Gå til innhold

En Kanins Bekjenninger - Ninakanins dagbok :)

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Gjest Ninakanin

Trøtt :-(

Det kommer seg sikkert etterhvert, men jeg frøys sånn da jeg la meg i går så jeg la meg med en svær varm college-genser på meg. Den var fremdeles på da jeg våknet i dag, og i tillegg hadde jeg visst bommet litt da jeg skrudde opp varmen på ovnen, så jeg var kokt kanin i dagtidlig. Eller.. Kvart på tolv, da en kollega ringte for å ha meg til å jobbe i kveld. Men det gidder jeg ikke. Dumme kjøl...

Jeg driver jo og småslanker meg for tiden, eller egentlig strammer meg opp så det så fint heter, så da vekten viste 71,2 i dag var jeg happy happy happy! :hoppe:

Men jeg er fremdeles trøtt altså.

Jeg drømmer så mye rart når jeg er varm. I natt var det en stor utblåsning fra jordens indre på en strand der jeg var med vennene mine, og så ble jeg reddet av en som visste hva som kom til å skje, han trakk meg inn i palmejungelen. Og når utbruddet kom kunne det bli sett fra verdensrommet med satelitt fordi ødeleggelsene var så store.

Men jeg overlevte altså, uten en skramme, hundre meter bortenfor inni noen palmer. Yeah.

Og så var det noen kompiser av typen min som spilte ringenes herre på playstation, og så gav de konsollen til meg fordi de trodde jeg var dårlig og de skulle le av meg, men så klarte jeg å hogge hodet av alle ringskrømtene sine hester. Og plutselig var det ikke et spill lengre, men alle sammen var ute i skogen og vi kunne dø på ordentlig, og daaaaa var det ingen som lo lengre nei, for daaaa trengte alle SUPERKANINEN som hogget hodet av alle sammen heeeelt til vi kom igjennom skogen!!

Jeg så kuul ut med sånn stort sverd :)

Gidder noen å si til hunden min at jeg er trøtt og ikke har lyst å gå tur?

Isj... YEAH! Nå kom det post!!!

*går og sjekker*

*

*

*

*

*

*

*

*

JIPPIIIIII!!!!!! Jeg fikk en melding av en kompis av meg i går, han sa han hadde sendt pakke til meg, og den kom nåååå!!!!

*åpner pakken*

To CD'er, en til meg og en til Sniglå, pluss en CD med en driiiitmorsom "reality"serie med tegnefilmfigurer! Han er DJ, og setter sammen kjekke CD'er :) Skal få et par til, men de må jeg vente på. Han har bestilt en sånn mixe-dings for CD'er, sånn at alle sangene glir over til den neste... Men kuuuuult! Jeg fikk pakke, na na na na naaa na! :hoppe:

*sette på CD*

Jeg ville ha musikk som var bra å trene til, så nå får vi se! *kjempeglad*. Ååååårh, hunden maser!!! Gå tur selv da din dumming...

Åh denne sangen er kuuuuul, dette blir bra :) Oj, denne cd'en vaaar jo mixet inn i hverandre jo! Kuult!! Og på coveret han har laget er den bilde av en sånn mage jeg vil prøve å få meg på treningen... :)

Ny yndlings-cd!!!!! Det blir jo lett å rydde her i leiligheten da, men ny musikk og greier!

Juhuuuu!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Litjmæ

Oh my god. Note to self: Alltid besøke kaninens dagbok dersom behov for latter oppstår :-)

Jeg kommer til å tenke på deg som SUPERKANINEN fra nå av, med hvitt pannebånd og ellers sånn:

:hoppe:

Ha en fin dag :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Nå har jeg bestilt meg en liten søt dings, nemlig en iPod Shuffle! Den er ikke større enn en tyggipakke, står det på apple.no, det er jo litt søtt :) Bestilte sånn plast-etui også, det regner jo alltid sånn her i bergen, den varer vel max en uke uten beskyttelse.. Og en lader. Så snart er jeg også "hipp" og hører på musikk mens jeg koser meg på trening! Gleder meg til å bruke den når jeg sykler på trening, for da yter jeg nok mye er når jeg har musikk til. Jippi jippi!!!

:hoppe:

Sørens leveringstid.. Jeg vil ha den nåååååå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Hvordan er det mulig? Jeg mener det, nesten hele dagen min har gått bort til fjas og tøys! Jeg gikk/jogget en tur med hunden i 45 minutter, men bortsett i fra det har jeg faktisk sittet her og drøvtygget som en annen ku inne på KG. Faktisk kranglet litt også.. Fytti sånn irriterer. Bare fordi man snakker litt rett fram og ikke er helt enig med ting, så blir man jo nesten hetset. Sitert i øst og vest og kalt frekk og all slags tøys og tull.

