Melus Skrevet 17. april 2024 #3241 Skrevet 17. april 2024 Jeg tror nok han gjør det han gjør, med glede. Jeg var også veldig dårlig i første trimester, samboeren min gjorde definitivt mye mer enn meg i den perioden, akkurat som jeg gjør hvis han har influensa eller noe annet som gjør han dårlig. Kan ikke forstå hva som er rart eller galt med det. 7 2
Kløvereng Skrevet 17. april 2024 #3242 Skrevet 17. april 2024 Melus skrev (2 timer siden): Jeg tror nok han gjør det han gjør, med glede. Jeg var også veldig dårlig i første trimester, samboeren min gjorde definitivt mye mer enn meg i den perioden, akkurat som jeg gjør hvis han har influensa eller noe annet som gjør han dårlig. Kan ikke forstå hva som er rart eller galt med det. Tingen er vel at hun umulig kan være så dårlig som hun sier, og at hun utnytter situasjonen. Og det er det nevnt mange eksempler på her i tråden… Det er nettopp det folk reagerer på👸🏻 6 2
Melus Skrevet 17. april 2024 #3243 Skrevet 17. april 2024 Kløvereng skrev (1 minutt siden): Tingen er vel at hun umulig kan være så dårlig som hun sier, og at hun utnytter situasjonen. Og det er det nevnt mange eksempler på her i tråden… Det er nettopp det folk reagerer på👸🏻 Hvordan kan dere vite det da? Kan godt hende det stemmer, jeg følger henne ikke lenger, annet enn denne tråden. 3 1
Nussepus Skrevet 17. april 2024 #3244 Skrevet 17. april 2024 Melus skrev (29 minutter siden): Hvordan kan dere vite det da? Kan godt hende det stemmer, jeg følger henne ikke lenger, annet enn denne tråden. Man orker virkelig ikke bruke 3 t på badet med full glamsminke hvis man er skitkvalm. Dama er ubrukelig til set meste annet enn å pjatte i tlf. Hun hadde aldri greid å ha en jobb. 13 3
Gjest Sunfl0wer Skrevet 17. april 2024 #3245 Skrevet 17. april 2024 (endret) Nussepus skrev (8 minutter siden): Man orker virkelig ikke bruke 3 t på badet med full glamsminke hvis man er skitkvalm. Dama er ubrukelig til set meste annet enn å pjatte i tlf. Hun hadde aldri greid å ha en jobb. 3 timer? Hvor har du det ifra? Og hun han ikke akkurat vært så fryktelig aktiv på sosiale medier de siste ukene fordi hun er mye dårlig og ikke har mulighet til å bruke 3 timer som du påstår på å sminke og ordne seg. Endret 17. april 2024 av Sunfl0wer
Dojakitty Skrevet 17. april 2024 #3246 Skrevet 17. april 2024 Melus skrev (1 time siden): Hvordan kan dere vite det da? Kan godt hende det stemmer, jeg følger henne ikke lenger, annet enn denne tråden. Er vel ganske allmennkjent at man ikke orker å bruke 2 timer på sminke etc når man er såpass dårlig. Det er ikke en sak å diskutere engang. 4 2
Roe Skrevet 17. april 2024 #3247 Skrevet 17. april 2024 Dojakitty skrev (1 time siden): Er vel ganske allmennkjent at man ikke orker å bruke 2 timer på sminke etc når man er såpass dårlig. Det er ikke en sak å diskutere engang. Hvorfor tror dere hu bruker 2 (og 3) timer på å sminke seg? 😂 3
Dojakitty Skrevet 17. april 2024 #3248 Skrevet 17. april 2024 Roe skrev (2 minutter siden): Hvorfor tror dere hu bruker 2 (og 3) timer på å sminke seg? 😂 Det gjorde hun før graviditet også 4
Jolanda Skrevet 17. april 2024 #3249 Skrevet 17. april 2024 Sunfl0wer skrev (2 timer siden): 3 timer? Hvor har du det ifra? Og hun han ikke akkurat vært så fryktelig aktiv på sosiale medier de siste ukene fordi hun er mye dårlig og ikke har mulighet til å bruke 3 timer som du påstår på å sminke og ordne seg. Hun sier det jo selv. 4
Jolanda Skrevet 17. april 2024 #3250 Skrevet 17. april 2024 Roe skrev (5 minutter siden): Hvorfor tror dere hu bruker 2 (og 3) timer på å sminke seg? 😂 Hun sier det jo selv, det har hun alltid gjort. 4
Gjest Sunfl0wer Skrevet 17. april 2024 #3251 Skrevet 17. april 2024 Jolanda skrev (3 minutter siden): Hun sier det jo selv. Men uansett så har hun ikke vært særlig aktiv de siste ukene noe som nok betyr at hun ikke har energi på å sminke seg så lenge.
