt står igjen heime (veldig med vilje) så eg må ha nye sko....... :sjarmor: Det passer ikkje heilt med beige sko til svart bukse og rød genser syns eg.... hehe

Dessuten begynner det å bli masse folk her inne på datarommet, veldig masse lyd og veldig varmt, så eg trur eg vil fortsetta på det eg skal gjera i dag og heller skriva meir ein annan dag.

Målet mitt er å skriva litt her kvar dag, det er tross alt ei DAGbok, men eg har mine tvil om at eg får det til...

Tudelu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...