:sur: ! KG er til for å brukes! Ja til ytringsfrihet på KG! :sur:

Men anywaaaaay, nå sitter jeg og nikker til verdens kuuuuleste sang, cabin crew med shine on. Hørte den på radioen i går, og i dag er den lagret på min kjære kjæreste's pc :) Ble helt forelsket..trenger bare et skikkelig anlegg. Gleder meg til min miniminimini iPod kommer, så får jeg den rett inn i ørene det blir bra :)

*nikker videre*

ååååh, jeg er rastløs! Vil se tv tror jeg. Haha, det hjelper siiiikkert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Jeg ville bare informere alle om at jeg faktisk sitter i min slanke-bukse, denne vakre torsdagsnatt.

I TRE år har jeg sutret over kiloer som har kommet snikende, og i dag fikk jeg altså på meg buksen som er selve symbolet for "slankingen" min, mitt første mål, min første seier, åh fryd jeg er så HAPPY I COULD SIIIIING!!!!!

Bare kjipt jeg har en drit sangstemme.

Champagne anyone? :tommelsmil::perebrus:

Jeg e så flink!!!!!! Har ikke kommet oppi denne buksen på TRE år!!! Ligget i skapet som en drøm eller et hån, alt etter hvilket humør jeg har vært i. Men nå er den altså tredd på som et pølseskinn :)

Må nok pittelitt mer ned i vekt for at den skal sitte behagelig, men allikevel, den er på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Litjmæ

:klappe:

Flink kanin!!!

Jeg har også en sånn bukse liggende, har ikke prøvd den på lenge nå, kanskje jeg skulle gjøre det i kveld... :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

:bukke:

Takk skal du ha!!

Åh jeg sitter med buksa på meg nå også, er jo helt happy her! Som sagt, den er en smule trang, men det går seg nok fort til. ALLE dongribukser er jo trange når de er nyvasket.. Og denne har jo ligget nyvasket i skapet i tre år ;):ler:

I dag skal jeg ikke være like ineffektiv som i går, hehe, huff, det var jo helt sykt, tror jeg la inn ca hundre nye innlegg bare i går, eller noe... Huffameg!!!! Men det var deilig, deilig deilig deilig. Jeg har allerede satt på en vask, så jeg er igang med fornuftige ting!! Og så har jeg dusja, hehe, det er mer enn jeg gjorde i går.. :sjenert:

Haha, det er så genial tekst på den sangen jeg hører på:

"Don't smoke sigarettes, don't take any drugs, don't go out at night, just fuck. Just fuck. Just fuck." :ler: Enkelt og greit! :kul:

Men søren ta, fjordkraft altså, de skal få hat-brev med sånne utklippa og pålimte bokstaver!!! Fikk en baksmell-regning på 3000,-... Ja, for DET har jo jeg råd til!!

Så sinnsykt irriterende, for jeg bestillte jo den lille søte iPoden min i går, og tenkte at da tar jeg det fra lønna, og så sparer jeg resten. Men nå går jo resten i strømregning... Jaja, deler den med sambo da, men 1500 er penger det også. Kjiiiiipe greier... Hah, alle de gangene jeg sier vi ikke må la varmtvannet renne når vi pusser tennene, dust, hvis jeg ikke går inn etter han og skrur det av, så renner det i fiiiine strømmer ut i ingenting!! Og nå må vi betale, selvfølgelig. Bæsjeprumpdrittunge...

Men ellers har jeg en superduper dag!! Gleder meg til i morgen, da drar jeg :) Jippi jippi!

*gleder meg til å se søsteren min og nevøen min*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Altså, han lar ikke vannet renner etter at han er ferdig, men hvis jeg ikke følger etter ham inn på badet og venter til han har begynnt å pusse tennene og så skrur av vannet, så lar han det renne mens han pusser dem. Eh, ja. Det så litt mer riktig ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Nei vi åpner krana for å få litt vann på tannbørsten, og da står gjerne håndtaket på midten, etter håndvask (lunkent/varmt vann). Så istedenfor å skru av vannet etter å ha fuktet tannbørsten, lar han det bare renne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kaninen min!!