Jolanda Skrevet 17. april 2024 #3252 Skrevet 17. april 2024 Sunfl0wer skrev (5 minutter siden): Men uansett så har hun ikke vært særlig aktiv de siste ukene noe som nok betyr at hun ikke har energi på å sminke seg så lenge. Hun er jo galla sminket hver gang hun legger ut noe. 2
Dojakitty Skrevet 17. april 2024 #3253 Skrevet 17. april 2024 Sunfl0wer skrev (7 minutter siden): Men uansett så har hun ikke vært særlig aktiv de siste ukene noe som nok betyr at hun ikke har energi på å sminke seg så lenge. Er du blind? 2
Gjest Sunfl0wer Skrevet 17. april 2024 #3254 Skrevet 17. april 2024 Dojakitty skrev (29 minutter siden): Er du blind? Hvordan er jeg blind? Har hun oppdatert snapchat så mye som hun bruker de siste ukene?
Gjest Sunfl0wer Skrevet 17. april 2024 #3255 Skrevet 17. april 2024 Jolanda skrev (32 minutter siden): Hun er jo galla sminket hver gang hun legger ut noe. Men hvor ofte de siste ukene har hun lagt ut noe i forhold til hva hun bruker?
Dojakitty Skrevet 17. april 2024 #3256 Skrevet 17. april 2024 Sunfl0wer skrev (5 minutter siden): Hvordan er jeg blind? Har hun oppdatert snapchat så mye som hun bruker de siste ukene? Du ser vel hvor sminket hun er når hun er på? 2
Gjest Sunfl0wer Skrevet 17. april 2024 #3257 Skrevet 17. april 2024 Dojakitty skrev (23 minutter siden): Du ser vel hvor sminket hun er når hun er på? Ja,men det blir brukt som ett argument at hun er dårlig når det passer henne. Men hun har nesten ikke lagt ut noe de siste ukene,noe som nok betyr at hun er for dårlig til å sminke seg hver eneste dag.
Dojakitty Skrevet 17. april 2024 #3258 Skrevet 17. april 2024 Sunfl0wer skrev (1 time siden): Ja,men det blir brukt som ett argument at hun er dårlig når det passer henne. Men hun har nesten ikke lagt ut noe de siste ukene,noe som nok betyr at hun er for dårlig til å sminke seg hver eneste dag. Det er spekulering fra din side 2
Gjest Sunfl0wer Skrevet 17. april 2024 #3259 Skrevet 17. april 2024 Dojakitty skrev (12 minutter siden): Det er spekulering fra din side Du om det🙃
MariaIsabel Skrevet 17. april 2024 #3260 Skrevet 17. april 2024 Er dere blinde? Hun har ikke sminket seg hver dag som hun legger ut ting engang de siste ukene. Hun har vipper på, og hun bruker filter. Hun ser derfor også sminket ut når hun ikke har sminket seg, men man ser likevel en forskjell på de dagene hun er sminket og ikke. Hun legger som regel ut mer de dagene hun er sminket, så det betyr vel at hun da føler seg litt bedre. Dere klager over at hun ikke jobber, og at dere andre sliter dere igjennom 8-16-jobb med gravidplager, men at dere selvsagt ikke orket å sminke dere, eller skravle på sosiale medier ... men det er jo jobben hennes. 🤦🏻♀️ 2 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå