Tonio Skrevet 15. mai 2018 Forfatter #1661 Skrevet 15. mai 2018 14 minutter siden, Fanteria skrev: Jeg tror jeg snart blir helt tussete. Syns det har vært så mange tegn i det siste, men ingenting skjer. Nå som jeg har «bedt» hun vente til etter torsdag, da får jeg blod på papiret etter en tur på do. Jeg har jo endelig bestemt meg for antrekk på 17. mai! Kan jo ikke komme nå 16. mai er jo en grei dag å ha bursdag på da, så rekker hun å kjøpe alkohol før festen om atten år.
Fanteria Skrevet 15. mai 2018 #1662 Skrevet 15. mai 2018 1 minutt siden, Tonio skrev: 16. mai er jo en grei dag å ha bursdag på da, så rekker hun å kjøpe alkohol før festen om atten år. Hahaha! Godt poeng vi får se hvordan det går.
Illy Skrevet 15. mai 2018 #1663 Skrevet 15. mai 2018 Håper raperådene viser seg å hjelpe! Vår har visst også fått favorittside. Det hadde jeg ikke hørt om før jeg leste noen brosjyrer vi fikk fra helsestasjonen i stad. Handlet det med å legge på magen og presse på rumpa om favorittside, eller var det for raping/mageknip? @Fanteria, nå vedder jeg på at det skjer noe mer i nærmeste framtid i hvert fall. Du får ta med antrekket i fødebagen Lykke til!
Tonio Skrevet 15. mai 2018 Forfatter #1664 Skrevet 15. mai 2018 Presse på rumpe var mageknip. Jenta var visst ganske stram i mageområdet, så ble vist litt ting å gjøre for å hjelpe henne med luften i magen. Favorittside så har vi fått tips om hvis det er hode så legge en liten klut eller noe bak hodet så hun ikke kan vri den dit, og for å stoppe henne fra å legge seg på siden å ha en liten klut eller noe ved hoften. Jenta vår har en tendens til å stikke beina til værs så hun tipper til siden. Så hun ligger alltid på siden, og det er samme side hver gang, når hun er i sprinkelsenga. 1
Fanteria Skrevet 16. mai 2018 #1665 Skrevet 16. mai 2018 Shit pommesfrites. Denne varmen er drepen på meg og jeg som egentlig storkoser meg i varmen.
Pølsevann Skrevet 16. mai 2018 #1666 Skrevet 16. mai 2018 17 timer siden, Tonio skrev: Knipeøvelser ja... Husker det noen ganger. Fikk forresten råd om å drikke en kopp ammete eller to om dagen. Da jeg sa at relis ikke var enig i det, mente hun at det er ok. At det kan hjelpe ved luft i magen. Hun mente miniform også kan hjelpe, men hun anbefalte ikke det siden Minsten er så ung. Ammete ja... kanskje lurt å ha i hylla. Hvor får man kjøpt det? 16 timer siden, Fanteria skrev: Jeg tror jeg snart blir helt tussete. Syns det har vært så mange tegn i det siste, men ingenting skjer. Nå som jeg har «bedt» hun vente til etter torsdag, da får jeg blod på papiret etter en tur på do. Jeg har jo endelig bestemt meg for antrekk på 17. mai! Kan jo ikke komme nå Noen nye tegn i dag? 1 time siden, Fanteria skrev: Shit pommesfrites. Denne varmen er drepen på meg og jeg som egentlig storkoser meg i varmen. Jeg elsker varme, men er tvunget til å være inne i den hver gang jeg setter meg ut med lille i vogna så begynner hun å gråte etter 10 min. Og sola kommer ikke på balkongen vår før i 15 tiden, så når hun har sitt lange sovestrekke på dagen er jo ikke sola kommet på balkongen enda. 15 timer siden, Tonio skrev: Presse på rumpe var mageknip. Jenta var visst ganske stram i mageområdet, så ble vist litt ting å gjøre for å hjelpe henne med luften i magen. Favorittside så har vi fått tips om hvis det er hode så legge en liten klut eller noe bak hodet så hun ikke kan vri den dit, og for å stoppe henne fra å legge seg på siden å ha en liten klut eller noe ved hoften. Jenta vår har en tendens til å stikke beina til værs så hun tipper til siden. Så hun ligger alltid på siden, og det er samme side hver gang, når hun er i sprinkelsenga. Det var lurt. Vi fikk også beskjed om å bytte side på senga, så hun snur seg mot meg på andre siden.
Pølsevann Skrevet 16. mai 2018 #1667 Skrevet 16. mai 2018 I natt hadde vi en helt super natt!! Håper vi knakk koden nå. Jeg la meg 23 etter amming rett før, mannen dro på jobb samtidig. Han kom hjem 1.45 og da drev jeg med første amming for natta og fikk til å rape med innlagt pause. Han tok henne med ut i stua og koste med henne der til 3.30 når hun var sulten igjen. Så da ammet jeg da med vellykket rap og hun sov til 7 for ny amming og så tok vi en liten blund til 9.40. Så jeg har sovet veldig mange timer i natt! Deilig. Det trengte jeg. Mannen var stuptrøtt 3.30 da, så han sovnet momentant og han fikk sove til 12. Spent på å se hvordan det går i natt mannen kan jo ikke være våken halve natta hele tiden, men dette funket hvertfall når han jobbet sent. Og han kunne jo lagt seg tidligere også, for jeg tror lille sov i stua med han, så han kunne jo lagt henne i criben. Tror hvertfsll jeg skal prøve å legge meg senest 23-ish. Men det kommer an på når siste amming blir da.