Nå har jeg nettopp vært hos frisøren og svidd av 1300 kroner.. Men det blei veldig bra, farget håret i en farge som ligner mer på min naturlige, slik at jeg slipper den fæle etterveksten. Også har jeg klippet det opp i bakhodet, sånn at det blir mer volumiøøøøst som det heter på fint. Tror det ble bra! :-)

Den iPod shuffle hadde jeg også tenkt å kjøpe, men ble mini iPoden i stedet fordi shuffelen har ikke display...Det er litt kjedelig. Men den er jo liten og flott til trening!

Kose deg masse i England og hilse!

Masse glad i deg,

Sneglen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klappe:

Flink kanin!!!

Jeg har også en sånn bukse liggende, har ikke prøvd den på lenge nå, kanskje jeg skulle gjøre det i kveld... :-D

Jeg også....-og nå gåååååår de i søpla! :grine::sur:

Ånei, jeg må visst ta meg en tur i Alines "utbruddsrom" i snikk-snakk forumet.... :wink:

God helg, uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Åh fyttigrisen så stolt jeg er av meg selv nå!! Det kostet en hel haug med viljestyrke og krefter, men jeg klarte å skru av både tv og pc, og satte meg ned med den tørreste boken i hele pensum. Jeg har ikke gått på forelesninger, gikk på den første, men foreleser snakket sååååå treigt så jeg gikk i pausen... Ble helt stressa og suuuur!! Her kommer sårbare meg og skal begynne på universitetet igjen, og så er første foreleser hentet frem fra en papp-eske bakerst i bibliotekets mest støvete krok. :sove: Sabotasje!! :sur:

Vel, jeg har iallefall funnet et greit system (system og system fru blom..), sånn at jeg fokuserer på de rette bøkene i den rette perioden, sånn at jeg ikke får panikk og blir kvelt av leseangst igjen. Men leseangsten min ja. Det er det som er så kuult, for jeg klarte altså å lese et helt kapittel!!! Det var lite, men det var bare tekst, ingen bilder eller kjekke ting og tang, bare blah blah blah. Og hjernen min hang med! Jeg husker det jeg leste!! :idesmil:

Og det kjekkeste av alt er at jeg kjenner at hjernen min er våken, den er klar for å lære nye ting, jeg er liksom med :) Det gav mersmak rett og slett!! Så jeg gleder meg til jeg kommer hjem fra søss i england, og kan jobbe meg inn i noen gode rutiner. For dette var faktisk is-bryteren, selve barriære-kapittelet!

I'M BACK!!! :hoppe::tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er! Jeg har selv brukt denne uka til å lære meg litt i et komplisert dataprogram, nesten som et tekstbehandlingsprogram, men du skriver alt inn i koder (ala HTML) i teksten i stedet for å trykke på knapper. Jeg hadde litt angst på forhånd (i et halvt år :oops: ), men nå går det bedre og bedre...

God fredags kveld til deg! Jeg er forvist til soverommet mens kjæresten sover på sofaen (han skal på nattevakt, jeg skal ta et glass VIN imens) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ninakanin

så koselig når du stadig stikker innom her i min lille kanin-hule :)

er rart med ting man utsetter, plutselig en dag sier det bare klikk, og man fikser det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg sikkert kommer til å bruke et halvt år mer på å bli ferdig med studiene, er det en personlig seier.

Som sagt er jeg VELDIG utålmodig, og snarsint i tillegg. Bad combo! Jeg har klikket mange ganger denne uka, av ren frustrasjon, men i dag gikk alt jeg prøvde, skikkelig smooth...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Jeg er litt sint akkurat nå, er ei som irriterer meg i en silikon-tråd...

Jeg har sånn sporadisk kort lunte, ellers er jeg ganske omgjengelig ;) Lurer på om jeg skal gå/løpe en tur med hunden nå... Eller om jeg rett og slett ikke orker. Er litt trøtt.. Og hvis jeg skal ha håp om å sovne tidlig i dag, så bør jeg ikke trene nå... tror jeg dropper det, og heller tar det i morgen. hunden får tisse utenfor :)

hva skal du bruke programmet til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver jo doktoravhandling, og programmet skal brukes til å få en skikkelig proff layout på det hele. :)

Bra jeg har begynt på et nytt og bedre liv; i mitt tidligere liv kranglet jeg gjerne i silikontråder, og da ville du garantert blitt sint på meg også. Men det sies at de som kritiserer, gjerne er de som ikke kjenner problemet på kroppen selv. Jeg har blitt spurt om jeg har silikon, men da svarte jeg bare "da hadde de vel vært større?" :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...