Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Den først jeg smakte skjedde for så lang tid siden at jeg ikke husker hva det var, eller hvordan den smakte,

men i dag har jeg kjøpt en B&J-boks (bare p.g.a. denne tråden) og den er vidunderlig mektig og god! :spise: *fristefriste*

ben-jerry-peanut-butter-cup1.jpg

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slemt å friste en fattig student på den måten:(

Anonymous poster hash: ce934...cf8
Gjest Vinglepetra
Skrevet

Fæl tråd dette er! Nå har jeg kjempe lyst på is. Min favoritt er strawberry cheesecake

Skrevet (endret)

Til studenten: tenk på barna i Afrika som ikke en gang får SE en sånn is... Du er egentlig ganske heldig som får se den,

selv om du ikke får kjenne den kalde, kremete konsistensen gli ned igjennom svelget...med sjokoladen og peanøttsmaken

som får kose seg i munnhulen din og etterlater deg behagelig tilfreds i hele skroget.

Ahh...den var skikkelig god altså! :jepp:

:lur:

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Gjest Vinglepetra
Skrevet

Nå har jeg tenkt på B & J siden jeg stod opp i dag. Tenker på å falle for fristelsen og kjøpe til lørdagskos i morgen. Selv om det ikke er så lurt med tanke på min økonomi som student :( Jeg lurer på om dere har noen smaker å anbefale? Jeg har Strawberry cheesecake som favoritt, Cookie dough falt ikke i smak.

Skrevet

Karamel Sutra

Phish Food

Chocolate Fudge Brownie

Strawberry Cheesecake

Vermonster

Rocky Road-ish

... er mine favoritter! <3

Skrevet

Karamel Sutra

Phish Food

Chocolate Fudge Brownie

Strawberry Cheesecake

Vermonster

Rocky Road-ish

... er mine favoritter! <3

Hvordan smaker Phis food ?

Anonymous poster hash: 8be92...bcb

Skrevet

Hvordan smaker Phis food ?

Anonymous poster hash: 8be92...bcb

Det er sjokoladeis med sjokoladefisker, karamell og marshmallows. Helt vidunderlig god, men ganske søt.

Gjest Vinglepetra
Skrevet

Det er sjokoladeis med sjokoladefisker, karamell og marshmallows. Helt vidunderlig god, men ganske søt.

Høres helt vidunderlig ut :sleik:

Skrevet

Min favoritt er uten tvil Chocolate Fudge Brownie. Likte Strawberry Cheesecake før, men av en eller annen grunn liker jeg den ikke lenger.

Liker også Blondie Brownie, spiser en i skrivende stund. Er ikke fan av core-variantene, men blondie brownie smaker veldig bra :)

Anonymous poster hash: eef08...b41
Skrevet

I kveld blir det Strawberry Cheesecake!

• Liker 1
Skrevet

Ble så fristet av denne tråden at jeg bare MÅTTE kjøpe meg, så skal kose meg med phish food i kveld :wow::fnise::danse::bolledeig:

Skulle ønske de fikk baked alaska til norge, den høres himmelsk ut!

Skrevet

Jeg har bestemt meg for at min neste boks skal skje til St.hans. De er for gode til at det er sunt for min del. :spise:

Skrevet

Den først jeg smakte skjedde for så lang tid siden at jeg ikke husker hva det var, eller hvordan den smakte,

men i dag har jeg kjøpt en B&J-boks (bare p.g.a. denne tråden) og den er vidunderlig mektig og god! :spise: *fristefriste*

:wow: Øyh!.....KG har regler som tydelig forbyr posting av store B&J bilder her

inne til fristelse for andre stakkarer!

:opplyser:

• Liker 2
Skrevet

Jeg er helt besatt av denne isen jeg! Skal ikke spise ben and jerry's på en stund nå, en (eller to ;)) ganger i måneden får holde. Har så lyst til å smake "peanut butter cup" :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Jeg må kjøre 6 mil for å finne nærmeste salgssted med B&J, men det er vel kanskje like greit :fnise:

Mine favoritter er Caramel Chew-chew og Fairly nuts. Likte også veldig godt Baked Alaska men det har de ikke lenger på butikken. Har smakt flere typer og alle var stort sett gode men jeg kjøper aldri mer noen av de der core-isene for de var dritkvalme.

Ben and Jerry's er så godt! Har du smakt "blondie brownie"? Jeg var ikke noe fan av core-isene jeg heller, men blondie brownie syns jeg var veldig god - den karamellkjernen, naaaam!

Skrevet

Hvilke butikker selger Tom & Jerry's?

Anonymous poster hash: f1a28...1b9
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Deli de luca. Du mener Ben & Jerry's? Ikke tom :fnise:

Endret av Lady
  • Liker 1
Skrevet

Ååååh :hjerte: i helgen koste jeg med med half baked fra ben & jerry's. Fyy fader, den var god! Hvilken bør jeg prøve neste gang?

Gjest Blubberella
Skrevet

Ben and Jerry's er så godt! Har du smakt "blondie brownie"? Jeg var ikke noe fan av core-isene jeg heller, men blondie brownie syns jeg var veldig god - den karamellkjernen, naaaam!

Ja har smakt den også. Jeg elsker karamell men syntes den karamellkjernen var skikkelig ekkel på smak, nesten litt for intens syntetisk smak.

Ben & Jerry's selges på Eurospar her i området.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...