Gå til innhold

Ben & Jerry's


Vala

Anbefalte innlegg

Gjett hvem som har 7eleven i kjellern i blokka si :lur:

...og som kan spise hva som helst uten å legge på seg :filer:

:mrgreen:

You b**ch!

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri prøvd Ben & Jerry-is før, har Häagen Dazs strawberry cheesecake som favoritt - ingen over, ingen ved siden av. Men ble litt nysgjerrig etter å ha lest mye om Ben & Jerry her inne. Og er Coockie Dough den beste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri prøvd Ben & Jerry-is før, har Häagen Dazs strawberry cheesecake som favoritt - ingen over, ingen ved siden av. Men ble litt nysgjerrig etter å ha lest mye om Ben & Jerry her inne. Og er Coockie Dough den beste?

Er nok delte meninger om hvilken som er den beste. Det kommer jo an på hva man liker. Selv er jeg større fan av f.eks Chocolate Fudge Brownie enn Cookie Dough, men vet ikke om jeg har noen stor favoritt, det er så mange av smakene som er gode, og det varierer litt med humøret hva jeg har mest lyst på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye koster en boks Ben&Jerrys da?

I følge tidligere svar i denne tråden: 59 kr/boks på Deli de Luca og 54 pr/boks på 7-eleven. En boks er vel 500 ml.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri prøvd Ben & Jerry-is før, har Häagen Dazs strawberry cheesecake som favoritt - ingen over, ingen ved siden av. Men ble litt nysgjerrig etter å ha lest mye om Ben & Jerry her inne. Og er Coockie Dough den beste?

Den eneste Häagen Dazs-varianten som er bedre enn Ben&Jerry's er strawberry cheesecake, resten av variantene er myyye bedre hos B&J ;)

Jeg liker best Chocolate Fudge Brownie av de som har kommet til Norge, men jeg kan fint plukke opp noen av de andre variantene - det kommer an på "dagsformen" ;)

...savner "2 for £5"-tilbudene i UK ja... da ble det mye is :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste Häagen Dazs-varianten som er bedre enn Ben&Jerry's er strawberry cheesecake, resten av variantene er myyye bedre hos B&J ;)

Jeg liker best Chocolate Fudge Brownie av de som har kommet til Norge, men jeg kan fint plukke opp noen av de andre variantene - det kommer an på "dagsformen" ;)

...savner "2 for £5"-tilbudene i UK ja... da ble det mye is :fnise:

Farlig mye is....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_sunny_*

Synes ikke cookie dough var så spesielt god jeg.. Ikke verdt 54kr i hvert fall. Håper på den browniegreia er bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finnes det en kaffesmak i B&J, uten sjokolade? Espressois, cappucinois, kaffelatteis, noe?

Ikke som har kommet til Norge, de landene jeg har vært i i Europa har heller ikke hatt kaffeisen, men de har den i USA. Hvis du leser hele tråden så ser du hvilke smaker som har kommet til Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Smakte på to av dem idag, synes fortsatt Haagen dasz er bedre. Selve iskremen til Haagen dasz er mye mer sånn smelte på tunga god. Ben and Jerrys er smakte mer ordinær iskrem med masse stæsj i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

You b**ch!

:fnise:

:fnise:

Smakte den ene i dag, Vanilla Toffee Crunch (eller noe sånt) og den var ikke fantastisk.. Bare vanlig vaniljeis, med noen biter som smakte ok. :(

Jeg må nok bare forte meg å spise opp hele boksen slik at jeg kan kjøpe en ny smak, hoho! Pokkers knøttfryser :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...