Gå til innhold

Ben & Jerry's


Vala

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror jeg må kjøpe is idag....

Ble det is? Jeg er hektet på is fortiden, dropper lett noen måltider for å spise, hah :P

Kjøpte den med jordbær-ostekake og den var ikke like god som jeg husket, den ble for søt for min smak, den er jo god, men det finnes bedre, som for eksempel den med brownie :danse:

Anonymous poster hash: eef08...b41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har smakt "half baked"? Favoritten min er Chocolate Fudge Brownie, smakte Cookie Dough for ett år siden og det var en skuffelse, men er kombinasjon av disse kan jo være god?

Anonymous poster hash: eef08...b41

Half Baked er fantastisk, mye bedre enn Cookie Dough og ikke så mektig som Chocolate Fudge Brownie alene :Nikke:

Min favoritt er imidlertid Peanut Butter Cup!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Half Baked er fantastisk, mye bedre enn Cookie Dough og ikke så mektig som Chocolate Fudge Brownie alene :Nikke:

Min favoritt er imidlertid Peanut Butter Cup!

Har så lyst til å smake den, men jeg er ikke spesielt glad i i "kakedeigen" som er oppi den, men kanskje det smaker bedre når det er blandet med brownies? Syntes Chocolate Fudge Brownie var mektig i starten, men nå syns jeg den smaker helt perfekt :) Peanut Butter Cup har jeg lyst til å smake, men den inneholder mye mer kcal enn de andre sortene.

Anonymous poster hash: eef08...b41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅÅh elsker Ben and jerrys! Har smakt nesten alle typene og favorittene er Half Baked og Phis Food :wow:

Får enda mer lyst til å smake "half baked", Phish Food ble jeg dessverre ikke så imponert over, men sjokoladebitene smakte fantastisk :)

Anonymous poster hash: eef08...b41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Half baked er NAM :D :D elsker blandingen av vanilje- og sjokoladeis, da jeg ikke er så glad i sjokoladeis fordi den som regel er altfor sterk for min smak, men blandet med vaniljeis smaker det supert :) har noen smakt de dere Core variantene? De der med en kjerne av fudgesaus, karamel saus og sånn. Veeeldig nysgjerrig på dem!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har smakt core-variantene! Likte de alle sammen:)

Ønsker rmeg Cheesecake Brownie til Norge. Den er syykt god!



Anonymous poster hash: ce934...cf8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Half baked er NAM :D :D elsker blandingen av vanilje- og sjokoladeis, da jeg ikke er så glad i sjokoladeis fordi den som regel er altfor sterk for min smak, men blandet med vaniljeis smaker det supert :) har noen smakt de dere Core variantene? De der med en kjerne av fudgesaus, karamel saus og sånn. Veeeldig nysgjerrig på dem!

Syntes også Chocolate Brownie var for mektig i begynnelsen, men nå syns jeg det er den beste isen jeg har smakt. Siden jeg har vært hektet på is den siste uka (haha), har jeg smakt "Core Blondie Brownie" og "Core Dough-Ble Whammy" og den jeg likte best var uten tvil "Blondie Brownie." Dough-Ble Whammy" var altfor mektig (syns du Chocolate Brownie var mektig, anbefaler jeg ikke denne), jeg ble småkvalm av den fudge core'n, i tillegg hadde den litt cookie dough-chunks som jeg ikke liker.

Anonymous poster hash: eef08...b41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har smakt core-variantene! Likte de alle sammen:)

Ønsker rmeg Cheesecake Brownie til Norge. Den er syykt god!

Anonymous poster hash: ce934...cf8

Jeg har smakt to av dem, og likte "Blondie Brownie." Visste forøvrig ikke at det fantes en Cheesecake Brownie-is, det høres veldig godt ut!:)

Anonymous poster hash: eef08...b41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes også Chocolate Brownie var for mektig i begynnelsen, men nå syns jeg det er den beste isen jeg har smakt. Siden jeg har vært hektet på is den siste uka (haha), har jeg smakt "Core Blondie Brownie" og "Core Dough-Ble Whammy" og den jeg likte best var uten tvil "Blondie Brownie." Dough-Ble Whammy" var altfor mektig (syns du Chocolate Brownie var mektig, anbefaler jeg ikke denne), jeg ble småkvalm av den fudge core'n, i tillegg hadde den litt cookie dough-chunks som jeg ikke liker. Anonymous poster hash: eef08...b41

Hehe jeg elsker cookie dough, kunne spist det alene fra en skål.. Men den blondie brownien så veldig god ut, jeg elsker jo salt karamel, noe av det beste som er oppfunnet. Kanskje den er verdt er forsøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe jeg elsker cookie dough, kunne spist det alene fra en skål.. Men den blondie brownien så veldig god ut, jeg elsker jo salt karamel, noe av det beste som er oppfunnet. Kanskje den er verdt er forsøk :)

Jeg anbefaler "blondie brownie", liker ikke salt karamell til vanlig, men etter å ha spist den tror jeg at jeg liker det likevel. Den var god! Kjernen til dough-ble whammy var derimot helt forferdelig, den var veldig mektig og dominerende, så mektig at det ble kvalmende, det positive er at jeg nok ikke kommer til å spise is på en stund :D

Anonymous poster hash: eef08...b41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Faderrullan, var fyyysen fra før men dette tok KAKA, om dere skjønner :laugh: Cookiedough nåå :yvonne::sikle::scorpis: <--- prøver på det der istedenfor, jeg. Søren at jeg oppdaga denne tråden. Eller, lager meg mel, sukker og smør blandinga mi, funker bra som substitutt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden kan jeg ikke huske å ha sett før, men den er midt i blinken for meg. :spise: Snart er det fredag. Jeg bare nevner det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Denne tråden kan jeg ikke huske å ha sett før, men den er midt i blinken for meg. :spise: Snart er det fredag. Jeg bare nevner det.

Har du smakt ben and jerry's før? Jeg har vært helt hektet den siste tiden og må seriøst skjerpe meg nå! :D

Anonymous poster hash: eef08...b41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, denne må fjernes fra mine innlegg. Farlig tråd!

Hehe, sant!

Anonymous poster hash: eef08...b41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Jeg må kjøre 6 mil for å finne nærmeste salgssted med B&J, men det er vel kanskje like greit :fnise:

Mine favoritter er Caramel Chew-chew og Fairly nuts. Likte også veldig godt Baked Alaska men det har de ikke lenger på butikken. Har smakt flere typer og alle var stort sett gode men jeg kjøper aldri mer noen av de der core-isene for de var dritkvalme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...