Tonio Skrevet 13. mai 2018 Forfatter #1641 Del Skrevet 13. mai 2018 15 timer siden, Omo skrev: Jeg tror kanskje vi har økedøgn. Hun spiser så ofte nå. Men spiser lite om gangen da. Tror hun har vondt i magen i dag... kanskje noe jeg har spist... (jeg har også luft i magen i dag). hun har sutret i hele dag og klarer ikke ligge alene. Må ligge på meg. Ellers bare spreller hun og høres ut som hun har vondt. og når skal denne renselsen ta slutt?? Lei av bind. Er så klamt. I dag har det tatt seg opp også. Puppene mine er faktisk ikke så sprengt i dag. Men det er vel fordi hun spiser hele tiden. Den kan jo ta uker før den er ferdig.. Men hvis det har tatt seg opp kanskje det er skorpen? Jeg har ikke greid å merke noe til at den tar seg opp eller ei, merker bare at når jeg har ammet mer / lengre er det ofte mer. Går fortsatt med bind selv med andre ord.. @Fanteria det høres ikke godt ut. Men du nærmer deg jo termindatoen, og det er jo tydelig at kroppen din gjør seg klar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 13. mai 2018 #1642 Del Skrevet 13. mai 2018 Kjenner at den jobber på en annen måte nå, @Tonio. Så nå har jeg satt mannen i sving med å få skrudd sammen senga og vaske dyne og sengetøy. Vi har også en som tester grensene til pappa for fullt, så nå er det bare baluba her i heimen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonio Skrevet 13. mai 2018 Forfatter #1643 Del Skrevet 13. mai 2018 Kanskje det får tiden til å gå litt fortere om ikke annet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 13. mai 2018 #1644 Del Skrevet 13. mai 2018 4 timer siden, Tonio skrev: Kanskje det får tiden til å gå litt fortere om ikke annet? Han hjelper på ja det har til nå vært en skikkelig tung dag. Bekkenet er ømt og har mye murringer i korsryggen. Håper virkelig at dette er starten på slutten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 13. mai 2018 #1645 Del Skrevet 13. mai 2018 36 minutter siden, Fanteria skrev: Han hjelper på ja det har til nå vært en skikkelig tung dag. Bekkenet er ømt og har mye murringer i korsryggen. Håper virkelig at dette er starten på slutten! Krysser fingrene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strawberry Skrevet 13. mai 2018 #1646 Del Skrevet 13. mai 2018 (endret) Begynt å bli skikkelig plaget med vondt i fingerleddene og litt i tåleddene nå Spesielt hendene er veldig vonde om natten og morgenen. Er nok pga mer vann i kroppen, så jeg har kuttet ned på saltholdig mat i håp om at det hjelper. Er ikke så synlig hoven egentlig. Jeg som elsker å strikke, klarer det nesten ikke nå. Er glad det bare er 11 dager til termin! Endret 13. mai 2018 av strawberry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 13. mai 2018 #1647 Del Skrevet 13. mai 2018 Vi får prøve å holde ut @strawberry. Mannen sa det til meg nå. Kunne kaldkvelt han Her er det fortsatt vonde kynnere og murringer i ryggen. Føler også at jeg lekker, men har sjekka og det er nok bare i drømmene mine. Så går straks å legger meg i protest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illy Skrevet 14. mai 2018 #1648 Del Skrevet 14. mai 2018 Det høres slitsomt ut @Fanteria og @strawberry. Krysser fingrene for at det er over så snart som mulig nå! Jeg misunner dere ikke å være høygravide i denne varmen, jeg slapp akkurat unna, men merket at vannmengde i kroppen tok seg veldig opp da været var godt de siste dagene. Nå er jeg overrasket over hvor sprek man er og hvor lett alt går som ikke-gravid. Jeg hadde nesten glemt hvordan det føltes 😅 Og spennende ting du kjenner @Fanteria, det kan vel godt hende at det der er starten på noe også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 14. mai 2018 #1649 Del Skrevet 14. mai 2018 Det har vært tungt i dag. Sov 10-12 og 14-15. Helt tom for energi. Full aktivitet i magen og mye kynnere. Mannen måtte jobbe over, så svigermor kom innom med is til oss og en hjelpende hånd anklene er borte. Her går det i ett fra leggen til føttene føles som om tærne sitter fast i hverandre pga alt vannet jeg kjenner jeg er veldig takknemlig for at jeg ikke har termin senere i sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illy Skrevet 14. mai 2018 #1650 Del Skrevet 14. mai 2018 3 timer siden, Fanteria skrev: Det har vært tungt i dag. Sov 10-12 og 14-15. Helt tom for energi. Full aktivitet i magen og mye kynnere. Mannen måtte jobbe over, så svigermor kom innom med is til oss og en hjelpende hånd anklene er borte. Her går det i ett fra leggen til føttene føles som om tærne sitter fast i hverandre pga alt vannet jeg kjenner jeg er veldig takknemlig for at jeg ikke har termin senere i sommer! Mye soving, kynnere og manglende ankler høres ut som tida rett før fødsel her Det høres ekstra tungt ut i denne varmen, godt at svigermor kan hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 15. mai 2018 #1651 Del Skrevet 15. mai 2018 Nå har helsesøster vært her. Masse brosjyrer og info. Og lille har gått opp 400 gram fra fødselsvekt. Og 550 gr siden vi dro fra sykehuset. Tror jeg produserer fløte jeg! Vi må trene nakkemuskler hvertfall. Må huske! I natt har vært grusom! Hun vil ikke rape på natta, så jeg har holdt på 2 timer etter mating med å få hun til å rape. Hvis jeg legger henne ned blir det bare gulping og sånn og hun ligger å trykker og er ukomfortabel. Og når hun endelig kan sove er det gått så lang tid fra hun spiste at hun er sulten igjen. Og så er det pån igjen. Og i dag måtte vi stå opp tidlig pga HS også. Så jeg har knapt sovet. Veldig glad for at mannen hadde henne hos seg i stua til første mating i 2-tiden, så jeg fikk sovet 2 timer før det hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 15. mai 2018 #1652 Del Skrevet 15. mai 2018 Så godt at vekten er på vei opp får bare håpe hun knekker rapekoden snart Du får finne deg veien under dyna så fort muligheten byr seg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonio Skrevet 15. mai 2018 Forfatter #1653 Del Skrevet 15. mai 2018 Høres stress ut. Og her er jeg stolt over en oppgang på 239 gram siden fødselsvekt når hun er 18 dager gammel. Puppene dine altså!! Gourmetmat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illy Skrevet 15. mai 2018 #1654 Del Skrevet 15. mai 2018 Det hørtes veldig slitsomt ut @Omo. Hadde HS noen råd angående den rapingen? Håper du får sove mer i løpet av dagen i dag. Og ikke minst at det blir ei lettere natt! Det er visst fløte her også, og et lite matvrak av en baby. Lillemor hadde gått opp 245 g. fra fødselsvekt i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 15. mai 2018 #1655 Del Skrevet 15. mai 2018 2 timer siden, Tonio skrev: Høres stress ut. Og her er jeg stolt over en oppgang på 239 gram siden fødselsvekt når hun er 18 dager gammel. Puppene dine altså!! Gourmetmat! Er nok fløte her ja! Mengde siste dagene har hun spist hver andre time omtrent også. Noen ganger mindre enn det og. Sikkert tørst når det er så varmt. Hadde en prosjektil spy-runde her nå i stad, så nå er hun nok lettere både meg og ungen var fulle av spy. Så det ble dusjing og bading på begge! 1 time siden, Illy skrev: Det hørtes veldig slitsomt ut @Omo. Hadde HS noen råd angående den rapingen? Håper du får sove mer i løpet av dagen i dag. Og ikke minst at det blir ei lettere natt! Det er visst fløte her også, og et lite matvrak av en baby. Lillemor hadde gått opp 245 g. fra fødselsvekt i går. Fin oppgang på din også da! Hun sa vi kunne prøve å ha henne enda lenger opp på skulderen når vi prøver å rape, så hun får mer trykk på mage. Og tvinge henne til pauser. Også har hun booket en fysio time til henne for å se om hun har noe låsninger eller noe som kunne ha noe å si. I tillegg til at hun har favorittside å ligge på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 15. mai 2018 #1656 Del Skrevet 15. mai 2018 Men det er Io helt rart, hun er en halvkilo strørre enn for 15 dager siden. Det er mye på en så liten kropp. Hun ble ikke målt, så hun er vel fortsatt 47cm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonio Skrevet 15. mai 2018 Forfatter #1657 Del Skrevet 15. mai 2018 Vi skal også sjekke låsning hos fysio i morgen. Også fikk vi beskjed om å legge henne på magen og presse litt på rumpa hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 15. mai 2018 #1658 Del Skrevet 15. mai 2018 2 minutter siden, Tonio skrev: Vi skal også sjekke låsning hos fysio i morgen. Også fikk vi beskjed om å legge henne på magen og presse litt på rumpa hver dag. Ja, det skulle vi og... og snakke til henne fra den andre siden då hun skulle snu hodet mot oss. Men jeg er så dårlig på å huske sånt samme som med knipeøvelser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonio Skrevet 15. mai 2018 Forfatter #1659 Del Skrevet 15. mai 2018 Knipeøvelser ja... Husker det noen ganger. Fikk forresten råd om å drikke en kopp ammete eller to om dagen. Da jeg sa at relis ikke var enig i det, mente hun at det er ok. At det kan hjelpe ved luft i magen. Hun mente miniform også kan hjelpe, men hun anbefalte ikke det siden Minsten er så ung. Sitat Dokumentasjon for eventuell nytteverdi ved bruk av fennikelte hos ammende er mangelfull, og etter vår mening bør helsepersonell ikke anbefale bruk av te med fennikel til kvinner som ammer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 15. mai 2018 #1660 Del Skrevet 15. mai 2018 Jeg tror jeg snart blir helt tussete. Syns det har vært så mange tegn i det siste, men ingenting skjer. Nå som jeg har «bedt» hun vente til etter torsdag, da får jeg blod på papiret etter en tur på do. Jeg har jo endelig bestemt meg for antrekk på 17. mai! Kan jo ikke komme nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå