Gå til innhold

LILITH's Lovely Lounge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Velkommen til Liliths flotte, nye dagbok! :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Næmmen? Har jeg fått salong? Da inviteres alle herved på espresso og nybakte brownies av den mektige typen (thank God, it's Friday! :-) )

med påfølgende totimers treningsøkt :sjarmor:

Skrevet

Bare epresso til meg takk! Skal trene etterpå, men er så sløv i dag at jeg trekker koffeinkicket (får jeg brownies er jeg redd jeg sovner...)

Gjest Lilleulv
Skrevet

JIPPIIIIIIIII!!!!!!!!!!!

i'm almost the first visitor, gimme a brownie :tunge1:

Skrevet

:fy: Ulven skal jo holde seg unna sukker? :sjarmor:

Gjest Litjmæ
Skrevet

:vinke:

Velkommen som ny dagbokbruker og sånn da :ler:

Tar gjerne en espresso jeg, men tror jeg halverer treningsøkta til en time i dag, om det er greit Lilith? :oops: :ler:

Skrevet

På den annen side: Lilith vet ikke om hun SKAL trene i dag :klø: Først skulle hun spinne, så skulle hun trene styrke. Først pakket hun treningssekken, og så tok hun ut alle tingene og la dem på golvet i gangen.

Skrevet

Lilith er forvirra :ler:

Suzy skal på deilige Spin/styrke timen *gleder seg*

Skrevet

Lilith er forvirra, ja. Hun skal dessuten trene både lørdag og søndag, så kanskje i dag er dagen for yoga? Dvd var en suksess, og hun er temmelig gåen i kroppen etterpå

Skrevet

Syns yoga hørtes lurt ut når du skal være aktiv resten av helga.

Vær snill mot Lilith, Lilith... trenger litt hvile også :ler:

Skrevet

:kose:

Rooooolig.....

Skrevet

Men hvor er linken da???? Fikk du ikke det :tunge1:

Skrevet

men du Suzy, kan du rette opp skrivefeilen i overskriften??? (til Lilith's, siden vi nå snakker engelsk) :roll:

Skrevet

Done!

Veldig imponert over den sinnsykt breiale lenken til dagboka i signaturen din forresten... :ler:

Skrevet

Dank u wel ;)

Breial? :roll:

Man er da minimalistisk. :sjarmor:

Lilith har også lyst til å gå hjem, men hun har lovet seg selv å produsere 1.5 sider til før så skjer.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...