Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Tough cookie skrev (1 time siden):

Det var litt for mye pupper på utstilling i dag må jeg si 🤔

De er jo veldig flotte da 😶 Jeg blir i alle fall veldig fasinert.

Videoannonse
Annonse
Gjest Sunfl0wer
Skrevet

Sannhetsøkende skrev (47 minutter siden):

Syns du er et fint fokus med tanke på veldig unge følgere? Det er jo ekstrem kroppsfiksering.

Og hvor mange unge følgere tror du hun har i sin målgruppe med strikking,hage og baby? Jeg synes det finnes værre ting enn kløft. Skal man måtte gjemme alt bort,operert eller ei? 

Skrevet
Amatariel skrev (1 minutt siden):

De er jo veldig flotte da 😶 Jeg blir i alle fall veldig fasinert.

De er veldig fine! Skulle ønske jeg hadde sånne selv!! Hadde jeg hatt råd hadde jeg absolutt skaffet meg sånne. Hadde dog gjemt de mer. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Sunfl0wer skrev (1 minutt siden):

Og hvor mange unge følgere tror du hun har i sin målgruppe med strikking,hage og baby? Jeg synes det finnes værre ting enn kløft. Skal man måtte gjemme alt bort,operert eller ei? 

Sikkert veldig mange.  Eller har du svar på antall her også?

• Liker 4
Gjest Sunfl0wer
Skrevet
Lzzy skrev (36 minutter siden):

Fine pupper altså, men ser litt rart ut av en gravid dame på over 30 å sitte med hele «meieriet» ute i beste sendetid.. sikkert bare det. Men for all del 🤷‍♀️😂

Man flekker ut puppene når man skal begynne å amme i offentlighet så hva er problemet med kløft? 

Gjest Sunfl0wer
Skrevet
Sannhetsøkende skrev (Akkurat nå):

Sikkert veldig mange.  Eller har du svar på antall her også?

Nei,men tviler på at hun er den som når ut til flest unge med det hun legger ut. Finnes nok andre influensere og tv program man skal være mer bekymret for når det kommer til unge mennesker. 

Gjest Sunfl0wer
Skrevet
Dojakitty skrev (35 minutter siden):

Handler ikke om det. Handler om at hun har et veldig stort fokus om å ikke påvirke unge med sine valg om hva hun har gjort med kroppen sin samtidig som hun serverer det bokstavelig talt på sølvfat i trynene på de som ser. Dette mens hun skal oppdatere om graviditet. Hvor er de som mener at SE seksualiserer ting men når SB gjør det så er det «redd for pupp?» 

Fortell meg gjerne hva «redd for pupp» har med dette å gjøre

Skal hun gjemme alt bort i store klær da for at hun åpenbart er operert? Er det at de er falske som er problemet eller pupper generelt? 

Skrevet
Sunfl0wer skrev (1 time siden):

Og hva så? Redd for pupp? 

Overhodet ikke, jeg har to pupper selv, men silikonpuppene var alt jeg la merke til når hun snakket for toppen var så utringet.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Sunfl0wer skrev (14 minutter siden):

Man flekker ut puppene når man skal begynne å amme i offentlighet så hva er problemet med kløft? 

Sa jeg at det var et problem? Bare å brette ut i øst og vest for min del. Men JEG personlig syns det er blodharry å sitte med hele puppestellet ute, for det er forbi kløft. Og det får være min mening. 

Endret av Lzzy
  • Liker 10
  • Nyttig 6
Skrevet
Sunfl0wer skrev (5 minutter siden):

Skal hun gjemme alt bort i store klær da for at hun åpenbart er operert? Er det at de er falske som er problemet eller pupper generelt? 

Synes du overdriver veldig. Er jo ikke sånn at man enten må sitte i en åletrang topp med utringning ned til navelen eller en posete turtleneck. Stina filmet seg tidligere i dag i en veldig fin hjemmestrikket genser, hvorfor har hun kledd på seg street walker-topp for å snakke om gravidoppdatering mener jeg er et helt legitimt spørsmål. Hadde stusset om hun satt i julenisse-kostyme også. Er jo veldig voldsomt når man ser så mye utringning at til og med området nedenfor der bh-spilene normalt sitter er synlig. Hadde holdt i massevis med vanlig utringning ala dette

IMG_2968.webp

• Liker 6
  • Nyttig 7
Skrevet

Nei jeg personlig bare syns det er en merkelig arena/tid å flashe på. I en oppdatering på graviditeten. Mulig jeg er konservativ. Trodde ikke jeg var det men 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
Sunfl0wer skrev (15 minutter siden):

Nei,men tviler på at hun er den som når ut til flest unge med det hun legger ut. Finnes nok andre influensere og tv program man skal være mer bekymret for når det kommer til unge mennesker. 

Tviler holder ikke. Hun reiser, viser frem klær ,sminke. Hun tiltrekker nok unge som er veldig opptatt utseende og ønsker å fikse seg selv. De bloggerene som gjør mest med utseende tiltrekker seg sånne jenter.

• Liker 5
Gjest Sunfl0wer
Skrevet
AntiBullshit skrev (6 minutter siden):

Synes du overdriver veldig. Er jo ikke sånn at man enten må sitte i en åletrang topp med utringning ned til navelen eller en posete turtleneck. Stina filmet seg tidligere i dag i en veldig fin hjemmestrikket genser, hvorfor har hun kledd på seg street walker-topp for å snakke om gravidoppdatering mener jeg er et helt legitimt spørsmål. Hadde stusset om hun satt i julenisse-kostyme også. Er jo veldig voldsomt når man ser så mye utringning at til og med området nedenfor der bh-spilene normalt sitter er synlig. Hadde holdt i massevis med vanlig utringning ala dette

IMG_2968.webp

Er ikke jeg som overdriver😊

Den dama på bildet har ikke i nærheten av så store pupper og da blir heller ikke utrigningen noe voldsom. Men dette er så latterlig å diskutere for pupper er naturlig å se. Tenker du sånn om kvinner som ammer offentlig også? For det er vanskelig å amme uten å flashe noe som helst pupp. Skal de også shames? 

Skrevet
Sunfl0wer skrev (3 minutter siden):

Den dama på bildet har ikke i nærheten av så store pupper og da blir heller ikke utrigningen noe voldsom. Men dette er så latterlig å diskutere for pupper er naturlig å se. Tenker du sånn om kvinner som ammer offentlig også? For det er vanskelig å amme uten å flashe noe som helst pupp. Skal de også shames? 

Sitter damer å vifter med puppene løse i offentlighet når de ammer? Har ammet barn selv, men aldri følt trangen til å måtte vise meg fram med struttende pupper hverken som gravid eller ammende. Og det handler for fanden ikke om å shames? 🤷‍♀️ ser på meg selv som ganske frigjort og liberal, men det går en grense. Trenger ikke å provosere ved å dytte fram alt man har til 150k følgere . Det blir jo bare dumt å se på, samme hvor fine pupper man har og iallefall i den sammenhengen der. 

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)

Når man ammer flasher man ikke puppen for å få oppmerksomhet,  men puppen er matfatet til babyen og  man må ta den frem for å gi babyen mat.

Å ta på seg en veldig utringet topp for å vise at man har store silikonpupper, er noe helt annet

Endret av Tough cookie
  • Liker 14
  • Nyttig 1
Gjest Sunfl0wer
Skrevet
Tough cookie skrev (2 minutter siden):

Når man ammer flasher man ikke puppen for å få oppmerksomhet,  men puppen er matfatet til babyen og  man må ta den frem for å gi babyen mat.

Å ta på seg en veldig utringet topp for å vise at man har store silikonpupper, er noe helt annet

Jaja,jeg blir ikke så lett krenket men er opp til en hver hva man tåler så klart😊

Gjest Sunfl0wer
Skrevet
AntiBullshit skrev (3 minutter siden):

Synes de scenarioene du drar frem er helt merkelige. Stina livnærer seg av Snapchat, det hun velger å dele og måten hun velger å fremstille sitt innhold og seg selv på er med andre ord jobben hennes og hun velger å gå på jobb i en bekledning som mange her stusser på. Hele forretningsmodellen til influencer marketing er å bevisst vise frem og fokusere på innhold som gir penger i kassa. Innhold som omhandler barn, graviditet, barneutstyr, barnemat osv osv har vist seg å være spesielt inntektsbringende for mange. Pilotfrue, Ida gran Jansen, personene bak bare bra barnemat osv er eksempler på influencere som på ulike tidspunkt har håver inn mye penger og klikk på innhold rundt graviditet/barn. Det er med andre ord ikke nødvendig å ty til seksualisert reklame for at feks en gravidoppdatering skal være lønnsom. Seksualisert reklame er ikke lov for profesjonelle aktører, og større aktører som levis og Adidas har tidligere fått smekk på lanken for unødvendig nakenhet og seksuelle konnotasjoner i sin markedsføring. Amming har ingenting med at Stina sitter i en voldsomt utringet topp på jobb. Her er forresten bilder av henne i lignende topper siden du mener det er umulig å se for seg henne i en mindre vulgær topp:

IMG_2971.jpeg

IMG_2970.jpeg

Helt fantastisk å se hvor lettkrenket man blir av utrigning. Synes det er værre ting som er mer seksualiserende enn det. Men man får være enig om å være uenig for dette kommer man ikke til å bli enig om😊

Gjest Sunfl0wer
Skrevet
Lzzy skrev (10 minutter siden):

Sitter damer å vifter med puppene løse i offentlighet når de ammer? Har ammet barn selv, men aldri følt trangen til å måtte vise meg fram med struttende pupper hverken som gravid eller ammende. Og det handler for fanden ikke om å shames? 🤷‍♀️ ser på meg selv som ganske frigjort og liberal, men det går en grense. Trenger ikke å provosere ved å dytte fram alt man har til 150k følgere . Det blir jo bare dumt å se på, samme hvor fine pupper man har og iallefall i den sammenhengen der. 

Trenger man å bli provosert av det da? 

Skrevet
Sunfl0wer skrev (6 minutter siden):

Helt fantastisk å se hvor lettkrenket man blir av utrigning. Synes det er værre ting som er mer seksualiserende enn det. Men man får være enig om å være uenig for dette kommer man ikke til å bli enig om😊

At man er krenket får være dine ord. Her det heller snakk om at man reagerer på de kommersielle virkemidlene som benyttes, hvorfor skal Stina få lov til å selge seksualisert markedsføring og ikke feks diesel?

• Liker 4
Gjest Sunfl0wer
Skrevet (endret)
AntiBullshit skrev (1 minutt siden):

At man er krenket får være dine ord. Her det heller snakk om at man reagerer på de kommersielle virkemidlene som benyttes, hvorfor skal Stina få lov til å selge seksualisert markedsføring og ikke feks diesel?

Her blir vi som sagt ikke enig for finnes værre ting enn utrigning i mine øyne🙃

Endret av Sunfl0wer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...