Gå til innhold

Ben & Jerry's


Vala

Anbefalte innlegg

Typisk at jeg har 10 kr igjen på kortet da:(

Håper tilbudet varer ut uken! Studielån på fredag/lørdag<3



Anonymous poster hash: ce934...cf8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Typisk at jeg har 10 kr igjen på kortet da:(

Håper tilbudet varer ut uken! Studielån på fredag/lørdag<3

Anonymous poster hash: ce934...cf8

Er ukestilbud ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så lyst til å smake andre smaker, men er redd for at det blir et bomkjøp. Kjøper ALLTID den med chocolate fudge brownie. Er det andre smaker dere mener er safe å kjøpe :)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookie Dough, Half Baked, Phish food, Baked Alaska, Blondie Brownie(core) og Dough-ble Whammy(core), er ganske safe! Jeg liker alle sammen veldig godt i hvert fall:)

Og skal du til USA, måå du prøve Cheesecake Brownie! Den er best:)



Anonymous poster hash: ce934...cf8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er baked alaska vaniljeis med kvite isbjørnsjokolader? Da har dei den i Norge :)

Finner den ikke lenger jeg? Vet de hadde den før.

Anonymous poster hash: 3762c...f51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ben & Jerry's 30% avslag på meny ;) Kjøpte med meg 3 bokser med chocolate fudge brownie :danse:

Jeg vet! Kjøpte en boks med chocolate fudge brownie (som er den beste isen fra Ben and Jerry's!), turte ikke å kjøpe flere, for jeg er rimelig sikker på at jeg hadde klart å spise dem opp på én og samme dag ;)

Anonymous poster hash: eef08...b41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har så lyst til å smake andre smaker, men er redd for at det blir et bomkjøp. Kjøper ALLTID den med chocolate fudge brownie. Er det andre smaker dere mener er safe å kjøpe :)?

Samme her også. Likte strawberry cheesecake før, men nå syns jeg den er for sukkersøt. chunky monkey og phish food var bare OK, new york super fugde var ikke like god som chocolate fudge brownie. Cookie dough som mange liker, liker jeg virkelig ikke. Core-isene var ikke gode, bortsett fra den blondie brownie, den likte jeg faktisk. Har også lyst til å smake peanut butter, hører den er veldig god, men har cirka 300 kcal mer enn chocolate fugde brownie.

Anonymous poster hash: eef08...b41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookie Dough, Half Baked, Phish food, Baked Alaska, Blondie Brownie(core) og Dough-ble Whammy(core), er ganske safe! Jeg liker alle sammen veldig godt i hvert fall:)

Og skal du til USA, måå du prøve Cheesecake Brownie! Den er best:)

Anonymous poster hash: ce934...cf8

Half baked har jeg ikke smakt (men redd for at jeg ikke liker den ettersom jeg ikke liker cookie dough) og dough-ble-whammy syns jeg smakte forferdelig, ble kvalm av hele isen - blondie brownie, derimot.

Anonymous poster hash: eef08...b41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har prøvd den med Peanut butter cups? Er ikke så veldig glad i peanøtter, men er veldig glad i de peanu tbutter cup'ene fra reese's :laugh: Er den veldig peanutish?!

Endret av Mortifera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har prøvd den med Peanut butter cups? Er ikke så veldig glad i peanøtter, men er veldig glad i de peanu tbutter cup'ene fra reese's :laugh: Er den veldig peanutish?!

Jeg har ikke prøvd, har lyst, liker peanøtter, men ikke så glad i peanøttsmør. Den ser veldig god ut da! :-D

Anonymous poster hash: eef08...b41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookie Dough er da ganske safe. I alle fall om man liker kake/kjeks-deig. Den er litt sånn karamellaktig, men ikke for søt og har (ganske store) biter av cookie dough og sjokolade blandet inn.

Det blir som regel den og chocolate fudge brownie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Finner den ikke lenger jeg? Vet de hadde den før. Anonymous poster hash: 3762c...f51

Den var på....Coop prix trur eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke prøvd, har lyst, liker peanøtter, men ikke så glad i peanøttsmør. Den ser veldig god ut da! :-D

Anonymous poster hash: eef08...b41

Jeg har også lyst til å smake, er bare redd for å kaste bort 60 kr på en is som jeg ikke liker. Men tror jeg tar sjansen nå til helga uansett :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lyst til å smake, er bare redd for å kaste bort 60 kr på en is som jeg ikke liker. Men tror jeg tar sjansen nå til helga uansett :fnise:

Er tilbud på Meny, 46-48 kroner for en boks med Ben and Jerry's is! :laugh: Kjøpte en Blondie Brownie i dag, den er god, men jeg har ikke funnet en variant som er like god som den med brownies-biter.

Anonymous poster hash: eef08...b41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookie Dough er da ganske safe. I alle fall om man liker kake/kjeks-deig. Den er litt sånn karamellaktig, men ikke for søt og har (ganske store) biter av cookie dough og sjokolade blandet inn.

Det blir som regel den og chocolate fudge brownie.

Det er vel nettopp derfor jeg ikke liker den, er ikke særlig glad i kake- og kjeksdeig. Selve isen er helt grei, men jeg ikke fordra deigbitene.

Anonymous poster hash: eef08...b41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen som har prøvd den med Peanut butter cups? Er ikke så veldig glad i peanøtter, men er veldig glad i de peanu tbutter cup'ene fra reese's :laugh: Er den veldig peanutish?!

Den er himmelsk. Beste jeg har smakt. Helt ærlig :)

Anonymous poster hash: aa1d3...18f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte tre stykker på meny i dag! Ville prøve noen jeg ikke hadde smakt før, Karamel Sutra, Peanut butter cup, og en som jeg aldri har sett før All or nutting tror jeg den het.

Prøve smakte en skje av hver og alle var gode, men tror nok den med peanøtter var best.

Karamel sutra var litt kjedelig, bare vanilje og sjokolade is med karamell i midten. Men så klart fortsatt veldig god :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en Phish Food, den står trygt plassert i fryseboksen og skal spises med god kaffe ved siden av i morgen kveld. :ler:

:heks:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...