Fanteria Skrevet 16. mai 2018 #1668 Skrevet 16. mai 2018 Ingen nye tegn i dag, @Omo. Håper hun holder seg inne så jeg får feira med guttungen i morgen. Han gleder seg sånn Så deilig at dere fikk en god natt! De trengs
Tonio Skrevet 16. mai 2018 Forfatter #1669 Skrevet 16. mai 2018 Jeg fikk ammete i babyshower, merket er pukka. Så regner med at den typen kan i det minste kjøpes der man finner pukka! Men finnes mange typer da!
Pølsevann Skrevet 16. mai 2018 #1670 Skrevet 16. mai 2018 22 minutter siden, Tonio skrev: Jeg fikk ammete i babyshower, merket er pukka. Så regner med at den typen kan i det minste kjøpes der man finner pukka! Men finnes mange typer da! Står det amme te på den?
Tonio Skrevet 16. mai 2018 Forfatter #1671 Skrevet 16. mai 2018 28 minutter siden, Omo skrev: Står det amme te på den? 1
Fanteria Skrevet 17. mai 2018 #1672 Skrevet 17. mai 2018 Da ser det ut som om det er flere som vil feire dagen sin i dag. Wish me luck
Pølsevann Skrevet 17. mai 2018 #1673 Skrevet 17. mai 2018 23 minutter siden, Fanteria skrev: Da ser det ut som om det er flere som vil feire dagen sin i dag. Wish me luck Er du i fødsel?? Lykke til!!
Fanteria Skrevet 17. mai 2018 #1674 Skrevet 17. mai 2018 47 minutter siden, Omo skrev: Er du i fødsel?? Lykke til!! Har blitt målt til 5 cm nå. Så da blir det mest sannsynlig baby på meg i dag! føler meg ganske fin mellom riene, så det blir soennende å se hvordan denne fødselen blir.
Pølsevann Skrevet 17. mai 2018 #1675 Skrevet 17. mai 2018 1 time siden, Fanteria skrev: Har blitt målt til 5 cm nå. Så da blir det mest sannsynlig baby på meg i dag! føler meg ganske fin mellom riene, så det blir soennende å se hvordan denne fødselen blir. spennende!! Jeg heier på deg!!
Fanteria Skrevet 17. mai 2018 #1676 Skrevet 17. mai 2018 Det ble en fin opplevelse å få jenta vår til verden. Riene var av typen som ga meg pusterom i mellom. Fikk prøve badekar, noe som passet meg godt. Etter 3 timer kom hun uten smertelindring. Så man kan kalle det en drømmefødsel. Hun sliter litt med å få varmen i kroppen, så venter egentlig bare på det før vi skal over på hotellet 2
Pølsevann Skrevet 17. mai 2018 #1677 Skrevet 17. mai 2018 42 minutter siden, Fanteria skrev: Det ble en fin opplevelse å få jenta vår til verden. Riene var av typen som ga meg pusterom i mellom. Fikk prøve badekar, noe som passet meg godt. Etter 3 timer kom hun uten smertelindring. Så man kan kalle det en drømmefødsel. Hun sliter litt med å få varmen i kroppen, så venter egentlig bare på det før vi skal over på hotellet Gratulerer så mye med den lille jenta!!
Tonio Skrevet 17. mai 2018 Forfatter #1678 Skrevet 17. mai 2018 Gratulerer! Tenk, alle flagger for henne!
Fanteria Skrevet 17. mai 2018 #1679 Skrevet 17. mai 2018 Takk nå ligger hun å sover på brystet mitt etter å ha spist litt. Ganske såre etter litt feilgrep, så håper det bedrer seg. Apoteket var så klart stengt i forbindelse med nationaldagen, så skal få kjøpt salve i morgen. Kjenner jeg gleder meg allerede har hatt besøk av en stolt storebror det var så fint å se reaksjonen hans! Han kommer til å passe på henne som en hauk
Pølsevann Skrevet 17. mai 2018 #1680 Skrevet 17. mai 2018 3 timer siden, Fanteria skrev: Takk nå ligger hun å sover på brystet mitt etter å ha spist litt. Ganske såre etter litt feilgrep, så håper det bedrer seg. Apoteket var så klart stengt i forbindelse med nationaldagen, så skal få kjøpt salve i morgen. Kjenner jeg gleder meg allerede har hatt besøk av en stolt storebror det var så fint å se reaksjonen hans! Han kommer til å passe på henne som en hauk Så koselig!! Ja, 1.mai var litt kjip for oss med stengt apotek og butikk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå